Last news in Fakti

5 Април, 2016 07:15 5 126 19

Най-бързото Bentley - Continental GT Speed Black Edition

  • bentley continental-
  • gt speed-
  • black edition-
  • black edition-
  • представяне

Английският производител на луксозни спортни автомобили представи най-бързата си машина излизала от поточната линия - Continental GT Speed Black Edition. Автомобилът има максимална скорост от 331 километра в час и ускорява от 0 до 100 за 3.9 секунди, но това никога не е било най-важния приоритет за компанията.

Мощността идва от добре познатия 6.0-литров W12 би турбо и достига 642 конски сили и цели 840 нютонметра въртящ момент. Повишението в сравнение с предходния модел е само 18 конски сили и 20 нютонметра, но въпреки това цифрите са внушителни.

Добавката Black Edition кореспондира, освен с мощността и с интериора и екстериора на автомобила, като добавя и значително количество детайли от въглеродни нишки. Вариантите за интериора са в цветовете Cyber Yellow, Pillar Box Red, Beluga или Porpoise, а седалките са нови и са изработени от Mulliner. GT Speed Black Edition се очаква да излезе на пътя в края на лятото.

Подробни технически характеристики за моделите на Bentley , вижте  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Симфони

    1 3 Отговор
    "............ускорява от 0 до 100 за 3.9 секунди, но това никога не е било най-важния приоритет за компанията..."

    ЕХ, GTR, кой те произведе, вече 10г. си непобедим и на писта, oт 0 до 100 и на 402метра!

    Коментиран от #3, #6

  • 2 незнайко

    0 4 Отговор
    Никога не са ми харесвали колите тип (стани за да седна). Да ги правят само с две седалки. Точно в такъв луксозен автомобил, някоя дама трябва да стане, за да седнат спътниците и. Това ми изглежда противоречиво.

    Коментиран от #7

  • 3 GTR

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Симфони":

    Да сравняваш истински благородник с мега измишльотината на жапанките е супер несериозно и некомпетентно.
  • 4 хммм

    1 3 Отговор
    Ау колко си умен!!Въх как се траеш с тоя акъл къде го събра.Измишльотина хаххааха.Гледай малко състезанията батхърст и после ела подготвен.
  • 5 хммм

    0 1 Отговор
    Иначе Бентлито е класа няма спор
  • 6 CL 500

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Симфони":

    Как бе, каааак може да сложиш в едно изречение Бентли и ГТР, как? Бентлито е класа, лукс, комфорт, статус, ако щеш и зарибяване на мацки :-) ! ГТР-а е пластмаса, шум, натъртен задник и едно ускорение, което няма да използваш в 98% от шофирането, за разлика от всички негативи, които ще усещаш в 100% от шофирането :-) А ако се стигне за макс скорост на магистрала, да не се окаже, че ГТР-а ще поизостане от мноого други ;-)

    Коментиран от #9

  • 7 укиоп

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "незнайко":

    Ти си последният, когото ще питат какво му харесвало
  • 8 BMW

    3 0 Отговор
    ГТ-Р е автомобил за младежи , евтина и бърза кола , виж Бентли е автомобил за много богати и улегнали хора . Двата автомобила нямат база за сравняване .
  • 9 Симфони

    0 4 Отговор

    До коментар #6 от "CL 500":

    Марш от тукА бе, GTR ще те скъса с твоя измислен сл!
    И в японските коли има кожа и лукс!
    Не ми сравнявай сивик с твоя скъп кенеф сл!

    Коментиран от #10, #11

  • 10 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "Симфони":

    Вземи се осъзнай,карай си японската кошница и не се излагай по сайтовете!
  • 11 CL 500

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "Симфони":

    Както ти казах, ГТР предлага едно единствено нещо, което е мега недостатъчно. Ще ти омръзне тая кола, бе човек, повярвай ми.
    А за лукса на японските - безсмислено е да ти обяснявам. Просто се огледай по света какви коли висок клас се купуват. Японките ги има мноооого, ама само нисък и среден клас. Високия клас не им принадлежи. Само едната кожа и не знам какво разбираш под лукс, не са достатъчни. Изработка, материали, усещане, комфорт, престиж и т.н. - избери немското, така както го избират навсякъде и който има пари да си го позволи (освен повечето японци :-) , но те са си шовенисти, да не кажа нацисти и реално няма да ти го кажат, но се имат за много повече от коя да е нация. Затова и не признават нещо чуждо.)

