Last news in Fakti

10 Август, 2015 15:09 4 618 18

Honda разработва малък NSX

  • honda-
  • nsx-
  • baby nsx-
  • патент

Малък спортен модел със средноразположен двигател ще заеме мястото между дребосъка S660/S1000 Roadster и новото поколение на суперколата NSX, става ясно от патентна документация, депозирана от Honda още в края на май. Автомобилът, който ще наследи S2000, ще се бори за клиенти с  Porsche Cayman, някои версии на Nissan 370Z и Audi TT.



По непотвърдена информация спортистът ще се оборудва с хибридна силова установка по подобие на "баткото" NSX. Най-вероятно тя ще бъде съставена от 2.0-литровия турбодвигател на Civic Type R и два електромотора за предната и задната ос в комбинация с деветстепенна скоростна кутия с два съединителя.



Новият атлет на Honda ще има изключително леко и "драйвърско" шаси. Благодарение на въглеродните нишки и алиминия в конструкцията автомобилът няма да тежи повече от 1 400 кг.



Baby NSX, както засега наричат бъдещия модел заради липсата на сведения за истинското име, ще дебютира през 2018 г. едновременно под марките Honda и Acura.

ПОдробни технически характеристики за всички модели на Хонда  -  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гаЗ

    1 1 Отговор
    Тея са копирали всичко от Ауди!
    И ся ко?Ни могат да бият ауди и мерц,камо ли бмв!
  • 2 hah

    0 0 Отговор
    Honda da kopira Nemski Varel...???ti mai ne si ot taq planeta...sas sig ste e po dobra ...Nqma baza za sravnenie...Honda e ka4estvo..ne Vag VAREL
  • 3 до гаЗ

    0 0 Отговор
    Къде видя ауди бе почитателю на немските драгометляци...ти си или сляп, копирали били всичко от ауди....брррр ти направо ме впечатли със зоркото си око хахахахах
  • 4 Някой

    0 0 Отговор
    Абе, човекът пророкува, че са копирали всичко от Ауди и от там взе да надгражда мнения, хаха...филми някакви..
  • 5 Алфата

    2 0 Отговор
    И да се пенявите и да не се пенявите, пост 1 е напълно прав. Разработка на тема R8! Трябва да си сляп или тотално зарибен, за да не го видиш! Впрочем нещо типично за японеца - да копира, преправя и евентуално доразвива.

    Коментиран от #6

  • 6 макарона

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Алфата":

    Ходи си сменяй 20-те свещи и 30-те бобини на колата,и не обсъждай истинските автомобили.Кажи ми какво са направили Алфа,г-н спагет.

    Коментиран от #8

  • 7 бопа

    1 0 Отговор
    Хаха малка R8-ца - тези яко са крали от Ауди !!!! Сега Ауди да ги съди за плагиатство !!!! Били намалили теглото хахаха "само" на 1400 килограма хахахах аааа ще полудея с вас ,НЕ НЕ НЕ МОГА ПОВЕЧЕ БАХАХАХАХАХА!!!!! ЯПОНСКА БРАКМА !!!!
  • 8 Алфа

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "макарона":

    Какво са направили алфа ли... По-голямата част от иновациите в автомобилостроенето са френски, италиански и американски! Всичко се надгражда върху тези бази. По отношение на алфа - стига ти дори само комън рейл-а, за да се поклониш леко (нали така правят достойните самураи)! Когато през 1926 италианците са започнали да строят магистралата Анкона - Бари, твоите ментори от Страната на изгряващото слънце са маали с конете по пътеките и са си точили мечовете по камъните! Така че се извади главата от за.ник@ и погледни реалността в "очите".
    ПП И никой не ти говори за механика. В случая става въпрос за външен вид при който "копи-пейст" е очевАден!

    Коментиран от #10

  • 9 никой

    0 1 Отговор
    Момчета не се караите хонда или по точно акюра пуснаха виртуален прототип на нсх още през 2005 и маи ауди са копнали дизаина и обяснете ми коя хонда мяза на немските щаиги акорда или сивика за прелюда да не говорим

    Коментиран от #12, #13

  • 10 drdrdr

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Алфа":

    По добре не сравнявай Хонда с Алфа. Смешно е!
    Не знам през 1926 кой какво е правил, но знам към днешна дата какво представляват двата бранда. Така че или се успокой малко или се върни назад във времето, когато Италия(Европа) е демонстрирала технологии над Япония. Не казвам че Япония е най, най, но точно пък Алфа с Хонда да сравняваш???
  • 11 Илкото

