18 Март, 2016 07:15 7 365 19

Обновен Nissan GT-R ще дебютира в Ню Йорк

  • nissan gt-r-
  • премиера-
  • автосалон-
  • фейслифт

Нова версия на унищожителя на супер автомобилите - GT-R R35 ще бъде показана на започващия международен автосалон в Ню Йорк. Очакваме фейслифтът да включва обичайните нови предна и задна броня, прагове, нови джанти, както и нов дифузьор. В интериора, като най-слабото звено на GT-R също очакваме леко облагородяване.

Според инженерите на компанията двигателя VR38DETT има голям капацитет и мощността от 549 конски сили и 628 нютонметра лесно може да бъде повишена. Версията NISMO разполага с 600 конски сили и 652 нютонметра и очакваме стойности близки до нея. В света на тунинга и новият VR38DETT след много подобрения премина границата от 2000 конски сили, като за него се предлагат адски много части на различни производители включващи и увеличение на работния обем. Последният рекорд на 402 метра на Ekanoo Racing достигна впечатляващите 7.29 секунди.

Следващото поколение на модела е в разработка, но не го очакваме да се появи в готов вид преди 2018 година. С ясната пътека към, която са тръгнали автомобилите следващата "Годзила" няма да ни учуди ако се осланя на хибридно задвижване, защото новата Honda NSX вече го направи.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1

    0 3 Отговор
    Още проблеми за безумно скъпите супер автомобили......

    Коментиран от #5

  • 2 Fake

    0 4 Отговор
    И сега се очаква някоя смешка с бавна немска кочина да почне да обяснява за световно признати Брандове като Рено и Нисан а иначе краката му миришат за каквато и да е нова кола .
  • 3 Нисан

    1 1 Отговор
    Ей,някои не е спал да нацъка минуси.И да цъкаш и да не цъкаш Гтр е бърз и на живо е много красив.
  • 4 Лисан

    0 1 Отговор
    Чак пък красив, айде де!
  • 5 МоТо

    0 4 Отговор

    До коментар #1 от " ":

    Да,"проблеми" е леко казано,по-скоро масивен срам-да ми покажат тунерска немска кола от 549 к.с. напомпана на 2000 к.с. , няма, и няма и да има - в света на лудите тунинг майстори Японското е НОМЕР 1!!!
    Защо ли-отговора е прост-блока издържа,охлаждането без грешка,разумна цена!
    От години съм възприел следната житейска философия:
    Винаги Японско преди Немско!За ВСИЧКО- работи без грешка-ще спестиш пари,време и главоболия, в пъти по-малко!
    Ако няма Японско,взимаш Корейско,пак е по-добре от Немско!
    За Дойче Феновете- Истината боли!!!

    Коментиран от #6

  • 6 резяр

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "МоТо":

    Ти, явно си прекалил с ориза! Пий си хапчетата и влез в реалния живот!

    Коментиран от #7, #8

  • 7 МоТо

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "резяр":

    Рязания,
    Дай доказателства?- ,така да обиждаш без причина -типичен невъзпитан,с ниска култура комплексар си с немска кола за вдигане на самочувстието!
  • 8 МоТо

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "резяр":

    Как искам да мина с един ГТР покрай теб да ти изпопадат пломбите:)!

    Коментиран от #9

  • 9 резяр

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "МоТо":

    Ако знаеше достатъчно как оризарника вози, то щеше да знаеш, че първо твоите пломби щяха да паднат. хахааа....може да карам немски кенефи, ама са реални, докато ти сменяш само игрите и плакатите
  • 10 onq s konq

    2 2 Отговор
    Снощи се заядох с един от тези прехвалени ГТР и по булеварт сливница и го направих луд хем моита кола е дизелова!!!

    Коментиран от #11, #13, #14, #16

  • 11 бучахавестинио

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "onq s konq":

    Убаво ли ти е секи път кога запалиш трошляка ти, да знаеш че друг бег като тебе но европейски такъв, да кажем "Ханс" е опърдявал мнооого пъти в продължение на гооодини и стотици хиляди километри, текстиления салон на кошника ти а? P.S. - Завърти на полу контакт и натисни едновременно копчето за зануляване на малките километри да разбереш, на колко милиона километра е реално нафтовият ти трошляк!

    Коментиран от #15

  • 12 Тушира Микура

    1 1 Отговор
    Прехваления японски кош, чието единствено предимство беше цената!
    Е това предимство вече също го няма!
  • 13 мдаа

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "onq s konq":

    Туй някъде снощи към 23.30 ли беше....Браво Кон видях те и се чудих тоя баварец на какви стероиди и анаболи е ....Браво!
  • 14 Румен Янев

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "onq s konq":

    Този нисан сигурно е бил с 1000 кубиков мотор от микра на газ и с кофти центровка....управляван от 85 годишна баба
  • 15 коня

    0 2 Отговор

    До коментар #11 от "бучахавестинио":

    Ааа, европейският бек е по-вероятно да се е казвал, примерно Назъм Хикмет, а не Ханс Грубер ;)!
  • 16 Някой

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "onq s konq":

    Супер си направил с твоя дизелак, ама следващият път снимай, щото в тубата само такива клипове има https://www.youtube.com/watch?v=V9nvTYYtUvI, хем ще имаме и уникален клип!
  • 17 ъкубх

    0 2 Отговор
    тука само фенове на немски коли има
    а не можеш да обясниш на слепия жълто
    ми да си ги карат какво да ги правиш
  • 18 опсмопсус

    1 2 Отговор
    От 2007 година нито един немски кош не е могъл да стигне GTR и на писта и на 402м!
    Немските боклуци са безсилни вече 10години!
    Нюрбургинг, дори предно задвижван Сивик ги ломи яко!
    И ги е срам да го запишат!

    Коментиран от #19

  • 19 пой

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "опсмопсус":


    От къде разбираш толкова много, като нямаш кола?