Last news in Fakti

29 Ноември, 2015 12:00 3 434 15

AC Schnitzer BMW 150d LCI или 400 коня в хечбек

Германският тунер AC Schnitzer представи нещо наистина скандално. Означението на модела им 150d идва не от друго, а от M50D, което значи най-напомпания дизелов модел на BMW преди варианта с 4 турбокомпресора. В оригинален вид, той има мощност от 381 конски сили и 740 нютонметра, тук обаче мощността е закръглена на 400 конски сили и 800 нютонметра. Всичко това е напъхано в средностатистически хечбек.

След извършената трансплантация 150d LCI може да ускори от 0 до 100 само за 4.5, а ускорението от 80 до 180 се извършва само за 7.9 секунди. Това го вкарва дълбоко в територията на много по-спортни автомобили. Поради визията му трудно можем да го наречем "вълк в овча кожа", но все пак 400 конски сили и тези 800 нютонметра не са нещо очаквано.

Специалистите предлагат решения и за нормалните модели. За най-малкия 114i повишението на мощността може да бъде впечатляващите 52 конски сили до общо 154, за 116i предложението е 204 конски сили от 136, като това важи и за 118i с неговите 170 коня. За върховия бензин M135i, те имат две предложения 360 или дори 380 конски сили, но това включва и други, освен софтуерните промени, като нов охладител на входящия въздух и спортни катализатори. За дизеловите "единички" 116d, 118d, 120d и 125d мощността след промените достига съответно 139, 171, 218 и 258 конски сили, което е средно с по 40 коня повишение. Едно от важните пояснения е, че AC Schnitzer гарантира за подобренията с двугодишна гаранция.

Освен двигателните подобрения, компанията предлага и няколко варианта на окачване. Първото е състезателно с възможност за регулиране на височината, компресията и бързината на реагиране. Намалението на височината може да бъде 35-45 мм отпред и 40-50 мм отзад, което освен повишена маневреност създава и чудесна визия. Другите два варианта са спортно окачване или само спортни пружини, които намаляват височината с 30 мм и отпред и отзад.

За визията са "виновни" типичните петлъчеви джанти Type VIII в размер 18, 19 и 20 инча външно ACS предлага и добавки за предната и задната броня от карбон, като това включва и нормалните модели и тези с M брони. Освен тях има и възможност от стилен заден спойлер, както и няколко вида накрайници са крайните гърнета. В интериора са предвидени Black Line пакет включващ алуминиеви детайли за скоростния лост, ръчната и контролера на i- Drive системата, както и алуминиеви педали.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кобрата

    1 3 Отговор
    Хубаво е BMW-то!
  • 2 Иван Иванов

    1 1 Отговор
    hubavo e, da.
    Slojete mu edin dvigatel ot GT-R i shte udrq stotaka za 2-3sec. ;]
  • 3 Мангала

    1 1 Отговор
    Еее.аман с тези БМВ- та.Чак вече ми се повръщаБмв тва БМВ онова бмвбмвбмвбмвбмвбмвмбвчбчвмбчвбччебчдбчвбчбмвбмвбмвбмвбмвмбвмбмв.Аре стига де,само БМВ ли правят коли.Дайте малко и други новини още 10000 производителя на МПС-та има.РАЗБРАХМЕ ВЕЧЕ,ЧЕ В БГ.Е ПЪЛНО С РОМИ.

    Коментиран от #4, #6

  • 4 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Мангала":

    Ами пълно е как да не е пълно, нали единият си ти
    Ами освен за BMW за какво друго свястно да говорим? За Mercedes, Audi, Porsche, хайде избирай...
  • 5 ддд

    0 0 Отговор
    и какво става?
    то е като в кутия от бира да сипеш ракия :)))
    и очакваш 5% алк (150 коня)
    а то ракия с 45% алк(381коня)
    ама те гледат че пиеш бира
  • 6 диан

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Мангала":

    бедняги сме такива ни са възможностите
    това можем да си позволим това коментираме
    има за ламборджини и бентли статии
    но те не ни кефят нещо
    а за научните статии пък хич ни няма
  • 7 onq s konq

    0 1 Отговор
    На едно БМВ като се отвори вратата не светне ли на земята емблемата,то не е БМВ.Мойто също не свети в момента щото не съм го монтирал тва нещо,та го карам на "представа".Които се качват да ги возя също ги карам да си го представят как свети,но ако се усъмня в качеството на "представите" им-не ги качвам.

