Една интересна обява в немското mobile привлече вниманието ни. Германец от град Зюлт продава автомобил ВАЗ-2105, който е произведен през далечната 1992 година, но е с пробег от едва 32 километра.

Автомобилът ВАЗ-2105, който в Германия се е продавал като Lada Nova JR е закупен нов и пред всичките близо 24 години е държан в гараж. Колата няма регистрационни номера, което означава, че въобще не е карана.
Чисто новата 24-годишна Lada се продава за сумата от 7 300 евро. В обявата се казва още, че въпреки че не е карана Lada-та е претърпяла капитален ремонт. Колата е снабдена с нов съединител, спирачки, запалване и горивна помпа.

Сменени са и всички филтри и течности, а дъното на каросерията е покрито със специална восъчна смес. Автомобилът се предлага с оригиналните гуми. Ще припомним, че този модел беше изключително популярен и в България.
АвтоВАЗ го произвежда през периода 1979 - 2012 година, а освен в Германия като Lada Nova JR, ВАЗ-2105 се продава и в други страни под названията Lada 1300, Lada Saloon, Lada Nova или Lada Riva.

Подробни технически характеристики за VAZ-(Lada) 2105 и нейните генерации ТУК
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 lada
Както и да е, публикацията за чисто новата BMW Е 39 M Power бе доста по-вълнуваща и интересна, а и там колата си заслужаваше, за разлика от тук!
Коментиран от #8
09:46 08.04.2016
2 Митака
И след "капитален ремонт"
И то Лада....
Не, мерси
10:41 08.04.2016
3 тошибиян
11:10 08.04.2016
4 БАЙ ГАН4О
11:36 08.04.2016
5 закусвалник
11:39 08.04.2016
6 бмв
11:48 08.04.2016
7 стелт
11:55 08.04.2016
8 Melon
До коментар #1 от "lada":
Сега следват още 20 статии да изброят всички марки!Като няма какво да пишат!
12:06 08.04.2016
9 руский человек
Ако ще и да е а 1 км все тая, боклука си остава боклук, това е технология от 60 - те години все пак.
12:10 08.04.2016
10 KAZIERA
Коментиран от #11
12:53 08.04.2016
11 руский человек
До коментар #10 от "KAZIERA":
Баща ми е карал все Москвичи, защото за тая въшлива Лада се чакаше по 20 и нагоре години.Имам наблюдение върху втория руски "кенеф" , т.нар. Москвич:
Преди няколко години отиде за вторични, на реални 36 000 км, с оригиналните си гуми Сделано в СССР.
Как се досещате не е бил каран кой знае колко и е държан само в ГАРАЖ, НО се беше разкапал - ръжда навсякъде, скапани гумени уплътнения, разкапан ауспух, скоростната кутия беше спекла, разбита, правиха и ремонт, пърпореше и пърдеше, като трактор, никаква динамика, абе с една дума абсолютен БОКЛУК, по скапана кола от Москвича не съм виждал, предполагам, че и другият по "луксозен" боклук Лада ще е на същото ниво.
Сега, вярно е, че не карам нова кола, но карам КОЛА, макар и купена втора ръка.
Едно време, такива коли, като моята сега караха само партийните гниди и децата им. Що отрочетата на номенклатурата караше все "западни коли", а?
Коментиран от #14
13:08 08.04.2016
12 АЗ СЪМ НА 50
13:09 08.04.2016
13 блем бек
13:31 08.04.2016
14 дабе
До коментар #11 от "руский человек":
Те затова са направени за каране. Баща ми все с инструментите караше, ама горкото жигули му служи 20г...или по скоро той на жигулито. Що ремъркета съсъ тухли и вар е дърпало, чак да го съжалиш!Коментиран от #18
13:37 08.04.2016
15 Карал Лада
Тия Лади трудно докарваха 150 хил. км без основен ремонт. Малко да и е кофти бензина и почваше да чука аванса. Пробиваше чукчето за норматив. Шарнирите трудно изкарваха 40 хил .км. А по отношение на ръждата - достоен конкурент на Кадед Е. За маневреност и динамика - не е за обяснение.
Иначе да - преди 26г. хорара са я смятали за класа, зашото не е имало по-добри, освен 2107.
