Last news in Fakti

2 Септември, 2015 10:51 21 596 60

Tesla пусна всъдеход със 772 к.с.

  • tesla-
  • model x-
  • signature

Електрическият кросоувър Model X вече може да бъде поръчан от сайта на Tesla Motors. Компанията пусна онлайн конфигуратор, в който могат да се видят не само външността на серийния автомобил и вътрешната му архитектура, а също техническите характеристики и цената.

За момента Tesla предлага само една модификация на Model X. Продажбите започват с версията Signature, която разполага с два електромотора за всяка от осите. Предният развива 262 к.с., а задният - 510. Захранват ги батерии с капацитет 90 кВтч.



Model X ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.8 секунди. Максималната скорост е 250 км/ч, а автономният пробег с едно зареждане на акумулаторите достига 386 км.

Серийната версия на кросоувъра е запазила характерните задни врати на прототипа, които се отварят нагоре. От Tesla ги наричат "крила на сокол" и твърдят, че са особено практични в тесни пространства.



Стандартното оборудване на модификацията Signature включва "умно" пневматично окачване, което запомня настройките в съответствие с GPS координатите, висококачествена озвучителна система, втори ред седалки с индивидуални регулировки за всяко от местата, прибиращ се в пода трети ред седалки, парктроник и др. Всички кресла имат подгряване и вентилация.

Срещу допълнително заплащане Model X може да се поръча с теглич (максималното тегло на ремаркето е 2.3 тона), волан с подгряване и т.нар. Ludicrous Mode ("Абсурден режим"), който струва $10 000 и намалява времето са ускорение от място до 100 км/ч до 3.2 секунди.



Tesla Model X Signature струва между $132 000 и $144 000. Поръчки се приемат срещу предплата от $40 000. Капарото за базовата версия на електрическия кросоувър е $5 000, а цената й ще бъде по-ниска с около $25 000.

Подробности за  актуалните модели на Tesla ,  вижте ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 пичага

    0 1 Отговор
    Отпред бива, но отзад е много увиснал!
  • 2 гост

    0 0 Отговор
    Очакваме лавина от клипове как това унижава разни "спортни" жипки :D
  • 3 електрик

    0 0 Отговор
    Седана го развиха до голяма степен и сега ще има доста да поработят върху Модел Х. Защото пробега му сега е по-малък и ще падне още, ако се закачи ремарке. Увеличава се нуждата от развитие на батериете, олекотяване на шаси, понижаване на енергийните загуби и др. Залагат прекалено много на здравината на машината при удар и от там малко по-голямото тегло.
  • 4 xaxa

    1 0 Отговор
    Това ще мачка наред всички джипове а може и някои супер коли.
  • 5 незнайко

    0 0 Отговор
    Това е, никоя кола няма с такива задни врати. Всичко в тази кола е новаторско от самото и създаване. ТЕСЛА е мерцедеса при електромобилите.
  • 6 Гост

    0 0 Отговор
    Уникална гъзария! Немския "премиум" сега се чуди какво да измисли,за да спаси положението.....,защото това ще се продава много по-добре! Просто е красиво!
  • 7 никола тесла

    0 0 Отговор
    ееееех защо ползвате името на един гений отритнат от меркантилната индустрия за това че е изобретил безплато неограничено електричество за всеки който пожелае само е трябвало да си дострои кулата........
    вместо това тази кула става прототип за оръжие създадено 50 години след смъртта на тесла (ХААРП) въпреки че са откраднали всички документи ......
    жалка история
  • 8 Смукаш Близалкин

    1 0 Отговор
    Освен в Калифорния никъде другаде няма да върви като топъл хляб с тези 386км. пробег... И какво трябва немския ''премиум'' да измисли, след като всички тези екстри, които ги има Тесла Модел Х, ги имат и немските модели?
  • 9 Mercedes SL

    1 0 Отговор
    Mercedes Benz SL 1967 г. е първият автомобил със съсищите вдигащи се като крила на птица врати.

    Въпросният Бенц SL 1967-1968г. участва и като първият автомобил на Джеймс Бонд с участието на легендата Шон Конъри в ролята на Бонд.

    Задницата на тая грозотия копира Санг Уонг Екшън.

    При всъдеходите за 2016 г. ще има много нови модели и марки.

    На изложението в Париж ще представят за първи път в историята си кросоувъри марките Мазерати и Бентли.

    Интересът към "джипките" на Мазерати и Бентли ще бъде рекорден.

