Alfa Romeo Giulia, чието серийно производство започна този месец, се препъна сериозно в оценките на първите журналисти, на които бе предоставена за тестове. От британското издание Driving, чиито редактори са изпробвали четири коли от модела, са се сблъскали с всевъзможни технически неизправности и проблеми с качеството на дългоочакваната италианка.
Британските журналисти описват дефектите на първия от четирите автомобила като "ужасни". След като информационно-развлекателната система блокирала и се наложило да я рестартират, двигателят просто угаснал. Във втория седан по време на изпитанието светнала лампата за предупреждение за повреда в двигателя, а парктроникът на третата Giulia пищял през целия тест.
С проблеми изненадала неприятно и четвъртата от чисто новите "алфи". Нейната климатична инсталация разпределяла въздушните потоци абсолютно хаотично независимо от избрания режим. Мултимедията на този автомобил също "забивала" постоянно и се налагало непрекъснато да бъде рестартирана.
В отговор на отправените журналистически критики изпълнителният директор на Alfa Romeo Харалд Вестер се оправдал, че Giulia е изключително модерен автомобил, който буквално е претъпкан с електроника и различни сложни системи. Според него именно техническата напредничавост на конструкцията била виновна за множеството неизправности.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бай джапан
15:07 20.05.2016
2 ипонеца
Коментиран от #26
15:24 20.05.2016
3 Goro Lafchi
15:29 20.05.2016
4
15:41 20.05.2016
5 Никой
15:46 20.05.2016
6 некойси
15:48 20.05.2016
7 Технологии
16:12 20.05.2016
8 бръм
Коментиран от #11
16:13 20.05.2016
9 Haha
16:19 20.05.2016
10 ЛЛЛЛЛ
От 20 ревюта, само британците се позволиха да пуснат повечко критика. От всичко което четох до сега относно тази кола разбрах че е наистина читава и добър конкурент на другите премиуми и като цяло най-добрата Алфа която е била изкарвана през последните години.
16:23 20.05.2016
11
До коментар #8 от "бръм":
Позна ква е електрониката на Алфа, Бошчета някви......16:43 20.05.2016
12 Александър М
17:00 20.05.2016
13
17:10 20.05.2016
14 BMW фен
17:11 20.05.2016
15 Alfa N1
Коментиран от #16
17:23 20.05.2016
16 Петър Кимонов
До коментар #15 от "Alfa N1":
Тия от Факти така са се родили. Ти кой беше?17:43 20.05.2016
17 гост
Всички ревюта, които гледах са много позитивни.
Работил съм в завод на Мерцедес и Б класите не можеха да запалят още на поточната линия, колега караше такъв за тестване, понеже някои дефекти без реално каране и изминати километри няма как да се установят.
Английския астън мартин като му навиеш волана и го форсираш му падаше ремъка на генератора. На 5 предавка ги даваха как пристигат с хеликоптер да го оправят и аха се издигнаха колата направи същото. Посъветваха ги да не дават газ, да се не забавляват, че нещо пак може да се счупи.
17:54 20.05.2016
18 Жоро
Обожавам алфа, ама това е голяма излагация, да дадеш дефектни бройки на журналисти.
Определено невероятна кола, но и най-малките детайли трябва да работят, това си е основа. после може да е мощна и да е луксозна, и т.н.
Коментиран от #50
19:12 20.05.2016
19 onq s konq
19:32 20.05.2016
20 Весо
21:30 20.05.2016
21 факт
Коментиран от #23
21:43 20.05.2016
22 Plodviv
21:47 20.05.2016
23 Дарко
До коментар #21 от "факт":
Да не си от ПеУник?Коментиран от #33
22:27 20.05.2016
24 мъжага
22:57 20.05.2016
25 шофьор
Сега карам Пасат 2008 година. Удобна ми е, но я няма тръпката.
Ако това, дето пише в статията е вярно, то резилът е голям. Щом предоставяш кола за тест драйв, независимо Дачия или Ролс, всичко следва да е перфектно.
Поне така си мисля, че трябва да бъде.
23:11 20.05.2016
26 шофьор
До коментар #2 от "ипонеца":
2 седмици23:13 20.05.2016
27 Mercedes-Benz
Коментиран от #31, #34
23:54 20.05.2016
28 мъжкар
Коментиран от #32
00:17 21.05.2016
29 иван
Коментиран от #44
00:31 21.05.2016
30 коко
http://www.driving.co.uk/car-reviews/first-drive-review-2016-alfa-romeo-giulia-2/
"To judge by our brief fling, it should be able to show a BMW M3 a clean pair of heels on a racetrack." Май все пак се кара по-добре от немските, а?
