Last news in Fakti

1 Март, 2016 08:27 33 169 59

Тест на дизеловото купе BMW 640 d xDrive (F13)

  • тест-
  • bmw-
  • 640 d-
  • xdrive
Тест на дизеловото купе BMW 640 d xDrive (F13) - 1

Манията по спортните купета на BMW датира от много отдавна. За техен прародител се счита появилото се през 1937 година BMW 327 Sportcoupе и от тогава до днес спортните баварски купета имат запазено място в сърцата на феновете на марката. Последното спортно купе на BMW е рестайлинг версията на "шестицата". Този автомобил вече се продава и у нас, а екипът ни направи обстоен тест драйв на свръхмощната дизелова версия 640 d xDrive.

ЕкстериорТест на дизеловото купе BMW 640 d xDrive (F13)

Понеже тук става въпрос за фейслифт на модела, ще наблегнем само на основните нововъведения. Промените по външния вид не са много, но корекциите са изключително прецизни и на място. Основните са свързани с ново оформление на бъбрековидната радиаторна решетка, както и с различна предна броня, подчертаваща широчината на каросерията, мощността и ексклузивността на автомобила. Допълнителни цветове и различни лети джанти завършват обновената картина на BMW 6er (F13).

ИнтериорТест на дизеловото купе BMW 640 d xDrive (F13)

В салона се забелязва типичното за марката ориентирано към водача оформление на кокпита. Що се отнася до оборудването на баварското купе, то трябва да кажем, че то е почти аналогично с високо позиционираните 7-er и 5-er. Местата за сядане са четири, като предните две са свръхудобни с многобройни ел.настройки, но задните две не предлагат почти никакъв комфорт. Те са предназначени за пътуване на кратки разстояния и не са препоръчителни за ръстови пасажери. Ще завършим интериорната разходка с краткото описание на вътрешното пространство и по-конкретно с факта, че немците отново са надградили върху свръхпрецизното си качество по отношение на материалите и на самата сглобка.

Двигател и ходови характеристикиТест на дизеловото купе BMW 640 d xDrive (F13)

Един от най-мощните дизелови мотори към днешна дата е именно този, интегриран под капака на 640 d. Трилитровият турбодизел е с мощност 313 к.с. и максимален въртящ момент 630 Нм. Заедно с осемстепенната автоматична трансмисия на ZF и уникалната 4х4 система, колата предлага завидна динамика. В зависимост от режимите комфортен или спортен, автомобилът може да се управлява по коренно различни начини. Колата притежава агресия и много мощ, но в същото харчи малко. Средният разход, който отчете борд компютърът беше под 8 литра на 100 километра пробег.

xDrive системата и ниския общ център на тежестта са основните причини за отличната стабилност на автомобила в завои, като различните метеорологични условия почти не се отразяват на управлението. Недостатък за нашата пътна мрежа се явява единствено малкият клиренс. Още нещо, което прави впечатление при по-динамична езда е, че 4х4 системата намалява опасността от свръхзавиване или недозавиване.

Това става чрез електронно контролирано променливо разпределение на мощността между предния и задния мост, което от своя страна води до по-рядка намеса от страна на системата динамичен контрол на стабилността (DSC). xDrive е съобразена конкретно със спецификата на автомобилите със задно задвижване, т.е., в зависимост от ситуацията, към предния мост се насочва по-малко мощност.

ТТ данни и ценаТест на дизеловото купе BMW 640 d xDrive (F13)

Двигател - редови шестцилиндров дизелов с технология BMW TwinPower Turbo (каскадно свръхпълнене, турбокомпресор с високо налягане и променлива геометрия, Common-Rail директно впръскване)
Работен обем: 2 993 куб. см
Мощност: 230 кВт/313 к.с. при 4 400 об/мин.
Макс. въртящ момент 630 Нм при 1 500 – 2 500 об/мин.
Ускорение 0 – 100 км/ч - 5,1 сек.
Максимална скорост: 250 км/ч,
Среден разход на гориво: 5,8 литра/100 километра ,
CO2 емисии: 146 г/км
Норма за вредни емисии: EU6.
Цена - Базов модел 164 400 лв. с ДДС


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 опсмопсус

    0 8 Отговор
    Всички еднакви!Конфекция на конвейр като при ваг!
    Накичени пластмаски и светлинки за зомбираните фенове!
    Мощни двигатели за "гъзарчетата"!