    Коментиран от #11

  • 10 ууууууу

    0 0 Отговор
    като ферари ламборгини и макларън направят СЮВ
    тогава сравнявай и пак ще е ябълки и круши
    а след инсейн старт за 3.2 ще отива за зареждане т.е. не мое го повтори..............
    батерииитеееее...
  • 11 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Mercedes SL":

    Описаният от Вас автомобил май не е с 4 врати. Написал съм ЗАДНИ ВРАТИ. Иначе има много крилати автомобили.
  • 12 киро

    0 0 Отговор
    Браво за добрия пробег и безумно многото коне ! Ако свалят мощността на двигателите ще се вдигне и пробега , но по-бавно ще ускорява !
  • 13 Evolution

    0 0 Отговор
    Нещо не го виждам много, много off-road този така наречен "джип" ... Поредния "всъдеход" който не трябва да напуска асфалтовите пътища и границите на града...

    Коментиран от #14

  • 14 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Evolution":

    Щот другите джипове с подобни лукс и коне яко се карат извън асфалта. Това не е Лада Нива че ще я вкарваш в калта. За лов и риболов не става, ма и ценовия и клас е малко височък за подобни мероприятия :)
  • 15 гооост

    0 0 Отговор
    Някаси грозновата кола и напълно безмислена електричка. Този "off road", къде ще го зареждат в гората или пущиняка, след като мине напр. заветни 300-на км, защото един истински джип може да сложи на тавана 20 туби бензин или дизел и да продължи. Нали се сещате, че този пробег в км е при идеални условия. А и тези безумни конски сили - защо!? ...на писта ли, ще се състезават собствениците, все пак на магистралите почти навсякъде има ограничения. Така де и 200 к.с. са предостатъчни.... С две думи безмислена електричка, но пък ватманите по душа се кефят ;)
  • 16 Ватмана

    0 0 Отговор
    Иновация е да го направят с задни вдигащи се пък предни нормални..... Да очакваме бъдеща иновация с задни нормални,пък предни вдигащи се :D като е толкова хубава тая екстра,защо не са 4-те врати вдигащи се ? Много ми е грозна на външен вид и струва колкото 2 стандартни Тесли
  • 17 копеле

    0 1 Отговор
    Каква е тази крилата невестулка бе
  • 18 Копеуе

    0 1 Отговор
    Поредния мега гнусен урудлив кенеф!!!!!
  • 19 гост

    0 0 Отговор
    Вярно, че това се разработва за САЩ основно, но все пак си е грозновата и непропорционална. Нито е агресивна, нито е луксозна, на форма е просто нещо си. Вътре е супер, но вън не.
    Също така не могат ли да намалят мощноста на половина и да увеличат пробега на 600км, или поне да има тази опция при избора. Нормалните сувове рядко ускоряват за под 10сек.
    Според мен най-големият им проблем е цената. Модел С е много по-евтин, на това трябва да се види къде му отиват парите, не е с големи батерии или екстравагантен дизайн.

    Коментиран от #24

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Morgoth

    0 0 Отговор
    Като коментирате батерии, мощност на бързо набиране не забравяйте, че има огромна разлика в КПД-то на бензиновия и електрическия двигател, в мощността му при различни обороти и като цяло в загубата на енергия.
    При бързо набиране бензиновия гори десет пъти повече отколкото при бавно, докато при електрическия почти няма промяна.
  • 22 Жоро

    0 0 Отговор
    772кс и леко висока? Впечатляващо е, и много ме кефят вратите. Дано всички коли станат електрически, и да престанем с тези твърди горива. Да, звука на двигателя е страхотен с V8 ама въздуха ще го диша и моето дете...

    Коментиран от #26

  • 23 Жоро

    0 0 Отговор
    Това може да го каже само беден по душа човек без визия за бъдещето и напълно закопан в настоящето.
  • 24 Dimo

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Кой ти каза че се разбратова за САЩ основно. В Европа тази година имат около 7.000 продажби, от общо 21.000, тоест 1/3 от всички са в Европа. Сега добави и тези в Япония, където има голям интерес към Тесла, добави и Китай и останалите азиатски държави.

    Дори джипчето ще е почти напълно различно за Европа, заради европейски закони за възможност за зареждане с трифазов ток и други закони.

    Доколкото знам за Япония също ще има доста изменения.

    И заради забавянето на доставките в Европа на Модел Ес, от Тесла обещават ние да сме едни от първите, които ще получат джипките си.

