Last news in Fakti

28 Септември, 2015 07:15 6 811 40

Ще видим Alfa Romeo Giulia QV

  • alfa romeo giulia-
  • sofia motor show
Директно от премиерата си във Франкфурт - най-големият европейски салон за годината, у нас ще пристигне серийната Alfa Romeo Giulia. Компанията връща името на модела от 1962 година и се хвърля в голямата битка със задвижване на задните колела и 510 конски сили за топ версията, като именно нея ще можем да видим в България.
От Alfa Romeo направиха странен ход и Giulia дебютира директно с най-мощната си версия Quadrifoglio Verde. Спортният седан има 2.9 литров V6 турбо двигател, който може да се комбинира с шестстепенна ръчна скоростна кутия или автоматична с осем предавки. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3.9 сек, а максималната скорост достига 307 км/ч.
Наскоро представители на Alfa Romeo на салона във Франкфурт се похвалиха, че напомпаната версия на Giulia Quadrifoglio Verde е успяла да завърти обиколка на Северната дъга на "Нюрбургринг" за 7 мин. и 39 секунди. Там бяха обявени и цените на Giulia в Италия, като базовия модел на Quadrifoglio Verde ще струва 79 000. Останалите двигатели в гамата на Giulia все още не са обявени. Продажбите започват към края на годината.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1

    0 0 Отговор
    Харесвам Алфа, но базова цена 80 000 евро, доста висока цена......

    Коментиран от #3

  • 2 Едикой си

    1 0 Отговор
    Октомври тази година на автосалон София а октомври 2016г и на Горубляне - чисто нов внос.
    Алфата изглежда страхотно. Италианците винаги са имали уникален дизайн. Дано да държи на дупки, копки и лошо гориво... :)
  • 3 Бате Цецо

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от " ":

    Цена от 79000 Е е много висока, но това е с 510 коня. Трябва да се сравнява с алтернативите със същата мощност.
    Интересно ми е какви ще са цените на по-скромните двигатели. На мен и 150 коня ми стигат за ежедневни нужди.

    Коментиран от #22

  • 4 опсмопсус

    0 1 Отговор
    Алфата е с изчистен, уникален дизайн.
    Красота отвсякъде,НО ЦЕНАТА, колкото ГТР, ние мерси!
    Кой ще даде толкова пари само за красота?

    Коментиран от #10

  • 5 хаха

    0 0 Отговор
    само за красота каза това нещо е по-бързо от м4 м5 и порше и мерц на сверната дъга ги пръсна алфа ромео е една изключителна марка която не заслужава невежи потребители като теб качай се на автобуса и дим да те няма ;_)
  • 6 хаха

    1 0 Отговор
    ето ти малко информация да видиш само красота ли се предлага хахах
    SPECS Alfa Romeo Giulia QV:
    - 6 cilinder 3.0 liter engine
    - 510 horse power
    - 0-100 (0-60) in 3.9 seconds
    Nordschleife LAP: 7:43 minutes

    SPECS BMW M4 GTS
    - 6 cilinder 3.0 liter engine
    - 470 horse power
    - 0-100 (0-60) in less than 4.0 seconds
    Nordschleife LAP: ??? (Normal M4: 7.52 minutes)
  • 7 Трифонов

    1 0 Отговор
    Тези цени, дето са цитирани в статията, със сигурност са сгрешени. Пише, че QV щяла да струва 95 хил. евро, а базовият ???? вариант - 75 хил. евро. Това е абсурд! Някаква грешка имат пак авторите! Обявената цена за QV беше 70-75 хил. евро. Което пак е много, но цените на М3 и М4 са идентични, така че... Горе - долу, става. Базовата версия с бензинов мотор и най-малка мощност със сигурност няма да струва повече от 30 хил. евро. А ако са прави авторите на статията, значи със сигурност нищо няма да излезе и от този опит на Алфа за завръщане в играта... Хубаво е и да знаем все пак за коя игра говорим. Това е играта на БМВ. В нея трудно се влиза дори да си перфектен. А когато не си?
  • 8 Wow

    0 2 Отговор
    На този отдолу дето сравнява М4 с Алфа-та. 40 коня повече за теб нищо ли са бе пич? И тази Алфа дето са я пуснали на Нюрбюргринг не се знае нито дали е сериина нито нищо просто тестови автомобил, ама с пълно оборудване ли е не е ли и др подробности. Така, че престанете да сравнявате две несравними модела! БМВ си е БМВ, ако пуснат версия 500+ коня на тази Алфа ще я направи разногледа!

