Fiat се подготвя за силно завръщане в компактния клас на европейския пазар с новото поколение на някогашния бестселър Tipo. Представен преди няколко месеца с алтернативното си име Ægea, малкият седан вече изкушава с конкретни цифри.
Базовата версия на "фича" с 1.4-литров бензинов двигател с 95 к.с. и 127 Нм ще струва €12 500 в Италия, става ясно от нова реклама на италианската марка. Tipo се предлага още с 1.6-литров мотор със 110 коня и 152 Нм. Почитателите на дизела могат да избират между 1.3- и 1.6-литров агрегат с 95 и 120 к.с. съответно. Най-мощната нафтова модификация струва €16 500.
От Fiat се хвалят с 1 000 предварителни поръчки за новото Tipo и около 6 000 потенциални купувачи, които са тествали модела. Седанът ще се произвежда в завода на Tofaş в Бурса, Турция. Догодина се очакват хечбек и комби.
Подробни технически характеристики за моделите на Фиат , вижте ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 а такаа
Коментиран от #3, #65
10:13 22.12.2015
2 ххх
11:00 22.12.2015
3 Еньо
До коментар #1 от "а такаа":
В Турция се произвеждат модели на Рено, Мерцедес, Форд, Фиат, Тойота, Хюндай и още доста други, общо 15 на брой. Всеки си решава сам какво да си купи!11:28 22.12.2015
4 Nik
11:35 22.12.2015
5 гост
Ако има всички неоходими екстри като климатик, ел стъкла и радио наред със задължителните ел. системи на цена от 25х.лв с малкия двигател ще е добра покупка. Засега само ситроен или шкода може да се куптят на тази цена и то с по-слаби двигатели и неактрактивен интериор. Фиат са добри в екстрите и интериора, сигурно ще е позитивна изненада.
Коментиран от #25
11:35 22.12.2015
6 хахахааааа
Ама май и такива не карате даже..
Коментиран от #9, #10
11:40 22.12.2015
7 оооооо
Критериите за оценка на даден модел са прости – надеждност на продукцията, удовлетвореност на клиентите от своята придобивка, както и качество на самия автомобил по време на експлоатацията.
В класацията са участвали общо 20 марки, които са представени на пазара в Германия. В крайна сметка след преброяване на гласовете за победители са обявени Kia и Mazda, които събират абсолютно еднакъв брой точки.
Второто място, също с еднакъв резултат, получават Honda, Hyundai и Toyota. На трета позиция е шведският производител Volvo. Самата класация се прави от 2001 г. насам и една от най-авторитетните в Германия.
11:51 22.12.2015
8 до Еньо
11:58 22.12.2015
9 Тройчо
До коментар #6 от "хахахааааа":
6-та година карам i30 на Хюндай - никакви проблеми.Дизел 1.6 - малко гори, смяна само на консумативи - масло, филтри, ремък и спирачки - 2 пъти предни и веднъж задни..
Явно, тия корейци са се постарали и са напред в качеството.
При италианците не се забелязва такова развитие.. Те гледат да са евтини и лъскави колите, но това се оказва недостатъчно за крайната оценка на автомобилите им.
Лично мнение..
Коментиран от #66
12:04 22.12.2015
10 Мишо
До коментар #6 от "хахахааааа":
За теб Е 200 четириочка дърта ли е? Много ти е висок нещо стандарта?Знаеш ли колко съвременни боклуци не могат никога да стигнат качеството на тези Мерцедеси?12:13 22.12.2015
11 Страничен
Коментиран от #18
13:27 22.12.2015
12 Старшина Тупаник
Коментиран от #67
13:38 22.12.2015
13 japan
13:49 22.12.2015
14 Генерал
карал съм ауди, голям кеф е но цената на поддръжката е огромна в сравнение с адекватни алтернативи като форд, опел или нещо японско.