    Елън обещава до 1 година из цяла Англия да има станции за зареждане, като в момента инсталират слънчеви панели на всеки суперджардъж + по няколко от тези новите батерии (Tesla Wall), за да може и през ноща да заредиш колата си безплатно

    И то кво стана, май не се прави основно за САЩ
  • 25 др

    0 0 Отговор
    Превозното средство е супер НО за страни където могат да си позволят да си го купят поддържат,зареждат и Паркират, Тесли има много на запад но ги копуват хора които имат запазено парко място с "името си" на работното си място и това не е единствената им кола. На вси4ки от балканите със здраве,тук може и без Тесла.

    Коментиран от #29

  • 26 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Жоро":

    Звукът на V 8 , както и още 50 популярни ДВГ-та ги има записани в аудио уредбата на Тесла, така че може да си ги слушаш колкото си искаш , но може и да ги спреш ,ако искаш . Аз лично не виждам какво толкова превъзнасяте този рев на заклано прасе , помисли си кой си чувал да реве , хищник който напада или обезумяла от страх жертва за заколение , по скоро предупреждават със съскане , точно както звучи и Теслата
  • 27 гост

    0 0 Отговор
    има пич има, земеделци от Добрич , лично видях едната Тесла
  • 28 бмв е61

    0 0 Отговор
    супер е бива си я колицата
  • 29 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "др":

    След като още не знаеш къде се намира "ч" на клавиатурата , защо си мислиш , че знаеш какво искат хората на Балканите ? И кой ти е казал , че Тесла е по скъпа за притежаване кола от всяка друга с ДВГ на цена над 30000 евро . Защото точно това е истината и то доказана ! За период от 10 години експлоатация Тесла е равностойна на петролен автомобил за 30000 евро , какъвто е средностатистическият европейски автомобил . И това е без спестените такси за паркиране от които примерно в София можеш да спестяваш около 3-3500 лева ГОДИШНО ! Ако нямаше ограничения в производството сега Тесла щеше да продава 3-4 пъти повече , защото толкова са поръчките в момента . Колко от петролните имат поне близки до това , или се чудят как да разпродадат застоялите си печки , да не говорим , че след това ще те скъсат от "поддръжка" , а Тесла готви масов модел , който ще струва наполовина на модел S и пак ще се зарежда БЕЗПЛАТНО . Така че не се изказвай от името на другите .

    Коментиран от #37

  • 30 Турбото

    0 0 Отговор
    Бъдещето настъпи !
  • 31 gostotburgas

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Име (като гост):":

    Вярно са ГАНЮВЦИ .Как може на тази кола да кажеш ,че е грозна или е не става. Та кой SUV може да постигне време от 3.8 сек,а ? .Прехвалените немци ли? Когато те постигнат това ,тогава може да плюете,ганювци.Пробега бил малък,хората са го измислили,за 20 сек. сменят батерията,но това става в нормалния свят не в България.
  • 32 ехл4

    0 0 Отговор
    Мощна, функционална, красива, екологична, разход смешен това е истинска кола:)
  • 33 киро

    0 0 Отговор
    Ха сега да ги видим ......... бензинджиите !
  • 34 пророк илия

    0 0 Отговор
    Няма връщане назад! До 10 год. ще забранят изобщо да се продават нови леки автомобили с ДВГ. Париж вече обяви и датата от която е забранено на дизелите да доближават центъра на града . Следват бензиновите. На нефта затова му падат цените, всеки бърза да продава докато още има търсене. После само едни пластмасови бутилки ще се правят от него, ако не ги забранят и тях.
  • 35 пророк илия

    0 0 Отговор
    Няма връщане назад! До 10 год. ще забранят изобщо да се продават нови леки автомобили с ДВГ. Париж вече обяви и датата от която е забранено на дизелите да доближават центъра на града . Следват бензиновите. На нефта затова му падат цените, всеки бърза да продава докато още има търсене. После само едни пластмасови бутилки ще се правят от него, ако не ги забранят и тях.
  • 36 Алфата

    0 0 Отговор
    Голям семеен автомобил с 800 коня??? Ускорява до 100 за 3-4 сек.??? Тежи сигурно 2 тона??? И изминава няма и 400 км??? А термина всъдеход... жив смях!!! Може би минава плавно от асфалт на павета или обратно??? Един абсолютно безсмислен автомобил, макар и на ток! Апропо, ако продължат с "дивото" развитие на електромобилите, скоро освен битов и промишлен ток, ще има също и автоток с цена близка до тази на конвенционалните горива. Предполагам. Просто всичко на този свят се развива по тази закономерност: търсене - предлагане.

