Last news in Fakti

13 Октомври, 2015 10:07 48 097 63

Достъпни коли от 90-те, които се очаква да поскъпват

  • mobile.bg-
  • autocredit

90-те години на миналия век бяха страхотно време за бензиновите ентусиасти. Най-сложното, което можеха да открият в колата си беше пълната инжекция, в комбинация с ABS система. Много компании извадиха машини с характер, чието време отмина и цените им се гмурнаха надолу. Малко екземпляри оцеляха за тези 20 години и сега е добър момент да купиш една преди тя да се превърне в 90-арската версия на Peugeot 205 GTI и BMW E30, чиито цени в момента са високо в космоса.

Виж обяви за Citroen Xsara VTS от 1999 лв. в Mobile.bg и финансирай с AutoCredit.

Ford Puma

6 коли от 90-те с AutoCredit.bg

По своята същност Puma е Fiesta в засукани дрешки. Този модел е известен в автомобилната индустрия с факта, че пътуването ѝ от чертожните дъски до влизането в производство се случва за по-малко от 1 година. 1,7-литровият Zetec е проектиран от Yamaha и е най-добрият двигател за тази кола. За съжаление, големият проблем на този автомобил е корозионната защита на каросерията, която е под всякаква критика. Добрата новина е, че на пътя Puma оправдава името си и демонстрира перфектно поведение.

Виж обява за Ford Puma от 950 лв. в Mobile.bg и финансирай с AutoCredit

Източник:autocredit.bg


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 стратокастър

    7 0 Отговор
    Моя съвет е да не купувате нито една ат посочените коли!

    Коментиран от #10, #17

  • 2 Миро

    0 4 Отговор
    А моят е, че заслужават уважение тези екзотики. Според мен с изключение на ситроена останалите наистина ще поскъпват.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Lewi

    0 3 Отговор
    Реното е много добро!
  • 5 BMW

    7 0 Отговор
    Да, ще поскъпнат ако желязото се вдигне в пунктовете за вторични суровини.
  • 6 PlimP

    3 0 Отговор
    саабът и реното, от останалите има твърде много бройки и само тези 2-те имат кабрио версии, фиатът и фордът са твърде скъпи за поддръжка (говоря за оригинални части), а и саабът е с верига, той е и най-комфортен, другите са пълно дърво
  • 7 BEXa

    5 0 Отговор
    Как пък нито една не улучихте?... Тези НЯМА да поскъпнат! Невър! ;-)
  • 8 Баце

    0 0 Отговор
    Двигателя на Клиото и на 19-ката нямат нищо общо един с друг.Единия е 2 литра, другия 1,8.Айде малко пообразовайте се преди да се излагате така.
  • 9 Бай хой

    1 2 Отговор
    Направо избижте рибата, и изкъртихте мифките.. Двайсет годишни фиат, форд,рено и другите изброени да поскъпнат. Та те и като нови са трошляци.

    Принципа каква кола разумният човек да НЕ си купува е ТРИТЕ Ф.

    Това са форд, фиат, и всичко френско.

    Коментиран от #15

  • 10 Борисов

    0 3 Отговор

    До коментар #1 от "стратокастър":

    90% от писалите долу сте квартални разбирачи на автомобили. И сте много мнооого далеко от автомобилната култура. Затова изхождате по този начин за горепосочените автомобили.
  • 11 Fiat

    0 0 Отговор
    Не се излагайте, няма Браво HGT с турбо фабрвично, такъв мотор се слага на Мареа - 220к.с. Браво се прави със 155к.с. най-много.
  • 12 Иван Господинов

    5 0 Отговор
    Ако почнат да изкупуват скрапа на по-висока цена има шанс и тия коли да поскъпнат
  • 13 Дани

    6 0 Отговор
    Абсолютните таралясници! Колите, които ще поскъпват са : Голф ГТИ, БМВ 3-та серия с 6 цилиндъра, Мерц също с 6 цил. :)
  • 14 Кофти

    5 0 Отговор
    Единствено СААБ от тези ще поскъпне, и то си е факт вече това поскъпване. Останалите са някаква шега... Фиат Браво? В чужбина даже не се карат вече, камо ли да поскъпват.. Смях!
  • 15 коста

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "Бай хой":

    ей,разбирачи,ма то и аз така виках,пък взех едно от трите ф,нека не казвам марката ,за да не се хваля:)Пък си го карам-по живо,по здраво и съм си доволен.Навярно ти си "разумен" и караш нещо немско на газ,или пък "Резачка"японска...Така ли е,х.й?
  • 16 Илиан Монов

