Last news in Fakti

8 Април, 2016 09:29 54 477 77

Продава се Lada 2105 с пробег 32 км

  • lada-
  • ваз-
  • 2105-
  • nova jr
Продава се Lada 2105 с пробег 32 км - 1
Една интересна обява в немското mobile привлече вниманието ни. Германец от град Зюлт продава автомобил ВАЗ-2105, който е произведен през далечната 1992 година, но е с пробег от едва 32 километра.Продава се Lada 2105 с пробег 32 км

Автомобилът ВАЗ-2105, който в Германия се е продавал като Lada Nova JR е закупен нов и пред всичките близо 24 години е държан в гараж. Колата няма регистрационни номера, което означава, че въобще не е карана.

Чисто новата 24-годишна Lada се продава за сумата от 7 300 евро. В обявата се казва още, че въпреки че не е карана Lada-та е претърпяла капитален ремонт. Колата е снабдена с нов съединител, спирачки, запалване и горивна помпа.Продава се Lada 2105 с пробег 32 км

Сменени са и всички филтри и течности, а дъното на каросерията е покрито със специална восъчна смес. Автомобилът се предлага с оригиналните гуми. Ще припомним, че този модел беше изключително популярен и в България.

АвтоВАЗ го произвежда през периода 1979 - 2012 година, а освен в Германия като Lada Nova JR, ВАЗ-2105 се продава и в други страни под названията Lada 1300, Lada Saloon, Lada Nova или Lada Riva.Продава се Lada 2105 с пробег 32 км

Подробни технически характеристики за VAZ-(Lada) 2105 и нейните генерации ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 lada

    4 3 Отговор
    Лада без капчица ръждица, хм....интересно!
    Както и да е, публикацията за чисто новата BMW Е 39 M Power бе доста по-вълнуваща и интересна, а и там колата си заслужаваше, за разлика от тук!

    Коментиран от #8

  • 2 Митака

    5 5 Отговор
    7200 евро ??!?!?!?!?!??!???!??!
    И след "капитален ремонт"
    И то Лада....
    Не, мерси
  • 3 тошибиян

    4 6 Отговор
    Лада трагедия е тва хахах
  • 4 БАЙ ГАН4О

    7 5 Отговор
    Супер коли4ка , ме4та за много хора
  • 5 закусвалник

    6 4 Отговор
    Ей това е кола, въобще да не я караш, ама да и правиш ремонти.
  • 6 бмв

    6 4 Отговор
    то ако това подобие на кола е мечта не си преставям истинските коли какво са за някой
  • 7 стелт

    6 4 Отговор
    Този не се е престрашил да се качи да я подкара...така е хората си треперят за живота.
  • 8 Melon

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "lada":

    Сега следват още 20 статии да изброят всички марки!
    Като няма какво да пишат!
  • 9 руский человек

    6 6 Отговор
    Егати боклука, само от стоене се скапва, а пък ако я беше карал, не знам.
    Ако ще и да е а 1 км все тая, боклука си остава боклук, това е технология от 60 - те години все пак.
  • 10 KAZIERA

    6 6 Отговор
    Бащите ви едно време какви коли са карали бе тая лада ще надживее всичките ви бмв-та ауди-та мерцедеси и всичките ви нови лъскави коли благодарете се на мама и тати че са ви купили джиповете и луксозни коли .....

    Коментиран от #11

  • 11 руский человек

    5 3 Отговор

    До коментар #10 от "KAZIERA":

    Баща ми е карал все Москвичи, защото за тая въшлива Лада се чакаше по 20 и нагоре години.
    Имам наблюдение върху втория руски "кенеф" , т.нар. Москвич:
    Преди няколко години отиде за вторични, на реални 36 000 км, с оригиналните си гуми Сделано в СССР.
    Как се досещате не е бил каран кой знае колко и е държан само в ГАРАЖ, НО се беше разкапал - ръжда навсякъде, скапани гумени уплътнения, разкапан ауспух, скоростната кутия беше спекла, разбита, правиха и ремонт, пърпореше и пърдеше, като трактор, никаква динамика, абе с една дума абсолютен БОКЛУК, по скапана кола от Москвича не съм виждал, предполагам, че и другият по "луксозен" боклук Лада ще е на същото ниво.

    Сега, вярно е, че не карам нова кола, но карам КОЛА, макар и купена втора ръка.
    Едно време, такива коли, като моята сега караха само партийните гниди и децата им. Що отрочетата на номенклатурата караше все "западни коли", а?

    Коментиран от #14

  • 12 АЗ СЪМ НА 50

    7 1 Отговор
    Почти всички коментари са от хора, родени с ключовете на мерцедесите и бмв-тата в ръцете си. Ако бяхте се родили преди около 50 години друга песен щяхте да пеете.
  • 13 блем бек

    2 1 Отговор
    който не е карал такава вършачка може и да и се зарадва. аз лично предпочитам мерцедес от 1992 на същите километри, дори и за двойно повече пари. 2105 са със слаб двигател 1300 кубика и даваха най-много дефекти.
  • 14 дабе

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "руский человек":

    Те затова са направени за каране. Баща ми все с инструментите караше, ама горкото жигули му служи 20г...или по скоро той на жигулито. Що ремъркета съсъ тухли и вар е дърпало, чак да го съжалиш!

