Last news in Fakti

17 Август, 2015 13:02 110 309 82

Особености на немския автомобилен хумор

  • автомобилен хумор
Особености на немския автомобилен хумор - 1

Шофьорският фолклор си има любими жертви за подигравки навсякъде по света. Макар да са смятани за сдържани сухари, германците също обичат да се шегуват на автомобилна тематика. Както може да се очаква, те обикновено вземат на подбив чуждестранни марки. Ето някои от най-популярните образци на тънкия немски автомобилен хумор.

Hin mit dem Ford, zurück mit dem Zug. - "На отиване с Ford, на връщане с влак."

Особености на немския автомобилен хумор



Wie verdoppelt man den Wert einer Mazda? Einfach volltanken! - "Как се удвоява цената на една Mazda? Резервоарът се пълни догоре!"

Особености на немския автомобилен хумор



Warum haben alle Toyota Modelle serienmäßig eine Heckklappen Heizung? Damit man beim Anschieben keine kalten Hande kriegt. - "Защо всички модели на Toyota имат серийно подгряване на задното стъкло? За да не мръзнат ръцете при бутане."

Особености на немския автомобилен хумор



Was ist das kleinste Teil in einer Honda? Das Gehirn des Besitzers. - "Коя е най-малката част в една Honda? Мозъкът на собственика."

Особености на немския автомобилен хумор



Was ist die maximale Beschleunigung eines Nissans? 9.81 m/s2 (im freien Fall) - "С колко най-бързо ускорява Nissan? 9.81 м/сек2 (при свободно падане)."

Особености на немския автомобилен хумор



Wie wird man einen FIAT los? Mit Rostlöser besprühen. - "Как да се отървем от FIAT? Поливаме го с проебразувател на ръжда."

Особености на немския автомобилен хумор



Für was ist das Zusatzpedal in einem Hyundai? Um den Airbag aufzupumpen. - "За какво служи допълнителният педал в Hyundai? За помпане на еърбега."

Особености на немския автомобилен хумор



Was steht auf der letzten Seite der Betriebsanleitung eines Suzuki? Der Busfahrplan. - "Какво има на последната страница в книжката с инструкциите за Suzuki? Разписание на автобусите."

Особености на немския автомобилен хумор



Lexus - Ambitionen für Arme. "Lexus - амбиции за бедните."

Особености на немския автомобилен хумор



Ein Land Rover verliert kein Öl - er markiert sein Territorium. - "Land Rover не губи масло, той маркира тертория."

Особености на немския автомобилен хумор



Wie unterscheiden sich viele Schalter bei Nacht in einem Infiniti? Es ist egal, es funktioniert ohnehin keiner. - "Как се разпознават множеството копчета по таблото на Infiniti нощем? Няма никакво значение, нито едно не работи."

Особености на немския автомобилен хумор



Warum hat Mitsubishi so große Aussenspiegel? Damit er die Lichthupe vom VW sieht! - "Защо колите на Mitsubishi имат толкова големи странични огледала? За да вижда добре мигачът на Volkswagen при изпреварване."

Особености на немския автомобилен хумор



Was sind 25 Daewoo Fahrer auf einem Parkplatz? Elternsprechtag in der Sonderschule. - "Какво правят 25 Daewoo-та на един паркинг? Родителска среща в помощно училище."

Особености на немския автомобилен хумор



Lieber ne Schwester im Puff als einen Bruder im Rover. - "По-добре сестра в публичен дом, отколкото брат в Rover."

Особености на немския автомобилен хумор



Wie fuhlt sich Mercedes motor im Ssang Yong? Wie ein Herzschrittmacher in einer Leiche! - "Как се чувства двигател от Mercedes-Benz в Ssang Yong? Като пейсмейкър в труп."

Особености на немския автомобилен хумор


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 volvo

    44 12 Отговор
    И две за немските. Всеки автомобил рано или късно се превръща в опел. Фолксваген е като собствената съпруга-работа върши но кеф не прави.
  • 2 ямаха

    19 3 Отговор
    навремето гледах едно предаване по тв европа.там един швейцарец специалист по ролс ройс каза следното-ако под ролса ви няма локва масло проверете дали въобще имате масло в двигателя или диференциала.