    Коментиран от #43

  • 37 ми от село си

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "гост":

    Всичко добре си казал ама как сметна такса за паркиране в София 3500 лв на година?!

    Коментиран от #38

  • 38 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "ми от село си":

    350 дни средно за година по 8-10 ч прави 2800-3500 ч годишно , по 1-2 лв. за зелена и синя зона прави 2800 - 7000 лв. годишно . Ти как ги смяташ . Аз мисля , че няма да се возиш с метрото ако имаш такава .
  • 39 ааа

    0 0 Отговор
    Наистина със стотинки минаваш десетки километри, но батериите за 3-4 години се сменят, а те повярвайте ми са много скъпи.

    Коментиран от #41

  • 40 ааа

    0 0 Отговор
    И не си мислете, че като пуснат няколко тесли и петрола ще го използват за найлон, както пише в по-доло коментарите. Отдавна Toyota и Honda и др марки правят електрички на народни цени, но не се срещат често и не са превзели улиците

    Коментиран от #42

  • 41 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "ааа":

    Поредните глупости, поне прочети в сайта ,че батериите имат 8 ( осем ) години пълна гаранция включително на капацитета , освен това на всеки Суперчарджър можеш да ги смениш с други напълно заредени срещу минимално заплащане . Знам че търговците на горива и авточасти умирате от страх , ама поне не говорете глупости . А и Тесла вече обяви , че ще увеличава всяка година капацитета с 5% , съответно и гаранцията , така че оставете ги тия "лоши" батерии вече
  • 42 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "ааа":

    Малко допълнение . Тойота , Хонда и останалите правят електрички с мощност 70-100 коня и пробег 100-200 км. максимум , за да не застрашават петролните си модели откъдето са основните им печалби. Изобщо никой от традиционните производители няма да пусне добър електромобил докато не бъде ПРИНУДЕН да го направи , което е и най-голямата заслуга на Тесла . Освен това да ти припомня основните акционери в Тесла са собствениците на Google , E bay и Елън Мъск които беше собственик на PayPal , дали знаят как се разбиват световни пазари !
  • 43 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Алфата":

    Тока за разлика от петрола можеш да си го произведеш сам в къщи , това първо , което всъщност става и сега на много места и което не позволява монопол , също за разлика от петрола , това второ и трето Тесла обявиха отдавна , че безплатното зареждане ще остане един от основните им козове , което ще принуди и други производители занапред да ги последват . Така , че не разчитай много на тия приказки . А относно смеха ти за всъдехода , явно нямаш понятие от електрическо задвижване . Ако можеш да ми посочиш някоя петролна "джипка" с въртящ момент 3000 Nm от 0 до максимални обороти и абсолютно независимо подаване на мощност на двата моста , което отговаря на трансмисия с 25-30 предавки ,тогава се смей . Така че единственото ограничение остава клиренса , който не е по малък от всички останали SUV , така че очаквай доста изненади от "всъдехода"

    Коментиран от #48

  • 44 Жоро 2

    0 0 Отговор
    Колата е много впечатляваща, капаците отпред и отзад като ги отвориш - празно! Карал съм успоредно с Тесла - невероятно, чуват се само гумите. Доколкото знам могат да си пускат и звук на двигател - заради пешеходците - да се пазят. Все още пробегът е малък, но се усъвършенстват батериите, и цената им е доста висока. Иначе възможностите електромотора са безкрайни и не могат да се сравняват с ДВГ.
  • 45 Електрик

    0 0 Отговор
    Ех и Мерцедес имат електричка с 750кс която прави 0-97км/ч за 3,7сек, но за жалост е двуместна, изминава 250км с един заряд и на цена 430000$. Оказа се, че и трите модела(Roadster sport, Модел S P85D, Model X P90D) на Тесла бият творението на Мерцедес по няколко параметъра. Porsche Cayenne Turbo S е кросоувъра с най-близо по ускорение до Модел Х, но е малко по-скъп и с покупката му почват яко разходите. Базовата версия на Cayenne Turbo S струва 158k$, a Model X от 132-144к$, но електричката, ако си я купите в Луизиана щата и държава ще ви върнат 20к$. След експлоатацията му на това Порше за 200 000км или 8-9 години ще се окаже, че за поддръжка, гориво и данъци сте дали още колкото цената му. Някои ще си кажат "ще му сложа газово", но нали ще ви падне гаранцията, ако сте го купили нов. Лично аз предпочитам Модел S 85kwh с 370кс, защото пробега е добър(420-510км) и след облекченията цената ще е 53000$.

