Last news in Fakti

2 Декември, 2015 10:55 86 934 116

Скъпи и трудни за обслужване автомобили, които въпреки това си струват

  • mobile.bg-
  • autocredit

Те са страхотни, но само до момента, в който трябва да влязат в сервиз. Тогава майсторите ги гледат със свъсени очи и на финала представят дебели сметки.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Audi

    11 13 Отговор
    Даа, ауди наистина са ужасно направени за ремонт.
    Но в крайна сметка, това са коли еднодневки, консуматив - караш 5 години и хвърляш. След това като дойдат в Булгаристан, става страшно с разходите по ремонта, ама какво да се прави, сиромашията е така - кара старо и чупливо.

    Коментиран от #22

  • 2 Бате Цецо

    9 4 Отговор
    Скъпи, скъпи колко да са скъпи особено Фиат купе на 10-15 години. А дали си струва сега да си купуваш която е да е от 7-те на старо си е по-скоро философски въпрос. Иначе като нови всичките са били хубави.
  • 3 оня същия

    8 6 Отговор
    трябва да си особено голям мазохист за да си вземеш allroad или s4 от поколенията на снимките, също и s4-то с V8

    Коментиран от #5

  • 4 MSux

    7 5 Отговор
    Едни познати си купиха А6 от тези години и по тяхни думи са го взели за "6 и малко, а след ремонтите се е качила на 10 и малко". Човек да се чуди какво да си купи. Понеже съм имал доста коли, мога да кажа, че има 3 варианта.
    1. Взимаш стара кола която се е доказала във времето
    2. Взимаш малка кола от сорта на Поло, Клио и всички други в този клас. (карал съм и поло и сега клио и макар и да са около 2005та година, не съм имал никакви проблеми, явно при малките модели се стараят, поне да са здрави, но лукса е като на китайска тоалетна)
    3. Нов автомобил.
    Всичко друго е много голям риск, поне за хора които не са милионери.

    Коментиран от #30

  • 5 киро

    8 5 Отговор

    До коментар #3 от "оня същия":

    ти нямаш представа какво е V8 !!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #14

  • 6 чъки

    3 1 Отговор
    този понтиак е колата на чък норис
  • 7 1234

    3 4 Отговор
    Ахахахахаха S4 с V8? въпросното Ауди е с 2.7 V6. Първо прочети преди да плюеш :)

    Коментиран от #15

  • 8 за Ауди

    12 4 Отговор
    карам Ауди А4 на 14 години е и в движение всеки ден, обслужвам го стандартно цената не е по висока от цената за обслужване на автомобил от неговият клас в момента е в перфектно състояние .Това за махането на броня и фарове е вярно ,но цялото обслужване вкл. и окачване се прави за 4 часа от един човек това с три работни дни за водна помпа трябва да го прави някой който е дошъл на гости в сервиза пълни глупости.Ауди е сигурен автомобил и то за дълго време итн

    Коментиран от #18, #21

  • 9 гост 213

    7 3 Отговор
    Audi S4 след 2004г. (както е описано в статията) е от по-новото поколение (B6) и е с 4.2 V8 ;)
  • 10 Косматия

    10 5 Отговор
    Трябва да си ужасен мазохист да си купиш алуди алроад.
    От това по голяма кошмар за ремонт едва ли има.
    Всичко е скъпо, сменя се трудно но за сметка на това се чупи редовно.
  • 11 Бай Коста

    5 3 Отговор
    Вече всичко се чупи лесно и се ремонтира трудно. Такава е визията, не че фирмите не могат иначе.
    А Смарта и нов да ми го дават, няма да го взема.
  • 12 диан

    3 4 Отговор
    нещо не разбирам
    7 скъпи и трудни за обслужване автомобила, които въпреки това си струват
  • 13 guesttt

    2 15 Отговор
    Не знаех, че автомобил до 12 000лв е скъп !! :))))))))))))
  • 14 оня същия

    1 4 Отговор

    До коментар #5 от "киро":

    а ти знаеш всичко което съм карал смехоран... айде бягай да си играеш сега...

    Коментиран от #26

  • 15 оня същия

    3 2 Отговор

    До коментар #7 от "1234":

    добре че ми каза писателче, айде сега чети пак щото си много "четящ"
  • 16 Кольо Камиона

    7 8 Отговор
    Единственото интересно предложение е Поршенцето. Държиш си го в гаража и само го изкарваш на уикенда да му се накефиш, през останалото време караш Тойота 4х4 и всичко е точно.
  • 17 100qn

    5 9 Отговор
    Затова си карам Шкодите и нямам проблем вече 6 години !
  • 18 Гост

    5 6 Отговор

    До коментар #8 от "за Ауди":