    Коментиран от #18

  • 15 Карал Лада

    7 1 Отговор
    Не знам колко ще надживее, ама си беха бая трошливи. Първата ми кола беше такава, даже същият цвят. Купих я през 1996 от един колега на майка ми, който пък я е купил нова през 1987. Беше на 55 хил. км, гаражна и въпреки това пълна с проблеми.
    Тия Лади трудно докарваха 150 хил. км без основен ремонт. Малко да и е кофти бензина и почваше да чука аванса. Пробиваше чукчето за норматив. Шарнирите трудно изкарваха 40 хил .км. А по отношение на ръждата - достоен конкурент на Кадед Е. За маневреност и динамика - не е за обяснение.
    Иначе да - преди 26г. хорара са я смятали за класа, зашото не е имало по-добри, освен 2107.
    А за пословичната здравина на съветските автомобили - пълен мит. Едно време хората правеха по 5 хил. км на година преко сили(един път до морето, 2-3 пъти за риба. 2-3 пъти до село за буркани и един път за да сварим ракията). Та при такава експлоатация и редовно грижи - ще изкара. Ама ако я напънеш както се карат автомобилите сега и ганацията няма да може да си изкара.
  • 16 МирославС

    2 0 Отговор
    http://i.imgur.com/WQVnEvB.jpg - Хубаво е вижте, на 3200 километра, купена от първи собственик тук в България. Произведена 91-а година, беше още с оригиналните гуми и джанти.. снимката е от преди няколко дни :)
  • 17 руский человек

    5 2 Отговор
    През соца били популярни, ами как няма да са популярни, като нямаше избор, само москвич и лада и още няколко соц возила, които ги произвеждаха от 40-50 години, ама хората им се радваха.:)
    Москвича изкарва най много 40-50 хиляди и е труп, Ладата към 100 хил., ама пак повтарям, за повечето хора беше мечта!
    Руските трошляци не изкарваха много, още помня, как се събираха собственици на тези недоразумения и си ги ремонтираха всеки уикенд, е, весело беше, ракийка, кисели краставички, всеки разказва, какво му се е счупило, разпаднало, как е щял да се пребие, разкази, приказки, идилия.
    Говоря за коли купувани НОВИ и на малко километри, не говоря за коли на 400-500 хил и нагоре, каквито караме днес.
    Тази кола има само и единствено сантиментална стойност и нищо друго.

    Коментиран от #23

  • 18 Никито Иванов

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "дабе":

    14 хилки за 24 годишна кола !? тоя е луд, морално остарял модел ..... давай на търг при 1 евро старт.цена :)
  • 19 селянин

    3 1 Отговор
    Сега да се изкаже и дядо ви и да ви кажа , това са велики коли става въпрос за Москвич и Лада и сега още стават за село и не само стига да не си претенциозен , Н а пътя не ще те оставят.........Пърият Москвич 412 купихме 1971г на капака на клапаните пишеше БМВ ,супер машина............. и искам да попитам колко от тея дето дращят в коментарите могат да си сменят гумата на пътя с две щанги само ........... само гумата не колелото............... щото едно време имаше гумаджии само в ДАП/ държавно автомобилно предприятие/ да поясня щото някои и не са чували а и доста други неща..............

    Коментиран от #25, #59

  • 20 миме

    2 1 Отговор
    На 32 км. и е правен основен ремонт! Пак много е изкарала, за кола която е проектирана да е счупена (така си идва от завода) и да лежат собствениците и под нея, за да не мислят за глупости.
  • 21 МАТКАПА

    3 2 Отговор
    АБСОЛУТЕН КЛОЗЕТ

    Коментиран от #22

  • 22 БУМ БАМ

    0 3 Отговор

    До коментар #21 от "МАТКАПА":

    ЖИВОТА Е МНОГО КОРАВ А ТИ НЕ ГО ЗНАЕШ КАКТО НЕ ЗНАЕШ КАКВО Е МАТКАП И ЗА КВО СЛУЖИ ?????;!!!
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 ммммда

    1 0 Отговор
    Едно време пред панелките или се играеше табла или се оправяха колите...хмммм ами то нищо не се е променило!
  • 25 Иван

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "селянин":

    Аз мога да си сменя гумата с 2 щанги и какво от това?!Баща ми имаше москвич купен през 1974 ако не се лъжа.Не помня дали е пишело на капака му БМВ,ама помня колко много съм го бутал да запали.Баща ми го бракува през 2002 г. на 120000 км. и въпреки,че той много се грижеше за автомобила си мускала беше пълна развалина.Както каза един колега по долу може да има сантиментална стойност,нищо повече.Между другото ти все още руска кола ли караш?
  • 26 ПЪТНА ПОМОЩ