    Коментиран от #4, #42

  • 3 Иван Господинов

    29 36 Отговор
    И хумора им като колите - пълно дърво
  • 4 кавазаки

    3 8 Отговор

    До коментар #2 от "ямаха":

    Леко, че се омаза!
  • 5 ямаха

    14 0 Отговор
    странно ли ти се струва кавазаки.цитирам ти нещата конкретно.нима си мислиш че си измислям ? нима си мислиш че като за салона на ролс ройс отиват 12 кожи и че изчукват каросерията с дървени чукчета ,в техническо отношение са безукорни.и ролса се прави от хора ,от англичани и ролса се поврежда както всеки друг автомобил.
  • 6 Skidd

    3 18 Отговор
    Moйто момче ролса е собственост на БМВ и се прави в Германия .
  • 7 comment

    20 4 Отговор
    Хумор от Германия е като приказната фея. Всеки казва, че съществуват, но винаги "един приятел ги е виждал".

    Коментиран от #45

  • 8 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    17 0 Отговор
    Тва за Ssang Young кърти

    Коментиран от #41

  • 9 ххх

    18 5 Отговор
    На тези за Сузуки Суифт, Ланд Ровър и Санг Йонг съм се смял от сърце.
    Може да са сухари немците, но закачките си ги бива!
  • 10

    12 6 Отговор
    Интересни са, но и те едва ли си вярват на хумора за японските марки, ама нали са си националисти, няма как иначе да е........
  • 11 bongo

    9 9 Отговор
    Skidd - топ моделите на мерцедес и бмв се произвеждат във Великобритания, защото в гермаЙния няма кой да направи кола 700 к.с. без да се разпадне. А РОЛСА ползва само финансите на бмв, защото немците друго не могат да предложат на подобна марка! Да си знаеш само, стига си се излагал.

    Коментиран от #22

  • 12 гост

    13 3 Отговор
    жалко ,че не се споменава СМГ2 на бмв много надежни скорости са е60 м5 сменя скорсотни кутии заедно с въздушен филтър :)
  • 13 bongoЕЦар

    6 1 Отговор
    bongo ти пиян ли си?
  • 14 Румен Янев

    17 10 Отговор
    Всичко е ОК но закачка с хонда не бива!!!Това е малко като Пулев и Кличко в спорта...

    Коментиран от #70

  • 15 оня същия

    21 5 Отговор
    пхахах тва за Mitsubishi може да го измисли само някой тотално изперкал комплексиран гоУфаджия... обикновенно е точно обратното...
  • 16 Vasik Atanasova

    7 8 Отговор
    МНОГО ЯКО ОСОБЕНО ЗА Mitsubishi ТО
    ЕВАЛА НА НЕМЦИТЕ ЗНАЯТ КАК ДА СЕ ЗАБАВЛЯВАТ

    Коментиран от #20

  • 17 mancho

    7 6 Отговор
    Карал съм не малко марки коли - и съветски и немски и немско/американски и френски и японски. Всички "хуморески" са пълна простотия и и приличат на това: At a computer expo (COMDEX), Bill Gates reportedly compared the computer industry with the auto industry and stated: "If GM had kept up with the technology like the computer industry has, we would all be driving $25.00 cars that got 1,000 miles to the gallon."

    In response to Bill's comments, General Motors issued a press release (by Mr. Welch himself) stating:


    If GM had developed technology like Microsoft, we would all be driving cars with the following characteristics:

    1. For no reason at all, your car would crash twice a day.

    2. Every time they repainted the lines on the road, you would have to buy a new car.

    3. Occasionally, executing a manoeuver such as a left-turn would cause your car to shut down and refuse to restart, and you would have to reinstall the engine.

    4. When your car died on the freeway for no reason, you would just accept this, restart and drive on.

    5. Only one person at a time could use the car, unless you bought 'Car95' or 'CarNT', and then added more seats.

    6. Apple would make a car powered by the sun, reliable, five times as fast, and twice as easy to drive, but would run on only five per cent of the roads.

    7. Oil, water temperature and alternator warning lights would be replaced by a single 'general car default' warning light.