    0 0 Отговор
    Здравейте! Всички коли са наистина страхотни и са върхови за дадения модел. Не съм съгласен, че Puma ще поскъпне, това е масов автомобил. Алфата е със 155 конски сили. Фиат Браво турбо няма, двигателят е 2.0 литра 5-цилиндров със един наистина изключително страхотен звук, и е 150 к.с. Рено 19 16V има общо с клио, но не с Williams, а с по-слабата версия. Общото им е двигателя F16, който разполага със 135 к.с., а Williams е 2.0 140 к.с. Като цяло доста неточности има в статията, моля оправете тези неща защото с кеф чета сайта всеки ден, но тези пропуски дразнят. Поздрави !
  • 17 drun

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "стратокастър":

    A kakvo mislite za Mazda 323 ot 90te. Kakvo mislite dali shte poskapne? :)
  • 18 бай Иван

    3 0 Отговор
    От всичките кошници единствено Сааб има някаква стойност.
  • 19 гост

    4 0 Отговор
    Забравили са да добавят Тико и Тата :Д
  • 20 Валентин Стойчев

    0 3 Отговор
    Чудесни автомобили. Поздравления за автора за добрия избор.
  • 21 Бай Тошо

    4 0 Отговор
    Оставете ги тия кекави курници,ПАСАТ КОМБИ 91 год с 9А мотор него разменям за 10 алфи или фиата, няма такова добиче като него
  • 22 желязо

    4 0 Отговор
    Изброените коли чакат само да се вдигне цената на желязото...:D
  • 24 некойси

    1 0 Отговор
    Итересна статийка, но като гледам от изброените само Saab-а можеби ще поскъпва. Ако се експлоатират останалите ще се потрошат и това ще доведе до тяхната обезценка.
  • 25 смях в залата

    2 1 Отговор
    Големи глупости само заради няколко линка, ПЛАТЕНИ!:)
    Кое поскъпва, СААБ с двигател на Вектра....., НАПРОТИВ, цената му пада. Даже от Автобилд го препоръчват, като изгодна покупка, щото е супер обезценен......
    За другите няма да коментирам, осбено за алфата, която е най големия боклук в класацията.
    Развеселихте ме.


  • 26 евтим

    2 0 Отговор
    пълни трошки 90те да ама не и сега и във бъдеще
  • 27 Експерт

    2 0 Отговор
    Само Сааба има повишаваща се стойност след време (може би и алфата QV) - всички останали са ТАРАЛЯСНИЦИ ! Ако имах манги бих инвестирал именно в сааба кабрио версията с турбо-мотор !!!!!
  • 28 гост

    4 0 Отговор
    Къде видя в Сааб 900 2.0 турбо вектров мотор само не мога да се сетя. И за да те светна леко, да не си ходиш неук, ще ти кажа, че този двигател е проектиран от Триумф навремето, а Сааб го купуват от там и го ползват. Аман от разбирачи в тази държава...

    Коментиран от #30

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 хис

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "гост":

    Напълно си прав, старите Сааби (преди GM) бяха супер машини....сега един запазен или реставриран 900 турбо s стига лесно до 20000лв. За другите коли тук нямам мнение, просто не могат да се мерят със Сааб.
  • 31 qwerty

    0 0 Отговор
    то не само че някви кошници са половината от посочените, ами пробват и някви супер ограничени версии да представят, дето почти нямат намира и да я сравнят с масовките
    каква база за сравнения има фиата с алфата (само за пример), такъв фиат почти не можеш да видиш по сайтовете, а от тая алфа има по няколко във всяка морга
    статията просто е нещо копнато и качено, евентуално да качи интереса към някви боклуци, щото тия коли са дараци и нищо повече и няма как да им се качва цената
    да не говорим, че всички са по-спортно ориентирани версии и като ударят 30 в какво състояние ще са (+ че са предразположени към ръжда)
  • 32 паднах

    1 0 Отговор
    ама верно паднах.... уникална идиотщина... кой от писачите има подобна кошница и се опитва да я продаде, щото не може да я търпи повече... колеги бързайте да си купите, че като поскъпнат, че като станат недостъпни, че като всички полудеят по тези коли... направо не ми се мисли. айде късмет
  • 33 Бхд БхД

    0 1 Отговор
    Освен Saab тука не виждам кола която може да поскъпне.Както е казал колегата по долу може да поскъпнат само Мерцедес,БМВ и то само с 6 цилиндъра двигатели и то поради факта ,че 6цилиндров двигател за БМВ или Мерц не може да намериш оборудван под 2х лв и тя купето като струва пари
  • 34 байхой