    0 0 Отговор
    ДОБРЕ ВЕЧЕ ГИ ПЕНСИОНИРАХА ЩОТ ГА БЯХА НА МОДА ГЛАДНИ УМРЕХМЕ .НА ПЪТЯ СИ ГИ ПРАЕХА. ЗАТУЙ ВИВА ЕВРОАВТОМОБИЛИТЕ ОТ ТЯХ ШКЕМБЕ ПУСНАХ !!!::
  • 27 СССР

    1 4 Отговор
    Е тва е кола на 25 години струва 7300 евро! А сегашните боклуци ги докарват с блокирали двигатели и скорости на по няма и 100000 километра и на по няма и 10години! И за тва струват по 300 евро в чужбина! Справка Ситроен Ц5 на 9 години от Швейцария с блокирала скоростна кутия! Некога на ЛАДАТА 9 години ми караше само акумолатора за други повреди и дума да не става! Ладата беше от последните от соцблока купихме я 1989г. за 13г и 150000км как пак един път не и стана нещо по двигатела, скоростите и саединителя! Един път сменях шарнирен болт, един път акумолатор и смяна на предни калници че бяха изгнили! ТВА Е

    Коментиран от #31, #32

  • 28 6666

    0 0 Отговор
    Верно ли , че руснаците дето правят коли били едни ,а дето правят самолети други руснаци.Чудна работа,коли боклуци а самолетите с недостежими технологии.
  • 29 сас

    1 0 Отговор
    На ТИЯ ЛАДИ кат минеш 99 хиляди КМ и километража СА ПРЕВЪРТА и почва от НУЛА
  • 30 сас

    0 0 Отговор
    На ТИЯ ЛАДИ кат минеш 99 хиляди КМ и километража СА ПРЕВЪРТА и почва от НУЛА
  • 31 Иван

    3 0 Отговор

    До коментар #27 от "СССР":

    Да попитам и тебе,ти продължаваш ли да караш руска кола или западен ,,боклук,,.Щото ако човек е доволен от нещо го повтаря........
  • 32 Иван

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "СССР":

    И колата струва тжлкова,колкото дадат за нея,а не колкото иска продавача........
  • 33 MMM

    1 0 Отговор
    Абе, неграмотник, научи се да пишеш на български. Имаш 10-на правописни грешки за няколко реда. Чак след това ще ти обясня за противоречията, които си сътворил.
  • 34 Ивендер Джоунс

    2 0 Отговор
    А бе кво ми се правите , руските коли били боклук,западните са супер. Нали ви виждам всеки ден- 15 годишните западни, богоравни ,нечупливи коли. Монтьорче съм. 90% от вас не познават изживяването да си купиш кола от магазина и първи да седнеш в нея. Много добре си бяха колите,ладичката си я купихме чисто нова и я продадохме 18 години по късно на 170 000 км.Аз нямам кво повече да искам от една кола-18 години служба. Айде и да не е било толкоз лошо през соца,колкото някои си мислят/щото те не са били родени тогава/
  • 35 Кофата

    3 0 Отговор
    Тези скапани Лади не стават за нищо!На 200000 са за основен ремонт..аси майтапа отиваш 200 пути до морето и основен ремонт.На 60 хиляди сменяш разпределителен вал а на 70 хиляди сегменти.Ха ха ха ха ха а

    Коментиран от #38, #53

  • 36

    1 0 Отговор
    Навремето като бях по-малък някъде в началото на демокрацията се возих на такава почти нова такси, хванахме я да ни закара до друг град и спомням си че много вървеше тази Лада с лекота и без много шум вдигаше 120км/ч.
  • 37 Роман Ценов

    3 1 Отговор
    Защо не е сниман километража.А и аз мога на руските коли само с отверката да им превърта километража до колкото километра си искам.
  • 38 ПЪТНА ПОМОЩ

    0 4 Отговор

    До коментар #35 от "Кофата":

    ЛАДА НЕ СЪМ КАЧВАЛ АМА ТВОЯ ЕВРОБОКЛУК РАНО ИЛИ КЪСНО ЩЕ МИ КАЦНЕ НА ПЛАТФОРМИЧКАТА ???!!! И ДА ЗНАЕШ ЛАДИТЕ ДИГАТ 160 И КАТ МИНАТ ПРЕЗ ЯМА НЕ ЧУПЯТ ПОЛУОСКИ И ДАЖЕ КАФЕТО СИ Е НА МЯСТОТО ????!!!!

