Last news in Fakti

6 Февруари, 2016 11:00 19 576 29

AMS подготвят Nissan GT-R с над 2500 коня

  • ams alpha g-
  • nissan gt-r

Известните американски тунери AMS подготвят ново творение наречено Alpha G, с което да успеят да си върнат титлата за най-бърз GT-R на 402 метра от Ekanoo Racing, които подобриха техния рекорд преди няколко месеца с време от 7.44 и терминална скорост от 200.39 мили или 322.48 километра в час.

Автомобилът се подготвя за най-запаления клиент на компанията Гидеон "Гиди" Чамдо, който има зад гърба си вече четири машини създадени от тях. С последния GT-R наречен Alpha 20 с над 2000 конски сили към колелата, той печели миналогодишното издание на най-известното драг състезание в Америка - TX2K15.

За проекта AMS ще използват напълно нов блок на двигателя създаден от тях, но без да увеличават кубатурата и ще променят фабричната локация на турбокомпресорите, която ограничава техния размер и следователно налягането, което създават. Така мощността без проблем ще може да преминава стойностите от 2500 конски сили към колелата, което значи, че двигателят е способен да произведе близо 3000 коня.

Гиди притежава и друг автомобил Lamborghini Gallardo Superleggera, на едни от най-отявлените конкуренти на AMS - Underground Racing, но и там рекордът му на четвърт миля бе отнет през миналата година от новосъздаден от тях Huracan.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 диан

    0 5 Отговор
    тоя не знае ли че има самолети?
    на една каляска и 200 жребеца да впрегнеш
    няма да вдигне 100
  • 2 Бат Саше

    2 4 Отговор
    Пет яки изрязвания и двигателя е капут. После преработване и пак така. Голямо постижение, няма що!
  • 3 Мухаха

    4 4 Отговор
    Това да не ти е някоя европейска щайга, японската бегачка ще постави на колене всички.
  • 4 опсмопсус

    6 5 Отговор
    Комплексираните ваг-инджийчета пак наскачаха!
    Явно не сте преодолели факта, че японците ви правят смешни във всяко отношение.Дори на немската писта Нюрбургринг са в челните места!
    А по родните пътища яко ядете бой от джапанките, кофти нали, затова ги мразите толкова!

    Коментиран от #15

  • 5 asd

    2 3 Отговор
    Я пак погледни топ-а на Нюрбургринг.
  • 6 опсмопсус

    4 3 Отговор
    Това да не тие мерцедес, ауди или бмв?
    GTR сток, още 10г. не можете да го достигнете!
  • 7 AMG

    3 5 Отговор
    ама тоя японски кош докато стигне класата на Мерцедес ще мине... то няма кво да мине тва никога няма да стане :D

    Коментиран от #11, #12

  • 8 копеле

    5 3 Отговор
    А бе батути, тук целта е рекорд а не лукс и класа, този двигател се е доказал и прави всички- напишкани момиченца.
  • 9 сандо

    1 5 Отговор
    японски варел....
  • 10 ИнжВълков

    2 2 Отговор
    Тук хора които си нямат и абсолютна никаква представа от предавателно отношение,механика и никога през живота си не са чели една книга говорят за класи,мерцедеси и бентлита.Жалко е,че сте неграмотни но това не означава,че и останалите се стараят да приличат на вас.Ако има друга нация в света в която за да станеш инженер първо трябва да си чистач,работник със стаж не по малак от 5 години и едва тогава да се наречеш инженер би било добре,за съжаление в Япония това е характерна черта.
  • 11

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "AMG":

    Къв мерцедес бе пич чуваш ли се кво говориш, тука става въпрос за суперспортни коли не за луксозни пенсионерски лимузини.
  • 12

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "AMG":

    АMG-то ти е неуправляемо по завоите, мощността му се изпарява в пушек от задните гуми.
  • 13 гостенин

    3 1 Отговор
    А бе не се пенете, защото това няма нищо общо с GTR! Просто извращение на тунинг фирма с колицата. А това може да се получи с всяко БМВ и Мерцедес от всяка тунинг фирма!
  • 14 gnida

    2 1 Отговор
    Здравейте бе разбирачи и карачи! Това не е сериен автомобил !
  • 15 Кобрата

    1 2 Отговор

    До коментар #4 от "опсмопсус":

    Добре, че си вярваш... BMW M4 направо им видя сметката на всички японски кошове на северната дъга на Нюрбургринг, сега не мога да намеря видеото, но ако го намеря ще пусна линк да гледаш и да мълчиш

    Коментиран от #16, #17

  • 16 опсмопсус

    1 2 Отговор

    До коментар #15 от "Кобрата":

    Ходи се скрий с измислените си клипове, има класация!
    аsd погледни ти класацията, даже и да четеш не можеш!
    https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/

    М4 е на 29место с цели 20 секунди, което е страшно много!
    Още 10г не може да стигнат GTR, прехвалените немски кошници!
  • 17 опсмопсус

    1 2 Отговор

    До коментар #15 от "Кобрата":

    Ох, забравих, ти не си кобра, ти си слепок, какво да гледаш?
    Кобрата е велика змия, само цапаш името и!

