Last news in Fakti

20 Май, 2016 01:00 17 468 15

Първи тестове на Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

  • alfa romeo-
  • giulia-
  • quadrifoglio-
  • тест

Един от най-очакваните автомобили от известно време насам вече стъпи на асфалта и от медията Evo ще ни разкажат малко по-подробно за него. Най-ценното в Giulia Quadrifoglio - двигателя, идва от най-обичана марка спортни автомобили по света - Ferrari. Той е 2.9 литров V6 с два турбо компресора и разполага с мощност от 510 конски сили, като мощността се разгръща плавно - по-типично за атмосферен двигател. Както ще видим във видеото скоростната кутия, която повече му подхожда, е осемстепенната автоматична ZF, а не шестстепенната ръчна. Във вътрешната част на автомобила таблото и волана малко напомнят за Porsche 911, салонът е изчистен, а за контрола на шофьора над машината присъстват типичните за спортна машина седалки с големи странични опори. Giulia Quadrifoglio успя да завърти обиколката на Нюрбургринг за 7:39 и се превърна в най-бързият седан и ще бъде интересно да я видим на какво е способна срещу BMW M3 и Mercedes-AMG C63. Ускорението и от 0 до 100 е най-бързо от трите машини - 3.9 секунди при 4.0 за C63 и 4.1 за M3.

Подробни технически характеристики за Alfa Romeo Giulia


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 укиъп

    1 0 Отговор
    ааааа, буйна красавица!
  • 2

    3 1 Отговор
    Страхотна кола, двигателя си е направо шедьовър, какъв звук само.
  • 3 Иво

    2 0 Отговор
    Абе не знам каква е колата, ама има ли новина за нея, винаги е или най-четена или най-коментирана или и двете :) Това значи, че със сигурност е интересна за хората.
  • 4 TODOR STOYANOV

    1 1 Отговор
    ДОКАТО СВЕТЪТ СЕ САМОРАЗПРАВЯ С WV, АМЕРИКАНЦИТЕ ТЪРСЯТ СПАСЕНИЕ ОТ ЗАДАВАЩИЯ(ЗА ТЯХ) СЕ ДЕФИЦИТ НА ПЕТРОЛ В ЕЛЕКТРИЧЕСКАТА "ТЕСЛА", ДОКАТО НЕМЦИТЕ ОТ BMW И ТРИЛЪЧЕВАТА "ЗВЕЗДА СЕ СУЕТЯТ В РУТИНАТА И НЕ МОГАТ ДА ИЗМИСЛЯТ НИЩО...ИТАЛИАНЦИТЕ ЗАЛОЖИХА НА ИЗПИТАН АГРЕГАТ И ФЕНОМЕНАЛЕН, НО СДЪРЖАН ДИЗАЙН!ВИЖДАМ НАЧАЛОТО НА КРАЯ НА ХЕГЕМОНИЯТА...
  • 5 МSux

    2 0 Отговор
    Какво по-добро завръщане на Алфа Ромео? Ударя в земята немската 3ка, макар и да съм фен на Бенц, не ми пречи да се радвам на постиженията на другите марки. Алфа правят имиджови коли в момента и това е пътя по който трябва да вървят. Мен Алфа 4C дори по ми допада.

    Коментиран от #7

  • 6 Powa

    2 0 Отговор
    Уникална кола ! Много голяма крачка напред за марка със страхотна история, точно където трябва да се намира.
    От фен на японските автомобили. :)
  • 7 TODOR STOYANOV

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "МSux":

    4С Е В КЛАС СПОРТНИ АВТОМОБИЛИ, С ДИЗАЙНЕР ЛОРЕНЦО РАМАЦОТИ И НАИСТИНА Е МНОГО, МНОГО ДОБРО...
  • 8 Julio

    0 3 Отговор
    Нещо почва да ми идва прекалено тоя ПиАр... На най-неочаквани места попадам на инфо за колата, което ми идва малко в повече за автомобил който дори не е стигнал да клиентите си все още. От опит знам че колкото повече ти навират нещо в лицето, толкова по-посредствен продукт получаваш накрая... Все пак и рекламата струва пари и обикновенно е за сметка не на печлабата а на качеството на продукта...
  • 9 kjfdf

    0 1 Отговор
    Italianski bokluk
  • 10 mda

    0 0 Отговор
    А от опит знаеш ли за рекламните войни между едни от най-големите производители на автомобили? Там парите бог знае какви са и навярно знаеш, че не са за сметка на качеството. Просто при автомобилите добавената стойност е доволно голяма, за да покрие тези разходи. Бъз маркетинга не е толкова лошо нещо, погледни какво стана с Тесла модел 3, където предварителните заявки стигнаха 350 хиляди само за седмица.

    Коментиран от #11

  • 11 Julio

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "mda":

    Изобщо не е необходимо да питам бог за парите които се харчат за маркетинг. Отчетите на дружествата са публични и с повече ровене и знаене на езици можеш например да разбереш че ВАГ харчи най-много за ПиАр и реклама и въпреки това нормата на печалбата им е една от най-високите в бранша. Сам вече можеш да си направиш изводите кво ти слагат в колата накрая...
  • 12 Десислав Попов

    1 0 Отговор
    "таблото и волана малко напомнят за Porsche 911"
    Извинявай "автомобилни журналисте" Харизанов,ама ти виждал ли си Порше 911?И по какво точно си приличат а Алфата?
  • 13 WRX

    1 0 Отговор
    Аххх , невероятна е !
  • 14 бай Иван

    2 0 Отговор
    Няма съмнение,че италианците са лидери в дизайна!Аз съм луд фен на Мерцедес, но не мога да свикна с тяхното тесногръдие и консерватизъм.Не може да прозвеждаш колите си 20 години все с едно и също табло за уредите!
  • 15 Dimi

    0 0 Отговор
    Тия от Алфа са си повярвали много. Със стартова цена от 72 000 евро, не знам на какво се надяват.