    Коментиран от #9, #18

  • 9 Алфата

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Wow":

    Алфа винаги е правила и ще прави БМВ на маймуна в отделните мощностни диапазони! И всеки БМВ фен го знае, и затова толкова зловещо плюете алфа ромео!

    Коментиран от #21

  • 10 Алфата

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "опсмопсус":

    Аз пък мисля, че е много точно обмислена конкуренция на ГТР! Куадрифолио верде версията цели точно този сегмент! Алфа ромео е много-много по-популярна марка от която и да е японска в Германия например. Там този неотразим четириврат "враг" на нисана ще се приеме много добре. Гаранция! Т'ва не е залюхан Булгаристан.
  • 11 гост

    1 0 Отговор
    Стига с тия цени бе, пишете в гугъл алфа джулия 2015 и вижте за какво става дума, ето ви част от първата статия при това търсене:
    Prices for the Giulia range are yet to be revealed but we expect it to cost from £22,000-£25,000 for the basic petrol. The Quadrifoglio will be nearer the £50,000 mark.
  • 12 мхм

    1 0 Отговор
    Това 79к до 95к евра са цени за модела с този двигател, по-малките двигатели ще са около 30-35к...
  • 13 giulia n1

    2 0 Отговор
    Както в предната статия, отново сте допуснали същата грешка. 79k е за стандартно Quadrifogliо verde, а 90k е за още по-наточена олекотена версия с всички възможни екстри. Колко пъти още смятате да бъркате и да подвеждате хората?
  • 14 мм84

    1 0 Отговор
    Хора колата е страхотна. Да, висока е цената, но явно има за какво. Нека я пуснат в продажба и пазара ще покаже дали си заслужава или не. Колкото до по-базовите варианти, според мен там ще им е по-трудно, защото освен с немското премиум трио трябва да се борят и с японските играчки - Лексус пуснаха 2.0 турбо двигател 245 коня, инфинити имат 2.0 210 коня а цените са идентични, а качеството - там япончетата са се доказали :)
  • 15 BimaR

    0 0 Отговор
    Това жабарско недоразумение ще го видим в мобилето след 10 години на цени от 2000 лева - както знаем няма по бързо разваляща и обезценяваща се кола от алфа и фиат след китайските хаха !!! Най добрата алфа е ПРОДАДЕНАТА АЛФА !!!!!

    Коментиран от #17, #20

  • 16 Clown

    0 0 Отговор
    Яд ли те е че Бимърите ти нямат модел по-добър от тази кола в момента.
  • 17 Десислав Попов

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "BimaR":

    Много си умен.БРАВО!!!!Компетентно изказване без клишета.БРАВО!!!!БРАВО!!!!БРАВО!!!!
  • 18 има да чакаш

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Wow":

    Чакай бмв да направи тази алфа за смях.Те кой ли не бие вече бмв.Нисан ги разцепват,сега и тази алфа.Айде да се излагаш на друго място.Даже да ти кажа защо бмв имат angel eyes-защото като ги подминаваш се ококорват като бухали😝😝😝
  • 19 Галант

    0 0 Отговор
    Брутална е тая Алфа!!!
  • 20 Цветомир Попов

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "BimaR":

    А ти какво караш?
  • 21 Wow

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Алфата":

    Какво сравнявате това чудо с БМВ. Малко прочети преди да пишеш такива глупости за БМВ и в момента не карам БМВ но съм карал и за разлика от тия таралясници (имам много познати с постянни проблеми с техните АЛФИ), БМВ е една от най-стабилните и качествени марки, а колкото до М-те, още не е излезнала тая Алфа и ми я сравняваш с кола с поне 60 коня по малко, и по-скоро вие сте промити мозъци АЛФА-джии! А колегата много добре го е казал, че италианците правят красиви неща но от към надеждност и електроника винаги нещо им куца!

