Last news in Fakti

5 Януари, 2016 09:41 21 046 36

Ето го най-голямото комби на Volvo

  • volvo-
  • v90-
  • комби

В интернет пространството се завъртяха първите снимки на новото комби на Volvo, което ще поучи индекс V90. Фотографиите, публикувани от шведското издание Teknikens Varld, показват иновацията без какъвто и да било камуфлаж. Очакваната премиера на V90 е насрочена за месец март тази година в Женева, като новото комби ще замени досегашното V70. Според информацията съпътстваща снимките, новото V90 ще е с 15 сантиметра по-дълго в сравнение с дължината на V70, а разликата в междуосието ще е цели 13 сантиметра в полза на V90. От Teknikens Varld заявяват, че първоначално новото най-голямо комби на Volvo ще разполага с два дизелови двигателя с мощност 190 и 235 конски сили, както и с бензинов мотор, мощността на който ще е 320 коня. Ще има и хибридна версия, която ще е най-мощната в първоначалната двигателна линия на модела. Системната мощност на хибридния тракт на V90 ще е 407 конски сили. Впоследствие гамата ще се допълни и с трицилиндров агрегат, както и нови дизелови двигатели. Очаква се и появата на наточен Polestar вариант, както и на модификация Cross Country, която ще е с повишена проходимост. Ще припомним, че през октомври миналата година в интернет попаднаха фотографии, на които беше разкрит дизайна на Volvo V90. Тогава обаче фотосите бяха на количка в мащаб 1:43, която е направена в Китай по поръчка на френската компания Norev. Последният нов модел на шведската марка - седанът S90 е построен на модулната платформа SPA и заменя флагмана S80. Интересното за него е, че ще се оборудва и с миниатюрен по стандартите на сегмента трицилиндров мотор с работен обем 1.5 литра. Бензиновото турбодвигателче ще бъде част от силовата установка, която шведите планират за хибридната модификация на S90 и V90. Базата SPA беше използвана за първи път при създаването на новото XC90.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 чичо

    2 1 Отговор
    Амииииии, просто си е Волво! Вече 20 години карам само тази марка и... Няма друга такава кола! Е, не е като изпушена БМВ-3 или сдухан Голф, но.... Както се казваше: "Който разбира - тука се спира!"

    Коментиран от #2, #8

  • 2 Фичо

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "чичо":

    А, бе хубаво е, наистина, но просто няма нищо общо с Волвата от преди 20 години. Най-малкото, че вече компанията е китайска, а сдуханите БМВ-та си остават немски, нали чичо?
  • 3 тхдфб

    3 0 Отговор
    Volvo продължава да се произвежда в Швеция, от шведи просто един от акционерите е китайски
  • 4 бмрс

    3 0 Отговор
    Дали ще направят и повдигнат Cross Country (AWD) вариант, като старото XC 70? Поне още един конкурент на Outback и allroad при универсалите да има.
  • 5 чичо

    2 0 Отговор
    Не фичо, само собствениците са китайци. Иначе цялото производство, мениджмънта, дизайнерския екип са си на шведите! И ако си следил дизайнерската линия на Волво през последните 20 години ще установиш, че това е логично продължение! А за БВМ-3-ките не го казах с лошо чувство към самата кола, а към манталитета на тия дето карат като неандерталци 20 годишните им екземпляри!
  • 6 Ентусиазиран

    3 0 Отговор
    Тъкмо за пенсионирането ми след 14 години ще остарее достатъчно, за да го купя.
  • 7 bibbo

    1 1 Отговор
    Имъл съм възможността да управлявам доста модели на Волво... еза съжалеие, ме отказаха от марката. След определени километри започват да им тропат мн серозно пластмасите, имах едно V70... еми падна му таблото - скърши се. Тежка и скъпа подръжка. Новите модели са тяси и неудобни и возят твърдо. Смо едно волво признавам, имахме модел 244 турбо- това беше кола. И за 3-ката,в момента личната ми кола е BMW 3 2007 година и е много по добре от всяко волво , което съм имал или кара.

    Коментиран от #15

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 admin

    3 0 Отговор
    Карам Волво и съм много доволен. V90 го очаквам с нетърпение :)
  • 10 3 машини Волво в автопарка ми

    2 1 Отговор
    Карай си БМВ-то ..е не сега в снега, а напролет, като можеш да излежеш, а това че ти си мърляч към колите или си попаднал на такава която преди теб е карана от мърляч си е твоя грижа, не ни обяснявай за Волво, капиш?