    Коментиран от #47

  • 46 евтиното май скъпо

    0 0 Отговор
    Цена от 132 до 144К$!!!!!.Я сега разбирачите да кажат колко са изгодни тези грозотии на снимките.Безплатно зареждане-хихихих.Плащаш 144К$ за електрокар и те коткат,че ще се возиш без пари.Чисто и просто си плащаш всичо още в началото.За САЩ тези пари за МПС са безумно много на фона на най наточените модели на другите марки.
    Електрик тук сме БГ не Луизиана.
  • 47 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Електрик":

    Патрон, ти карал ли си Model S 510 км без да прихълцаш за ток и с каква скорост ги кара?
  • 48 Алфата

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "гост":

    Значи трябва да си много наивен, за да очакваш, че ако нещо масово се употребява ще оставят да го произвеждаш просто "ей така"! Дори в домашни условия. Само почакай и ще видиш след време, че съм много прав! А този лъскав паркетник, ако само го пусна из Русалийския проход, "здрав под" няма да му остане! Какво остана при 100% офроуд! За офроуда и "лунните полета" клиренса е със 150% значение моето момче.
  • 49 Гост

    0 0 Отговор
    Слепите поклонници на "автопанацеята", пак са се развихрили да бълват простотии!
    Тесла си остава играчка за богатите, какво има да се умува за екология, данъци, спестявания и бъдеще?! Напълно смешно е някой да даде 200 000 $ и да си прави сметка, че ще му е по-евтино от Порше.
    Както и да е, ще му мине времето и на това "чудо". Жалко обаче, че не се обръща внимание на водорода.
  • 50 555

    0 0 Отговор
    Време е цената на тока да поскъпне с 500%,а цената на петрола да падне с 90%
  • 51 Електрик

    0 0 Отговор
    Към Иван - Аз не съм състезател. Извънградско карам с около 100км/ч. Возя бебе с което не искам да се метна някъде. Дори и да съм сам ще е неприятно жена ми после сама да се оправя с отглеждането. И примерно, ако се пътува от София за Велико Търново каква ще бъде средната скорост за маршрута? След като има ограничения на всяка отбивка и през селата също.
    Към евтиното май скъпо - Наистина електричките в БГ засега трудно могат да се използват заради липсата на смислени зарядни станции. Има няколко в София, Пловдив и Шумен, но цената за kWh е 4-5 пъти по-висока от на битовия. С една дума пак гледат яко да ни боцкат. Но България не е кантар за автопроизводителите. За миналата година в БГ има закупени 20к нови автомобила и Дачия е с най-голям %/сигурно предимно за служебни/. Знам че не съм в Луизиана, но за там мога да там информация за облечнията. Знам че и в Япония са стабилни.
    Към Гост - В доста държави има облекчения за електричките. Защото хората са сметнали, че тези пари с които държавата ще субсидира този автомобил ще ги спести от средства за лекуване на хора с по-малко белодробни заболявания. Въпреки че електричеството за електромобил идва от някоя електроцентрала, но тя е по-ефективна от ДВГ и следователно има по-малко замърсявания.
    Към 555 - петрола април миналата година беше 114$, а миналата седмица 38$. Но доста компании не могат да фунциониран на печалба с тази ниска цена и се опитват да го държат на 50$. И сега питам "ние в БГ какво разбрахме след като цената му падмна с 70%"? Бензина април миналата година тук беше 2,56лв, а миналата седмица 2,24лв. Сега като почнаха да разследват картела го смъкнаха на 2,15лв, въпреки че петрола поскъпна. Февруари месец 2015 петрола падна до 41$, а бензина до 2,09лв. Аз лично се раздвам като поевтиняват горивата, защото това стимулира и икономиката.
    Върлите привърженици на ДВГ трябва да се радват за развитието на електричките, защото те ще могат да карат с по-евтино гориво.