    Коментиран от #23

  • 22

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Бате Цецо":

    Просто статията не е написана много грамотно и човек се подвежда, че с най-малкия двигател и базово оборудване е такава цената.
  • 23 алфа до WOW

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Wow":

    абе ти като си карал бмв от 62 година ние останалите нямаме вина .... А то ,че бмв е стабилна марка да може и така да е ако я сравняваме с някои Л..новос да тогава е супер..... а италианците от край време участват по големи състезания и винаги са с наи новите разработки .. така че от германия имат още мн хляб да изядат докато ги стигнат само погледни и виж коя марка има най мн победи за кола на годината....
  • 24 биимви

    0 0 Отговор
    значииииииииииии ни си прав, биемвието ми от 80та година е в пъти по-стабилно от л..новоза, ама ако го карам с 15 км
    ПС: ИТАЛИАНСКО НИ МИ ХВАЛИ, НИЩО ЧЕ ТАЙНО ГЛЕДАМ ПУНТО ХГТ
  • 25 Мобилето

    0 0 Отговор
    Алфисти, вече може да се обръснете! Десет години чакахте да биете М5 Е60! БРАВО! Като направят драг тест с М5 Ф10 детелинката да не увехне?
    Поздрави
  • 26 HAHA

    0 0 Отговор
    ДА ЗАСТАВА 0-350 С НИСАН ГТР 550 КОНЯ ДАЯ ВИДИМЕ ИЛИ С БМВ М5 Ф10 хахахахахахаххаххаахахааааа
  • 27 алфла умрело

    0 0 Отговор
    Nissan GTR 0-100 2.7Сек.
    BMW M5 F10 0-100 3.8Сек
    Алфистите са комплексирани и ще си останат текива за винаги! Най-смешното е, че някой сравнява gtr и m5 със тая Ниско класна марка равняваща се на пежо и рено dci 4коня така, че ЛЯГАЙТЕ СИ ДА СПИТЕ :D

    Коментиран от #32

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 хихихих

    0 0 Отговор
    Драг се правеше на божурище а сега на кондуфрей.Тестове на коли като тази алфа се правят на Нюрбургринг.Там резултата казва-алфата е с близо 15сек.по-бърза от бмв м5 на обиколка.Ти си разтягай ластици,драгове,прагове,врати и колони.
    Тоя па алфаумрело слага гтр и м5 едно до друго.Аланколуууу,слези на земята,нисана е спортна кола.
  • 30 giulia n1

    0 0 Отговор
    БМВ комплексарчетата са в нервна криза, от 5 кладенеца вода носят да изкарат алфата зле. Сравняват ми я с ГТР и М5 Ф10. Доколкото знам, ГТР е спортно купе с 2 врати, а 5-та серия е горният клас над 3-та. Измислят ми драг рейсове, където м5 е по-бърза до 100 с уникалните 0,1 секунди :))) Единствената задача на Джулия QV е да е по-бърза от М4. Еми 13 СЕКУНДИ на ринга, КАКВО ПОВЕЧЕ ДА ГОВОРИМ?. Другият се оплаква, че м4 била 60 коня по-малко и не било честно. Не може да схване, че при един и същи обем двигател, с еднакъв брой турбини, щом си 60 коня назад, значи ти е по-неефективен двигателя просто :) Поздрав за всички алфисти и свестните фенове на БМВ, които са пичове и се радват и на тази кола, а другите и без това ще се затруднят да прочетат толкова дълъг текст :)
  • 31 ти верно ли?

