Японският автомобилен производител Subaru отново ще подразни феновете си по света с лимитиран модел само за вътрешния пазар с прякора JDM. Това е ход, който много японски производители, като Honda и Mitsubishi често правят. Показан преди броени дни на токийския автосалон WRX STI S207 ще бъде ограничен до само 400 броя.
Версията се задвижва от същия 2.0 литров боксер, но мощността ще бъде повишена и ще достигне 323 конски сили и 430Nm въртящ момент. Освен подобрението на мощността е наблегнато и върху сцеплението и управлението на STI, като това включва нови предни амортисьори от Bilstein, по-бърза кормилна рейка и 19 инчови джанти от BBS.
Всъщност 400-те S207 ще бъдат разделени на три под модела. Първите 200 броя ще бъдат с NBR Challenge пакет вдъхновен от победата на компанията в 24-те часа на Нюрбургринг в класа си. Тя ще включва карбонов заден спойлер, черни джанти, червени колани и волан облицован в Ultrasuede. Сто от тях ще бъдат NBR Challenge Yellow Edition в цвета in Sunrise Yellow, който виждаме на снимките.
Научете повече за генерациите на WRX , от ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 323
Сега, чета в тази статия, че Subaru пуска лимитирана серия на въпросната жълта кола със цели 323 к.с. мощност.
Ето тука идва дълбоката ми драма, аз ли не разбирам нещо, Subaru ли не са изобщо в час?
Значи в компактния клас мощността на немския премиум вече ще бъде 400+ к.с., а Subaru пуска "лимитирана серия" със скромните 323 к.с. от 2.0 литров двигател. AMG A 45 са се наточили за окло 410 к.с., което си е с почти 100 к.с. повече, при това без д а е лимитирана серия.
Е сега тука питам, аз ли недоумявам или Subaru изобщо не са в час?
Коментиран от #2, #6, #7
09:05 30.10.2015
2 123
До коментар #1 от "323":
Пичага, аман от разбирачи. Не, Subaru не са назад, а са победители в 24-те часа на Нюрбургринг. Осве това можеш да погледнеш на кое място са германките по надеждност и на кое японките. Аман от "разбирачи", чиито критерий за качеството на един автомобил е мощността. Купи си германски автомобил, мисли си, че притежаваш нещо с мащабите на космически кораб, а ние балъците ще се возим в японки.Коментиран от #4
09:16 30.10.2015
3 гост с V6
11:04 30.10.2015
4 7 е добро число
До коментар #2 от "123":
'' Първите 200 броя ще бъдат с NBR Challenge пакет вдъхновен от победата на компанията в 24-те часа на Нюрбургринг В КЛАСА СИ. '' Тоест срещу Мицубиши,Хонда и компания, а не срещу германски автомобили, защото те нямат от техния клас...12:44 30.10.2015
5 Bobi
13:24 30.10.2015
6 Кобрата
До коментар #1 от "323":
Ами какво да ти кажа, то реално 323 коня са си много за България, тук по тези дупки и с 60 коня ще си имаш неприятности. А относно сравнението ти с марките които си изброил мога да ти кажа само едно - Японците още много рядка каша трябва да изядат докато догонят немското автомобилостроене. И освен това очаквам и доста минуси от фенчетатаА за лимитираната серия няма какво да им се завижда, след 5-10 години ще ги има нов внос Subaru Limited Edition на Горубляне
Коментиран от #8
14:24 30.10.2015
7
До коментар #1 от "323":
Не си блъскай главата пич, цифрата на конските сили не е всичко.....15:31 30.10.2015
8 BENZ
До коментар #6 от "Кобрата":
Ama verno li smqta6 4e bmw sa ne6to pove4e ot ostanalite marki , mu4no mi e za teb .Коментиран от #9
15:39 30.10.2015
9 Кобрата
До коментар #8 от "BENZ":
За какво ти е мъчно? Не съм споменал конкретно марката BMW, а споменах за германските автомобили. В това число не влиза само BMW, но ти сигурно не знаеш други марки.Mercedes,BMW,Audi,VW,Porsche,Wiesmann
17:22 30.10.2015
10 MPOWER and AMG THE BEST
14:54 31.10.2015