    Айде бе - искаш ли да сравним с кола точно от неговия клас и същата година? Само като чуя за смяна на ангренажен ремък на кола в този клас и балонът за "евтиното" обслужване на АУДИ се пука! За масла и филтри пък изобщо да не говорим.
    Като започнеш да поддържаш друга кола в този клас, тогава ги разправяй, че АУДИ не е скъп за поддръжка!
  • 19 do Audi

    8 2 Отговор
    Ти S4 виждал ли си на живо и правиш ли разлика между S4 и А4.....
  • 20 DRIVER BOY

    7 7 Отговор
    От общо 7 автомобила със скъпо и тегаво обслужване, два са на "Ауди"!
    Изненади няма...
  • 21 Дошo

    8 16 Отговор

    До коментар #8 от "за Ауди":

    Аз по-голям кенеф от Алуди не познавам.И освен мен и да ти кажа и човечеството не познава по-голям кенеф.Как пък с един собственик на живо не съм разговарял и да е казал, че Алудито му не се чупи.Аз като карах такава бракма си мислех, че съм нямал късмет.После брат ми смени 2бр Б5, 2брА3 и 1бр Б6 и всички се чупеха като за последно.Имам приятел с А8 и А6, добре, че му е голяма заплатата и е промит мозък фен не разбиращ от автомобили.Колкото до Олроуд, това е кенеф който може да разори и заможен човек.АЛУДИ?НИКОГА ВЕЧЕ!

    Коментиран от #28, #115

  • 22 Дошo

    8 11 Отговор

    До коментар #1 от "Audi":

    А браво, най-накрая един да си признае, че Алуди е еднодневка.

    Коментиран от #27, #51

  • 23 Беселин

    12 3 Отговор
    Дошо я ти мойто момче си похвали английската хонда с лоста за скоростите който е по средата на таблото :) Кажи им колко здрава и убава кола е (тези които не са имали онда може и да ти повярват колко страхотна кола е). Давай ти си Доши :))))))))

    Коментиран от #24

  • 24 гост

    3 9 Отговор

    До коментар #23 от "Беселин":

    разликата е че не й ставаш роб като на твоите любими двойни кенефи...
  • 25 Беселин

    7 4 Отговор
    Доши защо заемаш отбранителна позиция и веднага си мислиш че карам алди :) И аз като тем карам хонда, разликата между мен и теб, е че ти плюеш по всичко, но за хонда само ласкателства. Ей тука прекаляваш братче. Да не съм сменил 15 хонди и да не съм имал и като твоя пластмасов грозник с скоростен лост на таблото (и проблемна електрическа рейка) да не го знам, но ..... спри се. Това че твоята хонда се чупи една идея по-рядко спрямо алди Б5-цата която очевидно ти е побелила косите не прави хондата ти по-добра кола. Малко по-здрава ДА, малко по-запазена - ДА, малко по-късметлийска кола - ДА. Но това е, до тук. Хонда са евтино и спартанско направени коли с липси. Първо е мислено как да се спести от тук от там, после е решено да се направи кола. Имам и карам хонди, но не мога да кажа че това е върха на сладоледа. Докато ти всичко завираш на кучето в гъза все едно си карал и имал всичко на света. Бъди обективен бе пич, тва искам да ти кажа. Ай със здрави и стискаме палци догодина да си купиш тъй бленуваната S2000.
  • 26 киро

    4 3 Отговор

    До коментар #14 от "оня същия":

    нямам идея, какво си карал.... но явно кола не си :)))))))))

    Коментиран от #29

  • 27 киро

    3 5 Отговор

    До коментар #22 от "Дошo":

    умствения ти багаж не може да хване иронията!!!!
  • 28 киро

    3 5 Отговор

    До коментар #21 от "Дошo":

    ти от кога започна да разбираш от коли и от жени?
  • 29 оня същия

    1 6 Отговор

    До коментар #26 от "киро":

    ахахаахаха само това ли успя да измислиш бе? Кво не съм карал на вагенчетата недозавиващите разтеглени гоуфове с четири нули? Карал съм и S4 и S6 с тоя двигател и никога няма да дам пари за такъв шлеп, пък ти си мисли че е най-великото нещо на света колкото искаш... V8 в спортна кола всичко друго освен немски с изключение на M156. Толкоз.

    Коментиран от #31

  • 30 Бай Кор

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "MSux":

    Според мен няма конкретна рецепта и вариантите са много повече от споменатите три, но пак си опира до възраст на автомобила, слабости на модела, тип на предишния собственик - мърляч или се стреми да поддържа, честота на ремонтите, колко и какви части се ползват - употребяваните са не само с по-кратък живот, но и по-склонни към дефекти, общ пробег на автомобила и т.н.

    Никакво значение няма голяма ли е колата, но определено ще окаже влияние за какво се ползва. Отделно, новите коли в България имат ограничена гаранция - не всичко се признава и не всичко ще бъде ремонтирано. А на всичко отгоре след 3-4 години автомобилът е загубил 60% от стойността си като нов.