    Коментиран от #40

  • 39 даи гошо

    2 0 Отговор
    абе хора тук не става въпрос боклук ли е или не.това е един спомен от соца,една исторя.тази лада бащами ако яа види ще хлъцне.
  • 40 Кофата

    5 0 Отговор

    До коментар #38 от "ПЪТНА ПОМОЩ":

    Аре върви се скрий някъде бе братчет! Тя ще вдигне 160 ама после трябва да ти леят куршум някъде ,че да не се напикаваш през ноща в гашите!А аз с моя Мерцедес знаеш ли на колко платформи като твоята съм давал първа помощ? Полуоски не чупят защото им падат направо карданите.Те висящи лагерти , те карета , те накрайници и шарнири , няма край.....А като седнеш вътре търсиш търсиш педали няма, няма и да има защото ги сложили на майната им горе високо и в дясно Ако има нещо хубаво в тъй наречената "Демокрация " то то е че се отървахме от тези руски боклуци завинаги!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    Коментиран от #42

  • 41 rrenovd

    1 0 Отговор
    Пуснете Безплатна обява и в Нашият форум, Рено Форум - http://renault.free-forum.net/index.php
  • 42 ПЪТНА ПОМОЩ

    0 4 Отговор

    До коментар #40 от "Кофата":

    СЛЕД БМВНЦАТА МНОГО МИ СА СЛАДКИ МЕРДЖАНЧЕТАТА .ВИЛАТА МИ Е ОТ ТЯХ . А ЗА ЛАДИТЕ КОМЕНТАРА ТИ Е СУБЕКТИВЕН И КУХ КАТ ЛОГОТО ТИ ЯВНО ЩОТ МИСЛОВНИЯ ТИ ЦИКЪЛ Е БЛОКИРАЛ ОТ СМЕТКИТЕ ПО ПРЕРАЗХОД ОТ КАКВО ЛИ НЕ И ТРЕПЕРЕЩ ОТ МИСЪЛТА ЧЕ Е НЕИЗБЕЖЕН ДЕНЯТ В КОЙТО ЩЕ ЯХНА МЕРДЖАНЧЕТО ТИ НА ПЛАТФОРМИЧКАТА МИ ???!!!

    Коментиран от #48, #51

  • 43 пени

    1 0 Отговор
    Карам Лада. Не съм експерт по автомобили, но с изключение на двигателя - настройките, останалото мога да си го ремонтирам сам, включително и да чистя карбуратора периодикус. Колата не е за суперлативи. Простичка, не особенно икономична, но за времето на сътворението си не лош модел, здрава, сравнително ако се пази не дефектира често. Въпрос на каране - вмного зависи и от шофьора как кара. Ако я кара внимателно, ако я подгрява и не форсира с мръсна газ, двигателят мърка вярно шумен, но пък работи. Колата не е за сравняване със съвременните модели. Един Опел Кадет може да издържи като двигател над 1 млн. км, а 2105 едва ли би надхвърлила 300 000 без основен. Колата е старовремска. Но ако гледаме ползата, за селскостопанска работа до нивата върши работа. Особенно с ремарке - държи тяга. Не е кола за фукане, няма с какво да се фука, дори някои натруфени с разни калници и джаджи не са за суперлативи. Двигателят на едно Дею Ланос и дори Тико издържа над 1 млн. че някои и над 1.5 млн. и вървят като ракети. ладата е соц. кола - проста, сравнително здрава, висок разход на гориво, некачественна през пръсти сглобка, като повечето соц. неща, но все пак е автомобил. Ако го сравним с някой стар Паккард Ладата гори по-малко и е за предпочитане. Но ако я сравним с Голф 2, то двойката е като НЛО спрямо петицата и по здравина и по издръжливост. Голф 1 няматг добри двигатели и са малко над нивото на петицата. Но все пак е кола. Такава кола не е за съвременни аутобани, но за скорост до 80-90 км бива на хубав път. Нагоре вдига, но Сх-аеродинамиката и е май над 32, което я прави като стена срещу вятъра и гори много. Докато новите автомобили са с Сх под 0.27 повечето и горят по-малко. Автомобила върши работа. Който го плюе бърка, но и който го хвали като нещо велико не е прав! Това просто е стар модел автомобил, с невисоко качество, но сравнително здрав, прост за самообслужване на шофьора и без електронни системи, които биха блокирали на пътя...виждал съм ново Субару Импреза заседна до нас на пътя и 2 дни седя...дойде сервизна кола да го оправя...нещо му се бе скапала електрониката и шофьора бе безпомощен, а бе Събота привечер, та чак в Понеделник го оправиха. Ладюхата е просто кола. Който я презира, не е вървял пеш в дъжд и сняг - тя си има добро парно, сравнително добра топлоизолация и реално - по-добре такава отколкото никаква. Но следващата ми кола ще е секънд едишън или дойч или джапан или в най-лошият случай франсе, въпреки че са със скъпи части, но двигателите им са добри и държат на корозия. А и аз не съм Шумахер, пазя аутото ще ме държи... Но едно е сигурно - 2105 не е кола за съвременните евромагистрали - гори много и няма аеродинамика. До 100 км в час може да се кара, но пак не е нещо особенно. Тя вече си е демоде от години. Конкретният модел си струва за колекция, но за каране не! Старите русски автомобили изискват постоянно внимание - все трябва да си потенциално наврян отдолу или над багажното, за ремонтче. Соца не бе строй, където се лансираше качеството често. Но имаше и качественни стоки - храни, дрехи, двигатели, машини...Панелките не са сред качественните неща. Скапани архитекти ги лансираха - плоски покриви, с асфалт...само малоумник би направил равен покрив, без- наклоон...а соца си бе малоумен строй диктатура.