    Коментиран от #20

  • 18 dhcp

    3 1 Отговор
    Спорите за глупости. Коя кола няма да е бегачка след като и се набият 30-40 бона? Сигурен съм че на въпросната фирма и е през оная работа какво купе на кола ще използват ;)

    Коментиран от #19

  • 19 Антон

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "dhcp ":

    Христо написал си пълни глупости.Добре е първо да се информираш.По цял свят тунирите предпочитат да се заиграват с японски коли.ЗАЩОТО:
    1.Японските двигатели дори и стокови понасят доста натоварване.
    2.По-лесно се тунинговат
    3.Има много начени да се заиграеш с японски двигател за разлика от немски
    4.Най -важното Здравината и издръжливоста на двигателя при голям бой,тук пак е в + на японските двигатели.
    6.Нали се сещаш че трябва някой да е толкова извратен че да даде 50бона в зелено и след 3 старта да хвърли двигателя.
    Може много да се пиши по темета,но е по добре да почетеш.Има автомобили и двигатели които и 1000000 долара да им налееш няма да стават за тази цел от статията.
    P.s. А това което е на аватара ти знаеш ли че еднин датчик да смениш ще ти разглобят колата на съставните и части ето тука е пиниза също ако се сещаш какво искам да ти подскажа.

    Коментиран от #21

  • 20 Кобрата

    1 2 Отговор

    До коментар #17 от "опсмопсус":

    Никой не ти е искал мнението, карай си японските гробове и ходи се скрий някъде, на мен ми е през дедовия за тези японски б....ци
    ONLY GERMAN CARS и тва е

    Коментиран от #22

  • 21 dhcp

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Антон":

    Да ти кажа не съм усетил кой знае какво неудобство от нагъчкания двигател. Я кай що японките се тунинговат по-лесно от немските? Малко ли са проектите със немски коли? Точно всичко е до пр.
  • 22 опсмопсус

    2 1 Отговор

    До коментар #20 от "Кобрата":

    Ами ти ми отговаряш с М4, но като видя класацията не ми искаш мнението!
    Ако знаеш колко си заблуден, ще се удавиш в леген!
    Няма никакво значение какво караш, тук говорим за рекорди и време!

    А GTR дълги години още не можете да го стигнете, нищо че цените на бмв са двойни!И много такива като теб мразите GTR и джапанките, щото ви пляскат навсякъде, дори и по улиците!

    Коментиран от #25, #28

  • 23 cars fan

    0 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=0KYo0A9iVAM
  • 24 cars fan

    0 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=mkPLCn_nHK0
  • 25 kyrta4a na jenti

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "опсмопсус":

    някой май е наказван от БМВ-е:)
  • 26 AUDI

    0 0 Отговор
    Интересна статия!
  • 27 русенец

    3 0 Отговор
    Това българина е... нямам думи. В статията се пише за едно, а те обърнаха темата в друга посоа - на това кой какво кара ала бала...глупости пълни. Тука половината сигурно не са виждали ГТР на живо, пък да не говорим да са притежавали или да имат някакви технически познания за този двигател Техническа грамотност=0. Разбирам ви пристрастията към ГЕРМАНСКИТЕ коли, но не забравяйте, че за всяка кола си има майстор. Няма НАЙ!
  • 28 Кобрата

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "опсмопсус":

    Първо, че за мен не е важно да имам най-мощната кола, а кола, която доставя удоволствие. И второ, не съм толкова плиткоумен като вас, феновете на японски гробове, че да тръгна да се състезавам с някой плиткоумен цървул с японска бангия. Като вземе да ми се прави на важно някое японско лекенце, аз просто го пускам да върви и да си троши главата, дори колата му да е наполовина мощността на моята, просто го пускам да се трепе и това е. За мен е важно да пристигна на крайната си цел, а не да се гоня с глупаци по улиците...

    Коментиран от #29

  • 29 Някой

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Кобрата":

    ОК, Кобра, но защо тази очевадна омраза към японската техника, която индиректно е насочена към хора, които са доволни от същата?! Няма как искрено да се аргументираш за цветущите епитети в тази насока, нали? Важното е да се обобщава, ама че японците имат 50-60 световно известни марки не е важно!