Last news in Fakti

4 Август, 2015 20:04 3 155 9

Renault с бъдещи хибридни спортни модели

  • renault-
  • hybrid-
  • хибрид-
  • megane rs
Подразделението на френския производител - Renault Sport ще използва технологичните си възможности и опита натрупан от участието във Формула 1 и Формула Е за хибридизирането на спортните модели на компанията. Това е споделил мениджърът Патрис Рати на провелия се скоро кръг от електрическата формула в Лондон.
 
В нишата на спортните хечбекове, без да си кривим душата можем спокойно да твърдим, че те правят наистина добри машини за цената си. Там е и тънката линия на това бъдещото вкарване на подобна система да не повиши чувствително цената им. Технологиите се развиват бързо в тази посока и е само въпрос на време това да стане факт.
 
Единият от вариантите, в който за пръв път може да се случи това е разработваният в момента Renault Alpine AS1 с очаквана премиера в началото на следващата година. Вторият вариант е бъдещото ново поколение на изяждащия завоите на "зеления ад" Нюрбургринг Megane RS, който все още държи рекорда на пистата за предно предаване с време от 7:54.36, като най-близкият му съперник Seat Leon Cupra е на цели 4 секунди назад в ранглистата.

Подробни технически характеристики за актуалните генерациите на Рено Меган , вижте ТУК

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 некойси

    0 2 Отговор
    Така де, хибридната установка на Нисан по-точно.
    Рено никога не са имали.

    Коментиран от #2

  • 2 незнайко

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "некойси":

    За сметка на това, прочети последните 3 реда
  • 3 Фен

    0 0 Отговор
    До коментар "некойси"
    Та неразбрах кои са хибридните модели на Нисан?
  • 4 АЗ

    1 0 Отговор
    Стига с тоя Нисан.
    Нисан беше почти фалирал.
    Рено е марката която тегли алианса (Рено-Нисан) напред.
    Рено купиха Нисан за да продават двигателите (всички нови Нисан-и са с "DCI") си в Америка и на други пазари където японците имат позиции.
    И не се заблуждавайте, че ще има нов GTR без благословията на Рено. Именно Карлос Гон не хареса дизайна на разработения нов GTR и затова ще се позабави.
    Нисан не е лоша марка, гледайте обективно.....те хибриди никога не са имали.
  • 5 до тоя отдолу

    0 1 Отговор
    ей пич, тоя който се заблуждава си ти, нисан се продава на рено за да може да стъпи на европейския пазар, а и само дизеловите двигатели на рено се използват на някои нисани, но за сметка на това бензинови двигатели на нисан се слагат на доста рена...рено нямат никакъв достъп до гтр-а, японците го произвеждат напълно сами, не съм много сигурен но мисля че само в япония и никакъв карлос гон не може да казва каквото и да било относно производството на гтр

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Renault Nissan

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "до тоя отдолу":

    Pi4 kato ne si naqsno po dobre ne pi6i gluposti , taka ! Discovery napraviha cql film za Reno za Nissan i za GTR . Obqsnqvam ti go s dve dumi i za vsi4ki ostanali vseznaikovci . Kogato Renault kupuvat akciite na Nissan te re6avat da vuzrodqt GTR no iskat da go napravqt po dostupen ot ostanalite super koli (ferrari , labm , aston m ... ) i taka 4rez GTR da vuzrodqt i Nissan NO !! Parite , ideqta , pazarnita politika , strategiqta kak da se napravi vsi4ko e na RENAULT i na samiq Карлос Гон . Ima edna prikazka KOITO PLASHTA , TOI PORUCHVA MUZIKATA , kapi6 ? Injinerite na Renault i na Nissan rabotqt zaedno , dori i v renault sport .
  • 7 Renault

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "до тоя отдолу":

    I poneje dosta se interesuvam ot French Cars i v chasnost Renault , sum pital v magazin na Nissan za6toto az redovno si pravq razhod4ici do tam no gi pitai i ti za da ne kaje6 4e luja , ti kajat na Jukovete dvigatelite na kogo sa i posle pak ni pi6i :))
  • 8 Стоян Стоянов

    1 0 Отговор
    Рено, Нисан ... к'во се дръвчите тука? Няма значение - важното е да е качествен продукта и да се харчи - а това при GT-R са го постигнали определено. Адмирации за което. И не се заблуждавайте, че има самостоятелни марки, които независимо си разработват всичко по колите: от ДВГ, купета, електроника и т.н. Така или иначе, всичко е конфекция в последно време. На мен лично политиката на Рено ми харесва и мисля, че е печеливша (като визирам дори и Дачия - ниска цена - добри продажби). Лек ден!
  • 9 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор
    ... сега, друг е въпроса, че във френските автомобили открай време има очевидно тъпи инженерни решения. Все пак се харчат и те - гледам доста щъкат по пътищата ни.
    Но имат и точни попадения през годините - все пак първия MPV е на Рено пред 1996-97 год. мисля. В последствие се оказа печеливша формула и доста други производители също започнаха да произвеждат.
    Имат си и не-лоши успехи в моторните спортове през годините (тук не визирам само моторите на Рено във Ф1, или RS-версиите на Меган и Клио). Дори и едно Пежо, че и Ситроен като погледнеш през годините WRC ти става ясно, че е глупаво да ги подценяваш. Не са премиум, не са най-продаваните коли, нямат славата на гоУфо, имат си типичните френски недомислици - и все пак се продават добре.