Коментиран от #19
13:59 22.12.2015
15 japower
14:01 22.12.2015
16 Бимер
Коментиран от #68
14:14 22.12.2015
17 престижния
Коментиран от #20, #28
15:11 22.12.2015
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 ФолВе
До коментар #14 от "Генерал":
Ако пуснат статия,че ФолВе са летящи чинии пак ли ще повярваш.15:33 22.12.2015
20 БМВ
До коментар #17 от "престижния":
Опърдяно ама БМВ, не Фиат15:36 22.12.2015
21 onq s konq
Коментиран от #46
15:38 22.12.2015
22 психолог
Коментиран от #26
15:42 22.12.2015
23 Типо фен
16:08 22.12.2015
24 Azzzzzz
16:31 22.12.2015
25 Фиатаджия
До коментар #5 от "гост":
"Ако има всички неоходими екстри като климатик, ел стъкла и радио "Шегуваш се, нали?
Старият ми ФИАТ от 2006 година има навигация с гласово командване, подробни карти на България, телефон, системи, които в другите коли и сега са редки екстри, като Hill Holder примерно или двузонов климатроник...
Новото Типо има много екстри. А ФИАТ с ръчни стъкла не се произвежда сигурно от 90-те насам.
Не говорим за VW или Дачия, където екстри са "дръжки на вратите в цвета на колата"... или стелки с логото на марката.
16:45 22.12.2015
26 Старшина Тупаник
До коментар #22 от "психолог":
А да и френски автомобили натрябва да се купуват най-малкото заради имиджа защото всички психолози и психотарепевти демек кукумицини защото техните професии са си диагнози и са меки леви китки и пафкат ганджа карат такива само мade in germany-това е истината в автомобилостроенето.17:29 22.12.2015
27 разумен
Коментиран от #36
17:31 22.12.2015
28 ааааааа
До коментар #17 от "престижния":
Абсолютно си прав! ... Ама как да те разберат комплексарите?17:34 22.12.2015
29 ооооооо
Само ти си мислиш, че е на толкова.:D:D:D
17:37 22.12.2015
30 ангелов
До тогава не си и бях мечтал за автомобил от магазина, и мислех, че съм си уредил въпроса с работния автомобил за години напред. Преди това имах Скудо, в което наливах пари за ремонти постоянно и колкото и да го вардех и пазех, все нещо се трошеше.Равносметката от новото Добло:Преди да навърти 50 хил. ми смениха 3 пъти кормилна рейка + предни и задни амортисьори. На около 100 хил. се наложи смяна на верига, а веднага след това се повреди роботизирания механизъм за клапаните. Последваха постоянни проблеми с гаранционния сервиз, чакане, висене, напрежение. Миналата година успях да се разделя с колата за сумата от 12 хил. лв. и донадих още 8 за Мерцедес Вито Лонг 2.2 цди 2008 . Макар и на 150 хил. като седнах да го карам - изпитах удоволствие от шофирането, което не се предлагаше от чисто новия Фиат под никаква форма. Сега и без пари да ми предлагат Фиат няма да отида да го взема. Просто са калпави коли изработени с ниско качество както на материали, така и на сглобка и т.н. Лично мен не би ме съблазнила каквато и да е оферта за Фиат, Алфа, Пежо и подобни.
17:40 22.12.2015
31 сравнение
Коментиран от #69
17:41 22.12.2015
32 реален
Коментиран от #35, #70
17:54 22.12.2015
33 бакшиша
18:08 22.12.2015
34 onq s konq
Коментиран от #38
18:09 22.12.2015
35 Driver
До коментар #32 от "реален":
Всеки нормален човек от цивилизования свят.18:09 22.12.2015
36 бай Иван
До коментар #27 от "разумен":
Готин, Мерцедес от 2012г на 1000000 ти чуваш ли се няма как да е на толкова малко километри за тези години ? Това са коли за богати и се карат а не стоят по гаражите!Затова и спокойно издържат по 1 милион километра.Знам ,че на всички ви се карат нови коли , но се събудете!Никак ама никак не е престижно да караш нова но от най евтиния сегмент кола.Всички ще ти се подиграват освен снобите като теб! Зарежи ги онези които се опитват да ти налагат стил в живота и послушай сърцето си! По добре един добре пазен стар Мерцедес с всички екстри като за аристократи отколкото едно ново и насрано типо, дачия,шевролет и всички останали знайни и незнайни екзотични марки!18:18 22.12.2015
37 разумен
Не си ме разбрал. Аз също ще взема поддържан Мерцедес или БМВ пред тези, които ти си изброил. А за навъртяните километри е спорно. Някои карат 15 - 20 000 на година, други 40 - 50 000, затова за мен средното положение е 25 - 30 000 на година, зависи и дали е бензин, или дизел. Спокойно може да се намери 4 - 5 годишна премиум кола на 100 - 130 000 км.
