22 Декември, 2015 10:03 32 655 71

25 хил. лв. за новото Tipo

  • fiat-
  • tipo-
  • ægea-
  • tofaş
25 хил. лв. за новото Tipo - 1

Fiat се подготвя за силно завръщане в компактния клас на европейския пазар с новото поколение на някогашния бестселър Tipo. Представен преди няколко месеца с алтернативното си име Ægea, малкият седан вече изкушава с конкретни цифри.

Базовата версия на "фича" с 1.4-литров бензинов двигател с 95 к.с. и 127 Нм ще струва €12 500 в Италия, става ясно от нова реклама на италианската марка. Tipo се предлага още с 1.6-литров мотор със 110 коня и 152 Нм. Почитателите на дизела могат да избират между 1.3- и 1.6-литров агрегат с 95 и 120 к.с. съответно. Най-мощната нафтова модификация струва €16 500.

От Fiat се хвалят с 1 000 предварителни поръчки за новото Tipo и около 6 000 потенциални купувачи, които са тествали модела. Седанът ще се произвежда в завода на Tofaş в Бурса, Турция. Догодина се очакват хечбек и комби.

Подробни технически характеристики за моделите на Фиат , вижте ТУК 


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 а такаа

    3 7 Отговор
    Опааа турски фиат = Доган!?! Сега турска фиатка ли да вземем за 25 000 или Руско рено за 16 000 /Лада Веста/??? Като се има предвид, че и двете са пръчки май по-добре по-евтиното?

    Коментиран от #3, #65

  • 2 ххх

    2 2 Отговор
    Цената е добра, ама надежността и сглобката как ли ще е...
  • 3 Еньо

    8 0 Отговор

    До коментар #1 от "а такаа":

    В Турция се произвеждат модели на Рено, Мерцедес, Форд, Фиат, Тойота, Хюндай и още доста други, общо 15 на брой. Всеки си решава сам какво да си купи!
  • 4 Nik

    3 1 Отговор
    и линка за техническите характеристики сочи към аутодата, където естествено новото Типо го няма
  • 5 гост

    5 1 Отговор
    Заводите на Тофас произвеждат от много години модели на Фиат. Наскоро точно заради този модел, който се очаква да стане бестселър на компанията, италианците преодорудваха завода в Турция за над 1млрд. евро. Силно се съмнявам качеството да не е на ниво или материалите да са лоши. Предполагам, че ще е от рага на ситроен елизе, рено флуенс. Ще му се прави тестдрайв като го пуснат у нас, няма как.
    Ако има всички неоходими екстри като климатик, ел стъкла и радио наред със задължителните ел. системи на цена от 25х.лв с малкия двигател ще е добра покупка. Засега само ситроен или шкода може да се куптят на тази цена и то с по-слаби двигатели и неактрактивен интериор. Фиат са добри в екстрите и интериора, сигурно ще е позитивна изненада.

    Коментиран от #25

  • 6 хахахааааа

    9 3 Отговор
    Ами, като не го харесвате - карайте си дъртите кранти - точилки, бегачки, дърти Е200 - четириочки, "баварки", купени от дядовци с бастуни. -:)))
    Ама май и такива не карате даже..

    Коментиран от #9, #10

  • 7 оооооо

    4 1 Отговор
    Моделите на компаниите Kia и Mazda бяха обявени за най-качествени в ежегодната класация на германското издание AutoBild. Рейтингът е съставен въз основа мнението на редактори от медията, както и на анкета сред читателите.

    Критериите за оценка на даден модел са прости – надеждност на продукцията, удовлетвореност на клиентите от своята придобивка, както и качество на самия автомобил по време на експлоатацията.

    В класацията са участвали общо 20 марки, които са представени на пазара в Германия. В крайна сметка след преброяване на гласовете за победители са обявени Kia и Mazda, които събират абсолютно еднакъв брой точки.

    Второто място, също с еднакъв резултат, получават Honda, Hyundai и Toyota. На трета позиция е шведският производител Volvo. Самата класация се прави от 2001 г. насам и една от най-авторитетните в Германия.


