Last news in Fakti

1 Декември, 2015 08:41 21 220 19

Ето го най-мощното Audi за всички времена

  • audi-
  • r18-
  • льо ман
Ето го най-мощното Audi за всички времена - 1

Спортното подразделение на Audi представи новата версия на състезателната си кола R18. Според създателите ѝ това е най-мощното и най-ефективното Audi в цялата история на марката. Догодина новият състезателен болид ще вземе участие в надпреварите за издръжливост WEC, като ще се състезава в категорията LMP1. Именно в тази категория попада и култовата надпревара "24-те часа на Льо Ман".

В състава на хибридния силов тракт са включени модернизиран шестцилиндров дизелов агрегат, както и сложна система, задвижвана от електричество. Немците са решили да се откажат от използваната досега система за рекупериране на кинетичната енергия. Тя работи на основата на маховика, но сега немците я заменят с иновативна схема, включваща и комплект йон-литиеви батерии. Тя е заимствана от спортния прототип на Porsche, обозначен с индекса 919 Hybrid.

Ето го най-мощното Audi за всички времена

На

На този етап специалистите от Инголщат не уточняват каква е системната мощност на силовия тракт, но заявиха, че тя ще е по-голяма от тази на предшественика, който сумарно разполага с около 830 конски сили. Що се отнася до аеродинамиката и външния вид на колата, от снимките е видно, че немците са изменили предницата почти изцяло. Всичко това се прави с цел подобряване на обтекаемостта на новото Audi R18.

Състезателният автомобил, който е станал и значително по-лек, ще се появи за първи път на пистата на 17 април, когато на "Силвърстоун" стартира сезонът на WEC. Заради оптимизиране на разходите през 2016-а отборите на Audi и Porsche ще участват с по два автомобила. Първият екипаж, който ще се състезава с новото Audi, ще е съставен от пилотите Андре Лотер, Бенуа Трелуйе и Марсел Феслер, а във втория са включени Лукас ди Граси, Люк Дювал и Оливие Джарвис.

Ето го най-мощното Audi за всички времена

Технически характеристики за моделите на Ауди , ще намерите  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Румен Янев

    1 1 Отговор
    С кабинка на месершмит от втората световна

    Коментиран от #2

  • 2 Марто

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Румен Янев":

    Може и от първата световна да е, но пак ще разцепи всичката конкуренция. Тук не се гледа дизайн, гледа се аеродинамика и издръжливост, а в тези направления Audi са най-добри.

    Коментиран от #5

  • 3 Електрик

    2 0 Отговор
    Дизел дизел, ама изрод 4.0L V6 и тази година с 550-558кс, електромотор с 268-272кс. Ауди всъщност е с най-маломощните LMP1 модели. Миналата година Тойота разби, но тази са последни.
  • 4 аха

    3 0 Отговор
    Десептикон...
  • 5 Някой си там

    3 3 Отговор

    До коментар #2 от "Марто":

    На пистата може и така да е, за сметка на автомобилите им за масово ползване - дизелите им са пълна повърня!

    Коментиран от #7

  • 6 Цар Соломон

    2 0 Отговор
    ЛотерЕР се казва пилота. От следващият сезон Ауди и Тойота са с по 6 мега джаула, а Порше са с 8. Според правилата тия с по-малко "ток" могат да ползват повече гориво за да се поизравнят. Като голям фен на Формула 1 и WEC и Порше, казвам, че статията е написана леко технически неграмотно...
  • 7 Цар Соломон

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Някой си там":

    Те бяха лансирани от правилата за да популязират дизеловите агрегати и за нищо друго.
    Максималният обем при турбиниран дизел е 4 литра, а максималният обем при турбиниран бензин (Порше) е 2 литра. Пълна порнография. Ако бензина му дадат да е по-голям обем (турбинирания) то нафтата съвсем ще яде какаляшката.