    Концепцията им работи, продават добре!

    Коментиран от #2

  • 2 дром

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "опсмопсус":

    хаххааа, компексаря отдулу пак избълва няколко фъшкии! Тъпчи се с киселоооо, тъпчи се и умирай от яд!
  • 3 Valio

    0 0 Отговор
    Представяме ви снимки от паркинг Лидъл Хаджи Димитър.

    Коментиран от #6, #8

  • 4 Аванс

    2 1 Отговор
    На заплата взимам една. Авансът е малък.
  • 5 Естребовски

    3 3 Отговор
    Спрямо Мерцедес,абсолютна грозотия.

    Коментиран от #11

  • 6 Марто

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "Valio":

    И кво от това. Даже още по-добре. Нали е тест, правен в България. Да не искаш пред айфеловата кула да го снимат. Колата е убийствена, естествено не е и евтина.
  • 7 клбхн

    1 0 Отговор
    Значи ми е на, Една ръка разстояние ???
  • 8 ЛКФЦЖ

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Valio":

    Значи ми е на, Една ръка разстояние ???
  • 9 Телевизора на Елвис

    1 1 Отговор
    Колата като цяло е култова. Към БМВ-тата съм равнодушен, но 6- серия много ми харесва и особено Гран Купето....
  • 10 Опс

    4 1 Отговор
    Колеги, предполагам забелязвате откровената шизофрения на пост номер 1 - опосумът!!!!
    Мега зле е и освен това е жестоко комплексиран (предполагам, че много пъти е бил унижаван на пътя от шофьори каращи коли от Германския премиум).

    Коментиран от #12

  • 11 тъй

    1 3 Отговор

    До коментар #5 от "Естребовски":

    Бмв, никога не се е старало да бъде красиво...БМВ си е БМВ, това е институция, която не се състезава с никой, просто показва пътя на останалите!

    Коментиран от #22

  • 12 опсмопсус

    1 4 Отговор

    До коментар #10 от "Опс":

    Карам постоянно германски премиуми бе пич, шофьор съм в много богата фирма!
    Никога обаче не са си купувалии бмв или ваг, били конфекция за бедните!

    Коментиран от #14

  • 13 Кожо

    0 0 Отговор
    Може ли някой да обясни: защо фаровете на Х1 (нов модел, не фейслифт) са като на по-старата генерация БМВ автомобили (както е и при този, което е разбираемо, защото е фейслифт). Останалите нови модели (3, 5, 7, Х5, ...) са с фарове по новия дизайн, т.е. опират директно в решетката?
  • 14 кол

    0 2 Отговор

    До коментар #12 от "опсмопсус":

    Е, как караш германски премиум, като нямате БМВ
  • 15 Кожо

    1 0 Отговор
    Може ли някой да обясни: защо фаровете на Х1 (нов модел, не фейслифт) са като на по-старата генерация БМВ автомобили (както е и при този, което е разбираемо, защото е фейслифт). Останалите нови модели (3, 5, 7, Х5, ...) са с фарове по новия дизайн, т.е. опират директно в решетката?
  • 16 опсмопсус

    2 5 Отговор
    Преписано от Антон:
    ОТ 2017г. БМВ ЩЕ ИМА НОВА ИНОВАЦИЯ.ВСЕКИ ЗАКУПИЛ БМВ НОВО СТАРО ИЛИ 7-ма употреба,СЛЕД РЕГИСТРАЦИЯ В САЙТА НА БМВ,ВСЕКИ СОБСТВЕНИК ЩЕ ПОЛИЧИ СЕРВИЗ С ГОЛЕМИНАТА НА ГАРАЖ.ОТ БМВ ОТЧИТАТ ЧЕ ТАКА СОБСТВЕНИЦИТЕ,ЩЕ ИМАТ ХЕМ ГАРАЖ ХЕМ СРВИЗ ЗА ДА СИ ОТСТРАНЯВАТ САМИ ПОВРЕДИТЕ,ТЪЙ КАТО ИМА ГОЛЕМИ ОПАШКИ В ЦЕНТРАЛНИТЕ ИМ СЕРВИЗИ.СЪЩО ТАКА СОБСТВЕНИЦИТЕ ЩЕ МОГАТ ПРЕЗ ЛЯТОТО ДА КАРАТ С ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ А ПРЕЗ ЗИМАТА САМИ ДА СИ СЛАГАТ ПРЕДНО В ТЕЗИ СЕРВИЗИ.