    Пък и знаете за новите автомобили, че заводът-производител препоръчва неразработените двигатели да не се форсират много-много първите 10 000 км.
  • 31 киро

    2 4 Отговор

    До коментар #29 от "оня същия":

    "толкоз" ми е малко провинциално - така че не си ми на нивото!
    това че не умееш да караш една кола не тя прави лоша!
    а за да се научиш да я караш добре е нужно да я имаш!
    някои ти е дал едно кръгче и понеже гроздето е кисело - сега намираш кусури! Като всички комплексари!!

    Коментиран от #32

  • 32 оня същия

    3 7 Отговор

    До коментар #31 от "киро":

    кире Хващай си се за думички колкото щеш и се мисли за велик с някой от тия курници. Кисело било викаш кола за 10-15к а? Щото ми е много кисело да си взимам дърта s4-ка с безумно обслужване си взех 3.5 V6 хибрид дето струва към 8-10 пъти колкото него, много кисело е да знаеш, ужас :) ТолкоЗ за "разговора" ми с тебЕ, господин "велик съм, пази се да минем", мели си там в ъгъла не ми пречиш...

    Коментиран от #33, #50

  • 33 киро

    5 3 Отговор

    До коментар #32 от "оня същия":

    сега с хибридчето , ще спестиш парички за истинска кола :))

    Коментиран от #38

  • 34 rs232

    3 5 Отговор
    daite togava kato ste mnogo umni analog na audito v8 350 hp
    10 000 lv

    Коментиран от #36

  • 35 Готлиб

    3 7 Отговор
    Като изключим Поршето аз не видях друга кола която да е скъпа а камо ли да си струва!
  • 36 гостенина

    2 4 Отговор

    До коментар #34 от "rs232":

    като за начало читаво s4 v8 трудно ще намериш за 10 бинки пич. Иначе - MB C32 AMG, Mazda 6 MPS, Mitsubishi Galant/Legnum VR-4
  • 37 Vasik Atanasova

    9 13 Отговор
    АУДИ Е СУПЕР АВТОМОБИЛ
    НЕКА КОЙТО НЕ Е БИЛ СОБСТВЕНИК ДА НЕ ДАВА МНЕНИЕ

    Коментиран от #41, #47

  • 38 оня същия

    4 7 Отговор

    До коментар #33 от "киро":

    кое е истинска кола бе радиоточка? Това с 4те нули ли? По-добре се спри, плача вече :))) Ама да не те разочаровам - мойто скромно хибридче има по-добра динамика и от 2те S4ки в статията без да има претенции че е някаква мега бегачка с лепенки S тук и там....

    Коментиран от #39

  • 39 киро

    3 3 Отговор

    До коментар #38 от "оня същия":

    споко бе човек! говориме си глупости :)
    време е за бира!
    наздраве :))

    Коментиран от #44

  • 40 stenly

    4 2 Отговор
    Не знам автора откъде черпи информация но при Аутбек, въпросният капак НЕ Е със 50 болта "цифром и словом" а е със 6 щифта(по 3 от двете страни). Ще съм благодарен на авторите за мааалко повечко обективност във публикуването(не би навредило и малко техническа грамотност).

    Коментиран от #43

  • 41 оАо

    5 6 Отговор

    До коментар #37 от "Vasik Atanasova":

    ТОЧНО ТАКА! ЕВАЛА!
  • 42 госта

    6 3 Отговор
    въйййй тука разни мечтатели фенове на мяуди са се развихрили с минусите
  • 43 awd

    7 1 Отговор

    До коментар #40 от "stenly":

    то и Outback H6 за 2 бона няма ама подробности... :)

    Коментиран от #45

  • 44 оня същия

    5 1 Отговор

    До коментар #39 от "киро":

    еми тъй си е :) наздраве ;)
  • 45 stenly

    1 1 Отговор

    До коментар #43 от "awd":

  • 46 бмв е61

    2 0 Отговор
    интересна тема,но само че обслужването на една кола далеч не е толкова трудно чак с изключение на поршето и смарта другото не е нищо особено особено на алроуда смяната на водна помпа е по-голям смях няма такава смяна все едно ще измислиш нова технология
  • 47 Симеон Тасев

    6 3 Отговор

    До коментар #37 от "Vasik Atanasova":

    евала поне веднъж да съм на твойто мнение ауди е марка все пак достойна за уважение

    Коментиран от #49

  • 48 гостнин

    2 1 Отговор
    Истина си е статията...! Факт! Трудни и скъпо струващи за обслужване! Както и Пасатите 4 и 5, от този клас автомобили коментирани в статията!
  • 49 Vasik Atanasova

    5 3 Отговор

    До коментар #47 от "Симеон Тасев":