    0 1 Отговор
    Дай ми сайт, където да е пълно със 145 QV или морга където има такава да отида да си я взема. От този модел има много ама не са QV ... или са боксери или 1.4 - 1.6 ... Дори 1.8 се среща рядко камо ли 2.0 QV Като започнат някои хора да се изказват неподготвени и се смея 5 мин. преди да започна да пиша
  • 35 италянеца

    0 0 Отговор
    а бе,това да не са немските кошници та да гният,имам 2 фиата и 1 алфа на по 17 години и нямат грам ръжда,всичките сте дървени философи
  • 36 незнайко

    1 0 Отговор
    Полека лека хората в БЪЛГАРИЯ разбират какво представляват СААБ и ВОЛВО. Интериора на арматурното табло на 20- 25 годишния СААБ е изпреварил времето си. Хубавото на старите коли е че нямат толкова електроника и се ремонтират лесно.
  • 37 VWandMercedes

    0 0 Отговор
    Абе чудя се и се мая и пак се чудя и се мая.Изброените са шампиони по обезценяване и никога небиха представлявали колекционерска стойност.Особено голям е процента на обезценка нов/стар при Сааб и Алфа Ромео, другите са си били евтинджоси по рождение.
    И кое им се очаква да поскъпне, като всичките струват цената на скраб и от там излизане няма.
  • 38 Володя Путин

    1 0 Отговор
    Е.ахти кочините?
    Коя от коя по-скапана. Може би ще поскъпнат като станат на 21-22 години и изчезнат от пътищата и останат 1-2 з цялата страна, ами виж немските дараци дето даянят по 25, 26, че и по 30 години къде да ги слагаме в сметките. Те скоро няма да поскъпнат поради простата причина, че още са масови и с добра подръжка продължават да не създават ядове.
    Понеже съм Голфаджия няма пиша за Голф 2-ката ви, която гони 30-такано си е още в много добро състояние.
    Когато едно рено еле пък алфа и фиат доживеят толкова пак ще пишем. Ами виж Мерцедес 190, Мерцедес 123 след време дори и мерцедесите С220 95-96 година напълно нормално могат да си покачат цената, но ФВ след 95година няма с какво да остане в историята твърдо, освен бусчетата им.
    А тия изброените са сред топ 10 на боклуците по нашите пътища. Изключение СААБ-а.
    Накъде ще поскъпват не знам.
  • 39 bbbbb

    0 0 Отговор
    тия са луди....
  • 40 Георги

    1 0 Отговор
    От каде ги изкопахте тези скрапове нито стотинка за тези кочини
  • 41 Десен

    0 0 Отговор
    От горе изброените, само Сааб би могъл да поскъпне. Освен ако не се брои за поскъпване, обява, която вдига средната цена с 20лв...
  • 42 като гост

    0 0 Отговор
    май искат да раздвижат пазара на боклуците :)
  • 43 кроко

    0 0 Отговор
    Малиййййй, едниствено Алфата и СААБ-а има някакъв шанс и то след доста години (алфата не за друго я казвам, ми щото има доста фенове) Освен това могат да поскъпнат само добре запазени и потдържани модели, а такива няма голям шанс да останат, да не говорим че за да поскъпнат трябва да има търсене а почти всичките изброени са масови коли дето нямат много фенове, а само карачи.
  • 44 2dw

    1 0 Отговор
    ще поскъпнат, при промяна на цената на скраб

    Коментиран от #45

  • 45 Роман Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "2dw":

    браво
  • 46 bako

    0 0 Отговор
    На бмв е30 му се покачиха неимаверно цените (говоря за читавите не за каруците за 1500лв)та се надявам и на нашта е36-ца да и скочи цената след време. ;)
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 смях

    1 0 Отговор
    Съгласен съм,че единствено саабчето може да поскъпне.Останалите за времето си са били доста добри и най важното-по-бързи от немските си аналози освен ако последните не са допълнително напомпани.А пък прословутите е36 са като баничарки.Прословутия им шестак е толкова муден,че и комбайн може да го надбяга.Оня пък-оборудван двг шестак на бмв под 2хил.лв нямало.Тая кочина цялата не струва толкова а той само за двг.Само тукашните им фенове като се набутат за такъв дарак и после го хвалят за да не признаят,че са се набутали.
  • 49 Аз

    0 0 Отговор
    Такива коли в България не могат да се намерят. Единиците, дето ги има, са на пишман гъзари, дето нямат 2 лева да се обръснат, но искат да карат спортна двувратка. И са на газ, естествено. Справка - алфата от обявата.
    Не знам що за ........... трябва да си, за да сложиш газ на Alfa Quadrifoglio.