    0 0 Отговор
    Кое бмв ще направи 0-350?Бъркаш метри с километри.
  • 32 не си измисляй

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "алфла умрело":

    От де го извади то бмв ф10 от 0-100 за 3,8сек?По каталог е 4,3 сек.Алфата и на драг го жи тоя кошляк м5🚾
  • 33 алфа до мобилето

    0 0 Отговор
    ще ти увехне .... нещо др ама не и алфата , то бмв освен да си го вземе някой да си уре на нивата за друго не става , хем е грозно , хем е бавно , дървено от всякъде , чеп за зеле не става от тая марка. Вие комплексираните фенчета на тая яка марка освен да плюете по другите свестни марки които знаят как да правят автомобили със душа , а не като вашите немски дараци
  • 34 Трифонов

    0 1 Отговор
    Разбирам напълно бесовете на алфистите тук. Иска им се колите, които карат, да бъдат считани за уважавани, да бъдат харесвани, да бъдат възприемани като еквивалент на надеждност, качество, бързина и усещане за лукс. М-м-м-м, да-а-а-а... Стремежът да обясниш на всички колко добра е старата ти кола, макар да знаеш, че не е и макар да си наясно, че основната причина да се озовеш с нея, а не с БМВ, е била само и единствено двойната цена на БМВ-то. Говоря, разбира се, само за стари коли. Когато става дума за нови, Алфа е абсолютно ирелевантна тема - КОЙ, КОЙ, КОЙ... не в България, кой по Света, кой си купува нова Алфа? И преди да плещите тъпотии, пак им вижте продажбите през последните 10 години. В световен мащаб не могат да направят 300 хил. продажби. През всяка една от последните 10-15 години, Алфа приключваха годината със счетоводна загуба. И глупости за рафинираност и "кола за познавачи" не ми пробутвайте. Нищо рафинирано или изключително не може да има в обикновен седан с цена от 26 хил. евро - колкото струваше една средно оборудвана 159-ка. Продажбите обаче - гола вода! В същото време, една средно оборудвана 3-ка, се продаваше на доста по-висока цена, и с тази разлика, че продажбите им са най-добрите в класа на абсолютно всички пазари. Феррари, чиито цени започват от 200 хил. евро за най-достъпните им модели, имат по-добри продажби от Алфа и не се помни година в миналото, в която да не са приключвали със сериозна печалба. На това какво ще отговорите... Че Алфа е кола за познавачи, а Феррарито ... то за какво е? Не говорете глупости и не се заблуждавайте. Собствениците на БМВ-та, особено пък на нови БМВ-та, няма как да имат каквито и да било комплекси. Те просто знаят, че карат един от най-харесваните и желани автомобили ever и то в целия свят, далеч не само в "Булгаристан" - както много жалко се подигравате всъщност сами със себе си - както и че колата им е МАРКА - скъпа и луксозна. Всички производители на премиум возила искат техните продажби, всички с тях се мерят. И Алфа не прави изключение. Не случайно новината за представянето на Джулия на Нюрбургринг, бе тиражирана в сравнение пак с БМВ. Не собствениците на БМВ-та имат комплекс от Алфите. Точно обратното е. Лошото обаче е не толкова това, колкото обстоятелството, че хората, които управляват Алфа имат комплекс от тези, които управляват БМВ. И с право - мениджърите на Алфа през последното десетилетие показаха и на мъртвите, че са банда мързеливи и некадърни. А тези на БМВ и до ден днешен учат света КАК се създава автомобил - еманация на понятията качество, емоция и усещане за лукс. Днес Алфа за пореден път са се прицелили в същата мишена. Но виждаме как типично по италиански, пак са се прицелили с погрешното оръжие - идиотската, немотивирана и напълно неясно как формирана ЦЕНА. Внушават си, че коли се правят и продават, както се продават дизайнерски обувки. Пък то... не е толкова просто! И разбирам раздразнението на алфистите от приказките за Алфа, на които често попадат като започнат да хвалят марката, защото действително днес колите им, колкото и да са малко, в никакъв случай не са по-некачествени или по-ненадеждни от тези на всички останали в съответните ценови класове, но... уви... имиджът на марката е ужасяващ. И това е действителното положение, за което май не си дават сметка. Хюндай и Киа стъпиха на пазара с продукти на ниски цени - така привлякоха много клиенти. След това показаха на клиентите си високо качество и добра надеждност. Това доведе до още по-добри продажби. Така още повече хора научиха за доброто качество и надеждност. След това плавно започнаха да вдигат цената. И днес, цените и на Хюндай и на Киа са, поне според мен, брутално високи за колите, които предлагат. Но въпреки това продажбите вървят добре. Това е пътят на логиката. Някой ще каже: "Че Алфа да не е Хюндай! Това е марка на сто години. Хюндай трябваше да се утвърждават тепърва като нова марка." Така е. Когато Хюндай стъпиха на световния пазар, никой не знаеше нищо за тях. Трябваше да си създадат имидж от 0. А за Алфа днес всички знаят, че са некачествени, чупливи и ужасно проблемни коли, които се обезценяват ужасно. Т.е., ако Хюндай започнаха от 0, Алфа днес започват от -10. И затова пътят трябва да е същият. Не да ми набузят само една цена и да ме убеждават, че щом е скъпо, то е задължително качествено. Не става така, особено след финансовата и икономическа криза от 2008г.

