27 Ноември, 2015 07:15 3 123 10

BMW удължиха пробега на i3

  • bmw i3

Малкият електрически модел на мюнхенската компания - i3 ще удължи своя пробег. Това ще стане посредством нова разработка на батерията, която в момента храни електрическият двигател с 170 конски сили и 250 нютонметра въртящ момент. Всъщност батерията ще остане със същите 22kWh, но ще бъде подобрен коефициента и на полезно действие.

Така досегашния максимален пробег от около 150 километра ще бъде удължен до над 200 километра. От компанията също ще предлагат и ъпдейт на софтуера отговарящ за охлаждането на задвижващия агрегат. Новата батерия ще се вгражда и в моделите с увеличител на пробега - малък двуцилиндров двигател захранващ батериите.

Настоящите собственици също ще могат да заменят старите батерии на електрическите си автомобили. Наскоро пуснахме едно видео, в което i3 се представи впечатляващо в класическата отсечка от четвърт миля и загуби с много малка разлика от новото Polo GTI.

Подробни технически характеристики за БМВ i3 , вижте ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 опсмопсус

    1 1 Отговор
    Тойота удължиха пробега на бмв i3!
    Така заглавието е по-правдоподобно!

    Коментиран от #2

  • 2 некойси

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "опсмопсус":

    Накъде без японците? :)
    Нали Рено започна да прави коли с електрически агрегати след като закупиха Нисан, допреди това нямаха нито една разработка.

    Харесвам много концепцията на i3 ако в бъдеще BMW поемат по този път вероятно ще стана фен на марката.
    Правенето на големи луксозни и скъпи дараци не е техническо или каквото и да е друго постижение.

    Коментиран от #7

  • 3 Ооо не не

    1 0 Отговор
    Няма толкова грозна сапунерка. Безспорно е най-грозния модел на БМВ. В чужди сайтове пише, че пробега ще се повиши с 25%. Много ми е интересно какво ще направят по-ефективно, за да ги икономисат тия 25%.

    Определено i3 е най-лека от другите си електрически опоненти, но защото има пластмасови калници като френските автомобили(натискаш калника с един пръст и той огъва леко).

    Това нещо има пробег от 115км, но струва 75 000лв. Нисан Лийф има по-голям пробег и е по-евтин, но с по-малка мощност.
    Консумацията на i3 е 17,14kWh/100km и като се има в предвид 18,8kWh използваема енергия на батерията излиза пробег от 110км. Така че не знам кви 150км пробег гони.
    То и Тесла Модел S по ЕРА тестове има 425км пробег, но с 40км/ч(постоянна скорост) рекорда е 850км.
  • 4 Electric

    0 0 Отговор
    Last month we reported on comments made by BMW CEO Harald Krüger about the BMW i3 getting a new battery pack with more range in 2016. Now we learn through an article coming out of Autocar yesterday that sources close to BMW are saying that the new battery pack should enable “up to 124 miles of range on a single charge” and be available as a retrofit to current i3 owners – something Krüger hinted could be possible.

    Autocar’s Greg Kable didn’t say on what he is basing his “124 miles” figure, but he compared it to the current range of the i3 which he said is “just under 100 miles”. This means he is working with the New European Driving Cycle (NEDC) which is not very accurate in predicting real world range.

    Interestingly, Autocar asserts that the vehicle’s new battery will achieve the range increase while holding the same amount of energy as the current battery pack: 22 kWh (18.7 kWh usable). Kable’s sources are saying that BMW managed to significantly increase the energy density of the pack.
  • 5 опсмопсус

    1 0 Отговор
    тук е БЪЛГАРИЯ и се пише и чете на български.
    Марш в Англия да миеш чинии и да постваш на английски!
  • 6 Гост

    1 0 Отговор
    Всъщност на тая сапунерка и дават извънградски разход 111mpgе (18,87kWh/100km) при 97-100км/ч, но след като използваемата енергия на батерията е 18,7-18,8кWh май с 100км/ч не може да измине и 100км. Но за сметка на това струва само 43350$ и за тази скромна цена получавате половинести задни врати, като ония старите дето отдолу се отваряха като се вдигне закривения пирон.
  • 7 бмв е61

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "некойси":

    приятелю твоите "талантливи инженерни гени японците доста обичат да карадат нищо май не са измисли ли сами хонда s2000 дето използва витек система за усилване на мощността е леко заимствана така от бмв система ванус за промяна на отварянето на клапаните и това е малък пример за това как "великите изобретатели от япония не са измисли ли нищо немците са в основата на нещата
  • 8 mediator37

    0 0 Отговор
    Впечатлява дължината - 3,999м. С един милиметър под 4-те метра. Дава психологическо предимство, винаги можеш да кажеш- супер компактна ми е колата - под 4 метра е.
    И като за кола по-къса от 4 метра тегло от 1,2 тона ми се види множко - и то за чистата електричка. За хибрида не е посочено тегло. Тури още 100 и ето ти 1,3 тона сапунерка.
  • 9 i3 Rulezz

    0 0 Отговор
    Карах REX варианта и въпреки увеличеното тегло и тримата вътре, пак ни лепеше по облегалките. Супер машинка. На светлинни години от днепните коруби- коя кола има пълнометражно истинско шаси (алуминий), за което е захванато окачването, плоска батерия В ПОДА (тежестта е долу ниско) и купе от карбон???
    Ръждиви консерви са сегашните коли в сравнение с BMW i3 : D

    Ето да видите че и с моторе не можеш да го стигнеш!
    https://www.youtube.com/watch?v=mQVO0Vaigb0

    Коментиран от #10

  • 10 Електрик

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "i3 Rulezz":

    Айде стига глупости. Пусни си няколко клипчета в youtube и виж как се прави i3. От карбонови нишки е само преградата между купето и предницата. Сапунерката е направена от алуминий и много пластмаса.
    Разбира се че 170кс за автомобил около 1200кг ще се усещат добре. Ускорение 0-100км/ч за 7сек.
    Но цената от 75000лв е твърде висока за консерва с 115км пробег.
    Батерията му е в пода, но е дебела над 20см, въпреки че е само 21,6кWh и тежи 230кг.
    БМВ май са избрали най-евтините батерии на Самсунг.
    И кво стана в изключително грозен автомобил сложили малко алуминий с най-евтините батерии и айде цената до космоса.
    Хубаво си го сложил това двуминутно клипче, но с това каране сапунерката няма да мине и 60км.