  • 8 до Еньо

    0 2 Отговор
    Така е Еньо, а аз си решавам да не си купувам турски сглобки, гледам първата буква от рамата да е J
  • 9 Тройчо

    1 3 Отговор

    До коментар #6 от "хахахааааа":

    6-та година карам i30 на Хюндай - никакви проблеми.
    Дизел 1.6 - малко гори, смяна само на консумативи - масло, филтри, ремък и спирачки - 2 пъти предни и веднъж задни..
    Явно, тия корейци са се постарали и са напред в качеството.
    При италианците не се забелязва такова развитие.. Те гледат да са евтини и лъскави колите, но това се оказва недостатъчно за крайната оценка на автомобилите им.
    Лично мнение..

    Коментиран от #66

  • 10 Мишо

    3 3 Отговор

    До коментар #6 от "хахахааааа":

    За теб Е 200 четириочка дърта ли е? Много ти е висок нещо стандарта?Знаеш ли колко съвременни боклуци не могат никога да стигнат качеството на тези Мерцедеси?
  • 11 Страничен

    0 5 Отговор
    Че те тея вече нямат живи съученици не че желая да си купя фиат но все пак не бих си купил и кола произведена преди 2012г.

    Коментиран от #18

  • 12 Старшина Тупаник

    2 9 Отговор
    трябва много да си изпаднал и физически и морално и финансово за да си купиш италиански румънски руски или турски автомобил само мерседес бмв ауди и фолкцваген това е истината другото е да си скъсаш или изгориш парите

    Коментиран от #67

  • 13 japan

    0 4 Отговор
    напълно подкрепям
  • 14 Генерал

    4 3 Отговор
    стига с прехвалените немски каруци. Целият свят видя че VW са обикновени шмекери.
    карал съм ауди, голям кеф е но цената на поддръжката е огромна в сравнение с адекватни алтернативи като форд, опел или нещо японско.

    Коментиран от #19

  • 15 japower

    0 3 Отговор
    25 са много...и 20 000лв. да ми преведат жабките и ще го взема:)))
  • 16 Бимер

    2 6 Отговор
    На вид е лъскав, докарва го като визия, но аз 25 - 30 хиляди лева за турски ФИАТ не бих дал никога. Може да са предразсъдъци, но просто няма смисъл, след като за тези пари може да се вземе изключително запазен BMW или Mercedes на под 5 години. Предимството в качеството, возията, комфорта и престижа определено няма да са на страната на ФИАТ - а, дори взет чисто нов...

    Коментиран от #68

  • 17 престижния

    6 2 Отговор
    къф престиж в опърдяно бмв на 250 000 км ?

    Коментиран от #20, #28

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 ФолВе

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Генерал":

    Ако пуснат статия,че ФолВе са летящи чинии пак ли ще повярваш.
  • 20 БМВ

    2 3 Отговор

    До коментар #17 от "престижния":

    Опърдяно ама БМВ, не Фиат
  • 21 onq s konq

    2 4 Отговор
    Не е редно да се поставя Фиат до БМВ-просто е жестоко спрямо италианеца.Аз лично съм блага душа и тактично бих паркирал якото си черно слънце със синьо-белия пропилер поне през кола от "чисто нов" фиат!Нищо че е на 170000км-просто стойка,гуми,джанти,МОЩНОСТ...СА СМАЗВАЩИ :)

    Коментиран от #46

  • 22 психолог

    2 0 Отговор
    До Старшина Тупаник.Много си ти подхожда името -личи си , че си ограничен и въобще с манталитет на фатмак!Поздравления за самооценката!

