Last news in Fakti

3 Май, 2016 10:21 20 487 20

Новите модели на Skoda: Polar, Rapid II и Superb RS

  • skoda-
  • нови модели-
  • polar-
  • rapid ii-
  • superb rs

Според все още непотвърдена официално информация, чешкият автомобилен производител се подготвя да обнови съществено моделната си гама. За някои от предстоящите новости, като големия кросоувър Kodiak, рестайлинг версията на Octavia и за новото Yeti, вече сме ви информирали.

Сега обаче в интернет пространството се завъртя информация за още предстоящи модели с емблемата на Skoda. По-конкретно става дума за нов малък кросоувър, който ще се появи през 2019 година и ще се казва Polar (снимката най-горе). В основата на този автомобил ще залегне платформата от VW Polo, като за него ще е налична и фирмената 4х4 система с Torsen от пето поколение.

Иновацията Polar ще се продава на европейските пазари с цена под 20 000 евро. Следващият предстоящ модел на чехите пък ще е второто поколение на Rapid. Новата генерация обаче ще се появи след Polar, което приблизително означава, че ще го очакваме през 2020-а.Обещанията са за нова, по-привлекателна външност, подобрени материали и много нови електронни помощници. Всичко това обаче ще доведе до по-висока крайна цена на продукта. Последната предполагаема новост за чехите ще е спортната версия на Superb. Модификацията RS има за цел да се превърне във флагман на компанията и още повече да подобри продажбите на Superb.

Най-вероятно Skoda Superb RS ще разполага с бензинов мотор с мощност над 300 конски сили, както и с редица аеродинамични подобрения по автомобила (снимката най-долу). Спортни кресла, различен волан и по-големи джанти ще допълват подобренията по най-луксозната и наточена Skoda.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    3 1 Отговор
    Страшни са, след 4г ще започнат да обновяват с морално остарели платформи и двигатели. До тогава електричките толкова много ще обземат купувачите, че не знам как ще успеят да си продадат шкодичките за 20х.евро и то за поло крос.
    На тези цени може да си купиш пълноразмерен сув с 4х4 и достатъчно мощност още сега.
    Шкода явно са заблудени от компанията майка за бъдещите си планове.
  • 2 ГОСТ

    1 1 Отговор
    Всичките са ми еднакви на външен вид. Като видиш една, все едно си видял всички.
  • 3 Гост

    1 0 Отговор
    Прави са идвамата колеги, пълна конфекция са и обикновено използват техниката от предните модели на ФВ, но запитали ли сте се колко голям регион поддържа заводът в Млада Болеслав и хората си стоят по домовете, не тичат по света да мият чиний и тоалетни или да берат малини, а през това време разни гадове да нападат родителите им или в изоставените им домове да се самостаняват "галеници" на държавата. А запитали ли сте се дали след като тотално изтървахме развитието на конвенционалните автомобили не трябва да се направи всичко възможно държавата да се включи в производството на ел. автомобили, че да не стоим и следващите 100 г. само да гледаме как хората произвеждат и да си мислим как ние пак сме изтървали влака

    Коментиран от #4

  • 4 Петър Кимонов

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Йес, колега! Между другото така плюем и Ладите, които се продават на 100%.
    Пазар: като има глад за евтина храна- можеш да продаваш и г..на на печалба...
  • 5 123

