Last news in Fakti

2 Октомври, 2015 10:07 21 855 30

Любопитно за новата E-Klasse на Mercedes

  • mercedes-benz-
  • e-klasse
Автомобилни папараци успяха да снимат салона на новата E-Klasse на Mercedes-Benz и въз основа на тази снимка специалистите направиха доста заключения относно новия седан. До този момент се считаше, че салонът на E-Klasse ще повтаря почти точно този на по-голямата S-Klasse, но сега се оказва, че там има и много елементи от C-Klasse.
 
На практика вътрешното пространство на новата E-Klasse представлява нещо средно между C- и S-Klasse. По-конкретно, долната част на централната конзола силно наподобява C-Klasse, но в същото време интегрираният мултимедиен екран не стърчи, а е покрит от козирка. Това обаче съвсем не е всичко.
 
Световната премиера на новата E-Klasse е насрочена за началото на следващата година и ще се състои през януари по време на Детройтското автомобилно изложение. Четвъртата генерация на модела обещава да е по-лека с около 100 килограма от досегашната, като това се дължи на широкото използване на алуминий в конструкцията на автомобила.
В същото време размерите на колата ще са по-големи, което ще окаже благоприятно влияние върху комфорта на пасажерите. Следващият акцент, с който E-Klasse ще изненада са свръх високотехнологичните електронни помощници. Най-основният от тях е система, която ще позволява на автомобила да се движи напълно автономно по магистрала, което си е своеобразна крачка към т.нар. безпилотен автомобил.
 
Електрониката ще може да разпознава и да предотвратява аварии, включително и тежки такива. Числото на радарите е съкратено от шест на четири, но за сметка на това са монтирани допълнителни стерео камери. Функцията Distance Pilot Distronic автоматично поддържа дистанция спрямо автомобила отпред, като това може да става при скорост от 0 до 200 км/ч.
 
Steering Pilot системата пък може да държи автомобила в пътя, дори и да няма маркировка на него, като това може да става до скорост от 130 км/ч. Speed Limit Pilot е елемент от електрониката, който следи за пътните ограничения и тяхното спазване. Електрониката автоматично може да приведе автомобила в покой при положение, че на пътя внезапно изскочи пешеходец.
Екстри като надуваеми предпазни колани и тем подобни също са включени в оборудването на Е-Klasse, но те са стандартни и за други автомобили. Интерес представлява и функцията Pre-Safe Sound, която предупреждава водача за евентуална колизия. Ако електрониката сметне, че предстои страничен удар, специална надуваема секция във вратата изтласква водача или пасажера до него към вътрешността на купето.
 
И накрая, ако все пак се стигне до ПТП, причинено например от хлъзгава настилка, или дори само електронната стабилизираща програма сработи екстремно, системата Car-to-X предупреждава всички Mercedes-и в околността. В новата E-Klasse ще са налични още куп "глезотии", като специално приложение Remote Parking Pilot, с което водачът ще може чрез телефона си да паркира автомобила.
 
Така че предстоящата E-Klasse, която ще е обозначена с индекс W213 ще разполага с доста изненади и високотехнологични решения, което ще и даде своеобразен летящ старт в борбата с основните конкуренти от BMW и Audi. Що се отнася до двигателите, то акцентът ще е върху бензиновите и Plug-in хибридите, а главната новост ще са новите редови шестаци.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 E CLASSE

    1 0 Отговор
    Просто върхът!!!!
  • 2

    1 0 Отговор
    Добър е Мечока
  • 3 я съм от село

    1 1 Отговор
    външно е добтр ама това табло са го направили като на газка
  • 4 копеле

    1 0 Отговор
    Духалките са като на сешоар, кофти, грозно. От вън е трепач.
  • 5 Пернирикон

    0 2 Отговор
    Car-to-X предупреждава всички Mercedes-и в околността за нови авточасти.. :)
  • 6 Гост

    0 1 Отговор
    Абе то за всеки нов голям модел пишат,че е олекнал с по 100-200кг и накрая пак тежат по 2-2,5тона.Как става този номер-не знам?
  • 7 Мергел

    1 3 Отговор
    Тази дали ще издържи на голф стик? :D:D Квото им се кефите на тези кенефи все едно сте спали с Бионсе....Като са толкова велики коли що не ги карате? Хмм май не са много вървежни? Искам да я видя тая кочина след 30-40 години дали ще върви изобщо ако изкара толкова? Това са лъскави боклуци и движещи се със софтуер и двигател(моторче за чистачки) с 1-2-3-4 турбини....Съжалявам, но това е мнението ми и НИКОЙ не може да го промени ако ще тая играчка с електроники и на Марс да върви...