    Коментиран от #72

  • 44 Руски джентълмен

    2 0 Отговор
    Стига с тези руски боклуци!През комунизма трябваше да чакаш 20 години за една руска кошница.Пише ли някъде ''Сделано в СССР'' не пипай.
  • 45 Бай село

    3 1 Отговор
    Като ви чета коментарите ми стана ясно ,че повечето от вас само са слушали за руски коли. Аз съм професионален шофьор от 1970 г и са минали почти всички руски машини през ръцете ми. Повечето от вас сигурно не са чували за волга газ М 21, но аз съм си вадил хляба с такава ,като таксиметров шофьор и смея да кажа ,че за времето си беше великолепен автомобил. без много усилия си вървеше със 120 км за времето това си беше супер скорост, а за возията и много днешни автомобили могат само да мечтаят. Хулите ладите, но знаете ли ,че жигулитата ги карахме на смени и за няколко години им навъртахме по 300 000км. Тогава предприятията рядко имаха служебни коли и наемаха таксита за услуга. Минавал съм по 10 000км за месец и изобщо не съм съгласен ,че са много чупливи! Вярвам , че вашите дядовци и бащи също са си изкарвали хляба с такива коли и са ви хранили и отгледали ,но днес говорите само за БМВЕТА и МЕРЦЕДЕСИ .Е не вървяха ,като днешните ,но покрай пътищата нямаше паметници, а днес от много разбиращи и майстори на волана пътищата се превърнаха в гробища! Бъдете живи и здрави и шофирайте внимателно.
  • 46 пенчо

    0 0 Отговор
    абе пени как не те домързя толкова глупости да изпишеш...и лади съм карал и москвичи, не са лоши но са много далеч от истината, а субаро да те остави на пътя дори и от електроника това май си го сънувал...два пъти съм ходил пеша и в дъжд и сняг точно заради лада а не заради електрониката на някой западен истински автомобил.

    Коментиран от #47

  • 47 пени

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "пенчо":

    Абе Пенчо, не са глупости, а фактите - истината. Аз също нямам намерение да карам още дълго Ладата. Просто казвам, че колата върши работа. С такива хората и тютюн караха бали и нивите си сееха и оряха - цяло поколение мина с тия неща. Е, аз също харесвам Голф, Мазда, Ниссан, Тойота, Хонда, Сузуки, Крайслер, и много нови сега модели на всяка фирма, но това не прави петицата пълен боклук. Още повече, че с новите Енро-4-5 норми те са тотално демоде. Но съгласи се, ме все пак е кола. Лошото бяха не самите Лади, а факта, че соца бе не соц, а тоталитарно диктаторска монархическа реалност - седне някой китюк като Тато окопае се с ченгеджийница да го пази и срине идеята за соца. Истинският соц е реалната демокрация - референдуми до народа. В Исландия Швейцария го има. Тук тия лапачи от 72 г. са тоталитарни търтеи и няма нищо общо със соц и дечмокрация - до един са за до стената заради лъжите и демагогията си! Казвам, че Ладата върши работа, а не, че е по.хубава от съвременните коли. Но ако съпоставиш петицата спрямо Голф 1 качеството и не е много по-лошо. Все пак това е соц кола, а не произведение на съвременното изкуство. Но тогава бе така - СССР изнасяше колите, а ние домаците. Соца е идиотска система, когато начело са несправедливи хора - става халифат. Затова и са едно и също и соца и фалифата - тирания на алчни човечета окопали се и пазени от пазачите си - било ДС, КГБ, Щази, ИДИЛ,... Просто Лада 2105 е нелоша стара конструкция. Не казвам, че е супер, дори твърдя, че ако искаха щяха да я направят по-добра, но тоталитаризма не прощава...каквото каже началника, било и катил ид0иот да е. Поне тук бе така. Сега доста хора плюят Путин, но той е умник и сам твърди, че тоталитаризма на соца е донесъл много загуби на Россия като интелектуални постижения и др.. Затова, че не Лада 2105 е лоша,а сглобката и е не дотам качественна. Ако същата конструкция ая сглоби Порше, с техните машини и старание, бас държа, че ще ахнеш.... Разликата е в технологиите и старанието, те раждат качеството. При нас в соца, повечето хора я караха малко презз пръсти - нямаше стимул да се престараваш - лаврите и бонусите ги прибираха началниците. Затова и сега плюете петицата, но самата кола не е лоша. Просто сглобката и не е добра. Иначе диференциала, ходовата част, дори скоростната кутия за ония времена, купето са добри. Но двигателят има недобра сглобка и решения и аеродинамичната предна линия е много изправена като стена. Това е много стара концепция тип консервена кутия. Лично уважавам Ладата, но не значи, че няма да си купя нещо по-съвременно. Въпроса е, че не си падам по компютъризацията в колата, а то като гледам избора иначе все трябва да е кола до 2000 г.. Но ще измисля нещо. А за Субаруто не лъжа - човека ме помоби да го наглеждав пред нас на улицата на село, да не би някой да го...ппоприватизира на части. Отлична кола, но нещо запецна електрониката. Възможно е, да не стартира дори, ако състава на маслото не е подходящ...знаеш ли? Ауди Кю е така, Хонда Акура - не тръгва, ако всичко не е наред според компютъра. Шефа кара Ауди А8 от фукария и се изръси 6000 за смяна на консумативи и някакъв дребен проблем там не зная какво. Така, че като е електроника, не означава, че не създава проблеми. Ако ме питаш честно предпочитам един запазен Голф2, но едва ли ще намеря вече...минаха яки киллометри и са доста стари.