    Коментиран от #52

  • 52 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Електрик":

    Говориш като истински политик, браво! Доста умела еквилибристика между факти и псевдофакти!
    Как обаче реши, че държавите с облекчения за електромобили го правят, защото им е по-евтино от лечението на белодробни заболявания? Случайно да си забелязал, че в тези държави хората се САМООСИГУРЯВАТ? Или си мислиш, че комунизма не е паднал и на Запад и в САЩ те лекува държавата?
    Да си се замислял, че най-големия пазар на Тесла е Норвегия, където доходите на хората позволяват да си купуват електрички заради продажбата на нефт?
    А знаеш ли колко токсично е производството на батерии? Знаеш ли, че в тях ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се ползва киселина?
    Купувайте си какво искате, но поне не лъжете като дърти цигани! И аз мразя петролната световна мафия, но не искам да бъде заменена от електрическа такава!!!

    Коментиран от #53, #57

  • 53 електрик

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Гост":

    Кои мои псевдофакти не ти харесват? Разгледах в гоогъл за производството на литиеви батерии и не разбрах в кой процес използва се използва киселина. Пусни някой линк да се образовам малко за това производство.

    Коментиран от #55

  • 54 Електрик

    0 0 Отговор
    И ето кой печели печели първия безплатен Модел Х
    http://www.ecars.bg/blogs/1145-bjorn-nyland-specheli-bezplatnia-tesla-model-x
    Онзи маниак, който миналата седмица постигна 727км с Модел S.
  • 55 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "електрик":

    Псевдофактите съм ти ги написал, но явно не може да прочетеш повече от два реда. Потвърждение на думите ми е и това, че явно си гледал само снимки в Google на батериите. Толкова ли е трудно да прочетеш статията в wiki и да разбереш що е то електролит?
    Уникална липса на познания, но пък страшно изхвърляне да хвалиш нещо, което очевидно ти е напълно непознато!
  • 56 Електрик

    0 0 Отговор
    Щом съм видял написаното за киселина явно съм чел и след втория ред. Не може всички да имаме знания колкото твоите. Кажи ти защо държавите дават субсидии за електромобилите.
  • 57 Електрик

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Гост":

    Написал си, че Норвегия е най-големия пазар на Тесла. В САЩ за 2014г има 16550 закупени Модел S, а в Норвегия 4000. Това само показва, че си неподплатен и говориш някви работи които си дочул.

    Коментиран от #58

  • 58 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Електрик":

    Не му се връзвай на "Госта" , бива го само в лаенето , изобщо не захапва от техника , преди няколко месеца му обясних , че за производство на водород се използва пак електричество и то с много повече загуби от акумулаторите , както и че горивните клетки си имат един куп проблеми и то принципни , но той се прави на голям , че водорода бил бъдещето , както и прословутите "мръсни" батерии , като че ли рафинериите са екологични резервати , да не говорим , че всеки автосервиз стига да отрови едно село хора . Истината е , че всички нормални хора харесват и очакват електромобилите , а всички така наречени "петролни" маниаци всъщност се страхуват за дребния си бизнес с горива или авточасти или не искат да признаят комплексите си. Особено ме разсмива оплакването как не можели да живеят без звука на жалкото ДВГ , който за повечето хора е нетърпим шум , за ограничаването на който има един куп закони и който няма нищо общо с мощност и бързина .

    Коментиран от #60

  • 59 Електрик

    0 0 Отговор
    На мен дипломната ми работа беше за получаването на окси-водород с цел горене. Някои хора са постигали ефективност над 100% при електролиза на вода и са получавали Браун газ, който не се знае каква структура има на молекулата. Добър вариант е ДВГ на окси-водород, както едни българи бяха направили Варбурга си. Но за горивните клетки трябва чист водород. Засега горивните клетки не са толкова усъвършенствани, за да генерират добра мощност на килограм. Пример е Тойота Мирай, която има и батерия 40-45кг, за подаване на допълнителна мощност при нужда. Технологията за момента е по-сложна, по-опасна и по-обемиста от на Тесла Модел S примерно.
  • 60 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "гост":

    Бил си ми обяснил и не съм захапвал от техника - направо паднах от смях :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Момче младо, жалка картинка си, жалка. Да не говорим, че пишеш с няколко ника.
    Просто ходи се лекувай, а за учене и образование при теб няма да коментирам!
    Ако някога собственоръчно направиш поне един трансформатор, печатна платка или дори успееш да включиш един осцилоскоп, ще разбереш, колко глупости си изписал!
    Хайде със здраве, че вече нямам нерви да се занимавам с неграмотни и самозвани разбирачи, които не знаят що е то електролит и окси и пара-водород!!!
    Жалко, че заболяването ти няма да те остави на мира докато не напишеш пак някоя чутовна простотия, все едно си хлапе на 10 години и винаги трябва да си последен!