90-те години на миналия век бяха страхотно време за бензиновите ентусиасти. Най-сложното, което можеха да открият в колата си беше пълната инжекция, в комбинация с ABS система. Много компании извадиха машини с характер, чието време отмина и цените им се гмурнаха надолу. Малко екземпляри оцеляха за тези 20 години и сега е добър момент да купиш една преди тя да се превърне в 90-арската версия на Peugeot 205 GTI и BMW E30, чиито цени в момента са високо в космоса.
Виж обяви за Citroen Xsara VTS от 1999 лв. в Mobile.bg и финансирай с AutoCredit.
Ford Puma
По своята същност Puma е Fiesta в засукани дрешки. Този модел е известен в автомобилната индустрия с факта, че пътуването ѝ от чертожните дъски до влизането в производство се случва за по-малко от 1 година. 1,7-литровият Zetec е проектиран от Yamaha и е най-добрият двигател за тази кола. За съжаление, големият проблем на този автомобил е корозионната защита на каросерията, която е под всякаква критика. Добрата новина е, че на пътя Puma оправдава името си и демонстрира перфектно поведение.
Виж обява за Ford Puma от 950 лв. в Mobile.bg и финансирай с AutoCredit
Източник:autocredit.bg
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 стратокастър
Коментиран от #10, #17
10:22 13.10.2015
2 Миро
10:27 13.10.2015
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Lewi
10:35 13.10.2015
5 BMW
10:42 13.10.2015
6 PlimP
10:49 13.10.2015
7 BEXa
10:49 13.10.2015
8 Баце
11:12 13.10.2015
9 Бай хой
Принципа каква кола разумният човек да НЕ си купува е ТРИТЕ Ф.
Това са форд, фиат, и всичко френско.
Коментиран от #15
11:17 13.10.2015
10 Борисов
До коментар #1 от "стратокастър":
90% от писалите долу сте квартални разбирачи на автомобили. И сте много мнооого далеко от автомобилната култура. Затова изхождате по този начин за горепосочените автомобили.11:26 13.10.2015
11 Fiat
11:33 13.10.2015
12 Иван Господинов
11:34 13.10.2015
13 Дани
11:49 13.10.2015
14 Кофти
11:55 13.10.2015
15 коста
До коментар #9 от "Бай хой":
ей,разбирачи,ма то и аз така виках,пък взех едно от трите ф,нека не казвам марката ,за да не се хваля:)Пък си го карам-по живо,по здраво и съм си доволен.Навярно ти си "разумен" и караш нещо немско на газ,или пък "Резачка"японска...Така ли е,х.й?12:00 13.10.2015
16 Илиан Монов
12:16 13.10.2015
17 drun
До коментар #1 от "стратокастър":
A kakvo mislite za Mazda 323 ot 90te. Kakvo mislite dali shte poskapne? :)12:17 13.10.2015
18 бай Иван
12:19 13.10.2015
19 гост
12:50 13.10.2015
20 Валентин Стойчев
12:58 13.10.2015
21 Бай Тошо
13:01 13.10.2015
22 желязо
13:53 13.10.2015
24 некойси
14:17 13.10.2015
25 смях в залата
Кое поскъпва, СААБ с двигател на Вектра....., НАПРОТИВ, цената му пада. Даже от Автобилд го препоръчват, като изгодна покупка, щото е супер обезценен......
За другите няма да коментирам, осбено за алфата, която е най големия боклук в класацията.
Развеселихте ме.
14:59 13.10.2015
26 евтим
15:01 13.10.2015
27 Експерт
15:10 13.10.2015
28 гост
Коментиран от #30
15:15 13.10.2015
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 хис
До коментар #28 от "гост":
Напълно си прав, старите Сааби (преди GM) бяха супер машини....сега един запазен или реставриран 900 турбо s стига лесно до 20000лв. За другите коли тук нямам мнение, просто не могат да се мерят със Сааб.16:04 13.10.2015
31 qwerty
каква база за сравнения има фиата с алфата (само за пример), такъв фиат почти не можеш да видиш по сайтовете, а от тая алфа има по няколко във всяка морга
статията просто е нещо копнато и качено, евентуално да качи интереса към някви боклуци, щото тия коли са дараци и нищо повече и няма как да им се качва цената
да не говорим, че всички са по-спортно ориентирани версии и като ударят 30 в какво състояние ще са (+ че са предразположени към ръжда)
16:18 13.10.2015
32 паднах
16:29 13.10.2015
33 Бхд БхД
16:31 13.10.2015
34 байхой
16:57 13.10.2015
35 италянеца
17:06 13.10.2015
36 незнайко
17:38 13.10.2015
37 VWandMercedes
И кое им се очаква да поскъпне, като всичките струват цената на скраб и от там излизане няма.