    Коментиран от #12

  • 11 3 машини Волво в автопарка ми

    0 0 Отговор
    *излезеш
  • 12 iloi

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "3 машини Волво в автопарка ми":

    Не съм бмв фен, нито одобрявам аудиторията, която предимно го кара в България (20 годишни сополанковци), но да ти кажа БМВ е много по-напред във всяко едно отношение от волво, приеми го и си живей с тази мисъл, това е!

    Коментиран от #14

  • 13 gost

    1 1 Отговор
    много станахте феновете на ВМВ-та
  • 14 3 машини Волво в автопарка ми

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "iloi":

    Объркал си рейса пич, като ме блъсне кола се надявам да е БМВ, за да се размажат, като л*йно в гранит. Всички известни системи за сигурност са дело на Волво, а триточковият колан е подарен от Волво на останалите производители, без да искат пари за патента. Няма нищо по напред от това да останеш жив.
  • 15 Ghost

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "bibbo":

    Хахахахахааа това беше мн леко влизане и елегантно към един сериозен хеит към волво.
    Незнам кои лъжеш себе си или другите,но волво е доказана марка в цял свят с качество си.
    Виждал съм много "баварци" кои с проблемен дифренциял кои мотор за основен ремонт.Но волво не...волво бие в всяко едно отношение бмв и всеки щом 1 път е имал волво тои остава волвар ти изглежда не си(имал вобще) имащите/ималите ще разберът за какво иде реч.
    Подобни изказвания моля въздържаи се..скоро се возих в 5-цата на началството на 5 години вътре скърца тропа всичко...човека си каза продавам го не го искам вече това е прехвалена марка само...
  • 16 bibbo

    0 1 Отговор
    Имах Волво V70 2000 година, досега съм сменил 10 автомобила, а тази я карах от 2006 до 2012, еми то нямаше нещо дето да не се развали, а за пластмасата няма да говоря... да се скърши таблото от пластмасовите държачи ... сори ама такъв резил няма. Дядо ми имаше 244 турбо, преживя зверски удър пре далечната 1995 и се оживя без дразкотина, след това бях дал на бащами V 70 на бащами и един Nisan Patrol го отнесе като куцо пиле домат- Птрола тоталка, Волвото само счупен стоп. ДА БЕЗПОРНО НЯМА ДРУГА ТАКАВА КОЛА ОТКЪМ СИСТЕМИ ЗА СИГУРНОСТ... но за всичко останало неми го хвалете. Сега колегата ми кара новото V40- скъпа , много тясна и некомфортна кола!!! Донякъде е така заради дебелите врати и колони.... ама неможе V да е и да неможеш една детска количка да сложиш в багажника ... дерзайте си... не съм фанатик на тема определена марка, правя сравнение защото имам обективно мнение.
  • 17 индиец

    0 2 Отговор
    само искам да вметна, че отдавна мажоритарният пакет акции на ВОЛВО/тоест контролния/ е собственост на ТАТА, и ако погледнете новото ХС 60, ще видите една ТАТА, относно марката ВОЛВО, за съжаление само стари лаври, ВОЛВО отдавна не е това което беше, обективен съм защото поддържам автомобил Волво от няколко модела и наблюденията ми са реални, само ще ви кажа, че не е нормално на 110000 хиляди автоматичната скоростна кутия на ХС-70 да се счупи, и това не е прецедент, и най лошото е, че е капсулована и не се ремонтира, новата е 12000хил. лева, и още много други елементарни и не чак толкова елементарни повреди, затова аз харесвам и карам Тойота, това е колата, и на всички казвам да четат статистиките защо тази кола е номер едно в Северна Америка и Канада, родината на автомобилостроенето, най големия дразнител на Дженерал Моторс, ами то има защо, казва се качествена изработка, така че си помислете пак преди да си купите един скъпо струващ и за поддръжка вече некачествен автомобил.

    Коментиран от #19, #21

  • 18 Щърбоъбец

    2 0 Отговор
    бля бля бля.
    Я да видим виждал ли си XC60 поне на картинка. Щото колкото Волво е собственост на Тата толкоз и ти си виждал XC60 от близо.
    Муахахахахаха!
    Кат немате пари за убава кола и карате 40 годишен голф що лаете по неща дето не сте ги пипали и нема и да ги пипнете нивга?