    Коментиран от #12

  • 8 Електрик

    1 3 Отговор
    Голяма пародия с това Стееринг Пилот. Тесла моторс го имат това от 1 година, въпреки че правят автомобили от 4год, а Мерцедес повече от 100год.

    Коментиран от #18

  • 9 Евлоги

    1 2 Отговор
    Мерцедес не е това което беше! Всички модели след 2000г.НЕСТАВАТ
    За съжаление.

    Коментиран от #16

  • 10 merc

    1 0 Отговор
    отпред ми прилича на CLS иначе интериора е супер,за мене най здравата Е-клас си остава w210

    Коментиран от #17

  • 11 BRABUS

    3 0 Отговор
    Изключително красив и стилен автомобил!

    Коментиран от #13

  • 12 аз

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Мергел":

    Ей ти в кой век живееш?От 20 години всички производителиправят конфекция,която да изкара 10-тина години и толкова.Ние тука караме коли 3-та употреба и се това гледаме,дали колата ще може да я карат и внуците ако може.30-40 години хахахха
  • 13 ВИП-2

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "BRABUS":

    evala za komentara nai posle normalen chovek v foruma
  • 14 Златко Кабагьотлийски

    2 0 Отговор
  • 15 Кобрата

    2 1 Отговор
    Хубав е Mercedes-ът!
  • 16 Роки

    1 2 Отговор

    До коментар #9 от "Евлоги":

    Наистина Мерцедес вече са само сянка на отдавна отминал престиж!
    Навремето да караш Мерцедес беше най великото нещо на света.Автомобилите бяха представителни , качествени и дълготрайни а сега всичко е конфекция и пластмасарки!Като му гледам таблото с уредите на този Мерцедес ми напомня на евтино китайско транзисторче! За съжаление е точно такова и качеството му както и на всички съвременни коптори!
  • 17 бай Иван

    0 2 Отговор

    До коментар #10 от "merc":

    Точно казано! W210 E класа е последния истински мечок и то моделите до 2000г! След това започва конфекцията.

    Коментиран от #19

  • 18 пародия е тесла

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Електрик":

    Пародия е това,че тесла правят коли от 4 год.а мерцедес от 100 и се опитваш да ни обясниш,че един електрокар може да се нарече кола.Гледай тесла и гледай S класа и бърши лиги.
  • 19 МSux

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "бай Иван":

    бай Иване, ще ти докажа, че говориш глупости и плещиш неща за които си нямаш и идея, W210 e възможно най-лошия Мерцедес за всички време, точно с него се срива качеството на марката. Обаче ти си казал, че е последния истински "Мечок" и ние ще ти вярваме. Ти какво искаш бе ганьо, преди 30 години най-голямата технолигия в колите беше ел. стъкла. Какво искаш да ти се счупи там?Освен да ти падне страничното огледалото, друго няма какво да ти се счупи. Свободен си да караш такива коли, има ги още, като минават със Sklasse около тебе, ти смееш ли им се ехидно от голф 3ката?
    Прост народ слаба държава.

    Не спирате да говорите глупостите от едно време , 2125година - вашите пра внуци ще повтарят същите лафове, толкова сте закърнели.
    Те са :
    - Мерцедеса бяха до 95
    - Форд зимата не пали
    - Опел го гони ръждата

    Ами да ви кажа, проблемите с паленето на фордовете е решен преди много, много време, но вие 2015г. продължавате да плямпате глупости. Както и Опел, мой приятел има Опел Астра и до сега не съм виждал ръжда по него. Същата е и работата с Мерцедес.
  • 20 Stanimir

    0 3 Отговор
    Бахахаххааха, пичове, W210 е НАЙ-ГОЛЕМИЯ РЪЖДЕЛ наред с W202 и W203. Трагичен! Ел. инсталацията му е правена в Тетевен и е ПЪЛЕН БОКЛУК, важи за моделите до началото на 1997г. Това важи и за прехвалената 124ка, ако е произв. след 1993г.
  • 21 От първо лице