17:51 13.10.2015
38 Володя Путин
Коя от коя по-скапана. Може би ще поскъпнат като станат на 21-22 години и изчезнат от пътищата и останат 1-2 з цялата страна, ами виж немските дараци дето даянят по 25, 26, че и по 30 години къде да ги слагаме в сметките. Те скоро няма да поскъпнат поради простата причина, че още са масови и с добра подръжка продължават да не създават ядове.
Понеже съм Голфаджия няма пиша за Голф 2-ката ви, която гони 30-такано си е още в много добро състояние.
Когато едно рено еле пък алфа и фиат доживеят толкова пак ще пишем. Ами виж Мерцедес 190, Мерцедес 123 след време дори и мерцедесите С220 95-96 година напълно нормално могат да си покачат цената, но ФВ след 95година няма с какво да остане в историята твърдо, освен бусчетата им.
А тия изброените са сред топ 10 на боклуците по нашите пътища. Изключение СААБ-а.
Накъде ще поскъпват не знам.
18:17 13.10.2015
39 bbbbb
18:32 13.10.2015
40 Георги
18:37 13.10.2015
41 Десен
18:48 13.10.2015
42 като гост
18:48 13.10.2015
43 кроко
18:55 13.10.2015
44 2dw
Коментиран от #45
19:56 13.10.2015
45 Роман Ценов
До коментар #44 от "2dw":
браво20:12 13.10.2015
46 bako
20:40 13.10.2015
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 смях
21:11 13.10.2015
49 Аз
Не знам що за ........... трябва да си, за да сложиш газ на Alfa Quadrifoglio.
Коментиран от #55
21:21 13.10.2015
50 rado
Аз напр. минах от Е39 на по-нисък клас кола с предно-ми като тегля чертата тр. да си остана с БМВ или друга солидна марка.
Коментиран от #52
21:33 13.10.2015
51 Тончо
21:34 13.10.2015
52 не те разбирам
До коментар #50 от "rado":
Не могат да си позволят кола с задно предаване!!!!!!Цената вече от предаването ли се определя?Хората карат на предно(както и аз)защото колата е за каране а и масовката е с предно.Зимата кола с задно и в комбинация с бг снегопочистване=дръжте си я в гаража,пътуваме по планини и паланки а там задното е гола вода.Как пък тези с бмв и мерц са все най-добрите шофьори?То и затова всяко второ птп е с тези марки и по специално бмв.Лека и безаварийна.Коментиран от #56, #58
22:00 13.10.2015
54 Аз
Проблемът при купуване на подобна кола на старо е, че най-вероятно само първият или най-много и вторият собственик са били платежоспособни маниаци, оттам нататък колата е минала през няколко мизерника, които са и вадели душата без да дават пукната пара за поддръжка, докато накрая се озове в лапите на някой български селяк, който да и сложи газ,"яко" стерео NEO с бас туба в багажника и фолио на задните стъкла и... нататък картинката е ясна, смятам.
22:46 13.10.2015
55 fuuu
До коментар #49 от "Аз":
аз и на дизела ако искам ша си сложа газ,ясно ли ти е?23:11 13.10.2015
56 Радо
До коментар #52 от "не те разбирам":
Ами то птп-тата са защото си купуват коли които не могат да карат, или защото нямат пари да им купуват гуми за ''готините'' 17-ки джанти.Иначе за снегопочистването в бг - да, с предно и нови зимни гуми успоредното паркиране е доста по-лесно, както и излизането от коловози. Малко ми липсва системата против буксуване, която е серийна при бмв и мерседес
Коментиран от #61
23:40 13.10.2015
57 ВТОРИЧНИ
23:42 13.10.2015
58 Радо
До коментар #52 от "не те разбирам":
А иначе имах предвит, че немогат да карат задно или не могат да си позволят 4х4,а не че задното е по-скъпо отпредното. ауди и субару и мерц. са малко по скъпи за покупка и обслужване и от към разход.А за други 4х4 просто не ми се слуша ( чете ) :)
23:48 13.10.2015
59 Румен Янев
07:38 14.10.2015
60
08:32 14.10.2015
61
До коментар #56 от "Радо":
Те тия системи против буксуване ако мислиш че правят чудеса, даже може да попречат да излезеш ако си закъсал по добре е да я изключиш в някои случай.08:53 14.10.2015
62 бмв е61
относно газта няма лошо ако е течна фаза все пак технологията се развива,но въпреки всичко дизела си е поефективен
Коментиран от #63
09:23 14.10.2015
63 PlimP
До коментар #62 от "бмв е61":
62, ства въпрос за 90-те, дизелът си го карай, достатъчно колици съм видял без бутала, ц мерси11:16 14.10.2015
64 Димо
09:11 15.10.2015
65 Симеон Тасев
09:59 15.10.2015