    Коментиран от #18, #23

  • 17 Mercedes-Benz

    6 2 Отговор
    Добре изглежда колата.

    Коментиран от #25

  • 18 Ops

    3 2 Отговор

    До коментар #16 от "опсмопсус":

    Опосумът отново мега бесен!
    Този път яростта му идва от фактът, че отново се коментира кола от върховете на автомобилостроенето, която то никога ама никога няма да има (само тъжно и жално ще гледа на картинка).
    Опосуме, пий си хапчетата и се преклони пред вездесъщия, вечен и непоклатим номер едно - премогъщия НЕМСКИ ПРЕМИУМ БРАНД!!!
  • 19 Ауди А6 4Ф

    4 0 Отговор
    Опсомопсус, много хейтърски звучиш! И понеже явно не разбираме какви коли да караме, предложи ни ти марка и модел, след като си толкова знаещ!
  • 20 Капитана

    1 1 Отговор
    БМВ е качествен автомобил и има доста почитатели и фенове на марката в цял свят.Всичко което се пише тук от хора че автомобила не става са пълни глупости.Не става и не се харесва на тези,които не могат да си го позволят.Със здраве на всички шофери и дай боже всеки му да си позволи да си купи ново Баварче!!!
  • 21 гост

    0 0 Отговор
    Карам сущото гранд купе но под 12 не пада но е върха
  • 22 Естребовски

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "тъй":

    Помисли си кой прави първият автомобил.Бенц.
  • 23 Fake

    0 3 Отговор

    До коментар #16 от "опсмопсус":

    Братленце много си прав бмв е като цяло грозна марка и са доста далеч от върховете на автомобилостроенето , като цена като качесто нито едното не отговаря на другото . Но живееш в миризливия нужник България където селяните стават и си лягат с мисълта за бмв както едно време дядовците им са си лягали с мисилта утре как ше орат на нивата , с простаци бате не се спори запомни го от мен .
  • 24 До Fake

    3 0 Отговор
    Като те гледам, имаш най-много правописни грешки от всички пишещи тук. И ги наричаш тях простаци и селяни.......Селянина тук си Ти!
  • 25 Кобрата

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Mercedes-Benz":

    Така е, купето е чудно! Пък и е напълно нормално щом харесваш Mercedes, да харесваш и марки като BMW, Audi и Porsche...

    Коментиран от #26

  • 26 мдаааа

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Кобрата":

    Можеш да харесваш другите марки, но всеки, който е карал поне 5-6 г, БМВ и е сменил няколко серии, знае че никога няма да седне зад волана на друга марка повече.....освен по принуда!

    Коментиран от #27

  • 27 Yan

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "мдаааа":

    Прав си!!!
  • 28 Независим

    1 0 Отговор
    По принцип ги уважавам, ама всеки втори умрял в кола у нас е в БМВ. И не е виновна колата. Няма да карам никога, май.
  • 29 пешо

    5 1 Отговор
    Относно колата супер си е ..относно опусумусусумус братле тебе май не са те учили да се въздържаш като малък или пък ако са те явно употребяваш постоянно алкохол или наркотици и пишеш супер елементарни нискокачествени с нищо неподплътени коментари които вече като ги чета и ми се повдига и все пак ако си толкова негативно настроен към германското автомобилостроене всепризнато(в цял свят) и има нещо мъничко добро някъде там дълбоко вътре в тебе което не може да надвие големите ти ко.плекси мога да ти дам съвет как да ги изчистиш сам и малкото позитивно добричко да стане по голямо добричко...та .....много е лесно като седнеш пред компа,телефона или таблета си вземи един чук и си начупи пръстите ама всички че да не можеш повече сам и да искаш да пишеш простотии и да се излагаш постоянно и да си царя на минусите......