  • 19 Едикой си

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "индиец":

    Верно си индиец!!!
    Изписал си 100 реда простотии!!
    Да си чувал случайно за пунктуация? Главни букви? Точка, запетая къде се слагат?
  • 20 аяоэ

    0 0 Отговор
    Баничарка с нафтова печка.
    От 10 г. тези модели не са актуални.
    Поредния гвоздей в ковчега на тези фирма.
    Още 2-3 такива модела и вече ще й палят свещи !
  • 21 3 машини Волво в автопарка ми

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "индиец":

    Кво поддържаш, като хал-хабер си нямаш бре "индиец" Кутита която споменаваш се ремонтира, ама чутурата ти не подлежи на ремонт. То и овцете ходят на стада и са много, дай всички да се качим на Тойота и да станем, част от стадото, какво ще кажеш?
  • 22 Совите не са това което са

    0 1 Отговор
    Това ли е най-новия.....FORD?!
    Плащаш и поддържаш Volvo.....караш FORD!!!

    Коментиран от #23

  • 23 3 машини Волво в автопарка ми

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Совите не са това което са":

    и ти си се качил на грешен автобус, в момента Волво е собственост на китайци, не на Форд, разработката е правена от шведски инжинери.
  • 24 гусь

    0 1 Отговор
    Колеги , само едно ще ви кажа , имам xc 90 (2010) , закупена нова в България , гледана само в мото фое и на 153 хил .км пръска глава на двигатела !!! равносметка излезе близо 8 300 лв !
    P.S да добавя едно наблюдение , докато търсех глава ( отночало мислих за втора употреба ) , само почнеш да говориш за Д 5 двигател ( абсолютно във всички морги ) главите са продадени - оказало се болест :) .,
    Успешна Нова Година на всички !!!
  • 25 Бат Саше

    3 2 Отговор
    Колеги, стига сте се карали за тия кошници. Като автомобилен манияк изживях с огромна скръб глобализацията в автомобилостроенето, когато тя започна. Сега вече всичко е една ненадеждна и излишно усложнена конфекция, произвеждана единствено и само с цел печалба. Откакто Мерцедес произведе това лайно А-класата и си сложи емблемата на него, оттогава изпадна от топ марките, поне в моите очи и се приравни с всички останали. Сега даже слага дизели на Рено в моделите си. Няма да говоря за обединението на японските и френски концерни. Волво отдавна умря, както и много други марки. За сега само Фолксваген разчита на собствени разработки, макар и унифицирани и залегнали във всички марки от концерна. Само ще ви кажа че на първата ми кола- Голф 2, нямаше нито една част, на която да не пише Made in Germany. Продадох го на 800 000 км, с неремонтирани двигател и скорости, работещи перфектно. А на сегашната ми кола като дам на контакт и светват 20 лампи...коя загасне като запаля, коя не. КОЛИТЕ НЕ СА ТОВА КОЕТО БЯХА... така че стига сте спорили за тия кошове!!!

    Коментиран от #26, #27, #30

  • 26 Българин

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Бат Саше":

    Щом рониш сълзи по голф 2 ,си ми ясен като бял ден. И защо мислиш ,че дизелите на Рено са зле? И я кажи малко повече за голфа,че ми стана интересно- как успя да навъртиш 800 000 -всяка седмица си ходил до Германия сигурно? Бензин ли е ,дизел ли е ? Разкажи.

    Коментиран от #28

  • 27 Българин

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Бат Саше":

    Автомобилните маниаци не са сектанти.Те уважават всички производители.

    Коментиран от #29

  • 28 dhcp

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Българин":

    Пък от такива като теб се развалиха и форуми и всичко. Не може ли да се навъртят 800 000км за 15г примерно? Има хора които карат, има и такива които бършат прахва на колата в гаража. Аз се определям като човек, който не кара много, а навъртам по 45 50000 на година, представям си някой бакшиш или дистрибутор... Та ти ако си от тия които вадят колата от гаража за да я измият и да я приберат...
  • 29 Бат Саше

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Българин":