    МОНКА БМВ СЪЩО Е ЯКА МАРКА
    ТОВА ЛЯТО КАРАХ Х5
    НО ДА ПЛЮЕШ АУДИ
    Е ГЛУПОСТ
  • 50 АУДИ

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "оня същия":

    А после ,когато трябва да се сменя батерията на хербария и веднага на Горубляне "НОВ ВНОС" а!? (САМО ДА НЕ ВЗЕМЕ ДА ИЗГНИЕ ТАМ ,ЧЕ МАЙ Е ОТ ЗЕМЕТРЪСА) Как не съм се сетил и аз да си купя такъв дръгел!?
    Но стига "ТОЛКОЗ"! МНОГО ВРЕМЕ ЗА НИЩО.

    Коментиран от #57

  • 51 АУДИ

    3 4 Отговор

    До коментар #22 от "Дошo":

    Пак ли твойте напънчета по непосилни теми!? Пожелавам ти да не ти посрешне някое "алуди" "бурагото" ,защото няма да можеш да си познаеш отдавна бившата хондичка с една звездичка за сигурност (дачията има 3)! Така ще пострада и ще се намачка ,че ще останат само 5-6 килограма ръжда на асфалта.
    Разбери: ако хонда имат акура ,то ваг имат бентли ,бугати ,порше ,ламбо и т.н.
    А и СТОЙТЕ СИ в дясната лента за да не пречите и засичате ДВИЖЕЩИТЕ СЕ в лявата лента! Благодарим Ви!
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53

    5 4 Отговор
    Струва си ако си мазохист, особено пък Алудито и Фиата няма такива строшляци.
  • 54 1111

    4 0 Отговор
    Първо бензиновите двигатели на "Ауди - VW" с врига са много калпави защото по предписание веригите (които са обикновенно 4 на брой) се сменят на 200 000км., които само като консуматив струват около 2 000лв. След което за смяна, като труд се взима още толкова ако не излезе и още нещо защото се сваля мотора заедно със скоростите.
    Двигателите с ремък се обслужват за около 800- 1000лв. с труда, като при влагането на качествени консумативи следващата смяна е след пробег от 120 000км. За двигателя 2,7 biturbo аз лично не съм чул лоша дума от майстори, като здравина.
    Двигателите с верига не са това което бяха независимо от марката на автомобила, може би само на тези на "Мерцедес" все още държат защото слагат двойна верига а не както всички останали единични, които са с ширина на 50 грамово златно ланче.
  • 55 amateur

    6 1 Отговор
    Здравейте!
    Който не е обслужвал А4 ДА НЕ ПИШЕ ГЛУПОСТИ !
    Не съм майстор. Смених си ангренажния комплект: паразитна и обтяжна ролка, англенажен ремък, ремък на компресора на климатика, ремък на генератора и този на водната помпа и хидравликата САМ като купих частите от Порше Изток. След като разни разбирачи ме убеждаваха, че се сваля какво ли не и била гигантска работа. Изтеглих инструкцията и се снабдих с инструменти. Толкова се затрудних , че след 1 час работа бях стигнал до ремъка. Не съм правил белези само превъртях ДВГ да си застане на заводските такива. Ремъка се поставя за 10 мин. само спазваш две неща: горната част на ремъка да е оптегната и едни 8 мм м/у стъблото на обтегача и ролката. Още 1,5 часа за обратно зглобяване и за примерно 3 часа всичко О.К. Няма къде да объркаш кабели , всички са с различен цвят и начин на защипване и място на поставяне. Дойде време след 150 000 км пробег за 5 години да сменя ОРИГИНАЛНОТО окачването. 4-те долни носача ги закупих пак от ПОРШЕ-то , а др. и накрайниците ги рециклирах. Пак извърших работата по окачването със собствените си ръчички , защото е много трудна и сложна. Има клипове в нета на дадени фирми как се извършва дадената манипулация с ред и сила и положение на разглобяване и зглобяване, затягане на артикулите. Много сложно -един дообед!
    От там нататък всички митове и легенди за тези свръх сложни работи ги оставям на майсторчетата да Ви мътят главите, ясно за що! И за 150 000 км пробег имам смяна на едно външно каре, защото не съм проконтролирал , че маншона му е скъсан. Ако някой изминава по 15 000 на година от Вас може да изкара и 10 годинки само със смяна на въпросното каре. И автомобила го купих при най-големите бандити - Дупница. А и свещи сменях на NGK по 47 лв. бройката, пак от ПОРШЕ-то, с някакъв пробег от 120 000 км.
    Ако някой се съмнява ще му напиша адреса и пред блока ще направим гореспоменатото. Само стана малко студеничко та да носи ракийка да си направим греяна такава. Цял живот мога ремъци на такива автомобили да сменям , особенно за изканите за това суми защото работата е токлова трудоема , че няма на къде!
    Ако искаш да караш определена марка автомобил си приготви определени парички за ПОКУПКА и ПОДДРЪЖКА. Колата не е виновна за твоето отношение, степен на компетенция и финансов ресурс.
    Нека денят Ви да е успешен!

