Last news in Fakti

4 Март, 2016 11:21 19 321 29

Три компресора помпат Audi SQ7

  • audi-
  • q7-
  • sq7
Три компресора помпат Audi SQ7 - 1

Audi изненадващо пренебрегна Женевския автосалон в полза на специално събитие в щабквартирата си в Инголщад, на което бе представена наточената версия на всъдехода Q7. SQ7 получава дизелов двигател с три нагнетателя.

Три компресора помпат Audi SQ7

Две турбини и един електрически компресор покриват целия оборотен диапазон на мотора и елиминират всички възможни дупки в тягата. Това позволява на SQ7 да спринтира от място до 100 км/ч за 4.8 секунди, с едва една десета по-бавно от Range Rover Sport SVR с неговите 550 к.с.

Три компресора помпат Audi SQ7

Дебют с напомпаната Q-седмѝца отбелязва изцяло новият осемцилиндров дизел на компанията с обем 3 956 см3 и мощност 435 к.с. Максималният въртящ момент от 900 Нм е достъпен в диапазона от 1 000 до 3 250 об/мин.

Три компресора помпат Audi SQ7

Агрегатът работи с осемстепенна автоматична предавателна кутия, която предава тягата на четирите колела през централен диференциал Torsen. Срещу допълнително заплащане ще се предлага активен заден диференциал.

Три компресора помпат Audi SQ7

Турбокомпресорите са разположени между двата блока на двигателя. За електрическия нагнетател е предвидена отделна 48-волтова инсталация, която захранва също активната електромеханична система за компенсиране на креновете в завой. Подобна схема се използва при новото BMW 7er.

Три компресора помпат Audi SQ7

Тя работи съвместно с шасито с четири управляеми колела, пневматичното окачване, адаптивните амортисьори и активните стабилизатори на напречната устойчивост, контролирани от електромотор с тристепенен планетарен редуктор. Предният и задният стабилизатор се регулират независимо един от друг.

Три компресора помпат Audi SQ7

Максималната скорост на SQ7 е ограничена на 250 км/ч по електронен път. Средният разход на гориво по каталог е 7.4 л/100 км, а емисиите на въглероден двуокис са 194 грама на километър.

Три компресора помпат Audi SQ7

Новият супервсъдеход на Audi ще може да се поръча с мощни спирачки с въглеродно-керамични дискове, джанти с размер 20 или 22 цола, матрични фарове, седем места, 1 920-ватова аудиосистема Bang & Olufsen с 23 говорителя, развлекателна система за пътниците отзад с операционна система Android, точка за достъп Wi-Fi с поддръжка на мрежи LTE и др.

Три компресора помпат Audi SQ7

В списъка с опциите са включени 24 електронни помощника. Сред тях присъства и адаптивен круиз контрол, който може да управлява самостоятелно автомобила в задръствания.

Три компресора помпат Audi SQ7

Системата за гасене на накланянето в завой, активният заден диференциал и шасито с два управляеми моста, което позволява на задните колела да завиват с пет градуса в противофаза или в същата посока като волана, влизат в опционалния спортен пакет Driving dynamics.

Три компресора помпат Audi SQ7

Audi започва да приема поръчки за SQ7 през пролетта. Цените започват от €89 900.

Три компресора помпат Audi SQ7

Три компресора помпат Audi SQ7

Три компресора помпат Audi SQ7

Три компресора помпат Audi SQ7

Три компресора помпат Audi SQ7

Три компресора помпат Audi SQ7

Три компресора помпат Audi SQ7

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 лклклсдф

    0 1 Отговор
    V8 имат един блок и две глави, поправете си текста
  • 2 dhcp

    2 1 Отговор
    искам и аз такава джипка :)
  • 3 Vasik Atanasova

    2 3 Отговор
    НАЙ ДОБРОТО ЗА ЕДИН МЪЖ
  • 4 гост

    1 5 Отговор
    След колко ли време ще се окаже , че не става за продажба извън Германия .............
  • 5 onq s konq

    1 6 Отговор
    И 5 компресора да и сложат на БМВ няма да стане се ше си му диша прахта !

