Last news in Fakti

24 Ноември, 2015 11:50 53 320 54

"Баровски" коли на цена до 13000 лв.

  • mobile.bg-
  • autocredit

Много хора обичат да демонстрират благополучие, но не всички го имат. От друга страна, автомобилът е сред основните оръжия в социалната игра на демонстрацията. В тази класация подреждаме 8 коли на цена под 15 хил. лв., които внушават само едно – парите не са проблем.

Луксозното подразделение на Toyota е известно с непоклатимото качество на изработка и инженерната мисъл във всеки детайл. Lexus правят наистина изключителни коли, като второто поколение на компактния IS седан вече е на достъпни ценови нива от под 15 хил. лв. за дизелов вариант. Японският конкурент на 3 серия и С-класата се обезценява по-бързо от тях и в същото време издава стил и отношение към лукса. Дизелът обаче има конструктивен недостатък, който води до изгорели гарнитури на цилиндровата глава, поради което Lexus са удължили неговата гаранция. По тази причина, сервизната история на IS 220d е ключово важна.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 2140

    2 3 Отговор
    по-баровско от W140 няма няма и да има :)

    Коментиран от #19

  • 2 гост

    3 1 Отговор
    Да си купиш Lexus IS трябва да си мазохист. Няма такава дървена и скъпа за поддръжка кола.
    Иначе CL и XJ са ми фаворити с големите си бензинови двигатели :)
  • 3 Телевизора на Елвис

    0 1 Отговор
    Аха, подгряващите свещи на 123-ката направо бъкат от електроника... :-)
    Автора е гений.
  • 4 раптор

    3 0 Отговор
    Да понеже CL и XJ са лесни за поддръжка. Не знам CL колко точно е надежден, ама ягуара ще ти се види като тежка наркотична зависимост. Интересно ми е откъде си сигурен за Лексуса? И ако може да си по подробен за информацията, тъй като ми е фаворит...

    Коментиран от #7, #54

  • 5 Наро

    4 0 Отговор
    За тези пари можеха да покажат следващата седмица на БМВ - E65.
  • 6 гост

    2 0 Отговор
    раптор, за лексуса съм сигурен, защото имах такъв и се видях в чудо. Дойде ми на бартер и реших, че е "много яка колица" - огромна грешка... Ще ти дам само една цена, за да не размиваме темата - 198 лева за заден амортисьор... Двата бяха изпуснали и ми взеха скромните 500 лева за цялата процедура. Преди това недоразумение имах BMW 320cd 2007-ма, купе и го мислех за дървено, след лексуса вече не мисля така :)
    Вози по-твърдо, по-тромав е, вътре е по-евтин, по-пластмасов и е по-скъп за поддръжка, мога да ти дам и още цени, ако едни амове ти се струват нищо работа ;)
  • 7 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "раптор":

    Май и ти пишеш наизуст? ХJ /Х350/ е по-евтин за поддръжка от смешния ти Лексъс, а за името на марката и качеството на изработка няма какво да говорим. Сънувай си след години точно този Лексъс да стане по-ценен от XJ X350.
    Лично за мен фаворитът е Фаетон, но е най-скъп за поддръжка, защото само смяната на маслата и филтрите са около 1000 лева.
  • 8 Гост

    1 0 Отговор
    Да, ама не:

    Виж обяви за Lexus IS от 8150 лв.в Mobile.bg и купи на изплащане сAutoCredit.

    И като видиш, смачкана отвсякъде... поне да бяхте проучили средната пазарна цена, да не се излагате.
  • 9 Симеонов

    0 1 Отговор
    Карам XJ40 3.2 24V 6 цилиндров редови двигател от 5 години,никакви проблеми,всичко е стоманено и огромно.Ходовата част е елементарна и части има много и са евтини.Единственото нещо което може да не се хареса на някой е разхода на гориво -25 градксо.
  • 10 AMGh

    1 2 Отговор
    "В тази класация подреждаме 8 коли на цена под 15 хил. лв., които внушават само едно " - на гол г*з чифте пищови!

