Last news in Fakti

25 Февруари, 2016 11:41 9 316 10

Polo става SUV

  • volkswagen-
  • polo-
  • t-cross-
  • teracor-
  • tribue-
  • terasun

Следващото поколение на Volkswagen Polo, което се очаква през 2018 г., ще послужи за основа на нов субкомпактен кросоувър, съобщава британското сп. Auto Express. Автомобилът ще бъде построен на модулната платформа MQB (версия A0) и ще се появи веднага след хечбека с пет врати.

Междуосието на SUV-то ще бъде същото като на стандартното Polo - 2 560 мм или с 90 мм повече от сегашно поколение на модела. Аналогична ще бъде и гамата от двигатели, водеща роля сред които ще играят новите 1.5-литрови бензинови и дизелови мотори на Volkswagen. Базовата версия ще се оборудва с 1.0-литров турбоагрегат с около 110 к.с.

Всъдеходното Polo ще се оборудва с механични и роботизирани трансмисии с два съединителя. За разлика от други предложения в сегмента моделът ще може да се поръча и с двойно предаване.

Предполага се, че новият кросоувър ще получи името T-Cross. От Volkswagen обаче са патентовали още няколко названия, сред които Teracor, Tribue и Terasun. Основни конкуренти ще бъдат Nissan Juke, Renault Captur и Mazda CX-3.

Неотдавна плъзнаха слухове, че немците смятат да се откажат от триврата версия за следващото Polo. Това щяло да позволи на немския концерн да икономиса около $200 млн. от развойна дейност и производствени мощности.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кофти

    2 2 Отговор
    Aман!
  • 2 опсмопсус

    2 4 Отговор
    Ужас, малък туарег, аман от конфекция!

    Коментиран от #7

  • 3 гост

    2 0 Отговор
    Всичко му е еднакво с полото, но за два пръста повече клиренс и пластмасови вежди ще трябва да се плати няколко хиляди евро отгоре. Всичките тези кросовъри, които са версия на повдигната стандартна кола са много далече от други като Джук, ЦХ3 и Каптур, които са разработени да бъдат такива, а не преправени. Те пак използват същата платформа, но ламарините, фарове и салон са други. ФВ слагат едни високи пружини и вежди и го пишат нова разработка. Много са неприятни как се опитват да цакат хората, при все че обявяват отсега за след две години, което е смешно, на фона на развойната дейност на конкурентите.

    Коментиран от #4

  • 4 опсмопсус

    0 3 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Не се опитват, направо си ги цакат германците, ама и те това си харесват.Стратегията им работи.

    Представяш ли си да се изръсиш 150 000лв. за А8 и до теб да паркира малко копие а3 или а4 за 50 000лв.

    Същото е и с S класа, плащаш 220 000лв, а С и Е класа са същите, ама умалени, даже и 6.3 двигател нагло са им монтирали!
  • 5 Кобрата

    0 0 Отговор
    Въпреки, че харесвам марката, това за мен е пълна глупост.
    Сега гамата от автомобили започва от UP минава през Polo, Golf, Passat, Phaeton и така.
    Те са подредени по големина и мощност, което означава, че ако направят Polo-то SUV, трябва Golf да стане колкото Touareg или вече Polo-то да не е малкият брат на Golf
    Пълни глупости
  • 6 Кабинчо

    0 0 Отговор
    Туй то!
  • 7 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "опсмопсус":

    В този клас всичко е конфекция, в него няма ръчно изработени детайли или такива полирани с часове, както и фурнири от естествено дърво, скъпа кожа от специални породи и т.н., подчертавам не говоря за марка, говоря за клас. Каквото и да купиш в този клас винаги ще е конфекция. Автомобилните производители се стремят да унифицират автомобилите, които произвеждат колкото може може повече с цел намаляване на разходите и увеличаване на печалбите и това е съвсем естествено. Никой производител вече не произвежда платформи за всеки модел както и двигатели, това е. Като не харесваш конфекция има много фирми, а и самите производители могат да направят уникална кола за теб въпросът е можеш ли да си я позволиш.
  • 8 baluk li sam

    0 0 Отговор
    $200 млн. за развойна дейност и производствени мощности някой друг път...
  • 9 balak si

    1 1 Отговор
    нали всеки един деетайл трябва да се измери да се оформи че да се направи двуврато да не е ей така тая и сложете две врати второ че после салон трябва да сменят всичко е пари за специалисти за техника за оборудване
  • 10 Нов чо

    0 0 Отговор
    Тази година ПОЛО догодина UP ! Aйде честито !!!