    Е как да не се намери някой български "мъдрец", който да не се заяде с някой, който просто е изказал мнение, без да засегне никого. Ясен няма как да ти бъда, приятелю, даже и за 1000 бели дни. Но ще ти отговоря, за да ти задоволя любопитството. Автомобилен сектант не съм, напротив. Харесвам различни марки коли и обичам всички коли като цяло. А тогава когато придобих въпросния голф, дори не съм харесвал Фолксваген особено много. Харесвах Алфа Ромео и със свито сърце гледах как марката се обезличава под шапката на Фиат. А голфът буквално ми го подариха, съвсем случайно. Трябваше само да си платя митото и да го регистрирам. Докара ми го и ми го подари един германец, който го е купувал нов и тъй като е женен за българка, дойде с него до България и ми го хариза. Беше на 600 000 км. и аз му направих още 200 000. 1.6 бензин карбуратор. Сега си го кара един пич в гората и си е здрав и търпи издевателства. А това, което казах за Голфа важи за повечето автомобили от 80 години- немски и японски. Не съм седнал да обяснявам на никой колко велика гола е двойката, та веднага да се превръща разговора в пернишки селски спор. Хубава вечер ти желая, Българино! Хубаво е да има по приятелско настроение в подобни коментари....От моя страна е така.
  • 30 TODOR STOYANOV

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Бат Саше":

    САШЕ, НЕ СИ ПРАВ САШЕ АЗ КАРАМ VOLVO S60 CROSS COUNTRY OT 2015г. ИЗКАРВАМ СИ ХЛЯБА С РЕМОНТ НА АВТОМОБИЛИ, ТОКУ ЩО ПИСАХ В ЕДИН 'МАТРИЯЛ" ЗА "МУРЦЕДЕС" АЗ СЪЩО ИМАМ ГОЛФ 2, ЗА ЛОВ И РИБОЛОВ ГО ПОЛЗВАМ ЗДРАВ, ТАКА Е!АМА АКО ТИ ВЯРВАШ НА ВСИЧКО, КОЕТО ПИШЕ...ЛОШО, МНОГО ЛОШО!АЗ ТАКА НА ГАРАТА ВИДЯХ ЕДНА ТАБЕЛА "ЖЕНИ", НАХЪЛТАХ...АМА ТО...КЕНЕФ БИЛО ВОЛВО Е ДОБЪР АВТОМОБИЛ И НЕ Е УМРЯЛА МАРКАТА!УМРЯ "СКИТНИКЪТ" , ЗА СЪЖАЛЕНИЕ!А ПОЗНАЙ ЗА КВО ТИ ГОВОРЯ!!!???ОТГОВОРИ МИ ПРАВИЛНО И ПИЕНЕТО И "ЕДИНИТО" СА ОТ МЕН
  • 31 Бат Саше

    0 0 Отговор
    Не мога да ти отговоря, Тодоре, ама на теб пък нищо не ти пречи да ни обогатиш за тоя "скитник". На кой модел му казват така? Иначе знам, че Волво е живо, но новите модели изцяло ги местят за производство в Китай, а китаеца не е швед. За 80 година няма кой да надписва оригиналните части на колата с друг произход според мен. Но сега и частите произведени в Германия вече не са нищо, защото германци вече не работят в цеховете, а работят босненци, българи, сърби и други източноевропейски байганьовци. Едно приятелче работи една година в завод на Weber в Германия, та много се смях като ми разказваше каква измет работи там, какви бракове правят, каква небрежност и как германците си късат нервите с тях и какви загуби и рекламации имат. Та кажи за скитника сега...

    Коментиран от #33

  • 32 бачо киро

    1 0 Отговор
    volvo евала тва е колата да го......тва е кола евала
  • 33 TODOR STOYANOV

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Бат Саше":

    ROVER-Е СКИТНИКЪТ=ПИРАТСКИ КОРАБ ИМАШЕ МНОГО ТАМ, НО ЗЛИ "МЕРИНДЖЕИ" ГО ЗАКЛАХА АЗ ПАК МОГА ДА ПОЧЕРПЯ ЖИВ И ЗДРАВ БЪДИ!
  • 34 Фен

