Last news in Fakti

29 Април, 2016 10:56 97 282 41

Вторият живот на една изоставена M-тройка

  • bmw-
  • m3-
  • e30-
  • реставрация-
  • ремонт
Вторият живот на една изоставена M-тройка - 1

Реставрацията на класически автомобили винаги е радост за очите на ценителите. Изключение не прави и историята на това червено BMW M3, забравено от всички в заден двор някъде в Калифорния.

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Възкресителят на баварката разбира за нея от кварталните дечурлига. Открива регистрационните табели в купето на гниещата M-тройка и се свързва с някогашния ѝ собственик.

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Оказва се, че човекът отдавна живее в друг щат. Изоставил колата, след като двигателят блокирал. Ето как протекли следващите шест месеца.

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка

Вторият живот на една изоставена M-тройка


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Чакала

    21 2 Отговор
    Браво, тази статия ще ми свети днес в дъждовното време
  • 2 Екстра

    22 4 Отговор
    Евала за ентусиазма!
  • 3 Чакала

    9 2 Отговор
    Забравих да кажа, който има такав занемарена тройка в двора, купувам я на безценица
  • 4 Батето

    2 5 Отговор
    Имам 318 I ка 1989г.Двигател М30 платено всичко в оригинално състояние дори талона е стария образец.Продава се само за 3555 лв. по-желание може и метанова уретба тел .0889226753 и 0878226753

    Коментиран от #11

  • 5 Радо

    14 3 Отговор
    Жалко, че не е с оригиналния S14 мотор.
  • 6 asoos

    2 25 Отговор
    КОТУР
  • 7 Е30 фен

    9 1 Отговор
    Май само Радо забеляза че след рестарацията вече не е Е30 М3
  • 8 Fake

    5 21 Отговор
    Ама това е старо Бве така ли ? Та то изглежда едно към едно с новите им модели А буквичката М-Пакет идва от Ма...л , демек Бмв за М...ли

    Коментиран от #10, #14, #35

  • 9 2399

    9 3 Отговор
    Отиди във варненската Максуда (циганската махала) и ще видиш циганите само с големи и мощни модели аудита. Черните вече всичко карат и нали искат да са баровци, любимото е AUDI Mercedes и BMW
  • 10 Никой

    18 1 Отговор

    До коментар #8 от "Fake":

    Личи си колко си компетентен щом не правиш разлика между М пакет и М3. По твоята логика тез твоите м**гали са и в Щатите и реставрират БМВ-та. Много завист, малко опит.
  • 11 ассаф

    2 16 Отговор

    До коментар #4 от "Батето":

    Не знам, но аз поне не бих дал толкова пари за тази каруца ... :D

    Коментиран от #12, #39

  • 12 Никой

    6 7 Отговор

    До коментар #11 от "ассаф ":

    На тез каруци само ще им се вдигат цените. Вече в чужбина има 325ци по 15-20 бона да не говорим за М3 дето отива към 50.
  • 13 Роман Ценов

    9 1 Отговор
    Добро е.
  • 14 росо

    20 1 Отговор

    До коментар #8 от "Fake":

    Не ти ли омръзна да пускаш един и същ коментар винаги, като има статия за БМВ. Ти си най-голямата измишльотина на този форуми докато не си смениш плакатчето на стената и ника тук, явно ще повтаряш все една и съща глупост. Беше смешен... Кажи ти каква кола караш, ...ако имаш такава въобще.
  • 15

    18 0 Отговор
    Супер, обичам да виждам как се връщат към живот стари изоставени автомобили.
  • 16 Джими

    5 5 Отговор
    Сега феновете на БЕМВЕ се разтрапят от кеф!

    Коментиран от #20

  • 17 Красо Зелето

    16 1 Отговор
    Истинска кола, която трябва да бъде собственост само на истински маняк! Евала за статията!
  • 18 Изумен

    1 21 Отговор
    Толкова работа за една барака!:)
  • 19 Волен Сидеров

    6 4 Отговор
    красива работа,тези класики са винаги били тръпка,както и на мерцедес 190 -то особено ево2 модела
  • 20 cveto

    15 2 Отговор

    До коментар #16 от "Джими":

    Да найстина! Прав си. Аз лично като фен на BMW се разтапям защото всяка една бройка от тези години е реликва и икона за някой. Иначе евала на пича, трябва да има повече такива ентусиясти !
  • 21 Влад