    8. New seats would force every-one to have the same size butt.

    9. The airbag would say 'Are you sure?' before going off.

    10. Occasionally, for no reason, your car would lock you out and refuse to let you in until you simultaneously lifted the door handle, turned the key, and grabbed the radio antenna.

    11. GM would require all car buyers to also purchase a deluxe set of road maps from Rand-McNally (a subsidiary of GM), even though they neither need them nor want them. Trying to delete this option would immediately cause the car's performance to diminish by 50 per cent or more. Moreover, GM would become a target for investigation by the Justice Department.

    12. Every time GM introduced a new model, car buyers would have to learn how to drive all over again because none of the controls would operate in the same manner as the old car.

    13. You would press the 'start' button to shut off the engine.
  • 18 дядоЯго

    4 3 Отговор
    на тия им е умряла циганката дето ги фали
  • 19 оня същия

    6 4 Отговор
    да хвърлим още малко сол в германските комплекси: колелото на заглавната снимка е китайско и няма нищо общо с германците освен глупавия надпис на снимката
  • 20 оня същия

    7 7 Отговор

    До коментар #16 от "Vasik Atanasova":

    веднага си личи кой го е ял от Mitsubishi....

    Коментиран от #35, #54

  • 21 Ваньо

    9 5 Отговор
    Едно кенче се разграждало за 100 години.
    Защо Опелите успяват за 10?

    Коментиран от #44, #79

  • 22 Никой

    5 2 Отговор

    До коментар #11 от "bongo":

    Образовай се малко. БМВтата за Европейския пазар се сглобяват повечето в Германия. Останалата част във Великобритания, но това е ясно защо, иначе няма да излиза сметката да ги транспортират дотам. Иначе англичаните имат много фабрики включително на Хонда и Тойота.
  • 23 опсумус

    16 11 Отговор
    Гоуф, бмв, мерцедес и другите немски бараки правеха коли по 86к.с., а японците произвеждаха Нисан Силвия. Скайлайин, 300зх, Супра, НСХ.
    По същото време порше беше един трошлив боклук, с безброй криви глави и прегорели гарнитури.
  • 24 бръм рън

    0 1 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=XV9rJwEOCus

    Коментиран от #27

  • 25 бръм рън

    0 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=mGE6roEThig
  • 26 бръм рън

    0 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=wukA_2O6XbQ
  • 27 ко речИ

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "бръм рън":

    $940 за смяна на масло и филтри?!?

    Коментиран от #29

  • 28 ахййй

    11 3 Отговор
    Голфаджийството не прощава на никой
  • 29 lock

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "ко речИ":

    добре дошъл в европа, приятел!
  • 30 кОр и хОй за теб ПАЧА

    1 1 Отговор
    Ама, ти казвам, голяма забава, бе? Да се о.ереш от смях!!!

    MAZDA - Mein Auto zerstört deutsche Arbeitsplätze

    Аре, забавлявай се!

    Коментиран от #31, #39

  • 31 оня същия

    4 1 Отговор

    До коментар #30 от "кОр и хОй за теб ПАЧА":

    +100
  • 32 Hans

    7 1 Отговор
    Bmw = Big Money Wasted!
  • 33 Hans

    6 1 Отговор
    Бмв = Бърка Маслото с Водата!

    Коментиран от #74

  • 34 диан

    6 1 Отговор
    те произвеждат коли
    редно е да плюят другите
    и ние мразим конкуренцията
    и затова тук са само монополи
    но там няма как да са монополи
    и правят пропаганда
    е и хитлер е правил
  • 35 Vasik Atanasova

    2 1 Отговор

    До коментар #20 от "оня същия":

    ОТ МИЦОКОША ЛИ МЕ Е СТРАХ
  • 36 до скидд

    2 0 Отговор
    ролс ройс се прави в англия.запомни това !!!.както и рейндж роувър и ягуар 1въпреки че са собственост на тата мотърс НЕ се правят в индия.Внимавай в коментарите ,защото незапознати като теб с фактологията Нямат място да коментират субективни мнения като това коя кола е хубава и коя не.
  • 37 Огнян

    3 3 Отговор
    БМВ=Бавно Метално Возило
  • 38 миседниш накура

    4 2 Отговор
    що не кажат защо се смеят на порше-щото му навират манивелата отзад
  • 39 Мафанеш за тоягата

    6 9 Отговор

    До коментар #30 от "кОр и хОй за теб ПАЧА":

    Унищожава немски работни места?! Твоето дас Ауто е просто движещ се зад...ник! Маздата е пряк конкурент на Опел кой ръждясва по-бързо. И както казват германците, и мерцедесите ръждясват, ама удряните мерцедеси. При мазда дори мазда 6 от 2006 има солиден риск от ръжда - хвани и прочети къде точно.