А за пословичната здравина на съветските автомобили - пълен мит. Едно време хората правеха по 5 хил. км на година преко сили(един път до морето, 2-3 пъти за риба. 2-3 пъти до село за буркани и един път за да сварим ракията). Та при такава експлоатация и редовно грижи - ще изкара. Ама ако я напънеш както се карат автомобилите сега и ганацията няма да може да си изкара.
13:39 08.04.2016
16 МирославС
13:41 08.04.2016
17 руский человек
Москвича изкарва най много 40-50 хиляди и е труп, Ладата към 100 хил., ама пак повтарям, за повечето хора беше мечта!
Руските трошляци не изкарваха много, още помня, как се събираха собственици на тези недоразумения и си ги ремонтираха всеки уикенд, е, весело беше, ракийка, кисели краставички, всеки разказва, какво му се е счупило, разпаднало, как е щял да се пребие, разкази, приказки, идилия.
Говоря за коли купувани НОВИ и на малко километри, не говоря за коли на 400-500 хил и нагоре, каквито караме днес.
Тази кола има само и единствено сантиментална стойност и нищо друго.
Коментиран от #23
14:09 08.04.2016
18 Никито Иванов
До коментар #14 от "дабе":
14 хилки за 24 годишна кола !? тоя е луд, морално остарял модел ..... давай на търг при 1 евро старт.цена :)14:20 08.04.2016
19 селянин
Коментиран от #25, #59
14:41 08.04.2016
20 миме
14:50 08.04.2016
21 МАТКАПА
Коментиран от #22
15:03 08.04.2016
22 БУМ БАМ
До коментар #21 от "МАТКАПА":
ЖИВОТА Е МНОГО КОРАВ А ТИ НЕ ГО ЗНАЕШ КАКТО НЕ ЗНАЕШ КАКВО Е МАТКАП И ЗА КВО СЛУЖИ ?????;!!!15:19 08.04.2016
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 ммммда
15:37 08.04.2016
25 Иван
До коментар #19 от "селянин":
Аз мога да си сменя гумата с 2 щанги и какво от това?!Баща ми имаше москвич купен през 1974 ако не се лъжа.Не помня дали е пишело на капака му БМВ,ама помня колко много съм го бутал да запали.Баща ми го бракува през 2002 г. на 120000 км. и въпреки,че той много се грижеше за автомобила си мускала беше пълна развалина.Както каза един колега по долу може да има сантиментална стойност,нищо повече.Между другото ти все още руска кола ли караш?15:53 08.04.2016
26 ПЪТНА ПОМОЩ
16:28 08.04.2016
27 СССР
Коментиран от #31, #32
17:04 08.04.2016
28 6666
17:12 08.04.2016
29 сас
17:15 08.04.2016
30 сас
17:15 08.04.2016
31 Иван
До коментар #27 от "СССР":
Да попитам и тебе,ти продължаваш ли да караш руска кола или западен ,,боклук,,.Щото ако човек е доволен от нещо го повтаря........17:43 08.04.2016
32 Иван
До коментар #27 от "СССР":
И колата струва тжлкова,колкото дадат за нея,а не колкото иска продавача........17:48 08.04.2016
33 MMM
17:59 08.04.2016
34 Ивендер Джоунс
18:19 08.04.2016
35 Кофата
Коментиран от #38, #53
19:20 08.04.2016
36
19:37 08.04.2016
37 Роман Ценов
19:39 08.04.2016
38 ПЪТНА ПОМОЩ
До коментар #35 от "Кофата":
ЛАДА НЕ СЪМ КАЧВАЛ АМА ТВОЯ ЕВРОБОКЛУК РАНО ИЛИ КЪСНО ЩЕ МИ КАЦНЕ НА ПЛАТФОРМИЧКАТА ???!!! И ДА ЗНАЕШ ЛАДИТЕ ДИГАТ 160 И КАТ МИНАТ ПРЕЗ ЯМА НЕ ЧУПЯТ ПОЛУОСКИ И ДАЖЕ КАФЕТО СИ Е НА МЯСТОТО ????!!!!Коментиран от #40
19:43 08.04.2016
39 даи гошо
19:45 08.04.2016
40 Кофата
До коментар #38 от "ПЪТНА ПОМОЩ":
Аре върви се скрий някъде бе братчет! Тя ще вдигне 160 ама после трябва да ти леят куршум някъде ,че да не се напикаваш през ноща в гашите!А аз с моя Мерцедес знаеш ли на колко платформи като твоята съм давал първа помощ? Полуоски не чупят защото им падат направо карданите.Те висящи лагерти , те карета , те накрайници и шарнири , няма край.....А като седнеш вътре търсиш търсиш педали няма, няма и да има защото ги сложили на майната им горе високо и в дясно Ако има нещо хубаво в тъй наречената "Демокрация " то то е че се отървахме от тези руски боклуци завинаги!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1Коментиран от #42