    Коментиран от #26

  • 23 Типо фен

    6 0 Отговор
    Типото ми е вече на 23 години и няма спиране. През последните 6 - 7 години спрях да го мия зимата и започна да ръждясва. Всичко останало му е чук отвсякъде. Със сигурност ще изчакам новото поколение и ще му се метна с кеф, пък и в Турция да е правено. Мерцедес ги правят и в Китай, примерно.
  • 24 Azzzzzz

    4 0 Отговор
    На сайта на фиат пише, че цените започват от 21 900 лева. Струва ми се, че цената е разумна...
  • 25 Фиатаджия

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    "Ако има всички неоходими екстри като климатик, ел стъкла и радио "

    Шегуваш се, нали?
    Старият ми ФИАТ от 2006 година има навигация с гласово командване, подробни карти на България, телефон, системи, които в другите коли и сега са редки екстри, като Hill Holder примерно или двузонов климатроник...
    Новото Типо има много екстри. А ФИАТ с ръчни стъкла не се произвежда сигурно от 90-те насам.
    Не говорим за VW или Дачия, където екстри са "дръжки на вратите в цвета на колата"... или стелки с логото на марката.
  • 26 Старшина Тупаник

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "психолог":

    А да и френски автомобили натрябва да се купуват най-малкото заради имиджа защото всички психолози и психотарепевти демек кукумицини защото техните професии са си диагнози и са меки леви китки и пафкат ганджа карат такива само мade in germany-това е истината в автомобилостроенето.
  • 27 разумен

    4 0 Отговор
    Всичко е до вкус, стил на шофиране и характер. Ако някой тръгне да се чуди между това ТИПО примерно и БМВ, Мерцедес на около 100 000 км от 2010 - 2011 година, то по - добре да взима ФИАТ - а.

    Коментиран от #36

  • 28 ааааааа

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "престижния":

    Абсолютно си прав! ... Ама как да те разберат комплексарите?
  • 29 ооооооо

    4 0 Отговор
    170000 км ???
    Само ти си мислиш, че е на толкова.:D:D:D
  • 30 ангелов

    3 4 Отговор
    Преди 3 години си купих чисто нов Фиат Добло Макси 1.3 мултиджет.
    До тогава не си и бях мечтал за автомобил от магазина, и мислех, че съм си уредил въпроса с работния автомобил за години напред. Преди това имах Скудо, в което наливах пари за ремонти постоянно и колкото и да го вардех и пазех, все нещо се трошеше.Равносметката от новото Добло:Преди да навърти 50 хил. ми смениха 3 пъти кормилна рейка + предни и задни амортисьори. На около 100 хил. се наложи смяна на верига, а веднага след това се повреди роботизирания механизъм за клапаните. Последваха постоянни проблеми с гаранционния сервиз, чакане, висене, напрежение. Миналата година успях да се разделя с колата за сумата от 12 хил. лв. и донадих още 8 за Мерцедес Вито Лонг 2.2 цди 2008 . Макар и на 150 хил. като седнах да го карам - изпитах удоволствие от шофирането, което не се предлагаше от чисто новия Фиат под никаква форма. Сега и без пари да ми предлагат Фиат няма да отида да го взема. Просто са калпави коли изработени с ниско качество както на материали, така и на сглобка и т.н. Лично мен не би ме съблазнила каквато и да е оферта за Фиат, Алфа, Пежо и подобни.
  • 31 сравнение

    3 3 Отговор
    Момчета, тук няма комплекси. Ако едно БМВ попадне на собственик и е поддържано, както си трябва, то и на над 200 000 км ще скрие сърмите на 5 години по - нови от него коли, излезнали от магазина...

    Коментиран от #69

  • 32 реален

    1 3 Отговор
    Кой луд ще вземе ТИПО пред това - http://www.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11445869113570417

    Коментиран от #35, #70

  • 33 бакшиша

    2 2 Отговор
    това от горните снимки е същото като марката рено лапни хапни дърво
  • 34 onq s konq