    Имат чувство за хумор германците. А феновете на френските, италианските и японските коли са комплексирани и затова плюят...

    Коментиран от #40

  • 40 само селяните карат хонда

    1 6 Отговор

    До коментар #39 от "Мафанеш за тоягата ":

    евалата брат много точно казано
  • 41 Мафанеш за тоягата

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно":

    Двойния Дракон?! Наистина е с двигател на Мерцедес, но в момента не помня кой точно, трябва да погледна. Но пък е симпатичен и не струва много.
  • 42 Волен Сидеров

    0 4 Отговор

    До коментар #2 от "ямаха":

    2.3 бензин и 2.9 дизел-старите мотори-но много здрави
    много хубав и приятен хумур,и много точен за съжаление или не
  • 43 Рондо

    1 0 Отговор
    Ето ви един показател за нация дали е автомобилна-състезатели в моторните спортове.За някои може да изглежда смешно ,но Е показател.
  • 44

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "Ваньо":

    Май си останал в миналото, не ръждясват вече от около 15години......
  • 45

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "comment":

    Абсолютно, не знам на какъв акъл трябва да си, че да те разсмеят тия тъпизми......
  • 46 Тодор

    8 3 Отговор
    За всеки влак си има пътници - дори и за товарните. Аз лично не бих карал немски автомобил защото са изключително скучни и като дизайн и като поведение на пътя (с малко изключения за върховите изпълнения в сегментите - но те пък са толкова надценени, че.... не си заслужават). колкото до прословутото "немско качество" съм готов да споря с всеки който твърди, че са най-здравите. Всяка една от немските марки има такива недоразумения и издънки, че инженерите им трябва отдавна да са уволнени, но..... фирмена политика (или сервизна) Истината е, че новите немски автомобили са изостанали по качество на светлинни години от старите немски автомобили, а по дефекти не се отличават от всички останали конкуренти.
  • 47 Azzzzz

    11 1 Отговор
    Има някой добри попадения, но някой са и много тъпи. Като например тези за Тойота и Нисан. В този ред на мисли: Знаете ли коя е най-тънката книга в света? Отговор: 500 години немски хумор...
  • 48 guest

    1 2 Отговор
    FORD - Found On Road Dead, FORD - Fix Or Repair Daily.
  • 49 Arbeit macht frei

    2 0 Отговор
    Ти, бе, какво караш, че си тръгнал да нареждаш?!? Някакви елементарни познания по механика и електротехника имаш ли, че си слагаш такова прозвище като селянин и гражданин и на какво се вози? Ти къде живееш, че наричаш и слагаш под общ знаменател хора, които може би харесват марката? Вероятно се сещаш, че на твоето возило също толкова голяма група от хора няма да го харесва, както ти не харесваш други марки... И защо въобще се наемаш с тежката задача да пишеш коментари, пропускайки важни правила от правописа, като запетайки... примерно...
  • 50 нот

    0 0 Отговор
    Какво Дас Ауто, какви народни автомобили, бе, мЕН? Ти екстрасенс ли си, че позна кой какви коли кара? Човекът си изказва мнението, което най-вероятно ти се е наложило да превеждаш с Google Translate, за да го разбереш. Запази си глупавите изказвания за малките момченца от квартала ти. Те, най-вероятно, ще ти повярват на глупостите!

    Мерцедес - тази иначе толкова елитна марка, която в последните няколко години се мъчи да ни убеди в обратното...