    Коментиран от #12

  • 12 Някой

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "CL 500":

    Къде по света да гледаме какви коли висок клас се купуват? В щатите например най-много купуват Лексус и Акура, големи, надеждни и комфортни автомобили, не отстъпвайки по нищо на европейските, които за сравнение са назад в класациите по продажби и качество! Прибави и Инфинити, а и другите японски марки, наистина не е необходимо да ни обясняваш за лукса на японските автомобили!Като се започне да се опростяват и обобщават нещата, особено през призмата на някакви детски пристрастия, говори много за съответният умствен "багаж"... Как точно правиш сравнение между два автомобила, от които единият със сигурност не си карал, а най-вероятно и другия, защото кожата не може да се сбърка с пласмаса! Отделно, би било добре да погледнеш как се сглобява ГТР има филми за това, как на всеки елемент е щамповано името на конструктора му и т.н. Аз лично не знам коя от двете коли ще привлича повече погледи на пътя, въпреки, че имат десет години разлика. Чесно, не виждам нещо открояващо се по формата и интериора на Бентлито от това на ГТР. Що се отняса до технически данни, сегашното Бентли е по мощно, но по-бавно. Всъщност от 10г. няма сток автомобил, без значение от масата му, който да е с еднаква мощност, но по-бърз от ГТР. Да не говорим за практически нестравнимите с други супер коли възможности за тунинг по двигател, окачване и шаси. И всичко това е постигнато на една страхотна цена, където 10год. се доказва, че не е за сметка на качеството, напротив в цял свят колата е символ на мощ и респект.

    Коментиран от #13

  • 13 CL 500

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Някой":

    ...''Чесно, не виждам нещо открояващо се по формата и интериора на Бентлито от това на ГТР.''...
    Кажи, че не си сериозен, няма как иначе да напишеш това! Иначе японските лукс марки в САЩ заради цената на всичко европейско там са за по-високите етажи на СРЕДНАТА класа, не и за висшата класа. Там вече гледаме за лукс моделите на немските премиуми. В богатия арабски свят на 10 ес-класа и няколко по-малко БМВ виждам по 1 Лексус. Същото е в голяма част в Азия, за Европа да не говорим.
    Подобно е и положението с ГТР - колкото и да е добър в ускорение, това е за тези които не са бедни, но и не могат да си позволят марка-икона като Ферари, Ламбо, Порше и по-новите Кьонингсег и т.н. Хората, които наистина имат пари, искат престиж, какъвто ГТР не предлага. А мога да почна да ти говоря и за Лексус ЛФА и пълния провал за безумно скъпата разработка и продажба на загуба и пак не толкова добър като италианските икони. Както и да е.

    Коментиран от #14

  • 14 Някой

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "CL 500":

    Погледни снимките от статията, наскоро имаше и такава за ГТР, виж ги и тях, има филми как се произвеждат машините, предполагам и Бентли ще се намери. Но сигурно въглеродните нишки на едната кола са по-добри от тези на другата. Другото е пари, снобство и представителност..
  • 15 german power

    0 0 Отговор
    Nissan GT-R (R35 550 PS)
    550 ps (542 bhp)
    1736 kg (3827 lbs)
    317 ps / tonne
    Picture of Audi R8 V10 Plus (Mk II)
    Audi R8 V10 Plus (Mk II)
    610 ps (602 bhp)
    1454 kg (3206 lbs)
    420 ps / tonne
  • 16 ГЕРМАНИЯ

    0 0 Отговор
    Performance
    GT-R R8 AUDI V10 Plus
    Top speed 315 kph (196 mph) 330 kph (205 mph)
    0 - 40 kph 1.1 s 1.1 s
    0 - 50 kph 1.3 s 1.2 s
    0 - 60 kph 1.7 s 1.6 s
    0 - 80 kph 2.3 s 2.1 s
    0 - 100 kph 2.8 s 2.8 s
    0 - 120 kph 4.2 s 3.9 s
    0 - 130 kph 4.9 s 4.3 s
    0 - 140 kph 5.5 s 5.0 s
    0 - 160 kph 7.0 s 5.9 s
    0 - 180 kph 8.6 s 7.6 s
    0 - 200 kph 10.6 s 9.1 s
    0 - 250 kph 18.1 s 15.4 s
    0 - 300 kph 35.7 s 28.8 s
  • 17 german power

    0 0 Отговор
    Е КОЛКО ДА БЪРЗ ТОЯ ГТР КАТО НОВОТО R8 V10 Plus го шамари до 330км както си иска а????
  • 18 german power

    0 0 Отговор
    ТОЯ Нисан май остаря вече а стига ни предлагахте едно и също ...1736кг олеле що за толуп е това а???новото р8 е 1454кг и 610 коня айде довиждане нисан вече остаря!!!!!
  • 19 ПЪци

    0 0 Отговор
    Както бяха тръшнати Субару СТИ и Мисти Ево така скоро ще бъде тръшнат и ГТ-Р...а кога ще пуснат Ево 11... ами май нямя да имааааа