    1 1 Отговор
    Май говорим за различни типове коли и затова се появяват и спорове.Лично мое убеждение е,че БМВ не е кола за всеки ден/за сезон да не говорим/.Това "МПС" не е редно да се кара в дъжд,за сняг пък да не говорим по простата причина че не може да се предаде мощността му на пътната настилка.Задните ми гуми/маркови,абс нови/ са широки 245мм и въпреки това като изключа "тракшън контрола"на 2-ра,че и на трета превъртат и колата танцува по СУХ АСФАЛТ!Верно че вкарах доста пари и съм сменил почти всичко по ходовата част,но какво значение има че е на 170хил. км,след като без проблем вдига точно 240 в час-точно както са заводските параметри?При това с разход 6,6л/сто и без да гори и грам масло! Та за какви Фиати говорим...200коня са си 200 коня и 6 цилиндъра са си 6 цилиндъра:)

    Коментиран от #38

  • 35 Driver

    1 3 Отговор

    До коментар #32 от "реален":

    Всеки нормален човек от цивилизования свят.
  • 36 бай Иван

    0 3 Отговор

    До коментар #27 от "разумен":

    Готин, Мерцедес от 2012г на 1000000 ти чуваш ли се няма как да е на толкова малко километри за тези години ? Това са коли за богати и се карат а не стоят по гаражите!Затова и спокойно издържат по 1 милион километра.Знам ,че на всички ви се карат нови коли , но се събудете!Никак ама никак не е престижно да караш нова но от най евтиния сегмент кола.Всички ще ти се подиграват освен снобите като теб! Зарежи ги онези които се опитват да ти налагат стил в живота и послушай сърцето си! По добре един добре пазен стар Мерцедес с всички екстри като за аристократи отколкото едно ново и насрано типо, дачия,шевролет и всички останали знайни и незнайни екзотични марки!
  • 37 разумен

    2 0 Отговор
    До коментар #36 от "бай Иван":

    Не си ме разбрал. Аз също ще взема поддържан Мерцедес или БМВ пред тези, които ти си изброил. А за навъртяните километри е спорно. Някои карат 15 - 20 000 на година, други 40 - 50 000, затова за мен средното положение е 25 - 30 000 на година, зависи и дали е бензин, или дизел. Спокойно може да се намери 4 - 5 годишна премиум кола на 100 - 130 000 км.
  • 38 Hunter Killer

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "onq s konq":

    Ако за 240 са ти нужни 200 коня, има и по икономични марки от към мощност за тази скорост. А с БМВ 6.6 разход?? Може със 100-110, с дизелак по магистралата без баири. Да не се окаже, че тази марка само си я виждал на улицата?!

    Коментиран от #42

  • 39 Hunter Killer

    2 1 Отговор
    И спорът е безсмислен! Вкарахте премиум клас в коментари за бюджетен семеен автомобил! Нито Бмв, нито Мерцедес имат модели за сравняване с този Фич. Общо взето те от където тръгват, той там свършва - и като моторизация, и като лукс и екстри.
  • 40 Бимер

    2 1 Отговор
    Hunter Killer, наистина е безсмислен. Просто някой намеси немските "дърти кошници" там, където не им е мястото.
  • 41 надолу надолу

    2 1 Отговор
    Да дадеш над 20000лв. за стара,немска кола сочи само едно -напъни на бедняк за снобария!!! Обидно е дори за ниско интелигентен човек да се "обмисля" такава покупка, която води до там да караш скъп за поддръжка "кладен" немски кош с галоши и лете и зиме.Това го гледаме всеки ден и освен насмешка и съжаление към "късметлиите" които са обикновено цигани , мутри или нискочели аграри , не може да събуди нищо друго.

    Коментиран от #52, #53

  • 42 onq s konq

    0 2 Отговор

    До коментар #38 от "Hunter Killer":

    Не разбрах какво искаш да кажеш с тия 240,мойто си е 204.А разхода го мерих Сф-Русе и обратно,плюс около 50км градско в Сф.ПО РЕЗЕРВОАР-"пълно-пълно".Колкото до скоростта 100-110 км си прав,но...СРЕДНА СКОРОСТ!За инфо по магистралата не съм карал с повече от 210,по неравностите-със 90,из селата със 60.Като сложим и изчакване зад коли за въэможност за изпреварване,представи си как съм настъпвал педала за да ми излезе времето точно 3 часа от табела до табела без да спирам.И въпреки това-6,6 л/100 ДИЗЕЛ!Е верно че беше неделя и движението е по-ненатоварено ,а и бях сам в колата без багаж на връщане,но факт!
  • 43 Боклуци

    1 5 Отговор
    Отвратителен автомобил.По-добре пластмасова Дачия.Повече от 10-12бона не струва повече.Адски е надценен.След 1година ще бъдат по 4 бона в мобилето.