18:28 22.12.2015
38 Hunter Killer
До коментар #34 от "onq s konq":
Ако за 240 са ти нужни 200 коня, има и по икономични марки от към мощност за тази скорост. А с БМВ 6.6 разход?? Може със 100-110, с дизелак по магистралата без баири. Да не се окаже, че тази марка само си я виждал на улицата?!Коментиран от #42
18:37 22.12.2015
39 Hunter Killer
18:42 22.12.2015
40 Бимер
18:51 22.12.2015
41 надолу надолу
Коментиран от #52, #53
18:57 22.12.2015
42 onq s konq
До коментар #38 от "Hunter Killer":
Не разбрах какво искаш да кажеш с тия 240,мойто си е 204.А разхода го мерих Сф-Русе и обратно,плюс около 50км градско в Сф.ПО РЕЗЕРВОАР-"пълно-пълно".Колкото до скоростта 100-110 км си прав,но...СРЕДНА СКОРОСТ!За инфо по магистралата не съм карал с повече от 210,по неравностите-със 90,из селата със 60.Като сложим и изчакване зад коли за въэможност за изпреварване,представи си как съм настъпвал педала за да ми излезе времето точно 3 часа от табела до табела без да спирам.И въпреки това-6,6 л/100 ДИЗЕЛ!Е верно че беше неделя и движението е по-ненатоварено ,а и бях сам в колата без багаж на връщане,но факт!19:03 22.12.2015
43 Боклуци
Коментиран от #45
19:56 22.12.2015
44 гост
19:57 22.12.2015
45 гост
До коментар #43 от "Боклуци":
Гроздето кисело.....19:59 22.12.2015
46 оня дето му писна от тоя с коня
До коментар #21 от "onq s konq":
пич,що постоянно ни навираш дъртия си немски кош под всяка статия не знам....ходи в БМВ форума и си пиши там с другите болни мозъци за мощ,осанка и т.н.хората пуснали статия за нов модел фиат и това е.....бегай оттук и не ни занимавай с дъртото си бмв което НЕе 170000км със сигурностКоментиран от #47
20:32 22.12.2015
47 onq s konq
До коментар #46 от "оня дето му писна от тоя с коня":
Аз ще ти кажа че си прав,а ти ще ми кажеш КОИ СТЕ "ВИЕ"О.К.?21:04 22.12.2015
48 Владо
21:46 22.12.2015
49 миткопом
22:27 22.12.2015
50 гост1
23:12 22.12.2015
51 Станимир
23:12 22.12.2015
52 дядо Либен
До коментар #41 от "надолу надолу":
Браво за коментара!06:36 23.12.2015
53 Кънчо
До коментар #41 от "надолу надолу":
Ми то общо взето половината Българи карат коли по за 250лв и с гуми "галоши" , но причина е е доста по тривиална не мислиш ли?07:34 23.12.2015
54 Трифонов
Коментиран от #57, #58
08:01 23.12.2015
55 Истината
Коментиран от #71
10:49 23.12.2015
56 миткопом
12:19 23.12.2015
57 бай Иван
До коментар #54 от "Трифонов":
Трифонов, направо издишаш!12:37 23.12.2015
58 гост
До коментар #54 от "Трифонов":
Трифонов, извън реалноста си с това изказване. Производителите ги е грижа и за остатъчната стойност на техните коли, това е гаранция за настоящите притежатели, че отново биха си купили техен нов модел. Френските и италианските страдат основно от загуба на стойност, което на Запад се пресмята като цена на километър, а загубата на стойност увеличава разходите за периода на употреба.Една създадена кола е по-икономична тогава когато се кара дълго време, или ние като караме 20г. коли на газ, сме много по-екологични в дългосрочен план, понеже не сме похабили ресурси за направата на нов, който ще има сходни експлоатационни разходи.