    Коментиран от #58

  • 56 amateur

    3 2 Отговор
    Хайде стига! Преди като карахме Ладички/Жигулета на по 300 000 км пробег не съм сменял верига. Това може би защото не сипвах М 10 Д , ами хубаво масло или може би защото натягах веригата през определен пробег 15 000 - 20 000 км какато е посочено , само включвах на 4-та предавка и всичко приключваще за минутки. Ти да видиш!
  • 57 оня същия

    1 1 Отговор

    До коментар #50 от "АУДИ":

    не комплексче, на края на 5тата година ако съм на кеф ще си взема следващия модел, а мисленето за батериите го оставям на такива като теб ;) А да - стой си в дясната лента и не се закачай с истински коли...

    Коментиран от #59, #62

  • 58 оня същия

    2 1 Отговор

    До коментар #55 от "amateur":

    Пич, очевидно имаш бая време за губене, а и не всички (да не кажа повечето) са с нулеви монтьорски умения. Хората са написали какво коства да се случи процедурата във фирмения сервиз.
  • 59 оАо

    1 1 Отговор

    До коментар #57 от "оня същия":

    абе ти за каква кола говориш? има ли 200коня?

    Коментиран от #64

  • 60 7777777

    6 0 Отговор
    Аз пък карам Опел Вектра 2.2 бензин, мотора е с верига и е на 320 000 км и засега няма проблеми. Иначе ВАГ групата са голяма работа, защото е VW - DAS AUTO !
  • 61 Интересно

    0 0 Отговор
    Човекът преди мен ти го е написал - мнозинството е с нулеви монтьорски умения, така че ще отиде в сервиз, където ще им одерат кожата. Ти си се снабдил с инструкцията, с инструменти, попрочел, докато масовият герой ще хукне да пита за евтин сервиз. А и трябва да се знае къде точно е проблемът - обикновено съмненията са за няколко възможни проблема, не само един.

    Но като цяло съм съгласен с теб - всичко подлежи на ремонт, стига да си грамотен и знаеш какво правиш, ползваш необходимите инструменти. Така си възстанових удареното БМВ - съвсем сам, само си купувах частите и инструментите.
  • 62 АУДИ

    2 0 Отговор

    До коментар #57 от "оня същия":

    Ако става дума за лексъс-ТОВА Е РЪЖДЯСАЛО СЛЕД 2 ГОДИНИ ПО ЗАДНИТЕ ВЕЖДИ!!! А като става въпрос за лентите.........ако искаш може да се пробваш. Понеже съм сигурен ,че си с нещо японско ще те пусна да тръгнеш 3 секунди преди мен на 400 метра ,а ако искаш 5 минути на 100 километра;))))

    Коментиран от #63, #65

  • 63 роки

    2 0 Отговор

    До коментар #62 от "АУДИ":

    по софия има едно бързо ауди! ти ли го караш? :))))))))
  • 64 оня същия

    0 1 Отговор

    До коментар #59 от "оАо":

    Q50 Hybrid, 364 коня. Мааалко повече от 200...

    Коментиран от #66, #97

  • 65 оня същия

    1 1 Отговор

    До коментар #62 от "АУДИ":

    я кажи какво точно мяуди караш да се посмеем

    Коментиран от #77

  • 66 оАо

    2 1 Отговор

    До коментар #64 от "оня същия":

    БРАВО! ти знаеш каква да караш :)))))
    шегувам се!
    за мен това е повече от безразличен автомобил!
    няма да коментирам "динамиката" и цената му :)))))))
    определено нямаш отношение бързите коли!

    Коментиран от #68

  • 67 оня същия

    1 1 Отговор
    Що бе дай да му коментираме динамиката? 5.1 секунди 0-100 ти се струва много може би за кола дето няма претенции да е някакъв спортист? Цената му е може би най-смислената в класа предвид това което предлага - дай да видим друго на такава цена с такива параметри? A за безразличното... даже няма да започвам за местното море от 3ки, A4ки и C-класи...
  • 68 оня същия

    1 2 Отговор

    До коментар #66 от "оАо":

    Още нещо - мислиш че нямам отношение към бързите коли при условие че тази дето карам всекидневно е 360 коня? Добре... :)))

    Коментиран от #70

  • 69 Дикембе Мутомбо

    2 0 Отговор
    Изтрийте втората част от заглавието на статията. Спокойно може да остане "7 скъпи и трудни за обслужване автомобила"...
  • 70 оАо

    5 1 Отговор

    До коментар #68 от "оня същия":

    преди 15години щеше да си велик с 360коня!
    в кой свят живееш? защо се сравняваш само със слабите коли?
    всеки наточен дизел ще е до теб!
    карай си чудото и не се обяснявай!