    Коментиран от #45

  • 44 гост

    2 0 Отговор
    Всички вие,които смятате 100 или 200 хиляди километра за "нищо" замисляте ли се колко път е било това нещо! Колко пъти е обиколено земното кълбо!? Как може да сравнявате нова кола с такава обиколила земното кълбо N пъти!? Хора вие не сте със всичкия си! Количката е супер и си заслужава всичките пари! Дизел не карам,не ми харесва,но мощния бензинов мотор ще е нещо страхотно!
  • 45 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #43 от "Боклуци":

    Гроздето кисело.....
  • 46 оня дето му писна от тоя с коня

    2 1 Отговор

    До коментар #21 от "onq s konq":

    пич,що постоянно ни навираш дъртия си немски кош под всяка статия не знам....ходи в БМВ форума и си пиши там с другите болни мозъци за мощ,осанка и т.н.хората пуснали статия за нов модел фиат и това е.....бегай оттук и не ни занимавай с дъртото си бмв което НЕе 170000км със сигурност

    Коментиран от #47

  • 47 onq s konq

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "оня дето му писна от тоя с коня":

    Аз ще ти кажа че си прав,а ти ще ми кажеш КОИ СТЕ "ВИЕ"О.К.?
  • 48 Владо

    3 0 Отговор
    Az sym karal fiat ritmo okolo 10 godini 1.7d (5/100 nafta). Osven da nalivam nafta i da karam drugo ne sym pravil okolo 100 000km. Za kratko karah i fiat ritmo 75s, benzin. Togava goreshe 7.5l/100km. Vpe4atlenieto mi 4e fiatyt vyrveshe "mnogo" i osven 4e mu vlizaha postoianno bokluci v karburatora, drugi problemi ne sym imal. Taka se biah specializiral 4e go 4isteh za okolo 10 min na pytia i prodyljavah kato zmei. Edinstveniat problem beshe 4e gnieshe. Tova beshe navremeto, niamam pogled za po novoto pokolenie fiat-i. V momenta karam bmw 330i, kupih go na 160 000km, sega e na 200 000. Smeniah mu dat4ik za timing na razpredelitelnia val i oste niakakyv koito stoi na vyzdushnia filtyr. Syshto i celiat kapak na glavata zashtoto vytre imashe niakakyv vacuum koito se beshe razpadnal. Kolata nikoga ne e spirala da vyrvi, prosto oborotite na prazen hod ne biaha ravnomerni. Kakto i da e, 4astitite struvaha obsto okolo 1500lv:). Oba4e dori na 200 000 km, pri tazi poddryjka avtomobilyt e kato nov, niama na kakvo da si izcapash rycete po dvigatelia, ne gori maslo i nai vajnoto, kakto vie se izrazihte e absoliutno udovolstvie da se shofira! Taka 4e razbiram kakvo iskate da kajete za me4kata, dano da vi radva oste dylgi godini i da se naslajdavate na shofiraneto.
  • 49 миткопом

    1 4 Отговор
    Както е казал народа тея където правят спагети и м..нети коли не могат да правят
  • 50 гост1

    4 0 Отговор
    Бях се возил на фиат добло 1.9jtd на 890 000 км. двигателя работеше като часовник, без никакви ремонти, освен съединител и турбо.
  • 51 Станимир

    1 1 Отговор
    Това не е новото Типо, това е новата Темпра!!!!!
  • 52 дядо Либен

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "надолу надолу":

    Браво за коментара!
  • 53 Кънчо

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "надолу надолу":

    Ми то общо взето половината Българи карат коли по за 250лв и с гуми "галоши" , но причина е е доста по тривиална не мислиш ли?
  • 54 Трифонов