    2 1 Отговор
    Много сте залудени всичките. Май никой от вас не е карал Мерцедес след 2000г.... като ви чета коментарите! Имам W212 2011г. 2143 кубика. 136 коня (E200 CDI BlueEFFICIENCY) Колата е на 500 000 км+ и все още е като танк.!!!
  • 22 същия

    1 0 Отговор
    Евлоги, мойто момче, няма такова нещо като "Мерцедес не е това което беше! Всички модели след 2000г.НЕСТАВАТ" Мерцедесът е стил, престиж, сигурност и лукс. Тези вашите изказвания са смешните оправдания за това, че Мерцедесът е далечна и недостижима мечта. Всички други марки с ДВГ са компромис.

    P.S. искам яко хейт от най-компетентните в форума 15+
  • 23 ппп

    0 0 Отговор
    До колегата дето вика,че мерцедес гние.Колеги ходи си вземе мерцедес Ц класа от Италия или Испания,че да видим къде ще ги видиш тези ръжди ,ако ще и 93г да е Ц класата...
  • 24 Обективен

    1 0 Отговор
    Здравейте колеги. Отдавна влизам в сайта, чета статиите и съответно коментарите им. На 45 съм и съм карал доста коли досега. Говорите че премиум явтомобилите са немски. Премиум марките БМВ Мерцедес Ауди... И аз така като колегите да споделя мнение сега. Карал съм добре поддържани БМВ-та и Ауди-та и винаги все нещо се обажда- я елетроника, я механика, я ходова част(говорим за коли след 2009г.) фейски-мейски всичко е дарак. Докато при Мерцедесите там е друго нещо. Разбирасе и те си искат поддръжка, частите са им скъпи... но е балкан разлика с останалите коли. Не казвам, че съм върл фен ма Мер-ца, напротив Много харесвам новата 6-ца и 7-ца на БМВ, А8-цата на Ауди. Харесва ми да ги гледам по пътищата и дотам, само толкова. Да ги гледам без да ги карам, защото съм ги притежавал и само аз си знам как се спреятелих набързо със всичките там бай Гошо кварталния майстор, Бай Пешо ама оня с по-Убавия сервиз, с иванчо и драганчо в официалните сервизи на бмв и ауди и т.н.
    Както искате ме разбирайте колеги и колежки, но акълът идва с времето, друг вариант няма. Ясно е, че никой няма да се "вслуша" в думите ми, но с времето- след много нерви, пот и псувни по прословутите премиуми и вие като мен ще признавате само една марка. "Клишето". МБ the best or nothing.
  • 25 Japan Power

    0 1 Отговор
    Поредния пациент за сервизите.Купувайте братя,та да има хляб за майсторите.
    Карам само дърти Хонди (модел 2000 г.),стрелката на оборотомера често минава 7000 об./мин. и ходя само на тунинг сервизи.Хонда-най вярната марка!
  • 26 Erin it vsichki

    0 1 Отговор
    притежавам гл х166, закупен нов, от представителството. на 2 год и близо 40 000 км. по- голям дарак от този автомобил не знам дали може да съществува. ако трябва да опиша колко пъти е ходил в сервиза няма да мога - бройката е толкова голяма че не мога да си я спомня точно: започва се от неработещи климатик лято и парно зима, минаваш през неработещи или работещи когато искаш масаж на седалки и стигаш до изпуснали задни амортисьори. няма да описвам че постоянно нещо свети по таблото. щорите на задните стъкла са вече с увиснали шевове......,,,
    това е първия ми и. последен мерцедес, вие си го харесвайте и си ги карайте.....
    винаги някой може да те излъже, страшно е да те излъже за същото нещо повече от един път.......
  • 27 Крум Янкулов

    0 0 Отговор
    КОЛАТА Е КРАСИВА НО ЗА КАЧЕСТВОТО ЩЕ СИ ПОКАЖЕ ВРЕМЕТО
  • 28 scar face

    1 0 Отговор
    Най-добрият автомобил в сегмента според мен.
  • 30 Бхд БхД

    0 0 Отговор
    Добре изглежда като за кола 2016-17г но да не прибързаме със здравината на Мерцедесите щото напоследък с най-новата S класа нещата не са розови.

    Коментиран от #31

  • 31 Гошо

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "Бхд БхД":

    нормално,нали са с двигатели на Рено