Last news in Fakti

6 Май, 2016 01:00 12 809 7

Еволюцията на BMW 3er

  • bmw 3-series-
  • evolution

След еволюцията на Porsche 911 екипът на Donut Media ще ни покаже друг автомобил влязъл в сърцата на поколения - BMW 3-та серия. Достъпността на модела, обвързваното му с моторните спортове и най-основните неща за един емоционален автомобил са го превърнали в желание за всеки с малко повече бензин в кръвта. Под основни можем да разбираме задното предаване, отличният баланс, прецизното управление и приличната мощност. Още с първото поколение - Е21 производителят от Мюнхен прави световния си пробив, но следващото Е30 го утвърждава особено с излизането на първото M3. От своя страна пък M3 моделите без последното F30 поколение всички използват единични дроселови клапи за своите двигатели, а това, освен приятен звук се отразява и върху мигновения респонз на педала на газта. На пръсти се броят автомобилите, на които се монтират единични дроселови клапи, обикновено това е модификация прилагана на състезателните атмосферни машини. Последното поколение бе раздвоено на купе и седан версия, като купето получи означение 4, а за седана остана култовия номер 3. Те са и първите, които в M вариантите получиха двигател с принудително пълнене. Клипът естествено е посветен и на феновете, които ще се съберат утре - 7-ми май в панаирното градче в Пловдив.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Никой

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "Хари":

    Честито. Взел си някой милионник "ноф фнос" от Италия, врътнали са те едно хубаво, и сега марката ти виновна. Заради такива като теб, които не знаят какво да гледат във втора ръка кола, на БМВ имиджа им е такъв. Съвсем нормално 12 години са я ръчкали, защото никой не си купува БМВ да го кара нормално, и накрая са те оставили ти да изядеш сметките.
  • 3 onq s konq

    3 2 Отговор
    Моята е също 2004г/дизел/ и също смених доста неща-съединител-коплект ,накладки предни с дискове,4 гуми,демпферна шайба,маховик,рамки стъкла на предни врати/по 150лв на стъкло с труда/,озвучителна уредба,фарове-2бр ксенон,кора под предно стъкло,таппони двигател и скор.кутия,носачи предни ...НО НИЩО ПО ДВИГАТЕЛА!А иначе 240 си ги лепи от воле!Гори ми 6,6/100 при яко каране на извънградско и за 6000км в момента съм долял само 0,7 ЛИТРА МАСЛО!Е как да не я обичам тая кола?:)

    Коментиран от #5

  • 4 Българина

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "Хари":

    Знам за какво говориш. Аз също като тебе съм минал по този път, само че с доста по солени разходи защото взех върната от лизинг 3 годишна F30 от Ауто Бавария. За мен тези коли са тотални боклуци.
  • 5 Монго

    2 4 Отговор

    До коментар #3 от "onq s konq":

    Някой много бързо забравя как обясняваше,че е сменял ДВА пъти сегменти на любимото си БМВ. Кобилкин, голям льольо си...
  • 6 Аман от балъци

    6 1 Отговор
    Първия коментатор ...от това което е сменил си личи ,че предишния собственик е дрифтил на всеки завой...как не разбра , че колата ти има за смяна кутия,съединител,диференциал -тези неща се разбиват за 10ки хиляди километри,не става да се счупят от днес за утре.....ти кола за първи път ли виждаш?
    Тоя Българина който явно иска да гъзарее с коли върнати от лизинг явно и той пада от небето ,че повечето преди да си върнат колата я спукват от цедка и тормозене. Аз моята ф 10ка я взех 2012 на 2 год. от Германия и досега само карам и сменям масло,даже окачване не съм пипал за 100 000км в Бг .....ама какво ли разбирам аз от коли?
  • 7 Спиро

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Хари":

    Жена, и кола на старо.... каквито ти се паднат, братле.
    Избираш, избираш.... И после си ходиш по главата.
    Така се трупа опит. На следващата вече ще знаеш какво да й гледаш;))