    Коментиран от #9

  • 6 немскикенеф

    2 9 Отговор
    И 10турбини да му сложат и 5 дифа пак не може да качи един заледен баир. Дано да му бачка парното че да могат хората вътре да изчакат да дойде трактора да ги дръпне. И с тези скъпи системи трябва да я вземеш чисто нова, караш максимум 2 години и по най-бързия начин я продаваш, че счупи ли се нещо МАЛЕЕЕЕ.

    Коментиран от #10

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Fake

    0 2 Отговор
    Всичко е много хубаво с изключение че това е най грозната кола на света .
  • 9 опсмопсус

    0 5 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    В тоя пасат единственото красиво е таблото и боята!Дизайна е поредната конфекция на ваг!

    Пич, като мразиш толкова японците, знаеш ли че бмв-то ти се движи с турбо от Мицубиши?
  • 10 Иван

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "немскикенеф":

    Те тези които карат БМВ да не са като тебе,че да катерят баири? Хората си карат колите по магистралите.Я отивай да си садиш морковите на полето!
  • 11 pulp fiction

    0 4 Отговор
    При тези цени се надявам трактора, който трябва да вади всъдехода от калта, да е включен в основното оборудване...
  • 12 quattro

    0 0 Отговор
    момче знаеш ли че куатрото е най доброто никое 4х4 6х6 10х10 не може да го дръпне нищо не знаеш че да пишеш така

    Коментиран от #13, #14

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 опсмопсус

    0 3 Отговор

    До коментар #12 от "quattro":

    Наистина куатро е една уникална технологи, която x-drive, SH-AWD и symmetrical AWD превъзхождат вече!

  • 15 дидо

    0 0 Отговор
    Защо бе колега ?
    И Бмв има добро 4x4 ................лятно време на рекламните ролки пред моловете нямат равни. Там най бързо излизат от ролките...хахаааа. А зимата на равно....е друга работа.
    http://vbox7.com/play:87a08544
  • 16 дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "BMW ФЕН":

    http://vbox7.com/play:d6a10f1d
  • 17

    0 0 Отговор
    Тоя път дали ша успее да вземе завоя на Ринга......
  • 18 Бат Саше

    1 0 Отговор
    QUATTRO (с торсен) и symetrical AWD на Субару (особено старите) са единствените истински AWD системи за коли, по простата причина, че са чисто механични. Електронно управляеми вискомуфи, не ги броя за 4х4. Не че другите не се представят добре, просто роботизиранието на чисто механични агрегати, като трансмисиите, за мен лично е неприемливо и е ненужна глупост.

    Коментиран от #20

  • 19 БасиМамата

    0 0 Отговор
    Нема такъв Чеп :-) Да вземат да направят 12-ет цилиндров с 12-ет турбини и задължително теглич ,за ремаркето със зеле и моркови :-)
  • 20 КуКу

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Бат Саше":

    Субару са с най-калпавите двигатели,но с читаво окачване и доста добро AWD. Като се изключи серията 2013-2015 с линеатоник без X-mode ,защото и тротоар не могат да изкачат - бива,добри варели са :-)
  • 21 МоТо

    1 0 Отговор
    Манииии,колко сложно- въобще няма да излизат от сервиза,то голямо обслужване ще пада (планово + непредвидено) :)!
    Честито на всички фенове на Ауди-да приготвят портфейлите!
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Mr Swaggerson

    0 0 Отговор
    Кажи го на 1.6 двигателя на над 325 хил. километра. Които е с газово от над 200 хиляди.

    Коментиран от #24

  • 24 Mr Swaggerson

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Mr Swaggerson":

    Беше за към КуКу, 20 отговор.
  • 25 Коча

    0 0 Отговор
    ВСИЧКИ ИСТИНСКИ КОЛИ СА СЪС ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ.
  • 26 qqqqqqq

    0 0 Отговор
    Тази кола е един голям технологичен варел за пари. Това нещо ще създава големи проблеми. Най добрият вариант караш го 3 - 5 години и се отърваш от него, инъче става страшно .
  • 27 GatesOfIshtar

    0 0 Отговор
    леко volvo-подобно осветление на предните фарове, ака карай
  • 28 Maloznaiko

    0 0 Отговор
    Da vi pitam kato taka burno komentirate na koi ot vas kolata mu moje da nadprevari reaktiven samolet na nikoi shtoto karate kochini aide krotko ...

    Коментиран от #29

  • 29 МоТо

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Maloznaiko":

    Говориш Глупасти, Мали-Знайко!