Известните американски тунери AMS подготвят ново творение наречено Alpha G, с което да успеят да си върнат титлата за най-бърз GT-R на 402 метра от Ekanoo Racing, които подобриха техния рекорд преди няколко месеца с време от 7.44 и терминална скорост от 200.39 мили или 322.48 километра в час.
Автомобилът се подготвя за най-запаления клиент на компанията Гидеон "Гиди" Чамдо, който има зад гърба си вече четири машини създадени от тях. С последния GT-R наречен Alpha 20 с над 2000 конски сили към колелата, той печели миналогодишното издание на най-известното драг състезание в Америка - TX2K15.
За проекта AMS ще използват напълно нов блок на двигателя създаден от тях, но без да увеличават кубатурата и ще променят фабричната локация на турбокомпресорите, която ограничава техния размер и следователно налягането, което създават. Така мощността без проблем ще може да преминава стойностите от 2500 конски сили към колелата, което значи, че двигателят е способен да произведе близо 3000 коня.
Гиди притежава и друг автомобил Lamborghini Gallardo Superleggera, на едни от най-отявлените конкуренти на AMS - Underground Racing, но и там рекордът му на четвърт миля бе отнет през миналата година от новосъздаден от тях Huracan.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 диан
на една каляска и 200 жребеца да впрегнеш
няма да вдигне 100
11:19 06.02.2016
2 Бат Саше
11:52 06.02.2016
3 Мухаха
12:30 06.02.2016
4 опсмопсус
Явно не сте преодолели факта, че японците ви правят смешни във всяко отношение.Дори на немската писта Нюрбургринг са в челните места!
А по родните пътища яко ядете бой от джапанките, кофти нали, затова ги мразите толкова!
Коментиран от #15
13:49 06.02.2016
5 asd
14:33 06.02.2016
6 опсмопсус
GTR сток, още 10г. не можете да го достигнете!
14:39 06.02.2016
7 AMG
Коментиран от #11, #12
14:42 06.02.2016
8 копеле
15:07 06.02.2016
9 сандо
17:11 06.02.2016
10 ИнжВълков
19:47 06.02.2016
11
До коментар #7 от "AMG":
Къв мерцедес бе пич чуваш ли се кво говориш, тука става въпрос за суперспортни коли не за луксозни пенсионерски лимузини.20:17 06.02.2016
12
До коментар #7 от "AMG":
АMG-то ти е неуправляемо по завоите, мощността му се изпарява в пушек от задните гуми.20:22 06.02.2016
13 гостенин
21:12 06.02.2016
14 gnida
22:21 06.02.2016
15 Кобрата
До коментар #4 от "опсмопсус":
Добре, че си вярваш... BMW M4 направо им видя сметката на всички японски кошове на северната дъга на Нюрбургринг, сега не мога да намеря видеото, но ако го намеря ще пусна линк да гледаш и да мълчишКоментиран от #16, #17
22:28 06.02.2016
16 опсмопсус
До коментар #15 от "Кобрата":
Ходи се скрий с измислените си клипове, има класация!аsd погледни ти класацията, даже и да четеш не можеш!
https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
М4 е на 29место с цели 20 секунди, което е страшно много!
Още 10г не може да стигнат GTR, прехвалените немски кошници!
22:50 06.02.2016
17 опсмопсус
До коментар #15 от "Кобрата":
Ох, забравих, ти не си кобра, ти си слепок, какво да гледаш?Кобрата е велика змия, само цапаш името и!
Коментиран от #20
22:52 06.02.2016
18 dhcp
Коментиран от #19
22:53 06.02.2016
19 Антон
До коментар #18 от "dhcp ":
Христо написал си пълни глупости.Добре е първо да се информираш.По цял свят тунирите предпочитат да се заиграват с японски коли.ЗАЩОТО:1.Японските двигатели дори и стокови понасят доста натоварване.
2.По-лесно се тунинговат
3.Има много начени да се заиграеш с японски двигател за разлика от немски
4.Най -важното Здравината и издръжливоста на двигателя при голям бой,тук пак е в + на японските двигатели.
6.Нали се сещаш че трябва някой да е толкова извратен че да даде 50бона в зелено и след 3 старта да хвърли двигателя.
Може много да се пиши по темета,но е по добре да почетеш.Има автомобили и двигатели които и 1000000 долара да им налееш няма да стават за тази цел от статията.
P.s. А това което е на аватара ти знаеш ли че еднин датчик да смениш ще ти разглобят колата на съставните и части ето тука е пиниза също ако се сещаш какво искам да ти подскажа.
Коментиран от #21
10:38 07.02.2016
20 Кобрата
До коментар #17 от "опсмопсус":
Никой не ти е искал мнението, карай си японските гробове и ходи се скрий някъде, на мен ми е през дедовия за тези японски б....циONLY GERMAN CARS и тва е
Коментиран от #22
10:51 07.02.2016
21 dhcp
До коментар #19 от "Антон":
Да ти кажа не съм усетил кой знае какво неудобство от нагъчкания двигател. Я кай що японките се тунинговат по-лесно от немските? Малко ли са проектите със немски коли? Точно всичко е до пр.14:38 07.02.2016
22 опсмопсус
До коментар #20 от "Кобрата":
Ами ти ми отговаряш с М4, но като видя класацията не ми искаш мнението!Ако знаеш колко си заблуден, ще се удавиш в леген!
Няма никакво значение какво караш, тук говорим за рекорди и време!
А GTR дълги години още не можете да го стигнете, нищо че цените на бмв са двойни!И много такива като теб мразите GTR и джапанките, щото ви пляскат навсякъде, дори и по улиците!
Коментиран от #25, #28
18:34 07.02.2016
23 cars fan
21:17 07.02.2016
24 cars fan
21:19 07.02.2016
25 kyrta4a na jenti
До коментар #22 от "опсмопсус":
някой май е наказван от БМВ-е:)21:39 07.02.2016
26 AUDI
00:04 08.02.2016
27 русенец
05:54 08.02.2016
28 Кобрата
До коментар #22 от "опсмопсус":
Първо, че за мен не е важно да имам най-мощната кола, а кола, която доставя удоволствие. И второ, не съм толкова плиткоумен като вас, феновете на японски гробове, че да тръгна да се състезавам с някой плиткоумен цървул с японска бангия. Като вземе да ми се прави на важно някое японско лекенце, аз просто го пускам да върви и да си троши главата, дори колата му да е наполовина мощността на моята, просто го пускам да се трепе и това е. За мен е важно да пристигна на крайната си цел, а не да се гоня с глупаци по улиците...Коментиран от #29
18:05 08.02.2016
29 Някой
До коментар #28 от "Кобрата":
ОК, Кобра, но защо тази очевадна омраза към японската техника, която индиректно е насочена към хора, които са доволни от същата?! Няма как искрено да се аргументираш за цветущите епитети в тази насока, нали? Важното е да се обобщава, ама че японците имат 50-60 световно известни марки не е важно!19:09 08.02.2016