    0 0 Отговор
    Момчета и момичета, считам че всеки автомобил от такъв клас има място за почит и възхищение, не зависимо от производителя и континента на производство!
    Мисля че е нелепо обаче да се твърди за копиране на модели, от когото и да било, като става дума за такива велики брандове !
    Неоспорим факт е че разработката на новият НСХ започва през 2005-та година, с цел да се възроди една легенда от 90-те години ! Неоспорим факт е че Ауди Р8 е представено през края на 2006 година. Няма място за съмнения и подозрения, за някакво плагиатство.
    Най-малко пък може да се говори за някаква прилика, в очакваният през 2016 година модел на Р8 и Хонда НСХ, който дефакто е изцяло реновирана и фейсната версия на старото купе(и по-скоро навява на мисълта точно обратното)
    Другото което е че такъв клас суперавтомобили си приличат винаги, по форма на купе, разположение на въздуховоди към двигателя, и изцяло силует на автомобила !

    http://www.topspeed.com/cars/acura/2016-acura-nsx-ar155562.html
  • 12 Алфата

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "никой":

    Абе Вие хондаджиите сте като приказката за рязаното и стриганото (ако я знаеш). Не помня да съм сравнявал алфа с хонда, а ауди с хонда! Явно не четете. Прочети първият ми пост, после този на Макарон и след това втория ми пост. После си прави изводите. И пак да кажа: това на снимките е доразвито R8! Т'ва е положението. Може като техника да е вечно, но някои хора не смятаме да мрем с колите си!

    Коментиран от #14

  • 13 Алфата

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "никой":

    Предният ми отговор е за №10 - пардон! А относно твоето мнение за немските щайги... о'к да речем, че са щайги ама да не беше споменавал антидизайнерското творение Хонда Акорд! 'щото, ако немското е щайга, акорд-а е ръб на колела!

    Коментиран от #15

  • 14 drdrdr

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Алфата":

    Ако не те затруднявам ще ми направиш ли няколко сравнения на еднакви детайли, и моля те отбележи точната прилика на снимките, за да е по-лесно. Сещаш се предполагам за какво ти говоря. Престанете с тая кражба на дизайн, че сте смешни. Къде е НСХ, къде е това чудо и къде е Р8. Сигурен съм че ако ги видиш на живо освен четирите гуми друго общо няма.
  • 15 никой

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Алфата":

    и за кои акорд бил ръб на колела, 5 генерация ли, 6 малко е грозна вярно, но за 7 и 8 генерация трябва да си много зле зада кажеш че са грозни просто са изпреварили доста времето. Но явно си заклет страдалец(алфист)

    Коментиран от #16

  • 16 Алфата

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "никой":

    Апропо, кой ти каза, че алфистите са страдалци?! И какво общо има прякор на ивеко (стралис) с алфа? А относно акорд - и новите модели са гола вода на фаца! За да не те дразня ще ти кажа, че мазда 6 е класи над акорд, че и авенсиса дори! Ама трябва да си отместиш погледа от твоята си Мона Лиза, за да го видиш.
  • 17 никой

    0 0 Отговор
    Извиняваи ама иманно във вашия форум преди бая време се нарекохте така. Вече се убедих, че грам нямаш вкус след като сложи това недоразумение в дизаинерски план авенсис до акорда. Мазда 6 вярно е красива кола със здрава механика но ръждата вижда сметката на пеизажа. Няма смисъл да споря с теб и да те убеждавам в нещо с което не си запознат и грам и не си и имал допир караи си колата с душа(алфата) докато не е отлетяла тази душа(че доста често се случва)
  • 18 Powa

    0 0 Отговор
    Тъй като имам пряк поглед точно над тези коли за които спорите - Акорд 2004(преди фейслифта е дори) и АР 156 фейслифт 2003г. Първата е на брат ми, а аз карам алфата. Хондата е 2.2 icdti -140hp, Алфата 1.9JTD. Честно казано, по Хонда големи харчове са били смяна на верига защото шумеше още като я взе, останалите неща ги броя за консумативи. По Алфата се започна с обичайните за този автомобил дебитомер, термостат(щом си фен на АР знаеш, че са си задължителни при нова АР на старо) и шарнири. Дизайна лично на мен Акорда ми харесва повече, но е до вкус, също и интериора. Лично за мен Акорда е доста повече кола във всяко едно отношение и най - вече надеждност. Това го показва и почти двойната цена на която се реализира на вторичният пазар. Хонда се избира с разум, а Алфа със сърце. :)