    Коментиран от #71, #75

  • 71 оня същия

    1 1 Отговор

    До коментар #70 от "оАо":

    пич говори с факти, а не с някакви мъгляви приказки - казах ти нямам претенции да е спортна кола, кажи коя е тази нова кола с подобни параметри за същите или по-малко пари от същия клас? Какво е наточен дизел? С "чип" и без катализатор ли? Давай истински примери или не се прави на голям разбирач...

    Коментиран от #72

  • 72 оАо

    1 1 Отговор

    До коментар #71 от "оня същия":

    нямам намерение да ти отварям очите!

    Коментиран от #73

  • 73 оня същия

    1 1 Отговор

    До коментар #72 от "оАо":

    естествено че нямаш :))))

    Коментиран от #74

  • 74 оАо

    6 1 Отговор

    До коментар #73 от "оня същия":

    а ти какво имаш?
    тати ми е купил боклук - и вече това е най хубавата кола!
    всяко старо audi - RS, bmw M или AMG е по добро от това безумие!
    гледай си волтметъра преди да изпреварване, моля те! :))

    Коментиран от #82

  • 75 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #70 от "оАо":

    Не знам дали "оня същия" кара реално Q50, но това е наистина страхотна машина! А 5,1 секунди до 100 км/ч никой дизел под 350 к.с. не може да го направи в заводското си изпълнение, а такива дизели струват повече от Q50. Така, че стига си хейтвал, защото едва ли караш кола 350 к.с, както и аз не карам такава. Не, че не мога да си купя например Jaguar S-type R с 396 к.с. за 12к, но човек трябва да мисли дали ще му подхожда на начинът на живот.

    Коментиран от #76, #86

  • 76 оАо

    2 0 Отговор

    До коментар #75 от "Гост":

    не съм толкова глупав да се хваля какво съм си купил!
    конете са му и повече, но не аз облъчвам колко е скапани класическите V8 коли! всеки да кара каквото си иска, но не може да плюеш по историята!
  • 77 АУДИ

    3 1 Отговор

    До коментар #65 от "оня същия":

    Бооооооже ,отново съм прав-японско Q50.........сега вече съм убеден-мястото ти е в дясната лента. А 5.1 (ще го проверя) е добре но не си ми в категорията ще трябва да свалиш още почти секунда за да ме биеш.

    Коментиран от #78, #83

  • 78 оАо

    1 0 Отговор

    До коментар #77 от "АУДИ":

    и аз туй им разправям, а и японските коли за маломерни!

    Коментиран от #80

  • 79 АУДИ

    3 1 Отговор
    Така е колега ,ама и японците не знаят какво е цинково покритие. Той-оня с Q 50 ...да гледа да не го кара през зимата ,че има луга;)))
  • 80 АУДИ

    1 2 Отговор

    До коментар #78 от "оАо":

    Така е колега ,ама и японците не знаят какво е цинково покритие. Той-оня с Q 50 ...да гледа да не го кара през зимата ,че има луга;)))

    Коментиран от #81

  • 81 оАо

    1 2 Отговор

    До коментар #80 от "АУДИ":

    а има и audi quattro - някои с турбинки :)))
  • 82 оня същия

    2 1 Отговор

    До коментар #74 от "оАо":

    Момента в който осъзнаеш че разговаряш с дечковци... безценно :))) Хайде сега да ви понахраня и да ви пратя да си лягате. Направихме едно кръгче и се върнахме на темата на статията, всичко е точно :) Мойто момче тия дето си ги изредил ако знаеше колко им струва извънгаранционно поддръжката дори нямаше да си помисляш за тях, а за цена нови да не говорим. Това няма как да го знаеш щото тия коли ги гледаш само на картинка, а аз съвсем случайно съм поддържал втора ръка CLS 55 AMG около една година преди да ми писне тотално и окончателно. Тъй като явно си много далече от тия работи - мислиш си че нова кола за 100хил лв е нещо много тъпо и адски недостъпно и задължително трябва да ти го купи някой, ти е простено. А за класическите V8 коли... правени са някъде преди окло 50г малко по-назапад, тия шлепове дето някой най-накрая е осъзнал какво коства да се поддържат и ги е пуснал за без пари има още МНОГО хляб да изядат, евентуално да минат през ръцете на няколко дечковци като тебе и тоя "бързия" мечтател, и да оцелеят, докато най-накрая станат класики. А... още нещо... изобщо не се хваля - пита ли ме какво карам? Получи отговор, останалото са си твоите комплекси...