19:58 08.04.2016
41 rrenovd
20:10 08.04.2016
42 ПЪТНА ПОМОЩ
До коментар #40 от "Кофата":
СЛЕД БМВНЦАТА МНОГО МИ СА СЛАДКИ МЕРДЖАНЧЕТАТА .ВИЛАТА МИ Е ОТ ТЯХ . А ЗА ЛАДИТЕ КОМЕНТАРА ТИ Е СУБЕКТИВЕН И КУХ КАТ ЛОГОТО ТИ ЯВНО ЩОТ МИСЛОВНИЯ ТИ ЦИКЪЛ Е БЛОКИРАЛ ОТ СМЕТКИТЕ ПО ПРЕРАЗХОД ОТ КАКВО ЛИ НЕ И ТРЕПЕРЕЩ ОТ МИСЪЛТА ЧЕ Е НЕИЗБЕЖЕН ДЕНЯТ В КОЙТО ЩЕ ЯХНА МЕРДЖАНЧЕТО ТИ НА ПЛАТФОРМИЧКАТА МИ ???!!!Коментиран от #48, #51
20:35 08.04.2016
43 пени
Коментиран от #72
21:05 08.04.2016
44 Руски джентълмен
22:20 08.04.2016
45 Бай село
02:04 09.04.2016
46 пенчо
Коментиран от #47
09:25 09.04.2016
47 пени
До коментар #46 от "пенчо":
Абе Пенчо, не са глупости, а фактите - истината. Аз също нямам намерение да карам още дълго Ладата. Просто казвам, че колата върши работа. С такива хората и тютюн караха бали и нивите си сееха и оряха - цяло поколение мина с тия неща. Е, аз също харесвам Голф, Мазда, Ниссан, Тойота, Хонда, Сузуки, Крайслер, и много нови сега модели на всяка фирма, но това не прави петицата пълен боклук. Още повече, че с новите Енро-4-5 норми те са тотално демоде. Но съгласи се, ме все пак е кола. Лошото бяха не самите Лади, а факта, че соца бе не соц, а тоталитарно диктаторска монархическа реалност - седне някой китюк като Тато окопае се с ченгеджийница да го пази и срине идеята за соца. Истинският соц е реалната демокрация - референдуми до народа. В Исландия Швейцария го има. Тук тия лапачи от 72 г. са тоталитарни търтеи и няма нищо общо със соц и дечмокрация - до един са за до стената заради лъжите и демагогията си! Казвам, че Ладата върши работа, а не, че е по.хубава от съвременните коли. Но ако съпоставиш петицата спрямо Голф 1 качеството и не е много по-лошо. Все пак това е соц кола, а не произведение на съвременното изкуство. Но тогава бе така - СССР изнасяше колите, а ние домаците. Соца е идиотска система, когато начело са несправедливи хора - става халифат. Затова и са едно и също и соца и фалифата - тирания на алчни човечета окопали се и пазени от пазачите си - било ДС, КГБ, Щази, ИДИЛ,... Просто Лада 2105 е нелоша стара конструкция. Не казвам, че е супер, дори твърдя, че ако искаха щяха да я направят по-добра, но тоталитаризма не прощава...каквото каже началника, било и катил ид0иот да е. Поне тук бе така. Сега доста хора плюят Путин, но той е умник и сам твърди, че тоталитаризма на соца е донесъл много загуби на Россия като интелектуални постижения и др.. Затова, че не Лада 2105 е лоша,а сглобката и е не дотам качественна. Ако същата конструкция ая сглоби Порше, с техните машини и старание, бас държа, че ще ахнеш.... Разликата е в технологиите и старанието, те раждат качеството. При нас в соца, повечето хора я караха малко презз пръсти - нямаше стимул да се престараваш - лаврите и бонусите ги прибираха началниците. Затова и сега плюете петицата, но самата кола не е лоша. Просто сглобката и не е добра. Иначе диференциала, ходовата част, дори скоростната кутия за ония времена, купето са добри. Но двигателят има недобра сглобка и решения и аеродинамичната предна линия е много изправена като стена. Това е много стара концепция тип консервена кутия. Лично уважавам Ладата, но не значи, че няма да си купя нещо по-съвременно. Въпроса е, че не си падам по компютъризацията в колата, а то като гледам избора иначе все трябва да е кола до 2000 г.. Но ще измисля нещо. А за Субаруто не лъжа - човека ме помоби да го наглеждав пред нас на улицата на село, да не би някой да го...