    за CL500 си пригответе около 6000лв отгоре
    а пък за CL600 си пригответе минимум 10 000лв отгоре
    при БМВ ситуацията не е по различна!

    Коментиран от #12

  • 11 гостенинЪ

    1 1 Отговор
    кавичките на "баровски" са съвсем на място. Единствените коли показващи някаква (дебело подчертано) класа, са XJ и Boxster. Останалото е такава набутвация с пари ама само препатил може да го знае.
  • 12 лорд

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "AMGh":

    А другите казваш излизат от завода и забравяш за поправки?
  • 13 ддд

    4 0 Отговор
    един виц за баровците
    летят животните в един самолет и папагала
    започнал да тропа по пода идва вълка и пита
    защо тропаш и папагала казал ами защото съм баровец
    вълкът а и аз съм баровец и започнал да тропа
    идват лисица мечка вълк заек и те баровци и те тропат
    идва слона и тои баровец и тои тропа
    тогава самолета се разцепва и започват да падат и викат аааа
    папагала пита защо викате и те защото не можем да летим
    ами тогава защо се правите на баровци
  • 14 1234

    2 0 Отговор
    Като гледам изброените модели разбирам че "баровци" са сервизите. Доволно ще ви прибират паричките понеже често ще сте им клиенти.
  • 15 Бхд БхД

    2 0 Отговор
    Phaeton-а е по-евтин от Е38 740 след 2000г.
  • 16 БМВ 7 е38

    3 1 Отговор
    Карам е38-цата на БМВ 7-ма серия от статията. Моята е с най-смотания двигател 2,5 тдс, но пък има страхотна визия, с 19 цола джанти от следващата 7-ца и т.н. Карам го вече 3-та година и по него съм правил ремонт по двигателя за 2000 и разни други простотии за 1000 лева. Купих го преди 3 години за 7000, а сега спокойно мога да му взема поне 4000. Не смятам че поддръжката е кой знае колко скъпа, но въпреки че е дизел, градско ми прави 15 без проблем ... но пък на супер много места като спра или по автомивки и къде ли не, често ме разпитват за нея и доста я заглеждат, а ако е някаква БМВ 3ка за същите пари, никой няма да я забележи :) На тъмно пък интериора свети страхотно и не веднъж заблудени момичета след дискотека като ги кача и ме питат БМВ-то преди или след 2010-та година е :)

    Коментиран от #17

  • 17 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #16 от "БМВ 7 е38":

    видимо за 3 години си се набутал 6000
    без разхода:)
    не знам колко си свалил по дискотеките:)
    но с 6000 за 60 момичета гарантирам
    па ако ще и с велосипед да ги чакалиш:)
  • 18 киро

    2 1 Отговор
    Тези коли са били на баровци, а сега ги купуват хора, които се мислят за баровци! Малко от тях могат да осигурят адекватна поддръжка! Това,че си я купува, слагаш и газ , търсиш части втора употреба - ТОВА НЕ Е БАРОВСКО :)

    Коментиран от #28

  • 19 киро

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "2140":

    W140 е класическа машина - но вече си е ретро и почти няма читави!
  • 20 БМВ 7 е38

    1 2 Отговор
    Има разходи, така е ... 6000 съм вътре без горивото. Иначе за 6000 гарантираш за 60 момичета, но по веднъж с тях. Аз с 60 момичета не съм бил тия 3 години, но съм правил секс доста повече от 60 пъти с доста прилични девойки :) И все пак, не е било заради колата. Аз също се чувствам доста по-добре с такъв автомобил, от колкото с БМВ 3ка за същите пари или каквото и да е друго за същите пари. Единствено се замислям за S класата (но лимузината с 4 врати). В момента има такива прилични за по 10к. Само нея мога да определя като конкурент на е38 (говорим в тоя ценови диапазон). Volkswagen Phaeton също доста ме радва, ама не е като да кажеш че караш БМВ или Мерц най-висок клас :)
  • 21 Не съм баровец

    3 3 Отговор
    Всички сте комплексари....