00:48 21.05.2016
31 дабе
До коментар #27 от "Mercedes-Benz":
ееемиии и ти кат са научиш да пишеш накои ден и мирсидеса шъ има 4 колела02:44 21.05.2016
32 напредничавост на конструкцията
До коментар #28 от "мъжкар ":
Алфата си е добра.Истината е - "някъде там"
Алфата наистина си е добра.
Когато истината свърши, остава Алфата!
Катастрофирах 4 пъти с Алфа - винаги е била кола под наем. Жив съм !
Собствената ми кола е Волво V40 модел 2003 (с чистачките на фаровете), купена 2004 и е карана 52000км.! Оценена е 2014 от данъчните на 10 000$!!! Няма как да убедя някого, че Волвото е на 50К/км. и е непродаваемо, но пък си карам гнилата Алфа. Кефи ме да си карам Алфата. Ще си карам Алфата щом ми искат 50$ на месец от фирмата и поемат ремонтите. Не ми пука дали ще е счупи, но ще ми е жал - Алфата ме кефи!
02:46 21.05.2016
33 факт
До коментар #23 от "Дарко":
Ми как позна ве? Ут Голфградо съм, от Пеуник. И да каеш, че не ареесвам Алфата не е така... аресвам особенно модела 147. Просто не вервам на сложните системи в български условия. Тук съм патил и от пътища и от сервиз и от какво ли не. Представи си, брато, че караш тая иначе готина и модерна Алфетка? И вземе, че ти сервира проблема точно в проливен дъжд насред пътя Сухиндол-Левски, посред нощ? Ми кво ша праиш? Ша звънкаш на пътна помощ или на авер да дойде да ти оправи аутото или да те дърпа ли? Неее, ей затва аресвам Голф 2 и 3. Простички по електроника аутомобилес, здрави и за скорост до 120 км нямат никакви проблеми дори и слабите двигатели. Че какво повече да искам? Здравина, достатъчно мощност, икономичност, евтина поддръжка, умерен данък. За какво ми е тая супер Алфетка, ако постоянно ще и треперя да не сдаде багажа компютъра и да не ми сервира гафчета? Ми аз ще оплешивея съвсем...06:21 21.05.2016
34 Крум Янкулов
До коментар #27 от "Mercedes-Benz":
кажи ми една кола която след 5год.не струва половината пари08:53 21.05.2016
35 Трифонов
Това... уважаема редакция (ако изобщо имате такава), защо го спестихте във вашата "препечатка"?
Не ми отговаряйте, и сам се сетих. По същата причина, поради която и британците изобщо са я написали.
Ако една кола е такава, че изглежда като Алфа, върви брутално, вози по-добре от Ауди и се управлява по-добре от БМВ, никой уважаващ себе си автомобилен фен, не би акцентирал върху дефектния парктроник, забилата инфотейнмънт система и дефектният диагностичен датчик на двигателя. Това е като да недоволстваш след фантастичен секс с някаква безкрайно яка мацка, която ти е направила всичко, за което само си гледал по порноканалите, поради която причина те е изстреляла за първи път в живота ти на луната от кеф, от това, че й се е счупил нокътя, защото ноктопластиката й не била особено добра или пък, че случайно те е закачила със зъби "по едно време".
Това са тъпотии!!! Колата е перфектна и в никакъв случай не е по-ненадеждна от останалите!
Но въпреки всичко това, продажбите й ще бъдат, без никакво съмнение, пълен провал! Точно както всички останали Алфи преди нея. Не защото колите не са добри, а защото FCA не могат да правят бизнес. Някой преди време ми беше писал: "Ти Маркионе не го мисли, той управлява седмия автомобилен производител в света". Да, така е. Седмия са. В портфолиото им са Фиат, Алфа, Ланча, Феррари, Мазерати, MV Motori, Крайслер, Джип, Додж, Ивеко... и са седмия производител в света??? И знаете ли точно колко от тези марки са отбелязали счетоводна печалба през последните десет години? Ще ви кажа - точно три! Това е повод за... гордост или за срам?! Много скоро ще станат две. Защото тоя безумен, некомпетентен идиот Маркионе, някой друг още по-голям кретен, сега го направи шеф на Феррари! Та той реши, че ще прави Алфа Ромео премиум бранд, като ще започне от Джулия. Цените на Джулия са средно с 10 - 15 хил.лв. по-високи от съответните 3-та серия и А4. А QV версията стартира на цената на М4, не М3, на М4 цената. Е, страхотна е колата със сигурност, но от М4 със сигурност не е по-добра! Ей това измисли Маркионе. На един бранд с напълно разбит имидж, чието име е нарицателно за "скапана кола" - видно от повечето коментари по форуми и под статии - да му лепнеш цена с 10 и повече процента повече от цената, на която се продава най-продаваният премиум бранд в Света. Италианецът си внушава, че да продаваш коли е като да продаваш обувки преди 2008г. в Ню Йорк - шибваш една космическа цена - и парвенютата започват да те замерват с пачки. По трудния начин ще разберат, че автомобилният бизнес е НАЙ-консервативният бизнес в света и тая работа така не става!