    Коментиран от #53

  • 51 скучни и безсмислени приказки

    9 3 Отговор
    ДА точно така е ! Когато умрелите Фолскслайнени дето се чупят всеки ден и постоянно са в сервиза успеят да минат Ево 6,7,8,9 и 10 това ги признавам ... ама не могат !!! И не само те това пък за Мицубиши е бахти сухарското дето го казват - както и да е ама през 1997 година Мицубиши изкараха GDI ( Gasoline Direct Injection ) първият двигател с директно впръскване и беше номиран и признат световно ! Ех тия немци колко завиждат... Същата работа седи и със Субару Импреза знаете ли японците как казват на немците за Импрезата " Колата която немците искаха да направят " и си е така колкото и да не си го признават Импрезата побеждава почти винаги във всички рали шампионати ! В рали шампионата почти всяка втора кола е или Субару Импреза или Мицубиши Ево и това беше още отпреди , продължава и досега ! Като немците са толкова отворени защо нямат кола в WRC ?! Ааааа и да спомена нещо за Тойота ! Явно доста хора незнаят но през 2010 година ПОРше бяха пред фалит и се обърнаха към Тойота да ги научат на производствената си система ! И не е и само това ! Английските коли Лотус се произвеждат с двигатели на Тойота ! Също така английските таксита лондонските по-точни черните дето са с двигатели от Нисан 2000 кубика ! И още много , много други истини и факти , които някои знаят и не искат да си признаят и завиждат а други пък си нямат и на представа въобще ! Хонда пък не виждам какво се бодалкат с тях - та те имат великата система за контрол на клапаните ВТЕК ! И правят такива здрави и хубави коли ! Например Акорд , Сивик и други ! че Хонда произвеждат лодки , косачки , генератори и още други ! И Тойотите палят и при най-ниските температури така че незнам защо се бъзикат с тях ! Та те ако Тойотите не запалят тогава кой ?! И друго тъпите немци дето се подиграват мои познати са ми разказвали как на техен познат Мерцедеса и то от по-новите зимата не е могъл да запали и то на бензин без газова уредба ! И това какво говори ! Също така и БМВ пък имат проблеми с моторите си http://vbox7.com/play:e12fb12440
    Добре че бяха англичаните че отвориха поне очите на всезнайковците !

    Коментиран от #56, #59, #71

  • 52 жотж

    7 4 Отговор
    Какво се гаврят с Нисан ГТР като той е по-бърз от всичките им коли събрани заедно нямат кола която да може да го победи ! ГТР е 550 коня базово заводско и вдига от 0-100 за впечатляващите 2,7 секунди което за ниската му цена в сравнение с конкурентите е направо удивително ! Немските хем са по-скъпи от ГТР-а хем не могат и да го минат ! такива сухари и дървеняци са немците...
  • 53 Мафанеш за тоягата

    3 5 Отговор

    До коментар #50 от "нот":

    Първо, това не е неговото мнение, а е откраднато от немски форум. Второ, няма какво да ползвам гугъл транслейтър, след като владея 6 езика, включително немски. Трето, към момента дрънкаш безумни глупости, а си говорим за немски хумор. Четвърто, германците правят много добри автомобили. Пето, не сменям немския си премиум клас автомобил за нищо японско.

    И да - запази си чувството за хумор за кварталната бакалия. Там може и да те уважат подобаващо, тук ставаш за смях!

    Коментиран от #80

  • 54 Legnum

    0 2 Отговор

    До коментар #20 от "оня същия":

    Постоянно го ядат ...
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Гоерги

    5 2 Отговор

    До коментар #51 от "скучни и безсмислени приказки":

    Толкова глупости на едно място не бях чел отдавна хаахахахахахах
  • 57 S Doichinov

    2 4 Отговор
    Това е хумор ли е?По-тъпи шеги не бях чел.
  • 58 Джак Бауер

    2 2 Отговор
    Георги Касабов адмирации за прекрасната статия, скоро не се бях смял така от сърце, а и като прочетох заглавието не вярвах че толкова ще ми допадне немския хумор
  • 59 bvb

    2 0 Отговор

    До коментар #51 от "скучни и безсмислени приказки":

    Наистина много глупости си написал .... Лансер 10 дизел е с двигател 2.0 тди на кой? на VW , GDI на вторичния пазар се избягва.. WHY ??? WRC - там лидер е VW Polo май скоро не си ги гледал. НЕ СЕ ПАЛИ ТОКОВА ТОВА Е ХУМОР МЕЖДУ КОНКУРЕНТИ В БРАНША. Тук е на национално ниво, но го има и между немските производители... ДОБРА СТАТИЯ !!!!