    Коментиран от #55

  • 50 rado

    0 0 Отговор
    За по - бързи коли ми говорете само за модели със задно или 4х4. И не забравяите, че Е36 с 2.0 и 150 к.с. може да е по-бавен от Опел Gsi и подобните му, но БМВ и Мерцедес са все пак малко по-тежки и солидни коли и по-приятни за каране, пък има и Ауди с 1.8 турбо което е по-живичко. Искам да кажа,че предното предаване е за хора които не могат да си позволят или не могат да карат кола с друго предаване.
    Аз напр. минах от Е39 на по-нисък клас кола с предно-ми като тегля чертата тр. да си остана с БМВ или друга солидна марка.

    Коментиран от #52

  • 51 Тончо

    0 0 Отговор
    Точно пък тези коч.ни ще поскъпнат:)) Вече ги гледам по пунктовете за изкупуване на метали:)
  • 52 не те разбирам

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "rado":

    Не могат да си позволят кола с задно предаване!!!!!!Цената вече от предаването ли се определя?Хората карат на предно(както и аз)защото колата е за каране а и масовката е с предно.Зимата кола с задно и в комбинация с бг снегопочистване=дръжте си я в гаража,пътуваме по планини и паланки а там задното е гола вода.Как пък тези с бмв и мерц са все най-добрите шофьори?То и затова всяко второ птп е с тези марки и по специално бмв.Лека и безаварийна.

    Коментиран от #56, #58

  • 54 Аз

    0 1 Отговор
    Статията визира конкретни модификации. Не Alfa 145 като цяло, а само модификацията Quadrifoglio. Напълно възможно е точно тези автомобили да поскъпват, защото от самото си създаване са насочени към заклетите фенове на съответната марка. Само запален алфист би си купил 145 Quadrifoglio. Освен това тези автомобили са произведени в малки серии и са били с висока цена. Пример - през 95-а, последната година от производството на Рено 19, базовият модел с 3 врати е струвал малко под 12 500 Евро, а 16V - малко над 22 000 Евро. Разликата е много голяма.
    Проблемът при купуване на подобна кола на старо е, че най-вероятно само първият или най-много и вторият собственик са били платежоспособни маниаци, оттам нататък колата е минала през няколко мизерника, които са и вадели душата без да дават пукната пара за поддръжка, докато накрая се озове в лапите на някой български селяк, който да и сложи газ,"яко" стерео NEO с бас туба в багажника и фолио на задните стъкла и... нататък картинката е ясна, смятам.
  • 55 fuuu

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "Аз":

    аз и на дизела ако искам ша си сложа газ,ясно ли ти е?
  • 56 Радо

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "не те разбирам":

    Ами то птп-тата са защото си купуват коли които не могат да карат, или защото нямат пари да им купуват гуми за ''готините'' 17-ки джанти.
    Иначе за снегопочистването в бг - да, с предно и нови зимни гуми успоредното паркиране е доста по-лесно, както и излизането от коловози. Малко ми липсва системата против буксуване, която е серийна при бмв и мерседес

    Коментиран от #61

  • 57 ВТОРИЧНИ

    0 1 Отговор
    .....................ако цената на желязото се качи............
  • 58 Радо

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "не те разбирам":

    А иначе имах предвит, че немогат да карат задно или не могат да си позволят 4х4,а не че задното е по-скъпо отпредното. ауди и субару и мерц. са малко по скъпи за покупка и обслужване и от към разход.
    А за други 4х4 просто не ми се слуша ( чете ) :)
  • 59 Румен Янев

    0 1 Отговор
    У факултето са на почит тези !
  • 60

    1 1 Отговор
    Само стойността на SAAB може да се повиши, за другите не виждам шанс, не са достатъчно екзотични и уникални.
  • 61

    0 1 Отговор

    До коментар #56 от "Радо":

    Те тия системи против буксуване ако мислиш че правят чудеса, даже може да попречат да излезеш ако си закъсал по добре е да я изключиш в някои случай.
  • 62 бмв е61

    0 1 Отговор
    едвали тези баритарниции имат шанс поскоро от старите е30 може да струва или някоя е28 от колкото тея точно кофи
    относно газта няма лошо ако е течна фаза все пак технологията се развива,но въпреки всичко дизела си е поефективен

    Коментиран от #63

  • 63 PlimP

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "бмв е61":

    62, ства въпрос за 90-те, дизелът си го карай, достатъчно колици съм видял без бутала, ц мерси
  • 64 Димо

    0 1 Отговор
    Тези коли ще поскъпнат единствено ако цената на желязото поскъпне !
  • 65 Симеон Тасев

    0 0 Отговор
    ах какви грозни кофи