    Кво баровско има в 15 годишна кошница среден клас ?!

    Коментиран от #22, #24, #27, #30, #45

  • 22 БМВ 7 е38

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "Не съм баровец":

    Никой не е казал, че тия коли са баровски, виж и заглавието, написано е в кавички "баровски". Темата тук е за до 13 000 лева, какво най-баровско и пристижно може да си купи човек. То и аз харесвам новата S класа Maybach, но тя не струва до 13 000. Какво по-баровско предлагаш ти за до 13 000, някоя по-новичка Опел Астра ли, където повечето и задни ел. стъкла нямат? Да не говорим за много други екстри които има моята 7-ца която струва 4000-5000 кожен салон, автопилот, двузонен климатроник, ел. седалки, надуване на седалките, двойни стъкла (стъклопакет за шумо и термо изолация) и още много други екстри
  • 23 АУДИ

    2 0 Отговор
    Я ПО-ЛЕКО С ИЗКАЗВАНИЯТА!!! КИРО Е СЪВСЕМ ПРАВ!!!
  • 24 АУДИ

    2 2 Отговор

    До коментар #21 от "Не съм баровец":

    НЕ ТИ РЕШАВАШ КОЙ Е КОМПЛЕКСАР И НЕЩАСТНИК!!! ИМА ХОРА КОИТО РАЗПОЛАГАТ С ДОСТАТЪЧНО ПАРИ ,НО НЕ ЖЕЛАЯТ ДА ГИ ДАВАТ ЗА ЛУКСОЗНИ ЧИСТО НОВИ АВТОМОБИЛИ (ЧИЙТО ЦЕНИ ПАДАТ С ПЪРВИТЕ 50 КИЛОМЕТРА)!!! ЗА ВЪПРОСНИТЕ ХОРА ТОВА НЕ Е ПРИОРИТЕТ!!!
  • 25 Гост

    2 0 Отговор
    Все хубави коли, ама като са били нови!!
  • 26 Фен

    0 2 Отговор
    Автореее,къде А8-ицата бе?

    Коментиран от #40

  • 27 киро

    5 1 Отговор

    До коментар #21 от "Не съм баровец":

    Не си баровец - това е факт! Мислиш се за гражданин - а родата от къде ти е??? Спокойно ,всички сме от село! Апартамент се купува, но простака си остава простак и в село и в град! Едно БМВ 7серия никога не е било и няма да бъде среден клас!!! Карай си новата шкода и се радвай, че мотора ти е отпред!

    Коментиран от #29

  • 28 глупав

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "киро":

    Евала за коментара, много си прав.
  • 29 АУДИ

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "киро":

    Oтново с брилянтен коментар на който няма какво да се отговори!!! Евала!!!
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 бмв е61

    0 1 Отговор
    абе баварката си остава класна все пак
  • 32 Toko

    0 2 Отговор
    ИС-ката няма нищо общо с баровски автомобил-поне да беше GS
  • 33 binjiri

    1 1 Отговор
    Разполагам с чичо Джаг от снимката.Гарантирам едно-който се качи и го повозя 10 минути,няма да иска да се прибира в тях след това.Има само два начина дадено нещо да старее-като катедрала или като цървул.Това фактически са последните бензинови чудовища които човечеството е произвело.Няма ЕГР-и,няма евронорми.Не твърдя че са ozone-friendly,нито че са най-бързите.Сигурно е че цените им са само нагоре с времето (топ модификациите).Колкото до специалистите с Дачиите с по 10 кредита,2 от които обединяващи-живейте в блокове,яжте кренвирши, това е съдба.