    Коментиран от #8

  • 8

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "onq s konq":

    Май си падаш по циркаджийски тунинги, немците доста обичат в последните години да кичат до безобразие премиумите си с LED коледна украса.

  • 9 Трифонов

    0 1 Отговор
    БМВ са наистина страхотни автомобили. Приказвайте си каквото си щете, но истината е, че няма друг производител, като изключим някои суперкари, чиито продукти да оставят в потребителя такова усещане за удовлетвореност от избора. Всичко в едно Н О В О - (хората произвеждат колите, за да се купуват нови. Какви проблеми е имал "ваш много добър приятел" с десет годишен дръгел или три годишен с неясна история, няма никакво значение) - БМВ, е пипнато до съвършенство. Усещането за качествено изпълнение е ненадминато. Балансът между спортивност и комфорт е оптимален. Дизайнът е съвременен, модерен, с подчертано младежко излъчване. Изобщо, няма направление, в което това да не са НАЙ-ЯКИТЕ премиум автомобили на поносима цена. На оня долу, дето ми обяснява кой какво можел да си позволи в България, много ми се иска да ми каже колко пари си внушава, че струва това БМВ на снимката горе? Гарантирам, че е над 100 хил.лв. Щом, според него, това е евтина кола... Що се отнася до това, че има много по-скъпи - това е доста тъпа забележка! Винаги има и нещо по-скъпо, и нещо по-хубаво. Въпросът е на каква цена. Защото, според мен, ако ще се дават повече от 100 хил.лв. за кола, то единствената, която си струва, е Ferrari... Защото то не е точно и само кола!

    Коментиран от #10

  • 10 АУДИ

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Трифонов":

    Ще видим "СПОРТИВНОСТ" ама само лятото на сухо и ако бмх-са не е прегрял!!! А зимата сигурно ще види "седимост";))))!?
    А и поздравления за новата дума. Руска ли е? Ти сам ли я измисли?
  • 11 до трифонов

    0 0 Отговор

    Много ми е смешно штом почнете да ги хвалите тия бмвета. Нали саседа има бмв та го гледам. Голем газар като падне снег и веднага вади аудито на женаму штото иначе като се потхлазне некаде и нема вече бмв. то като москвича и ладите.Аз опел имам и много съм доволен от него.
  • 12 onq s konq

    0 1 Отговор
    Че кой кара БМВ в сняг?!Ами нали само за една зима ще се раздрънка от неравния лед,да не говорим че от преспите няма къде да паркираш,а и рискът някой да ти одере любимеца е огромен?3 месеца в гаражчето на топло,на послеее...!

    Коментиран от #14

  • 13 ba4ikiko

    0 0 Отговор
    пичове мога да ви кажа че ако някога някой от вас и мен се качи в тази единичка ще се насере от страх 400 коня за това и тези 800 нм са адски много повярвайте ми аз имам такава единичка 1.6 пък си представям тази с тези коне като настъпиш педала с тези нютон метри сигурно ще ти строши гръбнака или най - малкото ще ти размести някой прешлен гарантирам ви го
  • 14

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "onq s konq":

    Тъпооо, да не можеш да си ползваш колата в най студеното и гадно време. Или ще те остави в снега или на пролет ша е разкривено цялото му окачване ако не се е разковало от купето преди това ако е Е46.....
  • 15 шаЙзе

    0 0 Отговор
    Пичуе не спорете - всички обичаме ШНИЦЕЛ