    Коментиран от #50

  • 48 ПЪТНА ПОМОЩ

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "ПЪТНА ПОМОЩ":

    ОБИЧАМ ДА ВОЗЯ НАЙ ВЕЧЕ ДЖЕНТЪЛМЕНИ ЩОТ ПАРЦЕЛА НА МОРЕТО МИИ ПРАЗЕН ПЛАЧЕ ЗА ЗАСТРОЯВАНЕ ???!!!:
  • 49 МИТКО

    1 0 Отговор
    Абе и чисто нова да е пак не бих карал такова дърво.
  • 50 миседниш накура

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "пени":

    малко са хората които мислят и разсъждават като теб-напълно съгласен съм с това което си писал
  • 51 МоТо

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "ПЪТНА ПОМОЩ":

    А така, качвай ги тези на незнайно колко километра "безсмъртни" возила!

    Коментиран от #62

  • 52 вилю

    0 0 Отговор
    Пет години съм карал жигула .Не ме е оставила на пътя.Много е шумна при висока скорост.Иначе за черен път беше добре.

    Коментиран от #64

  • 53 МоТо

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "Кофата":

    Скапани казваш,аре малко уважение на такива коли се учихме да караме,бащите ни ни отгледаха с тях ,цели две поколения ги караха и си вършеха работа и факт, имаше по-малко катастрофи!
    Да ,на 200 000 сменяш сегменти само и караш още 100000,после ремонтен размер-частите им са жълти стотинки !
    Точно такава имах 3-4 год. бяла - никога не съм оставал на пътя,вярно разпределителния вал гърбиците бяха от "кашкавал",но спирачките им и возията не бяха по-зле от кухия Опел капка,който ръждясваше по-бързо и от Лада.Такива бяха времената,част от историята са си Ладите и заслужават поне малко уважение.
  • 54 Иванов

    1 0 Отговор
    Жигули-Лада който не е карал-поддържал нищо не знае и не разбира от шофьорския занаят драги ми шофьори- излюпени набързо на времето през со ца курс за любител траеше 3 месеца за професионален 6 месеца и се изучаваше най подробно устройството на автомобила а който ни го знае не е никакъв шофьор а един файтонджия.
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 пени

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "Я русский":

    Абе увагавам Путин и Россия. харесвам и Лада Нива. Но старите Ладички макар и не съвсем плохие определено са горивоядни и тромави според съвременните нужди. Сега новата Веспа чета суперлативи, но който кара той да се изкаже! Новата Лада Ларго, което си е копие на Дачия Логан Ван, ме кефи, но не съм виждал наживо. А ти защо се ядосваш? Аз карам Лада и споделям, че върши работа, но двигателят и е слабичък за големи товари, гори много и понякога плаче за ремонти. То си е и така. Карал ли си натоварен като Камаз в една обикновенна Лада, отделно с ремарке и половин тон на него? Е, карай и тогава ще видиш, кое какво е...едва пъпли през Балкана. Друго си е една Мазда ЕмПиВи стотина кончета.
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 удо

    0 0 Отговор
    Дядо,хубаво пишеш,само недей да пишеш глупости.БМВ,на латиница или на кирилица е изписао?Пише-зделано в СССР и УМЗ /или нещо такова/.това за БМВ е,че двигателя е краден от бмв/ както впрочем всички съветски мпс ако не са лиценз са крадени от западни модели/,това не е тайна за никой.Та така дядо,а аз съм навършил педесетака и съм съвременник на всички съветски боклуци.
  • 59 удо

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "селянин":

    Дядо,хубаво пишеш,само недей да пишеш глупости.БМВ,на латиница или на кирилица е изписао?Пише-зделано в СССР и УМЗ /или нещо такова/.това за БМВ е,че двигателя е краден от бмв/ както впрочем всички съветски мпс ако не са лиценз са крадени от западни модели/,това не е тайна за никой.Та така дядо,а аз съм навършил педесетака и съм съвременник на всички съветски боклуци.