    Коментиран от #62

  • 60 gvr4

    0 0 Отговор
    +100
  • 61 мдааа

    10 3 Отговор
    Тънък хумор ли? Не, дебела простотия, която описва недъзите на немските коли, като ги преписва на конкуренцията.
  • 62 оня същия

    1 1 Отговор

    До коментар #59 от "bvb":

    Аха, само дето можеш да ги питаш що го продаваха само 2г и половина тоя дизел и то само в Европа :D А WRC...там лидер е полото щото японците за момента нямат интерес, като се включат пак със заводските отбори ще има рев откъм каскетите... Оная атанасовата по-добре да си каже че се вози в Голф 2ка и да не се прави на много вървежна :)
  • 63 джапан гуут

    21 5 Отговор
    За китайските коли не знам, но:
    - Вановете на Форд (като тоя дето качват на платформата) са със сигурност по-здрави от недоразумението Vw Touran, което даже немската рекламна брошурка АвтоБилд жестоко подигра. Със Форд поне тръгваш, а с прословутия Touran си опъваш палатка пред сервиза - такава снимка има в АвтоБилд при теста на Touran.
    - Качеството и надежността на Мазда от време на време ги достига само Порше, а другите немски си мечтаят, нещо което и АвтоБилд признава.
    - В глобален план Тойота е по-надеждна от всяка немска кола. Всеки автомобил може да закъса, но когато буташ немски курник даже и ръцете не може да си стоплиш.
    - Коя част липсва напълно в немски автомобил – мозъкът на собственика. По-добре малък, отколкото никакъв.
    - Нито един немски премиум даже и със свободно падане не може да настигне Годзилата на бързина.
    - За ръждата – оооо, това е недосегаема територия на немския Опел.
    - Не знам на корейските дали airbag се помпа с педал, но има няма 5 дни от обявената кампания на VW за изтегляне на 420 000 автомобила заради проблеми с airbag.
    - Lexus амбиция за бедните? Не знам, но с Mercedes, BMW и Audi със сигурност вече са се реализирали най-бедните хора в Европа – българите!
    - С или без загуба на масло там където Land Rover минава немските спират да гледат.
    Приказките за Infiniti са смехотворни, но не по-малко такива са тези за „изпреварващия” VW на който огледалата са му малки, за да не се стряскат собствениците му като профучават японки покрай него..........
  • 64 на баба ви фърчилото

    6 4 Отговор
    "немски хумор" от това по-голяма простотия не бях чел...проЗти немци-ханс бутнал другия ханс а третия ханс се осрал от смях.......пу,боклучари
  • 65 Георги

    5 13 Отговор
    Само немското всичко друго е боклук
  • 66 Бенковски

    13 1 Отговор
    Само не знам що се подиграват с Форд,като Форд Европа си е чисто немска кола. И централата е в Кьолн, май.Само последните години има световни модели на Форд-дето са еднакви на всякъде по света. Иначе хумора ми харесва. Все пак тва са само вицове.В Германия не малко хора избират именно Японски коли. Ти маани,ами как е възможно да няма нито един виц за френска кола?Тва е невероятно.
  • 67 Stig

    5 18 Отговор
    Какво сте седнали да се обиждате, че някой се подигравал на тия треторазрядни азиатски курници ли? Тойота и останалите споменати горе са коли за социално слаби хора без вкус. Няма база за сравнение между масовите азиатски коли на килограм и европейските премиум марки. Притежаването на японска/корейска/китайска машина не е повод за гордост в развития свят и не говори особено добре за индивида, който я е купил. Ако ти стане нещо със "скъпоценната" Тойота в БГ се чака 2-3 месеца да пристигнат частите от Гърция, разбираш ли, защото официалния дилър нямал складове в страната. Шегаджии. Това важи и за много от останалите споменати нискобюджетни азиатски изпражнения.
  • 68 гост