ппоприватизира на части. Отлична кола, но нещо запецна електрониката. Възможно е, да не стартира дори, ако състава на маслото не е подходящ...знаеш ли? Ауди Кю е така, Хонда Акура - не тръгва, ако всичко не е наред според компютъра. Шефа кара Ауди А8 от фукария и се изръси 6000 за смяна на консумативи и някакъв дребен проблем там не зная какво. Така, че като е електроника, не означава, че не създава проблеми. Ако ме питаш честно предпочитам един запазен Голф2, но едва ли ще намеря вече...минаха яки киллометри и са доста стари.Коментиран от #50
11:01 09.04.2016
48 ПЪТНА ПОМОЩ
До коментар #42 от "ПЪТНА ПОМОЩ":
ОБИЧАМ ДА ВОЗЯ НАЙ ВЕЧЕ ДЖЕНТЪЛМЕНИ ЩОТ ПАРЦЕЛА НА МОРЕТО МИИ ПРАЗЕН ПЛАЧЕ ЗА ЗАСТРОЯВАНЕ ???!!!:12:18 09.04.2016
49 МИТКО
12:43 09.04.2016
50 миседниш накура
До коментар #47 от "пени":
малко са хората които мислят и разсъждават като теб-напълно съгласен съм с това което си писал13:29 09.04.2016
51 МоТо
До коментар #42 от "ПЪТНА ПОМОЩ":
А така, качвай ги тези на незнайно колко километра "безсмъртни" возила!Коментиран от #62
13:37 09.04.2016
52 вилю
Коментиран от #64
13:39 09.04.2016
53 МоТо
До коментар #35 от "Кофата":
Скапани казваш,аре малко уважение на такива коли се учихме да караме,бащите ни ни отгледаха с тях ,цели две поколения ги караха и си вършеха работа и факт, имаше по-малко катастрофи!Да ,на 200 000 сменяш сегменти само и караш още 100000,после ремонтен размер-частите им са жълти стотинки !
Точно такава имах 3-4 год. бяла - никога не съм оставал на пътя,вярно разпределителния вал гърбиците бяха от "кашкавал",но спирачките им и возията не бяха по-зле от кухия Опел капка,който ръждясваше по-бързо и от Лада.Такива бяха времената,част от историята са си Ладите и заслужават поне малко уважение.
13:50 09.04.2016
54 Иванов
14:11 09.04.2016
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 пени
До коментар #55 от "Я русский":
Абе увагавам Путин и Россия. харесвам и Лада Нива. Но старите Ладички макар и не съвсем плохие определено са горивоядни и тромави според съвременните нужди. Сега новата Веспа чета суперлативи, но който кара той да се изкаже! Новата Лада Ларго, което си е копие на Дачия Логан Ван, ме кефи, но не съм виждал наживо. А ти защо се ядосваш? Аз карам Лада и споделям, че върши работа, но двигателят и е слабичък за големи товари, гори много и понякога плаче за ремонти. То си е и така. Карал ли си натоварен като Камаз в една обикновенна Лада, отделно с ремарке и половин тон на него? Е, карай и тогава ще видиш, кое какво е...едва пъпли през Балкана. Друго си е една Мазда ЕмПиВи стотина кончета.15:31 09.04.2016
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 удо
16:24 09.04.2016
59 удо
До коментар #19 от "селянин":
Дядо,хубаво пишеш,само недей да пишеш глупости.БМВ,на латиница или на кирилица е изписао?Пише-зделано в СССР и УМЗ /или нещо такова/.това за БМВ е,че двигателя е краден от бмв/ както впрочем всички съветски мпс ако не са лиценз са крадени от западни модели/,това не е тайна за никой.Та така дядо,а аз съм навършил педесетака и съм съвременник на всички съветски боклуци.Коментиран от #63
16:25 09.04.2016
60 ПЕШО
НОВИТЕ ЛАДИ , ЕДНО ВРЕМЕ ОТ МАГАЗИНА СТРУВАХА 5500 ДОЛАРА ,ПО ДНЕШНИЯТ КУРС = 4780.16 ЕВРО ... ТАЯ АНТИКА ДА НЕ Е С ЗЛАТНИ ПРАГОВЕ ???