    Коментиран от #63

  • 60 ПЕШО

    1 0 Отговор
    Чисто новата 24-годишна Lada се продава за сумата от 7 300 евро. ....
    НОВИТЕ ЛАДИ , ЕДНО ВРЕМЕ ОТ МАГАЗИНА СТРУВАХА 5500 ДОЛАРА ,ПО ДНЕШНИЯТ КУРС = 4780.16 ЕВРО ... ТАЯ АНТИКА ДА НЕ Е С ЗЛАТНИ ПРАГОВЕ ???

    Коментиран от #61

  • 61 що съм толкооа тъп

    0 1 Отговор

    До коментар #60 от "ПЕШО":

    ИМА ЕДНА ДУМИЧКА АНТИКА КОЯТО ЧЕСТО Е С МНОГО ЦИФРИЧКИ ПОВЕЧЕ ОТ ПРЪСЧЕТАТА НА РЪЧИЧКАТА ТИ ???!!!
  • 62 бай Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "МоТо":

    Тези безсмъртни возила ще вървят и през следващите 20 години без проблем.Нищо лично просто такава им е конструкцията .А ти си карай ниско бюджетната шкодичка или Шевролетче и си гледай кефа! А и най важното е че ти първи си пръднаЛ ВЪТРЕ!
  • 63 бай Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "удо":

    Да и това че са откраднали двигател;я на БМВ след войната също не е вярно.О.рали са го приятелю до такава степен ,че не става за нищо.Практиката показва,че на Руснака дори да му подариш плановете на перфектния двигател той ще ги оповръща и осере та никой няма да ги познае!Затова спечелиха и войната.Защото много пият и малко мислят!

    Коментиран от #66

  • 64

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "вилю":

    Оригинала Фиат 124 доколкото съм чувал не е бил толкова шумен, имал е по-дълги предавки и по-добра изолация вероятно, бил е по-лек и със задни дискови спирачки. Баща ми навремето имаше Жигула от тези на които пишеше отзад Лада 1300 с малко по-мощен мотор, това беше колата която карах за първи път мисля че бях на 14 г. в нея ми мина детството за, 18г. един път ни остави на пътя и беше заради някаква дреболия.
  • 65 р876

    0 0 Отговор
    Момчета , почетете малко конкретна литература и ще разберете че двигателя на Фиат 124 и този на Лада , Жигула са всъщност различи конструкции.. До голяма степен важи и за самоносещата конструкция на купето..Странно защо повечето от вас виждат приликата - калници , фарове , врати и брони , а не се задълбавате в същината ..а тя е че руснака навремето на базата на 124 изградиха своя кола
  • 66 ЛЕСНО Е ДА СИ ТЪП

    0 1 Отговор

    До коментар #63 от "бай Иван":

    ПОСТ 65 ТИ ОБЯСНЯВА КОЛКО НЕ СИ ПРАВ И ЛИПСАТА НА ИСКРАТА В СЪЗНАНОЕТО ТИ ПРИРАВНЯВА НИВОТО НА КОМЕНТАРА ТИ КЪМ ТРАГЕДИЯ???!!!::

    Коментиран от #70

  • 67 Пешеходец

    0 0 Отговор
    Я да попитам само колко от вас дето плюете тая колица са притежавали и карали соц.автомобил?
    И колко от вас не са от ония каръци дето какво пипнат всичко съхне в ръцете им?
    Защото Аз Съм имал досег до тая техника и дори и днес едно 43 годишно СССР творение Ми върши вярно работа. И за 350 000км мотор не е отварян скорости и диферинциал също.Правени са само ходова част и нормалното обслужване.
    Имам и модерен "плейстейшан" 2012 лето роден купен нов от магазин.
    Е стария Руснак Ме кефи повече има душа и характер.А и винаги Ти е верен и няма да Те изостави.
    А тъпия компютър два пъти Ме зарязва на сред пътя.

    Коментиран от #68

  • 68 стоян георгиев

    0 1 Отговор

    До коментар #67 от "Пешеходец":

    щом ползваш такъв дръгел и го хвалиш си направо за съжаление.тва през соца 400 км ги взимаше за два дни бе колега и главата ти ставаше като цветен телевизор електрон от вибрациите ,бученето ,миризмата на бензин и усилията да помпаш педалите или да въртиш волана.лъжеха ни че било автомобил ,като се качих на ауди 80 през 1990 година претърпях културен шок ,но ти явно си си останал преди въпросната година ,та пожелавам ти успех в живота ,но както се казва ,а дано ама надали!