    Коментиран от #8

  • 8 Електрик

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Цар Соломон":

    Състезанието е ограничено и от разхода на гориво. Дори в зависимост от каличността на горивото(бензин или дизел) се определя позволеното.
    На Порше тази година не им трябва по-голям мотор, защото и без това водят доста убедително.
  • 9 Цар Соломон

    1 0 Отговор
    Водят??? Че те са Световни Шампиони при контрукторите (1 кръг преди края станаха) и след последното състезание в Бахрейн което беше на 21 октомври кола номер 17 с моя човек Марк Уебър стана Световен Шампион :)
    --------
    Относно трябва им/не им трябва мислиш ли че ако турбинираните бензини можеха да са с равен обем на нафтовите аудита дали изобщо щеше да има смисъл нафтовите да излизат да се излагат? хахахах

    Ерата на доминация на Ауди свърши. Миналата година Порше бяха слаби защото им беше първа година след дългогодишното отсъствие, но от тази година мачкат яко. И догодина ще е същото с тези 8 мега джаула срещу 6 на Ауди и Тойота. Те ще могат да ползват повече гориво, но коментаторите по мотор тв (където гледам всяко състезание на живо) коментираха, че това не компенсира изцяло по-малката мощност на батериите.

    Коментиран от #12

  • 10 Цар Соломон

    1 0 Отговор
    21 НОЕМВРИ, извинявам се. Не знам какво съм си мислел като съм писал октомври....
  • 11 Електрик

    1 0 Отговор
    Да и аз съм се объркал като не забелязах че е свършил сезона. Преди имах време да ги гледам. Нисан се бяха засили нещо с 1250кс модел, но... Определено следващата година ще е по интересна с повече електрическа мощност.
  • 12 Ярослав Станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Цар Соломон":

    Пич,не ти ли е ясно,че дизела при Ауди е за демонстрация на превъзходство,а бензина при Порше е пак заради същата причина.Просто и ясно от ВАГ искат да кажат,видите ли и с дизел и с бензин мачкаме.Нали се сещаш,че при разрешаване на по-голям обем с турбини за бензина Ауди веднага ще сложат V8,4000 см3 с два охлюва и пак ще са в играта.
    Тъй че ,дали Ауди ще са шампиони или Порше все тая.Германското превъзходство в този спорт е направо подтискащо очевадно.А и не само в този.

    Коментиран от #17

  • 13 тошибиян

    0 3 Отговор
    това както е сега на снимката готово за пистата бих го купил но разни ем палара амегета вейрони не ги искам ето това искам
  • 14 Цар Соломон

    1 0 Отговор
    И на Електрик отговарям и на Ярослав Станчев и за това не съм цъкнал опцията отговор на определн пост. Та...
    Електрик, аз редовно гледам и Формулата и WEC и по-слециално във WEC LMP1 защото съм фен на Марк Уебър и Порше като марка ми е номер едно и някаква мечта :) Следващата година ще бъде по-интересно щото се очаква Тойота след като минат на турбиниран 2 литра бензин и оставят атмосферката 3,7 тази година. Отделно тази година имаха големи проблеми с батериите и тяхното разположение където биеше разпределението на тежестта прекалено много напред.
    Ярославе, колкото и да съм голям фен на Порше, наистина те АУДИ и ПОРШЕ са си братовчеди и при тях които и да бие все е от едно семейство.
  • 15 Цар Соломон

    1 0 Отговор
    тошибиян, то хубаво искаш ама не става да се ходи с него до лозето хахах :)

    базик е тва между другото, бях го прочел под някаква снимка на спортна кола преди време и умрях от смях хахахахах
  • 16 явертъ

    1 0 Отговор
    Кабинката му е като на "Батмобил" :)))
  • 17 Гошо

    1 3 Отговор

    До коментар #12 от "Ярослав Станчев":

    Ауди, дизел и превъзходство не трябва да се съчетават в едно изречение.

    Като са толкова велики, какви са им успехите във F1?

    Да не говорим, че миналата година Тойота взе почти всички състезания.

    Можем да говорим за превъзходство само ако и другите големи играчи участват в LMP1

    Коментиран от #18

  • 18 Ярослав Станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Гошо":

    Това е разликата между Ауди и Тойота-почти.Миналата година Тойота спечели 5 от 8 състезания.Ауди взе 2,едното от които Ле Ман.Порше спечели 1.Тази година Ауди има 2 спечелени състезания и в останалите е на подиума,без изключениеПорше взе 6.А Тойота колко взе???От 2006 г. Ауди се състезава с дизел на Льо Ман и има само 2 загуби.През 2009 от Пежо и сега от Порше.И това ако не е превъзходство,кое е???Може би единствената японска победа на Мазда през далееечната вече 1991 г.????

    Коментиран от #19

  • 19 Гошо

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Ярослав Станчев":

    Ауди и Порше бият Тойота и пежо - нормално! Както виждаш няма голям интерес към участие. Случая с мазда доказва, че правилата са на страната на силните.