    9 1 Отговор
    Бог да го поживи този човек!!!
  • 22 Legnum

    7 2 Отговор
    Прекрасна класика, макар и не с оригинален двигател

    Коментиран от #30

  • 23 Бай Ганьо

    3 4 Отговор
    Голям к.. докато качиш дописката с тия 3767354732 снимки а? хаха
  • 24 sedef

    0 11 Отговор
    ot maxalata se se radvaj njakoj
  • 25 Жирафа с късата шия

    20 1 Отговор
    Въпреки че съм върл фен на мерцедес тоя човек пак заслужава едно голямо ЕВАЛА за труда който е положил.
    Защото да изкараш цял проект от боклука и да го направиш красив лебед не е никак лесно...изпитал съм го на собствен гръб и знам какво е ....
  • 26 Шаран БГ

    12 2 Отговор
    Само човек, който никога не е полагал изключителен умствен и физически труд, може да се отнесе с пренебрежение към направеното!С основание човекът има право да се гордее !Интересен е епизодът от "Колела" на А. Хейли. Там един от специалистите се изказва негативно за вършената от тях работа/Разглобявали и сглобявали разни леки коли от цял свят с цел,да установят предимства и недостатъци на даден модел/Колегите му го чакат да отиде на почивка, влизат в гаража му, разглобяват колата му до последното болтче, слагат всичко на една огромна камара и отгоре надпис: " Вярно! Нашата работа не струва. Сглоби си я ! " Нещастникът успял да се справи точно след две години, изяждайки всичките си праздници и всяка свободна от работа минута!!
  • 27 Пешеходец

    22 3 Отговор
    Фен Съм на JDM но немога да не се възхитя на човека върнал тая класика на пътя.
    На "умниците"с плакатчета на стената ще кажа:
    Дами и господа класическия автомобил независимо от марка и модел винаги буди възхищение в хората.Само простаци и чалгаджий може да се подиграват на една класика.Защото умствения им капацитет е на нивото на примат и им стига само да се нахранят наспят и размножават.

    Коментиран от #34

  • 28 АЗсъм

    4 2 Отговор
    Евала, засърбяхя ме ръцете за тая хубавица!!!
  • 29 ВШУУ

    6 1 Отговор
    Така е. Старите коли са далеч по-нежни и по-красиви. Винаги бих предпочел да си възстановя някоя страхотна количка от 1992-1996 отколкото да карам тухла на колела
  • 30 Класика

    3 2 Отговор

    До коментар #22 от "Legnum":

    Така става още по-добре. Модерна и най-вече нова техника в красиво едновремешно шаси. Супер
  • 31 ЧИП ЧАРДЖЪР

    1 15 Отговор
    евала за труда но това не е кои знае къква класика и в БГ е ежедневие някои да прави тези подобрения на такива немси бараки и отлакани.

    Коментиран от #32

  • 32 Никой

    1 3 Отговор

    До коментар #31 от "ЧИП ЧАРДЖЪР":

    Нямаш представа за какво говориш.
    http://www.ebay.com/itm/121961685393
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 John Doe

    8 1 Отговор

    До коментар #27 от "Пешеходец":

    Браво! Много добре казано. Но те простите хейтърчета, просто ще подмината коментара ти.
  • 35 Косачката

    4 2 Отговор

    До коментар #8 от "Fake":

    комплексиран като теб никога няма да може да оцени една такава кола. Независимо от марката.
  • 36 гост

    0 0 Отговор
    Поне като преразказвате разказа на човека тойто е възтоновил тая кола, използвайте коректни данни. Колата не е била в калифорния а в Вирджиния.
    Ако някой се интересува ето го оригиналния пост на момчето което я оправи (между другото я видях тази кола на живо и той наистина се беше положил много труд и време да я възтанови)!
    http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=331431
  • 37 Цецки

    0 0 Отговор
    Аз съм почитател на фолцваген, моят модел е 3 пасат. Него заменям за старите бръкми.
  • 38 BMW М5 Е60

    1 0 Отговор
    Много красива кола ! Евала, на човека ! Като остарея бих продал моята м5 за една Е28 м5 !
    Легендарни коли !!!!
  • 39 [email protected]

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "ассаф ":

    Ми защото не знаеш
  • 40 Един

    0 0 Отговор
    Въпреки че тоя баврник с нищо не ме грабва (лично мнение) евала за реставрацията на един такъв автомобил! И понеже някой ще ме изкоментита ще кажа че просто едно интеграле примерно ми е фаворит от ония години.....
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.