Last news in Fakti

3 Декември, 2015 07:15 2 964 5

Porsche с фейслифт и на 911 Turbo

  • porsche-
  • 911-
  • turbo-
  • turbo s

Скоро Porsche представи обновената версия 911, която направи радикалната, но очаквана промяна към двигатели с принудително пълнене. Сега те разкриват и обновения Turbo модел, който ще се осланя на същия 3.8 литров битурбо боксер, но мощността и на двете версии ще бъде повишена.

Стандартното Turbo ще разполага с 540 конски сили, а Turbo S ще има цели 580 конски сили. Това ще води до ускорение от 0 до 100 съответно за 2.9 и 2.8 секунди и максимална скорост от 318 и 328 километра в час. Двигателите ще бъдат с нова функция - dynamic boost, която ще поддържа
налягането в турбокомпресорите и така ще подобри отзивчивостта. За чудесно работещата автоматична скоростна кутия с двоен съединител не са предвидени промени.

И при двата автомобила стандартни ще бъдат Sport Chrono пакета и Active Suspension Management, а Turbo S ще бъде оборудван и с Dynamic Chassis Control, както и карбон керамични спирачки. При положение, че тези екстри преминават към стандартното оборудване от компанията със сигурност ще предложат интересни предложения за персонализация на съответната цена.

Външно Turbo ще използва всички новости на стандартното 911, но с някои отличаващи детайли, като въздухозаборниците в задните калници, по-агресивна задна броня и двойните LED светлини в предната броня. Стандартни ще бъдат и 20 инчовите джанти, но все още няма информация за размера гуми.

По-детайлна информация ще имаме след официалното представяне на 911 Turbo и 911 Turbo S ще бъде на автосалона в Детройт в средата на януари месец.

Подробна техническа информация за генерациите на Порше 911 , вижте  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Скука

    0 3 Отговор
    Оффф тия отвратителни ваг - не се научиха да правят нови коли и това си е.
    Всеки път, добавят една лайстничка на бронята на колата и веднага - нов модел на ваг - ужас!

    Коментиран от #2

  • 2 Калашников

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Скука":

    Много трябва да са ти писнали тия поршета - карал си, карал си... ужас, разбирам те....

    Коментиран от #4

  • 3 Кобрата

    0 0 Отговор
    Промяната се усеща в задната част на колата, отпред почти няма подобрения, но колата е хубава, харесва ми!
  • 4 Скука

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Калашников":

    Разбира се никога не съм карал и никога не бих карал, който и да е от гнусните боклуци и кенефи на отвратителните ваг!!!!
    Няма по ужасно нещо от ваг, това е отрова в атомобилостроенето, колко е потресаващо, че ваг изобщо съществуват, трябва да се обяви незабавна война на противният немски концерн и то в целия свят.
    САЩ вече направиха първия успешен удар, като недвусмислено доказаха, че ваг са лъжци, измамници и мошеници!
  • 5 Чавдар Войвода

    0 0 Отговор
    http://www.roadandtrack.com/new-cars/news/a27479/even-india-thinks-volkswagens-diesels-pollute-too-much/

    Приятно четене.