Коментиран от #61
17:04 09.04.2016
61 що съм толкооа тъп
До коментар #60 от "ПЕШО":
ИМА ЕДНА ДУМИЧКА АНТИКА КОЯТО ЧЕСТО Е С МНОГО ЦИФРИЧКИ ПОВЕЧЕ ОТ ПРЪСЧЕТАТА НА РЪЧИЧКАТА ТИ ???!!!18:05 09.04.2016
62 бай Иван
До коментар #51 от "МоТо":
Тези безсмъртни возила ще вървят и през следващите 20 години без проблем.Нищо лично просто такава им е конструкцията .А ти си карай ниско бюджетната шкодичка или Шевролетче и си гледай кефа! А и най важното е че ти първи си пръднаЛ ВЪТРЕ!18:13 09.04.2016
63 бай Иван
До коментар #59 от "удо":
Да и това че са откраднали двигател;я на БМВ след войната също не е вярно.О.рали са го приятелю до такава степен ,че не става за нищо.Практиката показва,че на Руснака дори да му подариш плановете на перфектния двигател той ще ги оповръща и осере та никой няма да ги познае!Затова спечелиха и войната.Защото много пият и малко мислят!Коментиран от #66
18:17 09.04.2016
64
До коментар #52 от "вилю":
Оригинала Фиат 124 доколкото съм чувал не е бил толкова шумен, имал е по-дълги предавки и по-добра изолация вероятно, бил е по-лек и със задни дискови спирачки. Баща ми навремето имаше Жигула от тези на които пишеше отзад Лада 1300 с малко по-мощен мотор, това беше колата която карах за първи път мисля че бях на 14 г. в нея ми мина детството за, 18г. един път ни остави на пътя и беше заради някаква дреболия.19:02 09.04.2016
65 р876
20:28 09.04.2016
66 ЛЕСНО Е ДА СИ ТЪП
До коментар #63 от "бай Иван":
ПОСТ 65 ТИ ОБЯСНЯВА КОЛКО НЕ СИ ПРАВ И ЛИПСАТА НА ИСКРАТА В СЪЗНАНОЕТО ТИ ПРИРАВНЯВА НИВОТО НА КОМЕНТАРА ТИ КЪМ ТРАГЕДИЯ???!!!::Коментиран от #70
20:59 09.04.2016
67 Пешеходец
И колко от вас не са от ония каръци дето какво пипнат всичко съхне в ръцете им?
Защото Аз Съм имал досег до тая техника и дори и днес едно 43 годишно СССР творение Ми върши вярно работа. И за 350 000км мотор не е отварян скорости и диферинциал също.Правени са само ходова част и нормалното обслужване.
Имам и модерен "плейстейшан" 2012 лето роден купен нов от магазин.
Е стария Руснак Ме кефи повече има душа и характер.А и винаги Ти е верен и няма да Те изостави.
А тъпия компютър два пъти Ме зарязва на сред пътя.