    2 0 Отговор
    Волво не се сглобява в Китай.
    Само главните акционери/собственици са китайци.
    Които наляха около 10 млрд. долара в разработка на новите модели - платформи и двигатели - тук вече няма Рено, Форд, Пежо или Митсубиши (макар някои от тях да са безупречни като двигатели) - всичко е шведско!
    Разбира се скорости (Айсин и ZF - повечето производители ги ползват), модули, ел. компоненти (Бош, Феродо, Валео - пак се ползват от много марки) са вече глобални - няма как да пише Made in Sweden...
    За марката работят предимно европейци - бивши инженери и дизайнери от АУДИ, БМВ и подобни.
    ХС90-ката се сглобява в Стокхолм, Швеция - от първото поколение, та и до днес... само там!
    Имат заводи в Холандия и Белгия. Кой работи там - ясно е!
    Според мен предстои ренесанс на Волво - една от най-уникалните марки, с редица патенти в автомобилостроенето - справка в Уикипедия.
    Поздрави на феновете на всички марки!
  • 35 Volvo for life

    1 0 Отговор
    80% от коментарите, които твърдят, че имат или са имали Волво, най вероятно са хейтъри и нямат какво да правят. Напишете в гугъл краш тест на волво. Изгледайте няколко клипа, те са доста образователни. Била умираща марка... Била китайска марка, незнам си какво. Вие излизали ли сте извън България? Тук циганите са повече от българите, следователно и немските коли така. Сами си извадете извод. Другото което е. Ходил съм из евопа (университетски програми) Заглеждам се по автомобилите, страст са ми. Волво е една доста популярна марка в централна Европа а и САЩ. Преди 2 години имах гостенин от Япония. Беше препратен от университета си при нас. Естествено любимата му марка автомобили беше Субаро. Но се заговорихме какво карат в Япония. Момчето ми каза, че там БМВ и Мерцедес се карат от хора, които искат да покажат състояние и това им е приоритет. Масово се карат японски коли, поради разбираеми причини и Волво била една от уважаваните марки там. Тъй като и СУбаро е в ограничени количества в България, ще кажете че и тази марка е замираща. Именно тогава карах Голф 3 (студентска кола) Доволен съм от голфа, въпреки негативните отзиви. Но то зависи и колко го караш и как го експлоатираш. Преди това имах Волво 440. Вярно е изгни и то доста, все пак беше 1991-ва година. Но не помня да съм сменял семеринги, уплътнители или да ми е харчело масло. Не! С голфа го имах този проблем. Уважавам Волво, в момента карам Сеат Леон. Волво си остана в сърцето ми. Дали защото беше първата ми кола или защото, когато се качах в нея, тя ме водеше навсякъде. С този автомобил сме ходили до Франция, тъй като преди това беше на баща ми, обикаляли сме из България. Никакви проблеми! Веднъж сменихме 2 биалетни щанги (предни) беше работа за 1 час в гаража, стойноста на ремонта беше 40 лева! Този автомобил замина на вторични суровини, тъй като едното бумбе влезе в багажника. Но все пак баща ми го ползва като товарен автомобил. Притежаваше 4 магазина в отделни села и само с него се зареждаха (освен хляба) всичко от каси бира, до стекове тоалетна хартия. Всеки ден в продължение на 8 години автомобила служи толкова вярно, че когато се наложи да го занесем на собствен ход до автоморгата, баща ми щеше да се разплачи. Той отново притежава Волво V60. Доволен е!
  • 36 VOLVO ФЕН gavra74

    1 0 Отговор
    Що са карате за глупости?! Всяка марка символизира нещо. Мерцедес - пари (трябва да си безбожно богат за да я поддържаш), БМВ - гъзария, Волво - сигурност, Опел/Форд - мазохизъм ;-)
    Първата ми кола беше Форд. Надали някой е разглобявал по-бързо от мен капак на главата на двигателя на пътя. И на практика се убедих в правотата на изразите от сорта "Циганин и Форд зимно време не работят" и "Форд умира от раз". Имах и Опел... Още настръхвам като се сетя... За 3 месеца ми нарина 600лв за ремонти, а на всичкото и отгоре и на пътя ме остави.
    От както си взех Волво се родих. Дадох го на баща ми да го кара за един месец и после си закара Опела на сервиз. Спирачките не държели както трябва, двигателя имал ли компресия... За 19 години съм имал 7 коли, като за последните 17 години - 4 волва. В един период от време пътя Враца-Търговище го имах за втори дом. И е имало ситуации, от които съм сигурен, че нямаше да излезем с жената живи и здрави, ако не бяхме с Волво. И осмата кола живот и здраве пак ще е Волво. И няма немски автомобил който да не съм теглил. А, само Мерцедес не съм, ама още не е късно - баща ми от половин година има таквоз нящо.