    Коментиран от #47

  • 34 Роман Ценов

    0 0 Отговор
    sl си го бива

    Коментиран от #35

  • 35 Роман Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Роман Ценов":

    извинете cl си го бива
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 112

    1 0 Отговор
    Сега всеки който има нещо от изброеното се плюнчи колко са хубави тези дараци. Отидете поне на тест-драйв на нов автомобил и после пишете пак.
  • 38 Toshko Hristov

    0 0 Отговор
    kkkkkkkkkk
  • 39 Toshko Hristov

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "г-н Дошо":

    kato gledam kara6 avtomobil proizvodstvo 2015g. kakva marka e tia umniko
  • 40 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "Фен":

    В моргата, къде да е ....където би трябвало е да и тоя грозен файтон!
  • 41 EMSKI

    0 0 Отговор
    Не очаквах да съм първия с адмирации за W123....дори и за W124 , макар и да не присъства в статията. С две думи-кола с "душа" , тя е като приятел на който можеш да разчиташ,макар и с неговите си кусури,като мадама с която всеки ден искаш да бъдеш,макар и да не е "първа" младост.....и като седнеш в нея,се чувстваш ......"у дома"
  • 42 Burg

    2 0 Отговор
    Съгласен съм напълно с написаното в статията.Карам е39 530,въпреки годините си смело мога да кажа,че превъзхожда много от новичките кенчета.Подръжката е скъпа,разхода е висок,но качеството си остава.Нека ме мислят за селянин,нека карат "новото клио",нека си мечтаят за скъпи премиуми.Купувам нови гуми,нови части,8 литра масло и тн.Мога да си позволя нова кола,но предпочитам стар премиум и нека съм "баровец"!!!
  • 43 special

    0 0 Отговор
    До коментар 40 от ДПС-то Ако можеше да си го позволиш нямаше да се изказваш неподготвен - но у нас е така,като го НЕМАМ значи е грозно...
  • 44 оАо

    0 1 Отговор
    файтона е най кола от всички!!!! лимонзина, 4х4, модел 2002 , само пари да имаш.... БМВто и мерцедеса са класически модели, но са стара технология... файтона си е луксозна 8ца... Извода е че Ауди е с много години напред!!!

    Коментиран от #52

  • 45 долу комунизма

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Не съм баровец":

    Ааа ,значи всички сме " прости комплексари" а ти не си!?
    А какво правиш в този форум!?
  • 46 AMG

    0 0 Отговор
    Mercedes-Benz CL - не отстъпва дори на нови автомобили от среден клас. За качеството на метериали да не говорим.
  • 47 гостенина

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "binjiri":

    не че нещо ама малко се съмнявам да имаш XJR 100 точно...
  • 48 Koльо Камиона

    0 1 Отговор
    Не му е мястото на Лексуса в тази компания. Който е истински баровец, обича бъдещата класика и има пари за подръжка със сигурност би се изкефил на всяка една от останалите, хем ще се отличава от депутатомутрочалгоелита. За "баровците" от маалата не пиша че ще ме подгонят от БХК.
  • 49

    0 0 Отговор
    Последната хубава 7-ма серия, после ги омазаха като дизайн, станаха трътлести и заоблени като азиатски лимузини.
  • 50 Сашо

    0 0 Отговор
    Е като искате по-нова кола и технология за тия пари може и е65 745 да си вземете.
  • 51 Бхд БхД

    0 1 Отговор
    Качвал съм се на повечето от тези коли и други премиум марки но БМВ ме грабна.С 250км/ч вътре може да се говори спокойно и се усеща хем спортна хем комфортна.
  • 52 бмв е61

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "оАо":

    надали е много по-напред ама евала големо размишление
  • 53 елеганс

    0 1 Отговор
    VW phaeton neveroqtna kola od visok klas za malko pari no iska i podrazka sled tova.... a za CL da ne govorim
  • 54 Антон

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "раптор":

    Има доза истина в статията,
    Мой приятел си купи точно такъв лексус ис дизел, 3-4 дни след полупката, колата отиде за основен ремонт на двг поради описания в статията проблем.