    Коментиран от #89, #91

  • 83 оня същия

    3 1 Отговор

    До коментар #77 от "АУДИ":

    дечко, като измислиш какво точно "караш" ела ми се обади :))) Само като почна с тъпотийките за 400м веднага да ми стана ясен че си мечтател, ама много се забавлявам в тая тема за да те оставя така :) Чакам до прочета какво е твойто шлепче с нетърпение ;)

    Коментиран от #96

  • 84 роман ценов

    3 2 Отговор
    няма мерцедес w140 струва много скъпо и върши 200 пъти повече работа от гадния смарт ,субаро и др. от тия коли най- ми харесва е аудито най -добро е

    Коментиран от #94, #95

  • 85 роман ценов

    2 1 Отговор
    да уточна ауди с 4-ворката
  • 86 оня същия

    4 0 Отговор

    До коментар #75 от "Гост":

    S-type R, е страхотна машина при все че съм привърженик повече на XJR/XJ Supercharged, но за съжалениe пак се опира до поддръжка. Официалния дилър е просто слаб 2, а аз таква кола не бих дал да бърника случаен майстор.
  • 87 номер1

    3 0 Отговор
    на дядо ми ладата е най-бързата

    Коментиран от #90

  • 88 бай стоян

    2 0 Отговор
    имам КИА 100 коня, велик автомобил
  • 89 оАо

    3 1 Отговор

    До коментар #82 от "оня същия":

    призна че си дечко....като цяло ми е достатъчно! ти сравняваш някакъв си хибрид с класиката! какво са произвеждали infiniti 2000та година? рено клио? хубаво е че има стари коли за да добиеш самочувствие, мисълта че си се минал не изяжда отвътре!
    ходи си на село - там може да се мислиш за цар - в града си никой!
  • 90 оАо

    4 0 Отговор

    До коментар #87 от "номер1":

    драг с москвич 412???
  • 91 роки

    2 2 Отговор

    До коментар #82 от "оня същия":

    ако си харесваше толкова колата нямаше да говориш толкова.

    Коментиран от #93

  • 92 оня същия

    1 2 Отговор
    хохоххохохооооооо скрий по-добре се спри че НИ МОА вече, лафчета от детската градина, сигурно си много вървежен някъде, ама тука си личи КОЛКТО точно 'лапешки мозък имаш. И кво сега сигурно се очаква да те донахраня ли? Божееее мъкаа...
  • 93 оня същия

    1 2 Отговор

    До коментар #91 от "роки":

    адската логика пич...
  • 94 Иван Иванов

    1 2 Отговор

    До коментар #84 от "роман ценов":

    G-n Cenov, zashto Smart-a da e gaden...??? imal li si che da znaesh ! az karam smart i sam na mnenie che e OK, inache da sam go mahnal otdavna ;]
  • 95 Иван Иванов

    0 2 Отговор

    До коментар #84 от "роман ценов":

    Kat pochnete da davate mneniq za koli, koito ste gi chuli na semki pred bloka...

    Коментиран от #112

  • 96 АУДИ

    1 3 Отговор

    До коментар #83 от "оня същия":

    Пишеш наляво и надясно за някаква "детска градина" ,квалифицираш хора ,които не познаваш като "дечковци" (на 40 съм).
    Става обидно-не мислиш ли!? Тук сме се събрали да пишем за автомобили и да коментираме тях ,а не да наричаме хората такива или онакива.
    Ти посочи 5.1 сек. Обясних ,че колата ми е по-бърза от твоята с почти секунда (без да питам каква японска кола точно имаш и без да те квалифицирам).
    Този форум е за автомобили ,а не за коментари относно притежателите им.

    Коментиран от #98

  • 97 Жоро

    2 3 Отговор

    До коментар #64 от "оня същия":

    инфинитито е мнооооого скъпо рено. той 3,5 бензин мотора от какво е-от рено.
  • 98 оня същия

    5 1 Отговор

    До коментар #96 от "АУДИ":

    моето момче ако си на 40 (което много се съмнявам) искрено те съжалявам, само си прочети тийнейдърските коментари за десни ленти, 400м и разни такива и ако имаш 2гр мозък ще се усетиш сам. Все още чакам да прочета каква велика бегачка имаш...

    До Жоро - сигурен съм че и в Nissan мислят като теб, даже Рено са им светили 94та като е излязъл първия двигател от VQ серията ;) . Не се изказвай неподготвен...

    Коментиран от #99, #100

  • 99 АУДИ

    1 4 Отговор

    До коментар #98 от "оня същия":

    Продължаваш в същиа дух. Явно си мега комплексар. По-тъпи и обясняващи се ,ученически коментари не съм чел.
    Прдлагам хора ,които нямат завършен
    11-ТИ КЛАС ДА НЕ ПИШАТ ТУК!!!
  • 100 АУДИ

    2 5 Отговор

    До коментар #98 от "оня същия":

    А за грамовете мозък...щом още не си се сетил какво ми е аудито-много жалко!!! Значи изобщо не си за този форум.
    Предлагам да не ти отговаря никой повече ,защото си позволяваш да ни квалифицираш. ТУК СМЕ СЕ СЪБРАЛИ ДА КОМЕНТИРАМЕ АВТОМОБИЛИ!!!