    Коментиран от #32

  • 30 Обективен

    0 1 Отговор
    Колата външно не е лоша,като изключим че джантите леко й малеят(може да е зимния чифт) ,но перформанс цифрите са меко казано преувеличени.... 313 коня на купе 1865 0-100 5.1, кажи честно? Калкулатора казва друго RWD - 313bhp & 1865kg
    Power to Weight: 170 bhp/ton
    0-60: 6.5
    0-100: 15.1
    60-100: 8.6
    1/4 Mile ET: 14.82
    1/4 Mile Terminal: 97
    Dragstrip 1/4 Mile ET: 14.62
    Dragstrip 1/4 Mile Terminal: 101

    Коментиран от #31

  • 31 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Обективен":

    Има и по-важни неща от конете, като например как се разгръща тази мощност. В какъв диапазон, нютонметри и т.н. Затова ако наредиш една нова и една 30 годишна кола с по 300 коня, дори да е по-тежка, вероятно най-новата ще победи. Да не говорим, че 4х4 системата много помага в случая.
  • 32 Кобрата

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "пешо":

    Хахахах, това с пръстите ми хареса +1 от мен бат Пешо
  • 33 golemiq sandwich

    0 0 Отговор
    Искам да го пробвам за среден разход ;) После ще думам това гори много, онова гори по-малко ;)
  • 34 Бат Саше

    2 0 Отговор
    Ама така да ти личи, че си шофьор!.... Едно си Ганьо знае, едно си бае!
  • 35 Обективен

    0 0 Отговор
    В какъв диапазон се постигат конете е почти без значение при даване на газ,точно за това се грижи скоростната кутия,която ти доставя необходимите оптимални обороти при превключване. Колата и от 80-та да е е БЕЗ значение,стига да имат компресия и 2-та автомобила.Най-важно е съотношението КОНЕ НА ТОН,стига говорете за нютони,да не теглите каравани...... :D Ако ви влече,четете http://www.heed-auto.com/index.php?option=com_content&task=view&id=76
  • 36 Само каруца в беге

    0 0 Отговор
    Жалко е да караш скъп автомобил по разбитите пътища
    на българия!
  • 37 Бмв Фен

    0 0 Отговор
    Колега, не знам дали има съвременна кола над 1600 кубика която да вдига 100км/ч за повече от 15сек. Изключвам джипове и Лада. Гледам по каталог новата Корса 1.2, 70 конски сили вдига за 16 сек. 100км/ч. Та нещо не разбрах кое те учудва..или данните които си сметнал..
  • 38 опсмопсус от рударци

    0 1 Отговор
    A вица е:
    Умрели трима териката от Бг в катастрофи.Отишли пред Св. Петър:
    -Аз карах Ягуар и с 250 катастрофирах!
    -Отивай в ада!- казал Св. Петър
    -Аз карах Хаябуса с 320 и се утрпах!
    -Марш в адаааа!
    Третия тръгнал към ада!
    -Ти къде бе, какво си карал? -попитал Св.Петър.
    -Ами бе ен ве, отивам в ада!
    -Не моето момче, с това бмв, вече си минал през ада, ще те пратя в Рая!
  • 39 опсмопснасран

    0 1 Отговор
    Това е защото БМВ не произвеждат камиони. Затова караш мерцедес, нямаш много избор...
  • 40 abe

    0 0 Отговор
    Абе грозни ама искаш ли да ти изредя 10 модела със години и снимки кой първи е излязъл да видиш как всичко взима от БМВ а ?
  • 41 AUDI

    0 0 Отговор
    http://vbox7.com/play:182b4637e9

    Коментиран от #42

  • 42 Vasik Atanasova

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "AUDI":

    с БМВ Е ТАКА
    ЗИМАТА
    НО ПЪК ТОВА Е КРАСИВО
    ПОНЕ НА МЕН МИ ХАРЕСВА
    А АУДИ КУАТРО Е ЕДИН ПЪТ УНИКАЛНА ТЕХНОЛОГИЯ И АВТОМОБИЛ Е
    САМО АУДИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ
  • 43 мйхгхж

    1 0 Отговор
    Харесвам много марки коли, бих карал много от тях, но карам БМВ!!!Старичко е, но бих го сменил за още по-мощно, може и по-новичко.
    А защо ли???
    Защото всеки си избира сам!!!
    А който се съмнява във възможностите си да кара определена кола, това май си е чисто негов ПРОБЛЕМ !!!

    Коментиран от #45

  • 44 мариян

    0 0 Отговор
    Това,че БМВ не може да мръдне зимата са пълни глупости.Аз карах 3-ка 5 години и за зимата си бях купил 4 нови зимни гуми размер който препоръчвва производителя и трябва да кажа на всички с предно предаване,че нямат шанс.за 4х4 е ясно.В България всички карат със зимни гуми втора употреба или слагат някакви баници да изглежда яко колата,но сцепление....Германците не са глупави!!!