Коментиран от #68
21:24 09.04.2016
68 стоян георгиев
До коментар #67 от "Пешеходец":
щом ползваш такъв дръгел и го хвалиш си направо за съжаление.тва през соца 400 км ги взимаше за два дни бе колега и главата ти ставаше като цветен телевизор електрон от вибрациите ,бученето ,миризмата на бензин и усилията да помпаш педалите или да въртиш волана.лъжеха ни че било автомобил ,като се качих на ауди 80 през 1990 година претърпях културен шок ,но ти явно си си останал преди въпросната година ,та пожелавам ти успех в живота ,но както се казва ,а дано ама надали!Коментиран от #69, #71
00:11 10.04.2016
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 бай Иван
До коментар #66 от "ЛЕСНО Е ДА СИ ТЪП":
Е и с какво , ще ми помогне коментар на номер 65?Ми естествено ,че двигателя на Ладата няма нищо общо с Фиатовия.На Ладата двигателя е с намален ход на буталата и увеличен диаметър на цилиндъра с което малко се увеличва междуремонтния пробег поне на книга де.Също така разпределителния вал е качен в главата а не в блока както при Фиата. Купето има съвсем леки доработки , но не кой знае какви.А това че руснаците са изкопирали двигателя на БМВ и са го сложили в Москвич 412 не го ли знаеш ? А това че са изкопирали също двигателя на Опел и са го сложили в Москвич 408 също ли не го знаеш? Да незнайко сложили са ги но тези мотори нямат нищо общо с оригиналите.Това имах на предвид пот " о.ират"Получили са проектите и технологиите във вид на военни репарации и компенсации, но водката им е попречила да ги използват пълноценно!07:10 10.04.2016
71 Пешеходец
До коментар #68 от "стоян георгиев":
стоенчо неразбрах за кой "дръгел" Ме съжаляваш? За тоя от 2012г или за тоя от 1973г? Защото Аз не съжалявам за нито един.И Вярвай Ми в който и от двата да те повозя ще ти падне ченето и очите ще ти се вържат на фльонга от изненади.Последния такъв като тебе след първите 500м возене със стареца половин час е повтарял: Егати колата егати чудото.Това на може да е истина.А бай Иване както и повечето пишещи смешни легенди. Попрочетете поне малко из нета и се запознай по-обстойно с историята на Съветския и Руския автопром и тогава пишете.Митове и легенди измислени от самоуки квартални "майстори" дето нямат и основно образование Съм чувал да се носят много.Но истината е савсем друга.
Коментиран от #73
20:43 10.04.2016
72 Дъстер 15 дци
До коментар #43 от "пени":
Опел кадет да изкара 1 000 000 км -братчед ,кво пушиш?17:12 11.04.2016
73 стоян георгиев
До коментар #71 от "Пешеходец":
за всички руски дръгели от началото на тяхното производство до сега съжалявам,щото съм имал и имам .тва са боклуци на боклуците и няма с кво да ме учудиш освен ако не си пригодил някои стар мерцедес да изглежда на лада.с малкото 1,3 литрово двигателче или дори с голямото 1,6 няма кво да ми покажеш освен мизерия ,шум ,миризми и никво вървене.след 10000 км влизаш в сервиз за основно оправяне на двигател и ходова част ,но и с тва не можеш ме учуди.просто мога само да те съжалявам щом го имаш този тапициран фаетон за автомобил.тва показва пълна неадекватност по отношение на реалните параметри на съвременните коли.и да ти кажа за последно руснаците през соца не успяха нищо читаво да направят в гражданския сектор.бяха и си останаха талибани ако трябваше нещо да е хубаво ,конфортно и практично.автомобилната им индустрия не правеше изключение,откраднаха покраи воината с немците тва онова,американците им подариха и те някоя и друга линия ,те купиха също един два модела и 50 години нищо .ладата би била хубава кола за ранните 40 в началото на втората световна може би .
Коментиран от #74
00:49 13.04.2016
74 Пешеходец
До коментар #73 от "стоян георгиев":
Явно или си от каръците дето кво пипнат всичко съхне или нова кола от магазин не си имал и не си карал никога.В Нашта къща са минали шест чисто нови соц. коли.Четири купени от Мототехника две от Кореком.Нямам спомени да Сме имали проблеми с Тях.А всички са минавали над 150 000км преди да бъдат продадени.Имах един комшия като тебе.Постоянно леже под колата вечно "нещо прави нещо подобрява и доработва" щото виждаш ли "тъпия инженер" не го е "измислил".Искаше да потдържа Руска кола но да кара Ферари.Е не става.Ако питам и него сигурно и тоя уличен "инженер" ще плюва тия коли.
У Нас никой не е търсил спортиста в тия коли и са Ни служили вярно.
Направиха къща на два етажа направиха вила возеха ни до морето до планината и никога не са Ни оставили насред път.
Па ти си викай дръгел колко щеш.Но попрочети преди да пишеш поне
да не ставаш смешен с изказвания за ранните 40 и началото на ВСВ.
20:40 13.04.2016
75 МАК
11:59 26.04.2016
76 МАК
12:00 26.04.2016
77 станислав
18:47 01.06.2016