Малък спортен модел със средноразположен двигател ще заеме мястото между дребосъка S660/S1000 Roadster и новото поколение на суперколата NSX, става ясно от патентна документация, депозирана от Honda още в края на май. Автомобилът, който ще наследи S2000, ще се бори за клиенти с Porsche Cayman, някои версии на Nissan 370Z и Audi TT.
По непотвърдена информация спортистът ще се оборудва с хибридна силова установка по подобие на "баткото" NSX. Най-вероятно тя ще бъде съставена от 2.0-литровия турбодвигател на Civic Type R и два електромотора за предната и задната ос в комбинация с деветстепенна скоростна кутия с два съединителя.
Новият атлет на Honda ще има изключително леко и "драйвърско" шаси. Благодарение на въглеродните нишки и алиминия в конструкцията автомобилът няма да тежи повече от 1 400 кг.
Baby NSX, както засега наричат бъдещия модел заради липсата на сведения за истинското име, ще дебютира през 2018 г. едновременно под марките Honda и Acura.
ПОдробни технически характеристики за всички модели на Хонда - ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гаЗ
И ся ко?Ни могат да бият ауди и мерц,камо ли бмв!
17:34 10.08.2015
2 hah
18:06 10.08.2015
3 до гаЗ
19:24 10.08.2015
4 Някой
20:44 10.08.2015
5 Алфата
Коментиран от #6
22:40 10.08.2015
6 макарона
До коментар #5 от "Алфата":
Ходи си сменяй 20-те свещи и 30-те бобини на колата,и не обсъждай истинските автомобили.Кажи ми какво са направили Алфа,г-н спагет.Коментиран от #8
02:47 11.08.2015
7 бопа
08:33 11.08.2015
8 Алфа
До коментар #6 от "макарона":
Какво са направили алфа ли... По-голямата част от иновациите в автомобилостроенето са френски, италиански и американски! Всичко се надгражда върху тези бази. По отношение на алфа - стига ти дори само комън рейл-а, за да се поклониш леко (нали така правят достойните самураи)! Когато през 1926 италианците са започнали да строят магистралата Анкона - Бари, твоите ментори от Страната на изгряващото слънце са маали с конете по пътеките и са си точили мечовете по камъните! Така че се извади главата от за.ник@ и погледни реалността в "очите".ПП И никой не ти говори за механика. В случая става въпрос за външен вид при който "копи-пейст" е очевАден!
Коментиран от #10
09:43 11.08.2015
9 никой
Коментиран от #12, #13
10:02 11.08.2015
10 drdrdr
До коментар #8 от "Алфа":
По добре не сравнявай Хонда с Алфа. Смешно е!Не знам през 1926 кой какво е правил, но знам към днешна дата какво представляват двата бранда. Така че или се успокой малко или се върни назад във времето, когато Италия(Европа) е демонстрирала технологии над Япония. Не казвам че Япония е най, най, но точно пък Алфа с Хонда да сравняваш???
10:31 11.08.2015
11 Илкото
Мисля че е нелепо обаче да се твърди за копиране на модели, от когото и да било, като става дума за такива велики брандове !
Неоспорим факт е че разработката на новият НСХ започва през 2005-та година, с цел да се възроди една легенда от 90-те години ! Неоспорим факт е че Ауди Р8 е представено през края на 2006 година. Няма място за съмнения и подозрения, за някакво плагиатство.
Най-малко пък може да се говори за някаква прилика, в очакваният през 2016 година модел на Р8 и Хонда НСХ, който дефакто е изцяло реновирана и фейсната версия на старото купе(и по-скоро навява на мисълта точно обратното)
Другото което е че такъв клас суперавтомобили си приличат винаги, по форма на купе, разположение на въздуховоди към двигателя, и изцяло силует на автомобила !
http://www.topspeed.com/cars/acura/2016-acura-nsx-ar155562.html
13:00 11.08.2015
12 Алфата
До коментар #9 от "никой":
Абе Вие хондаджиите сте като приказката за рязаното и стриганото (ако я знаеш). Не помня да съм сравнявал алфа с хонда, а ауди с хонда! Явно не четете. Прочети първият ми пост, после този на Макарон и след това втория ми пост. После си прави изводите. И пак да кажа: това на снимките е доразвито R8! Т'ва е положението. Може като техника да е вечно, но някои хора не смятаме да мрем с колите си!Коментиран от #14
14:17 11.08.2015
13 Алфата
До коментар #9 от "никой":
Предният ми отговор е за №10 - пардон! А относно твоето мнение за немските щайги... о'к да речем, че са щайги ама да не беше споменавал антидизайнерското творение Хонда Акорд! 'щото, ако немското е щайга, акорд-а е ръб на колела!Коментиран от #15
14:22 11.08.2015
14 drdrdr
До коментар #12 от "Алфата":
Ако не те затруднявам ще ми направиш ли няколко сравнения на еднакви детайли, и моля те отбележи точната прилика на снимките, за да е по-лесно. Сещаш се предполагам за какво ти говоря. Престанете с тая кражба на дизайн, че сте смешни. Къде е НСХ, къде е това чудо и къде е Р8. Сигурен съм че ако ги видиш на живо освен четирите гуми друго общо няма.14:24 11.08.2015
15 никой
До коментар #13 от "Алфата":
и за кои акорд бил ръб на колела, 5 генерация ли, 6 малко е грозна вярно, но за 7 и 8 генерация трябва да си много зле зада кажеш че са грозни просто са изпреварили доста времето. Но явно си заклет страдалец(алфист)Коментиран от #16
15:08 11.08.2015
16 Алфата
До коментар #15 от "никой":
Апропо, кой ти каза, че алфистите са страдалци?! И какво общо има прякор на ивеко (стралис) с алфа? А относно акорд - и новите модели са гола вода на фаца! За да не те дразня ще ти кажа, че мазда 6 е класи над акорд, че и авенсиса дори! Ама трябва да си отместиш погледа от твоята си Мона Лиза, за да го видиш.16:28 11.08.2015
17 никой
09:12 12.08.2015
18 Powa
10:04 14.08.2015