    Коментиран от #101, #103

  • 101 роки

    3 5 Отговор

    До коментар #100 от "АУДИ":

    пич, не ми се връзвай на тоз! човек като се качи от стар опел на инфинити и си мисли че лети! дразнещо е че ни занимава с безличния си електрокар!
    истинския мъж, знае какво да кара!
    с АУДИ за 4сек. до 100 - ти си не само с възможности - имаш стил!
    ЕВАЛА!

    Коментиран от #102

  • 102 АУДИ

    2 4 Отговор

    До коментар #101 от "роки":

    Благодаря Ти за оценката;)))
  • 103 оня същия

    5 1 Отговор

    До коментар #100 от "АУДИ":

    Да бе, целта в живота ми е да се сещам какво виртуално мяуди "кара" някакъв ходещ комплекс пишещ като тийнейджър дето иначе се прави на 40-годишен :) От 20 кладенеца вода ми носи ама 2 дни не може да каже 2 приказки като го питат нещо конкретно. Разкажи ми още бе 'лапе загубено :) Чакам да чуя още за 400м и 4 секунди от 0-100, ръждата на новите коли и десните ленти. Не, вярно давай - забавляваш ме истински.

    Коментиран от #105

  • 104 оня същия

    2 1 Отговор
    ахахахаха сега почнахме да пишем от различни никове и да се хвалим сами...

    Коментиран от #106, #109

  • 105 Иван Димитров

    2 0 Отговор

    До коментар #103 от "оня същия":

    Колега не виждам какво им се палиш на тийновете, пределно ясно е че възрастен човек, още повече 40 годишен такива глупости няма да седне да пише никога.

    Коментиран от #107

  • 106 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 107 Веселин Георгиев

    2 0 Отговор

    До коментар #105 от "Иван Димитров":

    Даже много културно се държи според мен. Тия в нормалните форуми щяха да са отдавна с перманентен бан. Само разбутаха темата с глупаво тролене и малоумни коментари, ама и "оня" им сипва леко в мечтите де... по-добре да го слушат че иначе много ще ги боли главата като си вземат мечтаните 15-20 годишни коли на 1/10 от цената.
  • 108 Гост

    4 0 Отговор
    Това с дясната лента може да го каже само някой пълен дебил! В нормалните държави такива комплексари не излизат от затвора, а тук катаджии не могат копче да им кажат, защото нямаме закони!
    Медиите вместо да ни занимават с зоологическите градини в Дания и с тъпотиите за Глобалното затопляне, е добре да отделят повече внимание на анархията и копмлексарщината на пътя. Тя не избива само по хората с коли над 100к, но и такива с коли по 100 к.с. струващи по 2000 лева. Просто всеки ден се кръстя като карам, а адвокатщината по медиите държи статуквото!!!
  • 109 АУДИ

    1 1 Отговор

    До коментар #104 от "оня същия":

    Ейй комплексарче ,стига си писал с различни никове.
  • 110 оня същия

    2 0 Отговор
    лекувай се

    Коментиран от #113

  • 111 Impreza

    1 0 Отговор
    "АУДИ" , "Жоро" , "роки" , "оАо" - колко още смятате да се излагате ?! :))
  • 112 Роман Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #95 от "Иван Иванов":

    Ем карай си смарта,И АЗ НЕ ЖИВЕЯ В БЛОК.
  • 113 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 114 Бухахахахахха

    4 1 Отговор
    Някакъв спор се вихри тук.Ауди S4 бла бла.Инфинити Q50 е една луксозна кола от средния клас с доста добра динамика.Може да е по-бавна от Аудито но затова Нисан си имат ГТР.Там S4 издиша тотално,и не само тя.Лява лента,дясна лента,глупости на търкалета.Пуберски щуротии от 1001 нощ.Къде сравнявате две коли направени с различни цели.Едната е да е бърза,много бърза даже а другата да е и луксозна.Едно време се смеехме на тези с Бмв,че са с диагноза но феновете на 4кръга ще ги задминат.Там нещата вече излизат от контрол.Дано не съм обидил някого и умната на пътя.
  • 115 Колата

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Дошo":

    Ами кенефи си е купил брат ти .Купих си ауди а6 1.9 115 коня тди на 200000 хил.км от Франция. Изминах 120000 хил.км по двигателя сменях масла и ремъци термостат и дебитометр.Курувате кенефи от автокъщи в горубляне на реални километри и искате да не са кенефи.
  • 116 Всички са кенефи

    0 0 Отговор
    Боклуктори