    2 2 Отговор
    Много са хубави Шкодите. Освен това, като ползват малко по-късно някои технологии е добре, защото детските болести вече са отстранени. Не знам да ли си спомняте, но в Русия искаха да забраняват продажбата на ФВ със седемстепенна автоматична кутия. От две три години вече го няма този проблем.
    Глупости са това, че малкия СУВ щял да струва 40 хил. лева, защото ще е на платформата на Поло, тоест на Фабия. Фабията в момента е 17000 - 18000. Разликата между 4х4 и 2х4 при шкодите е 6-7 хил. Тоест ще се получи перфектна високопроходима количка на цена до 30 хил. лева. Какъв точно пълноразмерен СУВ може да се купи за 40 хил., че и с мощен двигател -точно никакъв, е... в това число грейт уол и дъстър, ама няма да изпълним изискването за мощността.
    И да - новата им визия е страхотна. Като са намерили идеалните линии, те се прилагат за всички модели. Освен това е нормално моделите да са различими. Преди време Порше бяха направили един модел, който да се различава от стандартната им конфекция и продажбите му се сринаха..
    Колкото за електрическите коли, едва ли скоро ще заменят обикновените - особено в България. Докато не измислят батерии за пробег около 1000 км, зареждане за 2-3 минути и цена, която да не е над три пъти по-висока, едва ли ще има бум....
    Много ми е интересно какви коли карате, щом не харесвате Шкода, явно само големи баровци пишат в този форум...

    Коментиран от #8

  • 6 456

    0 3 Отговор
    Притежавам новата октавия 3 и мога да ти кажа 123, че е в пъти прехвалена, отколкото струва. А за октавия 2 не ми се сеща. Там си е жива трагедия. В голяма заблуда си за тези коли и никак не са евтини, а за сервизирането... плаче ми се когато се сетя.
    Мога и по-грубо да се изразя за тези коли, но да не взема да засегна някоя нежна душа, притежаваща подобен кошник.

    Коментиран от #7

  • 7 Защо

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "456":

    След като си се разочаровал от Октавия 2 защо си купи Октавия 3, обичаш да ти е гадно или просто го написа хей така понеже не си фен на марката, все пак ще има и Октавия 4, предполагам нея вече ще тия дадат с отстъпка като редовен клиент
  • 8 гост

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "123":

    Не сме баровци, но в Рапид не ми се сяда дори. Толкова едноцветно и пластмасово, че направо не знам с каквъв замисъл са я пуснали тази кола. Вярно е,че е евтин автомобил, но Дачия Логан е по-приятна кола отколкото на Шкода измислицата. След това ако пресметнеш цените, то Шкода и Сеат са съвсем малко по-евтини от ФВ, с изключение ако се спреш на базово, без никакво допълнително оборудване. Виж другите марки какво предлагат, качестовото не отстъпва на немското било то дали е корейска или френска марка.
    И да, карам Рено и си чакам новия Каджар, пълноразмерен сув на цена от 40х.лв от шоурума с 1,6 дци 130кс и 4х4, със всичко необходимо. Хюндай их35 с 2.0 бензин и 4х4 пак е толкова. Обиколи филиалите, покарай колите които се предлагат и след това коментирай дали Шкода са перфектни спрямо конкуренцията или пък не.

    Коментиран от #18

  • 9

    1 1 Отговор
    Наскоро се возих на Октавия 2, отвратителна вози като каруца, разбираш и за най-малките неравности по пътя и то брутално грубо. Карал съм чисто нова Сеат Ибиза, уникално дърво и отвътре и като возия.
  • 10 Veselin Todorov

    0 1 Отговор
    Карам си новото АУДИ Q7, 2016 година и " казано честно всичко ми е наред, тъй че спокойно си гледам напред"

    Коментиран от #11

  • 11 крузак

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Veselin Todorov":

    Твоето ауди е същият траш както шкодите ,само дето е много по скъпо,освен ако не караш някой LC 80 недей да се хвалиш, че се излагаш.
  • 12 ГОСТ

    1 0 Отговор
    Тук коментираме автомобилите, а не социално-икономическите ефекти от производството им.....
  • 13 инук

    0 1 Отговор
    пежо 301,това е колата за средния българин.това е автомобил който е найстина е много здрав,чесно.