Когато хващаш журналисти - "какви журналисти - да ти правят ревю на новата кола, особено на тая, дето мислиш да ти конкурира БМВ 3-та серия и която ти е последната надежда, за да не фалираш, освен тест-колите, трябва... ДА ГИ ПОДКУПИШ!!! При това солидно. Така, че да останат доволни. Инак - резултатът става, като този по-горе. Е, разбира се, можеш да се направиш на принципен... и да платиш по-късно цената на своята принципност с бъдещето си. Каква сделка, би възкликнал Пийх!!!
Да платиш, да платиш... ама как да платиш!? То за да обърнеш нещата спрямо Алфа, трябва да вървиш и непрестанно да плащаш на всички? Ами, да... така е! Вие я докарахте да е така днес. И видно е, че ще продължите и занапред по същия начин... докато окончателно я занулите тая марка.
Коментиран от #37
11:37 21.05.2016
36 Бат Саше
12:25 21.05.2016
37
До коментар #35 от "Трифонов":
Стига с тоя скапан бизнес бе Трифонов, колата е супер, а пък квото ша става ша става......Коментиран от #38
12:26 21.05.2016
38 Трифонов
До коментар #37 от " ":
Те и от Алфа очевидно разсъждават като тебе и затова колите им отиват директно в боклука, преди още да са ги пуснали в продажба. Като даваш 70 бона за кола, не ти се иска точно ти да си тоя, дето ще проверява дали обещанията на очилатия старец с пуловерчетата и налудното изражение, че тоя път вече всичко с колата е ОК, са верни.Това са автомобили, перфектни за закупуване на старо - безумно евтини, модерно изглеждащи и не особено често срещани. Проблемът е, че за да се продава добре на старо, първо трябва някой да се излъже да я купи нова!
Коментиран от #41
14:10 21.05.2016
39 асдфг
22:27 21.05.2016
40 Ванка
23:53 21.05.2016
41
До коментар #38 от "Трифонов":
До вчера твърдеше, че си имал Алфа 156 и си бил доволен от техническата и надеждност, днеска казваш че Алфа си е боклук и не си заслужава парите....... Много добре знаеш, че като излиза нов модел кола отначало има някои детски болести, поне изчакай да мине малко време, после живот и здраве ще видим дали си заслужава колата или не.Коментиран от #48
08:20 22.05.2016
42 МоТо
Мазда са малка фирма - с удоволствие ще подпишат договор!
Коментиран от #45
10:11 22.05.2016
43 Будинов
11:14 22.05.2016
44 Така е
До коментар #29 от "иван":
Ти си прИключвай! Явно изначално си увреден и то много повече от илитерат...12:52 22.05.2016
45 asdfg
До коментар #42 от "МоТо":
@МоТо, статийте бяха такива, че платформата беше разработена от алфа ромео, и дадена на мазда!А тая марка МАЗДА е пълен леш, имам лични наблюдения върху MPV-03, абсолютен КОШ! Слаби ламарини, доста слаб дизелов мотор, средно-здраво окачване, не особено добра електроника, гадни и неудобни седалки! Скъпи части, доста от тях трябва да се чакат от представителството на мазда! Съпоставени на равно до макароните, бих предпочел нещо поне да ми е удобно и красиво, а другото е, че са толкова често срещани евтините италианските коли, че части в моргите бол.
12:22 23.05.2016
46 тралала
Коментиран от #47
16:29 24.05.2016
47 СДФГ
До коментар #46 от "тралала":
Ми той и сега може да ти угасне мотора ,на 12 -годишния немски дръгел дето го караш.Като си прост и няма кво да кажеш,си мълчи.20:43 24.05.2016
48 Трифонов
До коментар #41 от " ":
Ами не е вярно, че това съм казал! Казал съм, че "отиват на боклука още преди да са пуснати в продажба". Т.е. идеята на изказването ми е, че биват обявени за боклук без дори да са пробвани. Пак за бизнеса говоря. Не за реалната надеждност. Винаги съм го твърдял и пак го повтарям - не са по-ненадеждни от всички останали в съответните класове. Но нали ти ме призова да спра да говоря за бизнеса и затова - спирам.17:25 25.05.2016
49 Николай
01:14 26.05.2016
50 МисЛиш ли
До коментар #18 от "Жоро":
А защо си мислите че конкурентите нямат проблеми... Хауди отзоваха 330хил коли заради дефекти... Мерцедесите през ден изкарват каквои ли не дефекти... Бмв и те ама там не се раздува а ся алфата като ги превъзхожда и почнаха да плюят...13:58 03.01.2018
51 Аз кентавърът
14:18 27.03.2019
52 Знаещия
01:54 16.05.2019
53 Знаещия
01:57 16.05.2019