    9 5 Отговор
    "Никой не го прави по-добре от германците!". Може да спорите за 15-20 годишни коли кои държат повече, но тези които са ги направили просто не им пука за този спор. Всяка техника си има кусури, всяка марка си има почитатели, просто не трябва да се засягат хората. Първата ми кола беше 25 годишен VW пасат. Отлична машина, въпреки многото проблеми от стареенето на материалите (маркучи, кабели и т.н.). В момента съм доволен от 16 годишно БМВ е39, има кусури, но се радвам че го намерих. Бих сменил марката, но не и страната от която идва и това е моя избор, защото съм доволен. Който е брал ядове и псува, колкото и коли да смени, накрая може да се качи на колело и да се моли да не трябва да ремонтира нищо. Всеки да си прави сметката и да не се засяга, защото сме повече от това което караме.
  • 69 ........

    6 2 Отговор
    Това за нисана е тъпо и не на място при положение , че германците още не са успели да направят автомобил с такива характеристики вече поне 10 години откакто изкараха ГТР . Показва само и единствено завист !
  • 70 ааааааааа

    2 4 Отговор

    До коментар #14 от "Румен Янев":

    баш за хонда си е най-вярно хахахах
  • 71 ааааааааа

    1 9 Отговор

    До коментар #51 от "скучни и безсмислени приказки":

    СУБАРУТО Е КОРЕЙСКО БЕ СМОТАН ;)
  • 72 Джапан нихт гууд

    5 4 Отговор
    Ела да видиш Опел на 20г. без ръжда, ако ми намериш такава японка без имаш бутилка уиски от мене

    Коментиран от #73

  • 73 Z12XE

    1 2 Отговор

    До коментар #72 от "Джапан нихт гууд":

    ...1+
  • 74 stukar

    3 4 Отговор

    До коментар #33 от "Hans":

    Е тука вече не издържах коментара на комплексарите! Имах БМВ от 1993 г. и за 140 000 км. (при мен- останалите кой ги знае) по двигателя- само масло, свещи и гарнитури НА КАПАКА на клапаните! "Бозаджията" е за термин, измислен за Рено, а аз не познавам човек с бензинов Фолксваген с моторите от 1986 до 1997г., който да е минал на газ и да не е с прегоряла гарнитура. Аз правих това два пъти с Голф 2- 1,3 и Голф 3 1,8. После- никога Голф! Аман от велики разбирачи!

    Коментиран от #76

  • 75 Име (Като гост)

    5 2 Отговор
    Само това разбрах от германците като не можеш трябва да плюеш.
  • 76 Дас ауто

    1 2 Отговор

    До коментар #74 от "stukar":

    Бухаха изака се неподготвен 😂😂😂
  • 77 Japan power

    6 3 Отговор
    Понеже немските коли са "най добрите "-изпадат от всички класации за надеждност!!!Трябва все пред сервиза да висиш понеже таблата им са като коледни дръвчета постоянно нещо не работи. Немският автомобил-срам за Германия!!!
  • 78 PIRINSKI MAKEDONEC OD PETRIC

    1 1 Отговор
    Ee taa kola e od vremeto na evropata da e od ruskoto zlatno vreme toj s koleloto edva li I ke preziveese pozdravi do vsicki
  • 79 БМВ

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Ваньо":

    Bongo мати си мн. прос а и неразбираш грам от автомобило строене ела в sindelfinge това е до Stuttgart в завода на AMG ипосле говори ченема кои после ходи до Munchen и ходи у BMW WELT и пак гледаи и накрая отиди до Laipzig о виш Аudi. и недеи да коментираш че си смешен
  • 80 Гост

    4 3 Отговор

    До коментар #53 от "Мафанеш за тоягата ":

    Японците винаги са били години пред тъпите немци, качеството им е пословично.
  • 81 Митко

    0 1 Отговор
    Да бе да,пълни глупости.Тия шваби ислямисти пасти могат да ядат пред великите японски автомобили.И Хлопела е ръжда,абе пълни боклуци,заслужено загубиха войната.А с японците бяха Съюзници
  • 82 Vw група

    1 1 Отговор
    Само да отбележа че във тойота си имам въже заради три френда със немски кошари. Специално си го купих за тях че все нямат въжета, пък все им се налага да имат!