    Коментиран от #16

  • 14 Шаран БГ

    2 0 Отговор
    Харесвам чехите, че правят.....ние и това не правим. Почнах да одъртявам, ама и чехкините ми харесват! Меракът остаряване нямал !
  • 15 октавиан 1

    1 0 Отговор
    Чехите вече са 100 години преди нас, след още 20 години ще са 200 и т.н.
    Ама си нямат партии, като нашите.;)
  • 16 среден българин

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "инук":

    Я ми кажи при средна заплата от 700-800 лв бруто, чисто към 600 лв, как едно семейство ще си купи нова кола?
    Колата за средния българин е старата, 10-15 годишна, в най добрия случай и това, ако тегли кредит или се лиши от храна и дрехи.
    Айде малко по реалистично, говориш за средния българин.;)
  • 17 Катя Паскалева

    0 0 Отговор
    гледам тука коментират разни специалисти, дето въобще не са сядали в Шкода, ама иначе голееми разбирачи.
    1) Относно Октавия 2 - имаме служебни, на почти 500 хил км. без абсолютно никакви грижи.
    2) Имах Фабия, продадох я, купих Рапид за жената - колата е страхотна, шофира се толкова леко, има много добра возия, а пък за сравнението с Дачия - не просто смешно, а смехотворно относно качество, изработка возия и т.н.
    3) За мен си купих Супърб, бензин, само да спомена, че карах БМВ 5-ца, 4 годишно, Супърба вози по-добре, по-стабилен е от БМВ-то - само че, е 4х4, а БМВ-то беше със задно.
    Така че, нека някой, който малко от малко е шофьорил подобни коли, да се изкаже!

    Коментиран от #19

  • 18 123

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Не знам какво разбираш под пълноразмерен джип. Поглеждал ли си обема на багажника на Каджар - 440 литра. За сравнение на Рапид е 550. Не разбрах защо намесваш Рапида, като еквивалент на Каджара е Йети. На твоя Каджар с посочения от теб двигател цената му е 46 500 за базово оборудване със 4х4. Като сложиш удължаване на гаранцията до 5 г. - 250 лева и цвят металик 790 лева стана 48 хил. Същото Йети, само че с двулитровия дизел на 150 коня е 42-3 хил.

    Браво на № 17 - и аз имам същите наблюдения, но върху две октавии, фабия и румстър. Сравнението с дачия е смехотворно, въпреки, че доста си оправиха моделите.
  • 19 144

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Катя Паскалева":

    Нещо не се връзват нещата,представяш се с женско име а пишеш че си купил на жена си?Имам чувството че повече се хвалиш отколкото да разбираш.И още нещо ,дали една жена те обича разбираш само ако останеш без пари,дали някой ти е приятел разбираш когато изпаднеш в нужда,и дали една кола е добра разбираш чак когато им изтече гаранцията.От това което си написал разбирам че караш само нови коли (в гаранция до 5г.) което значи че имаш пари,а от арогантноста ти съдя че не си изпадал в немилост.
  • 20 Катя Паскалева

    1 0 Отговор
    До 144
    профила не е мой, правен е за продажба на една къща в имот.бг, както и да е, не е важно.
    Не знам какво общо има обичта на жена ми, щом сме 20 год. заедно, мисля си, че се обичаме, но това си е наша работа.
    Сега за колите-, дразня се, като се пише наизуст, за това давам пример, като пиша само от личен опит - това, което съм карал, Фабията карах 5 години, беше 3 годишна при покупката, като здравина нямам никакви оплаквания. Октавията, за 200 хил км. минати лично от мен, имам извън текущите сервизи - спирачки масла филтри ремъци и т.н. сменени 2 датчика и едни кабели за свещите, което смятам, че е направо нищо за тази експлоатация, затова твърдя, че е Шкода Октавия е супер здрава кола и си струва парите. БМВ-то не беше мое, а и варненските апаши го гепаха, и за цената на 5 год. БМВ - 5ца реших, че е по-добре да си купя чисто нов Супърб,(който ще изплащам следващите няколко години) от който като возия съм невероятно доволен, но още е нов и нищо не мога да кажа за здравината му. Последното, което правя, е да съм арогантен, казвам впечатленията си от това, което съм карал.