Правителството на Германия договори специални премии, за хората, които ще си купят в бъдеще електромобили и хибриди. Съгласно новото споразумение желаещите да си купят електромобил ще получават премия от по 4000 евро, а за тези, които желаят хибридни автомобили - по 3000 евро.
Много или малко и това? За сравнение ще кажем, че електрическият Volkswagen E-Golf се продава в Германия на цена от 34 900 евро. Като се извадят 4000 евро, които ще бъде отпуснати на клиента се получава сума, сравнима с тази за стандартен Golf с високо ниво на оборудване.
Субсидията обаче важи само за по-евтините електромобили и по-конкретно за тези с цена до 60 000 евро. По този начин за покупката на Tesla Model S няма да се дава въпросната премия. Парите ще се дават от фонд, който ще се финансира и от правителството, и от автомобилните производители в Германия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 диан
тука 99% караме евтини коли
и се надвикваме
кои по хубав евтинджос е взел:))
15:12 28.04.2016
2 Дедо им
Кола струваща в САЩ $72000 в германия е €83000.
Тия над 10 000€ от данък на кола къде отиват, а?
те сега щото не предлагат електрички с голям пробег съответно на по-висока цена няма да стимулират продажбата на такива.
Абсолютни мишки. Кво сега заради дизелгейт се опитват да си връщат ли?
Коментиран от #3, #13
15:34 28.04.2016
3 гост
До коментар #2 от "Дедо им":
Важното е по-бързо да се премине на електромобили , добрите марки ще си намерят клиентите , а на Тесла и субсидии не и трябват , те и без това са продали вече всичко което ще произведат в следващите 5 години , това е нужно точно за Голф и БМВ и3 дето едвам минават 150-200 км. а струват почти колкото Тесла 3 , халал да са им , дано поне им дойде акъла накъде трябва да се развиватКоментиран от #4, #6
16:10 28.04.2016
4 гост
До коментар #3 от "гост":
Изхожда се от предположението, че скъпите коли така или инак са за ограничен брой клиенти, докато те искат да премахнат бариерата за ниските ценови зони. Така например БМВ и3, която е най-добрата немска ел. кола, става под 30х. евро, нисан лийф, рено зое също ще намажат. А Тесла модел 3 ще се покрива от субсидията щом започне да се произвежда. Хората са много напред, ние никога няма да ги стигнем понеже когато ни оправят данъците и законите като техните, тогава те ще са вече 100 пъти напред в развитието си. Ние сме в момента на ниво 89г като разбиране за норми, изисквания и т.н.16:27 28.04.2016
5 dmxl
16:39 28.04.2016
6 Весели празници
До коментар #3 от "гост":
Но тези немски електрички с пробег 150км няма да са единствена кола или тази субсидия ще стимулира купуването на безполезни автомобили.По този начин няма да си загубят клиентите на другите бройки с ДВГ.
На никой такава електричка с пробег 150км няма да му е единствена кола.
Немските производители искат яко да цуцат, но не и да продават полезни коли, така че смислени електрички от тях не очаквам.
Как е възможно тъпата сапунерка бмв и3 с малка и евтина батерия от самсумг да струва над €40000. Води се най добрата електрическа на европа а е пълно с такива на 10-20 000км които вече се продават.
Независими оценители дори съветват да не се купуват употребявани и3 и и8.
Коментиран от #11
16:50 28.04.2016
7 onq s konq
Коментиран от #10
19:28 28.04.2016
8 Роб в БГ
20:44 28.04.2016
9 гост
https://www.youtube.com/watch?v=vk2cdwpg0jI&feature=youtu.be
22:35 28.04.2016
10 гост
До коментар #7 от "onq s konq":
Няма значение дали е американска или германска. Теслата се води премиум марка и цената и е доста висока. Все едно да се субсидира Мерцедес С класа или БМВ 7 серия.23:03 28.04.2016
11 гост
До коментар #6 от "Весели празници":
Германия е развита страна на услугите и не е необходимо да имаш собствена кола. Може по цяла година да караш до работа и обратно с ел.кола, а когато искаш да пътуваш на далече само си наемаш една с ДВГ за седмица или две, много са достъпни тези наемания има си и абонаменти и резервации се правят, въобще системата е много добра. Тук няма и да чуем за това. Там лизинга на автомобил е страхотно достъпен, два/три пъти по-изгодни отколкото у нас. Въобще различна система. И да,ако дневните ми нужди се покриват от ел.кола защо да не използвам.Коментиран от #14
09:03 29.04.2016
12 гост
09:09 29.04.2016
13 GOST
До коментар #2 от "Дедо им":
Тая с големия пробег като тръгне по магистралата от София тока и свършва в Ст. Загора. 500км прави със зор, като караш с под 100, 600 никога. Тесла не е универсален автомобил, и ако имаш такава, пак се налага да имаш нещо, което да може да те вози повече от 200, 250км. Ограниченията на скоростта в Европа и в Щатите се различават малко. 65mph в Щатите, срещу 130 в по-голямата част от ЕС. 75mph има на места, ама не много. В ЕС има 140 а в Германия на места можеш да караш с 200+.Между другото, често немските коли в щатите също са по-евтини, отколкото в Германия, не е само Тесла.
10:51 29.04.2016
14 дрезед
До коментар #11 от "гост":
хахахахахахахах...ела в германия и пак напиши съшите глупости....ти да не си ходил на луната бе човекКоментиран от #15
01:58 01.05.2016
15 гост
До коментар #14 от "дрезед":
Там следвах, и преди 10г беше така там, в Германия, не вярвам да е деградирала, точно обратното. Коли се наемат бързо и за колкото ти време трябва, като цените са съвсем приемливи за стандарта. Ползвал съм и го казвам от личен опит, има споделени автомобили, които се ползват от няколко човека и всеки си казва кога ще ги използва срещу сума от 50евро на месец за всеки от ползвателите (членовете). Колко по-лесно от това, а да не говорим за развития жп транспорт и че се стига до всяка точка с железница, да ИЦЕ е скъпо, но пък бързо.Не разбирам кое му е смешното, немците са си преценили, а българите са невероятно изостанали и лошото е, че за последните 10г страната затъва в по-голяма корупция и повече измами и нередности, въпреки европейската принадлежност и по отвореното общество, нищо не се попива от европейското самозъзнание, а се побългарява в името на далаверата.
11:58 02.05.2016