Еко нормите не са на преден план за нашите управници, общество и манталитет, така че те няма смисъл да се обсъжат (ако съседът ти гори наелон и гуми да се топли, пука ти дали каква еко корма му е колата, обективно погледнато).
Коментиран от #60
13:46 23.12.2015
59 Косматия
За толкоз път нема начин да не му се разби предницата.
14:02 23.12.2015
60 Владо
До коментар #58 от "гост":
Здравейте,прав си, "Гост", несъмнено, но и Трифонов е прав. Струва ми се че всеки е прав за тезата, която отстоява.
Няма как да не му признаеш, че автопроизводители има всякакви и всеки си има собствена стратегия за привличане на определена група клиенти. Така и колите се разделят в ценови диапазони.
Ето аз например, може и много да ми харесва Порше, но знам че никога няма да ме огрее. Просто не е кола за мен и даже нямам и желание да имам, но това си е мой проблем вече.
Карам си старият "Гоуфу" и толкова:)))
Коментиран от #63
16:44 23.12.2015
61 Михаил Тодоров
Коментиран от #62
18:10 23.12.2015
62 бай Иван
До коментар #61 от "Михаил Тодоров":
Прочетох целия ти коментар, но нещо не го разбрах ,защото ти е доста разхвърляна мисълта.Значи Мерцедес не се чупи дотук добре, но какво значи "марки които не са за нашите пътища"Всички марки стават за нашите пътища, проблема е качеството на изработка.Естествено ,че по евтините модели се чупят по често и понякога непоправимо.Скъпите модели не се чупят , но пък като се счупят и със 500лв заплата иди че ги оправяй.Според мен най важно в човек да пази колата която има за да не се стига до ремонти.Не е въпрос само на добра поддръжка а най,вече на внимателно шофиране и колата ,ще служи дълго и безаварийно.Как може примерно един човек който върти гуми при всяко потегляне и не пропуска дупка по пътя после да каже колата ми не струва?07:23 24.12.2015
63 БАВАРЕЦО
До коментар #60 от "Владо":
Е нали имаше бмв 330 хахаха11:38 24.12.2015
64 Златин Славчев
13:37 21.01.2016
65 Златин Славчев
До коментар #1 от "а такаа":
toz pak kade shte ravniavash Fiat s reno ,Fiat e edna ot nai dobrite marki13:39 21.01.2016
66 Златин Славчев
До коментар #9 от "Тройчо":
karal sam 6 godini fiat punto i ne sam smenial dori konsumativi osven maslo i maslen filtar13:43 21.01.2016
67 Златин Славчев
До коментар #12 от "Старшина Тупаник":
moga da ti kaja che fiatite sa mn po kachestveni s mn po meka vozia ot tez bokluci imal sam i vw imal sam i audi i opel fiata e po dobar13:45 21.01.2016
68 Златин Славчев
До коментар #16 от "Бимер":
sam si izbirash lek vzemi si bmw i sega v snega go preberi v garaja nikoga ne bih si kupil kola sas zadno te dori i na piasaka sa darveta13:48 21.01.2016
69 Златин Славчев
До коментар #31 от "сравнение":
e to ne samo bmw ami vsiaka kola ako popadne na dobri stopani13:57 21.01.2016
70 Златин Славчев
До коментар #32 от "реален":
az bih si vzel pred tova starshlagersko bmv model 2006 karacu sas zadno podskacha i vozi mega zle karal sam takava kombi ne beshe moia14:00 21.01.2016
71 Златин Славчев
До коментар #55 от "Истината":
:D kade shte ravniavash taj jenska kola toiota korola s taz kola14:16 21.01.2016