    Коментиран от #50

  • 45 AUDI

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "мйхгхж":

    Карал съм БМВ-та и то с вратите напред по цял ден и цяла нощ...но колко хора могат да владеят колата? Колко могат да правят на истина контролирани дрифтове? Със сигурност не-повече от 2-3% от тези с БМВ!!! ПРОБЛЕМ (за който говориш) са тези ,които си мислят че могат ,а те са МНОГО И ГЛАВНО С БМВ. Или го можеш ,или не! Много важен е и опита ,малко са тези ,които карат добре и все пак разумно на 20 години (но ги има)!

    Коментиран от #51, #55

  • 46 Киа моторс

    0 0 Отговор
    Така е бмв е може би най-нестабилната кола.много разочароващ дизайн ,на 99% сигурен ,че е краден доста от хюндай купе , лоша шумна возия и висока цена .на това какво му хвалите незнам

    Коментиран от #53

  • 47 bmw nikoga

    0 0 Отговор
    BMW Kurnik pechka za durva
  • 48 Samo audi

    0 0 Отговор
    Само аудиииииииииии Бмв и мерцедес на перник да си карат кокашкарниците
  • 49 СССР

    0 2 Отговор
    СТИГА С ТИЯ БОКЛУЦИ! ОТ ТОВА КОЛИ НЕ СТАВАТ! МЕРКЕЛ ДА СИ ГИ КАРА В ЧЕТВЪРТИЯ РАЙХ!
  • 50 пох

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "мариян":

    тройката не е БМВ, тя е за комплексари, които си мислят, че карат БМВ...
  • 51 968М

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "AUDI":

    "с вратите напред" - с акъла назад - всичко това е носталкога към жигулата на вашите мечти :)
  • 52 968М

    0 0 Отговор
    :)))) с вратите напред" - с акъла назад - всичко това е носталгия към жигулата на вашите мечти :)
  • 53 ЙХШБ

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Киа моторс":

    тоя хуундай откога съществува като марка?
    ...та чак го и копират?
  • 54 Анастас Анастасов Хх

    1 0 Отговор
    Дааа шефа ми има бмв 730 д от 2011г-новозакупен -човека не може да спре да му се радва -гарнитури на скоростна кутия, сензори,датчици,криви дискове... Какво ли още не проблеми ито на какви ценииии свят им се завива дори на доста заможни бизнесмени ...моя приятелка също новозакупен Х 6 3.0 д за две години 5 пъти влиза в авариен режим-3 пъти остава на пътя и следва прибиране с пътна помощ.... Ако беше плащала за ремонти който за огромно щастие гаранцията ги пое щеше за две години да е похарчила над 50 хил.лв.да МИ СЕ МАХАТЕ ОТ ГЛАВАТА С ТЕЯ ПРЕХВАЛЕНИ И НЕРЕАЛНО НЕОПРАВДАНО СКЪПИ КОМПЛЕКСАРСКИ БМВ-ТА
  • 55 опсмопсус

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "AUDI":

    Паднеш ли ми на мушката на дрифт, челно те бутам и ще хвърчиш като коркова тапа от шампанско, лек си като перо, а после ще бъдеш, като л..*о!
  • 56 опсмопсус

    0 0 Отговор
    Вижте се бе, бе ен ве боклуци в БГ:
    http://petel.bg/Varnenets-s-BMV-izumi-vsichki-shofori--Na-zadnoto-si-staklo-napisa-----foto-__147529

    Коментиран от #57

  • 57 пиу

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "опсмопсус":

    А бе, ако някога се качиш на БМВ, никога няма да караш друга кола..., която само мечтае за БМВ и тролваш!

    Коментиран от #59

  • 58 опсмопсус

    0 0 Отговор
    Качвам се постоянно, по чуплива и скъпа кола няма!
    Много бръмчи, много харчи, но и много не върви!
    Скъпа подръжка, кола за богаташи, не за пубери с 20500км годишно!
    Гъзарията си имала цена, гъзария с бе ен ве, м....лската мечта, мирси!
  • 59 Fake

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "пиу":

    Качвал съм се много пъти , е по големи кочини няма , ти като се повозиш на Рено Спорт ела ми се обади .