Last news in Fakti

3 Септември, 2015 12:36 10 661 24

Безупречно E21 за ценители

  • bmw-
  • 3er-
  • e21-
  • обява

Първото поколение на баварската трета серия, произвеждано между 1975 и 1983 г., незаслужено остава в сянката на култовия си наследник E30. Това се дължи до голяма степен на все по-намаляващия брой оцелели E21-ици, чиято антикорозионна защита не е сред най-силните страни.



Като всяка баварска тройка обаче, основоположникът на серията въплъщава изцяло философията на BMW за удоволствие от шофирането - редови шестцилиндров двигател, задно предаване, всеотдайно шаси и неповторим дизайн в най-добрите традиции на 70-те и началото на 80-те години на миналия век.



За мнозина може да звучи невероятно, но на пазара все още има E21-ици в отлично състояние и автомобилът на снимките е живото доказателство. Произведен е през далечната 1982 г. и е навъртял 75 500 км, но изглежда сякаш току-що е слязъл от поточните линии в Мюнхен.



Още по-ценна е принадлежността му към ограничена серия Procar Edition, от която са произведени само 500 екземпляра. Тя се отличава с уникалните стикери, класическите джанти BBS и петстепенната скоростна кутия.



Шестцилиндровият двигател M20 с обем 1 990 см3 надали има нужда от представяне. Мощността му е 122 к.с., които са достатъчни за максимална скорост от 181 км/ч и ускорение от място до 100 км/ч за 10.7 секунди.



Пределно ясно е, че автомобил в подобно състояние няма как да струва евтино. Продавачът е автокъща за класически коли в Холандия, но дори да нямате излишни €16 500 за автомобил на Христова възраст, можете просто да се насладите на огромната галерия от снимките на сайта й.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    1 1 Отговор
    За толкова пари да бяха поне изпрали салона.
    Гледай каква смрад е!

    Коментиран от #6

  • 2 бай Иван

    2 2 Отговор
    За такъв курник и 500лв няма да дам!
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 бера мантинели

    1 0 Отговор
    е как може толкова много снимки да накачулите, пф! к'ъв е смисъла? хаха поне една семпла джава скрипт галерийка си направете, а не да скролваме кат' идиоти до долу, а и да чакаме да се заредят и да товари браузъра, а те кешират вече бързо и т'ва водии до проблеми... абе супер зле сте хаха така не се прави от поне 10год.
  • 5 бера мантинели

    1 0 Отговор
    отначало горе две, три снимки големи и под тях текст е оки като за вид на статията, ама другите трябва да са подредени в Thumbnails и като си кликнеме в/у тях(малките снимчици), ако изобщо искаме да видим останалите снимки, то те да си се отварят в грамотна джава галерийка с вече големите снимки... т'ва е фасулска работа... излагате се! никой вече не прави така като вас със сто снимки в подстраничка:) товарите си уеб сървъра, самите сървъри и изнервяте потребителите си и им скапвате хардовете! който разбрал - разбрал:)

    Коментиран от #7

  • 6 АЗ

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Кисело ти е гроздето а? :)
  • 7 Тъп

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "бера мантинели":

    Мооого си зле, ама мого! Еййй аман от "разбирачи", които чрез високопарни думи, си мислят, че са много оригинални! Говори на кирилица веее, тук е България и се пише и говори на български език, а тези твойте "скролвания" и тем подобни малоумщини, иди да ги разправяш на баба си на село! Ясно ли е вее!!!!!!!