    Коментиран от #69, #71

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 бай Иван

    0 1 Отговор

    До коментар #66 от "ЛЕСНО Е ДА СИ ТЪП":

    Е и с какво , ще ми помогне коментар на номер 65?Ми естествено ,че двигателя на Ладата няма нищо общо с Фиатовия.На Ладата двигателя е с намален ход на буталата и увеличен диаметър на цилиндъра с което малко се увеличва междуремонтния пробег поне на книга де.Също така разпределителния вал е качен в главата а не в блока както при Фиата. Купето има съвсем леки доработки , но не кой знае какви.А това че руснаците са изкопирали двигателя на БМВ и са го сложили в Москвич 412 не го ли знаеш ? А това че са изкопирали също двигателя на Опел и са го сложили в Москвич 408 също ли не го знаеш? Да незнайко сложили са ги но тези мотори нямат нищо общо с оригиналите.Това имах на предвид пот " о.ират"Получили са проектите и технологиите във вид на военни репарации и компенсации, но водката им е попречила да ги използват пълноценно!
  • 71 Пешеходец

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "стоян георгиев":

    стоенчо неразбрах за кой "дръгел" Ме съжаляваш? За тоя от 2012г или за тоя от 1973г? Защото Аз не съжалявам за нито един.И Вярвай Ми в който и от двата да те повозя ще ти падне ченето и очите ще ти се вържат на фльонга от изненади.Последния такъв като тебе след първите 500м возене със стареца половин час е повтарял: Егати колата егати чудото.Това на може да е истина.
    А бай Иване както и повечето пишещи смешни легенди. Попрочетете поне малко из нета и се запознай по-обстойно с историята на Съветския и Руския автопром и тогава пишете.Митове и легенди измислени от самоуки квартални "майстори" дето нямат и основно образование Съм чувал да се носят много.Но истината е савсем друга.

    Коментиран от #73

  • 72 Дъстер 15 дци

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "пени":

    Опел кадет да изкара 1 000 000 км -братчед ,кво пушиш?
  • 73 стоян георгиев

    0 0 Отговор

    До коментар #71 от "Пешеходец":

    за всички руски дръгели от началото на тяхното производство до сега съжалявам,щото съм имал и имам .тва са боклуци на боклуците и няма с кво да ме учудиш освен ако не си пригодил някои стар мерцедес да изглежда на лада.с малкото 1,3 литрово двигателче или дори с голямото 1,6 няма кво да ми покажеш освен мизерия ,шум ,миризми и никво вървене.след 10000 км влизаш в сервиз за основно оправяне на двигател и ходова част ,но и с тва не можеш ме учуди.просто мога само да те съжалявам щом го имаш този тапициран фаетон за автомобил.тва показва пълна неадекватност по отношение на реалните параметри на съвременните коли.
    и да ти кажа за последно руснаците през соца не успяха нищо читаво да направят в гражданския сектор.бяха и си останаха талибани ако трябваше нещо да е хубаво ,конфортно и практично.автомобилната им индустрия не правеше изключение,откраднаха покраи воината с немците тва онова,американците им подариха и те някоя и друга линия ,те купиха също един два модела и 50 години нищо .ладата би била хубава кола за ранните 40 в началото на втората световна може би .

    Коментиран от #74

  • 74 Пешеходец

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "стоян георгиев":

    Явно или си от каръците дето кво пипнат всичко съхне или нова кола от магазин не си имал и не си карал никога.В Нашта къща са минали шест чисто нови соц. коли.Четири купени от Мототехника две от Кореком.Нямам спомени да Сме имали проблеми с Тях.А всички са минавали над 150 000км преди да бъдат продадени.
    Имах един комшия като тебе.Постоянно леже под колата вечно "нещо прави нещо подобрява и доработва" щото виждаш ли "тъпия инженер" не го е "измислил".Искаше да потдържа Руска кола но да кара Ферари.Е не става.Ако питам и него сигурно и тоя уличен "инженер" ще плюва тия коли.
    У Нас никой не е търсил спортиста в тия коли и са Ни служили вярно.
    Направиха къща на два етажа направиха вила возеха ни до морето до планината и никога не са Ни оставили насред път.
    Па ти си викай дръгел колко щеш.Но попрочети преди да пишеш поне
    да не ставаш смешен с изказвания за ранните 40 и началото на ВСВ.
  • 75 МАК

    0 0 Отговор
    абре такава кола си има вече нумизматична стоиност,без коментирам колко може да е ресурса и тем подобни.поне да може да те закара до някое изложение или автосбирка да оплакне човек окото защото тези коли отдавна ги няма.не съм любител на руските коли но като видя от тия години руски автомобил в такова състояние и ми трепва сърцето!!
  • 76 МАК

    0 0 Отговор
    абре такава кола си има вече нумизматична стоиност,без коментирам колко може да е ресурса и тем подобни.поне да може да те закара до някое изложение или автосбирка да оплакне човек окото защото тези коли отдавна ги няма.не съм любител на руските коли но като видя от тия години руски автомобил в такова състояние и ми трепва сърцето!!
  • 77 станислав

    0 0 Отговор
    бих искал да ми дадете данни за контакт със собственика защото искам да си намеря нещо запазено и с оригинални части