    Коментиран от #35, #37

  • 35 Driver

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Трифонов":

    Проблема на хората които харесват марката е, че Алфа са били спортния бранд и наистина уважавани резячки преди да сменят на предно, а някой просто го отричат това и не искат и малко да проявят интерес за историята на марката. Това определено дразни и не е изява на комплекс. BMW се е превърнала в масова марка на средностатитстическия полу-разбирач кон с капаци.
    Затова и БМВ е мразена марка, заради масата част от фенове които робуват на емблемата и отричат всичко около тях си, без какъвто и да е стойностен аргумент.
    БМВ е голяма марка, но се е превърнала в консуматив, който при първа криза може да сполети съдбата на Алфа и всичките и 'фенове' ще се изместят да 'харесват' някой друг бранд. Нарича се комформизъм и е нещо нормално.

    Колкото и опетнен и нисък да е рейтинга на бранда Alfa Romeo толкова е и ценен-VW точат от години зъби да я кулят. Реално всяка нова Алфа предизвиква по-голям итерес в очите на истинските автоценители от която и да е друга марка, главно заради носталгията и огромното им желание и надежда Алфа да се възроди.
    Вярвам, че това ще стане
    А за коментиращият долу - цената няма как да е ниска и да не се целят в спортния седан сегмент. Та те са го създали. Алфа са зле в момента точно поради причината че се отдръпнаха от корените си последните 20 години. Алфа не са Рено не са и Киа. Ако поемат по този път ще ги последва съдбата на Ланчия.
  • 36 MIA

    0 0 Отговор
    Колата е велика
  • 37 не точно

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Трифонов":

    Каква искаш да е цената на тази алфа?Половината е карбон,двигателя е разработван с участието на ферари,кожа и всякакви други екстри.В допълнение и страхотния външен вид и да ти го дадът за 30хил€?Едно понаточено бмв 1 серия с по-сериозен двигател е повече.Ако бмв имат такава кола цената предположи къде ще отиде-сигурно над 100хил.€ ще искат.
  • 38 бавни немци

    1 0 Отговор
    да бе алфите, фиатите, ланчите и японките не могат да спят от бмв-тата разбираш ли ХАХАХАХАХ смешки, тези марки ви се присмиват, защото се натягате, обаче като ви покажат кви са бавни тромави и нестабилни почвате да плюете това е боклук онова е боклук, щото селянина като е дал последните си пари (за 15-20 год. бмв) и край кара самолет, ама реалността е друга смешки
  • 39 жоро

    0 0 Отговор
    тая кола просто ме грабна:))))
  • 40 Ники

    0 0 Отговор
    BMW правят хубави коли... проблема е, че ги карат келеши!

    Да мине поне половин година след като се появи в шоурумовете, че тогава да преценяваме как вървят продажбите й!
    От всичко заявено до сега останалите играчи има за какво да се замислят.