    Коментиран от #14

  • 8 Георги Бимера

    1 1 Отговор
    Класика в жанра!
  • 9 копеле

    1 1 Отговор
    Красота е тази класика
  • 10 Бавно Мизерно Возило

    2 0 Отговор
    Пише за ценители, не за компетентни гаражни майстори, собственици на 20 годишни гниещи Опели :)

    Коментиран от #16

  • 11 Десислав Попов

    1 0 Отговор
    Не съм фен на марката,но това си заслужава всяка стотинка.
  • 12 бмвето

    1 0 Отговор
    стегната поцинкована кофа , че и газовата за нея ще е танкана !
  • 13 kolelo

    1 0 Отговор
    леле, колко ми липсват истинските коли, писна ми от пластмасови еднодневки....
  • 14 бера мантнели бре

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Тъп":

    :) е, няма как да не пробутам чуждици в писанието си. след като става дума за програмиране:) не се правя на разбирач! аз съм си програмистче:) просто дадох добър съвет! наистина спинва(spin=завихря) харда ви това мощно вече кеширане на новите браузъри и ви скапва хардовете(както на сървър страната, така и клиент сайд-а)... сайтовете вече са тежки т.е. нахакани с много изображения, флаш, джава скрипт библиотеки, които обхващат много функционалности, а дефакто се ползват 1-2 от тях(js) ... слагането на много снимки както тук в случая ви поврежда сървърите(процесор, хард) обаче уврежда и нашите хардове:) със семпла кастъм джава скрипт галерийка и тъмбнайлс нещата си идват на място:) по-красива става уеб страничката, по-ергономична, а и за потребителите е по-добре:) асинхронността с ейджакс не е уеб порок хаха:) сайтът имаче е грамотно направен, то затова го и посещавам с удоволствие... ама ще е добре с галерийката:)
  • 15 jambazina

    0 2 Отговор
    Имам такова на 1800 марки новофнос италиа карала го е бабка реални 73 хиледи. Които иска да идва на гурублене. Само инстроментите ги нема продават се оделно.
  • 16 бай Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Бавно Мизерно Возило":

    На мен "ценители" ми звучи като ахмаци и глупаци.Хубаво е БМВ то
    , но не виждам как би могло да струва толкова.В края на краищата си е една морално остаряла кочина която за да стане ретро автомобил с някаква стойност, ще трябва да я пазите в някой гараж още поне 30 години.Данъци , подръжка......Струва ли си?

    Коментиран от #17

  • 17 Привърженик

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "бай Иван":

    Заслужава си парите естествено, не е нужно да я вземеш с надеждата, че след някоя година ще я продадеш! Тази кола я взимаш, за да си индивидуален, различен от другите! Кочина е за теб, защото си привърженик на марката, наподобяваща член с две топки, но аз оценявам тази кола!

    Коментиран от #18, #19, #20

  • 18 СССР

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Привърженик":

    След като искате да сте различен можете да си вземете и Запорожец за 300лв.Все тая!
  • 19 бмв е61

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Привърженик":

    колата си е кола евала колега че поне един човек има идея за какво става дума и я оценява имам честа да имам е30 и е34 и няма съмнение че тази е21 си е супер
  • 20 Привърженик

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Привърженик":

    Защо трябва да си купя Запорожец, след като съм привърженик на тази марка? Не е все тая! Да речем, че отида на някой БМВ събор, тогава ще гледат на колата с друго око, отколкото да отидеш на събора със Запорожец, дори събора да е за коли от времето на Тодор Живков.

    Коментиран от #21

  • 21 СССР

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Привърженик":

    Че то и това БМВ е от времето на абитуриентската вечер на Хитлер!
    Честно казано ако мине по улицата не бих се и обърнал след него.С тези пари , ще си вземеш кола която ще може да се кара нормално по улиците без да създава задръстване и да се чувстваш като нормален човек а не като вехтошар!

    Коментиран от #23

  • 22 Gosho

    0 0 Отговор
    Какво да ви кажа - durti taligi. Грозно бмв.Грозотия от всякъде никой не би трябвало да цени тази бракма. Най хубавото бмв е продаденото.
  • 23 Привърженик

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "СССР":

    Тази кола не създава задръствания, а напротив, точно нашите (повечето) по българските пътища създават задръствания. А тази кола ще я вземе човек, който има вече две коли! ;)
  • 24 Бачо Илия

    0 0 Отговор
    "Шестцилиндровият двигател M20 с обем 1 990 см3 надали има нужда от представяне"
    Само дето не е М20 ами 4 цил. М10 Б20...