    2 2 Отговор
    Колите се правят, за да се купуват нови! ! ! По много причини. Основните обаче са, че новите коли са съобразени със съвременните стандарти за екологичност, за безопасност (И НА ПЕШЕХОДЦИТЕ - затова, когато стар кош се блъсне в нова кола, новата изглежда по-пострадала. Истината е, че ламарините са по-пострадали, но пътническата клетка е по-запазена и пътниците са в по-добро състояние, отколкото в старата кола, чиито ламарини може да изглеждат и по-запазени. Последното обаче не е важно. Животът на пътници и пешеходци е важен. За ламарините си има застрахователи и сервизи, а ако от колата съвсем нищо не става, си има и дилъри на НОВИ коли). Всичко останало са тъпотии. БМВ са прекрасни коли, но точно както и всички останали, следва да се купуват нови. Ако нямаш пари за ново БМВ, значи не си на ниво да караш БМВ. Не мислите сериозно, че Bayerische Motor Werke, си мислят за тия, които ще си купят на старо БМВ на 200 хил. км., когато конструират и произвеждат колите си!? Ако нямаш пари за БМВ, а за Фиат (като този на снимката) или друг аналог в същия ценови сегмент, точно такава кола трябва да си купиш! Казвате, срамно било да се кара такава евтина и не премиум марка, пък макар и нова! Господи, слез и си събери верисиите!!! Щом... нямаш... пари... за... нова... премиум... кола, значи... не... си... за... премиум... кола... все още! Няма абсолютно нищо премиум в десет годишен дръгел, пък бил той Мерцедес или БМВ, освен ако не събираш такива за колекция. Но да ми се мотаеш с подобни барутници всеки ден по улиците, отивайки и връщайки се от работа, е смешно и не ви придава никакво премиум излъчване. Прави ви само смешни в очите ми, както и в очите на останалите с нови Мерцедеси и БМВ-та!

    Коментиран от #57, #58

  • 55 Истината

    1 2 Отговор
    На същата цена в момента вървят новите Тойоти Короли от магазина, не виждам смисъл да коментираме повече.

    Коментиран от #71

  • 56 миткопом

    1 2 Отговор
    Трифонов, не си прав. Амааа много си далече от истината.
  • 57 бай Иван

    0 2 Отговор

    До коментар #54 от "Трифонов":

    Трифонов, направо издишаш!
  • 58 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #54 от "Трифонов":

    Трифонов, извън реалноста си с това изказване. Производителите ги е грижа и за остатъчната стойност на техните коли, това е гаранция за настоящите притежатели, че отново биха си купили техен нов модел. Френските и италианските страдат основно от загуба на стойност, което на Запад се пресмята като цена на километър, а загубата на стойност увеличава разходите за периода на употреба.
    Една създадена кола е по-икономична тогава когато се кара дълго време, или ние като караме 20г. коли на газ, сме много по-екологични в дългосрочен план, понеже не сме похабили ресурси за направата на нов, който ще има сходни експлоатационни разходи.
    Еко нормите не са на преден план за нашите управници, общество и манталитет, така че те няма смисъл да се обсъжат (ако съседът ти гори наелон и гуми да се топли, пука ти дали каква еко корма му е колата, обективно погледнато).

    Коментиран от #60

  • 59 Косматия

    0 2 Отговор
    И що не дадоа накрая на филмчето как му сменят биалетките.
    За толкоз път нема начин да не му се разби предницата.
  • 60 Владо

    3 0 Отговор

    До коментар #58 от "гост":

    Здравейте,
    прав си, "Гост", несъмнено, но и Трифонов е прав. Струва ми се че всеки е прав за тезата, която отстоява.
    Няма как да не му признаеш, че автопроизводители има всякакви и всеки си има собствена стратегия за привличане на определена група клиенти. Така и колите се разделят в ценови диапазони.
    Ето аз например, може и много да ми харесва Порше, но знам че никога няма да ме огрее. Просто не е кола за мен и даже нямам и желание да имам, но това си е мой проблем вече.
    Карам си старият "Гоуфу" и толкова:)))

    Коментиран от #63

  • 61 Михаил Тодоров

    2 0 Отговор
    Здравейте ! Като за начало ще кажа че фиатката е много добра ! Аз карах Типо много доволен бях 13 г. Беше при мен карах го като ненормален и освен една лека катастрофа нищо не съм му правил. Продадох го и си купих Пунто 2 с 1,2 16в 80 кс. Като по-нова кола.се чупи повече Пак зависи и на каква ще попаднеш. За всички ТЪПИ коментари ще кажа ... Това е новото типо и са го написали НЕ е темпра. Темпрата беше модификация на типото. За пример ще дам астра продава се като купе хечбек седан и комби при фиат е същото само че са поднразлични имена просто такавс им е политиката БРАВО ,БРАВА МАРЕА И МАРЕА КОМБИ СА ЕДНО И СЪЩО НЕЩО като астрата ,но с различни имена. Клишетата от сорта на карай фиат да те е яд го пишат хора които не са карали фиат или са каруцари които не подържат и искат колата им да не се чупи (Голф 2 ' мерцедес 190,124 и т.н.)ако си купят нова генерация такава ще фалират от към подръжка. Просто има марки които не са за нашите пътища като Италиански и Френски другите марки са по луксозни и издържат повече по нашите пътища ,но са и друга цифра като нови. Всеки расъждава различно има хора искат ново по ниско като клас има и други които искат 2-ра употреба но мерцедес бмв ауди. Благодаря на тези които са прочели целия коментар ;)

    Коментиран от #62

  • 62 бай Иван

    1 1 Отговор

    До коментар #61 от "Михаил Тодоров":

    Прочетох целия ти коментар, но нещо не го разбрах ,защото ти е доста разхвърляна мисълта.Значи Мерцедес не се чупи дотук добре, но какво значи "марки които не са за нашите пътища"Всички марки стават за нашите пътища, проблема е качеството на изработка.Естествено ,че по евтините модели се чупят по често и понякога непоправимо.Скъпите модели не се чупят , но пък като се счупят и със 500лв заплата иди че ги оправяй.Според мен най важно в човек да пази колата която има за да не се стига до ремонти.Не е въпрос само на добра поддръжка а най,вече на внимателно шофиране и колата ,ще служи дълго и безаварийно.Как може примерно един човек който върти гуми при всяко потегляне и не пропуска дупка по пътя после да каже колата ми не струва?
  • 63 БАВАРЕЦО

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "Владо":

    Е нали имаше бмв 330 хахаха
  • 64 Златин Славчев

    1 0 Отговор
    dai boje vsekimu takava kola ama niama para,a komplexsari kupuvat koli nad 25 hilki vtora raka zarad markata
  • 65 Златин Славчев

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "а такаа":

    toz pak kade shte ravniavash Fiat s reno ,Fiat e edna ot nai dobrite marki
  • 66 Златин Славчев

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Тройчо":

    karal sam 6 godini fiat punto i ne sam smenial dori konsumativi osven maslo i maslen filtar
  • 67 Златин Славчев

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Старшина Тупаник":

    moga da ti kaja che fiatite sa mn po kachestveni s mn po meka vozia ot tez bokluci imal sam i vw imal sam i audi i opel fiata e po dobar
  • 68 Златин Славчев

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Бимер":

    sam si izbirash lek vzemi si bmw i sega v snega go preberi v garaja nikoga ne bih si kupil kola sas zadno te dori i na piasaka sa darveta
  • 69 Златин Славчев

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "сравнение":

    e to ne samo bmw ami vsiaka kola ako popadne na dobri stopani
  • 70 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "реален":

    az bih si vzel pred tova starshlagersko bmv model 2006 karacu sas zadno podskacha i vozi mega zle karal sam takava kombi ne beshe moia
  • 71 Златин Славчев

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Истината":

    :D kade shte ravniavash taj jenska kola toiota korola s taz kola