20 Май, 2016 14:54 15 373 53

Британци съсипаха от критики качеството на новата Alfa

  • alfa romeo-
  • giulia-
  • тест-
  • харалд вестер

Alfa Romeo Giulia, чието серийно производство започна този месец, се препъна сериозно в оценките на първите журналисти, на които бе предоставена за тестове. От британското издание Driving, чиито редактори са изпробвали четири коли от модела, са се сблъскали с всевъзможни технически неизправности и проблеми с качеството на дългоочакваната италианка.

Британските журналисти описват дефектите на първия от четирите автомобила като "ужасни". След като информационно-развлекателната система блокирала и се наложило да я рестартират, двигателят просто угаснал. Във втория седан по време на изпитанието светнала лампата за предупреждение за повреда в двигателя, а парктроникът на третата Giulia пищял през целия тест.

С проблеми изненадала неприятно и четвъртата от чисто новите "алфи". Нейната климатична инсталация разпределяла въздушните потоци абсолютно хаотично независимо от избрания режим. Мултимедията на този автомобил също "забивала" постоянно и се налагало непрекъснато да бъде рестартирана.

В отговор на отправените журналистически критики изпълнителният директор на Alfa Romeo Харалд Вестер се оправдал, че Giulia е изключително модерен автомобил, който буквално е претъпкан с електроника и различни сложни системи. Според него именно техническата напредничавост на конструкцията била виновна за множеството неизправности.

 


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бай джапан

    9 0 Отговор
    Това не е нищо за истинския "Алфист". Тези журналисти на таблет ли искат да си играят или да карат кола. голяма работа, че климатика духал как си иска е нали изобщо духа, пищяла ми, ще пищи тая кола се кара само напред не назад, гаснела еми то няма да е алфа, ако не гасне. Супер си е колата с "техническа напредничавост", човекът си го е казъл. Истинският "алфист" е свикнал на всякакви несгоди, ще понесе и тези иначе няма да е Алфа Ромео хахаха :)
  • 2 ипонеца

    5 1 Отговор
    СУпер е! След 5~6 години, като поевтинее и и премахнат бъговете ще си я купя......

    Коментиран от #26

  • 3 Goro Lafchi

    4 0 Отговор
    Винаги съм се възхищавал на визията на Алфата. Преки впечатления от колата на брат ми предиии 15 години. Твърда возия, къси скорости, возил съм се на път-баир с много завои, приятели след нас с Голф, и то по-мощен. Алфата беше невероятна. Иначе аз съм привърженик на друга марка, шестак,чист атмосферен, над 200 к.с.
  • 4

    5 0 Отговор
    Не ми дреме за скапаната мултимедия и климатика, колата кара сърцето ми да бие учестено когато я гледам и слушам, ако разполагах с малко повече финанси с удоволствие щях карам и поддържам една 159 поне.
  • 5 Никой

    3 0 Отговор
    Kaто така добре си го знаят качеството и като на алфистите не им пукат тез неща, не разбирам, защо тогава са я натъпкали с такива глупости, които изтрелват цената й над еквивалетна 3ка? Бих се радвал ако беше чиста кола за шофиране, без много електроника и по-ниска нормална цена. Сега реално плащаш повече пари само, за да си различен и да имаш проблеми с неща, които не използваш.
  • 6 некойси

    2 3 Отговор
    Те това алфистите не мога да ги разбера :)
  • 7 Технологии

    3 0 Отговор
    То всички съвременни автомобили са препълнени с нововъведения и всякаква електроника, но те не правят така, странно защо ли?!?
  • 8 бръм

    4 0 Отговор
    Алфа винаги са имали проблеми с електрониката явно традицията продължава.

    Коментиран от #11

  • 9 Haha

    4 0 Отговор
    Абе не ми се вярва да е чак толкова зле. Иначе голяма анти-реклама де. Те по зле от някоя дачия я искараха.
  • 10 ЛЛЛЛЛ

    3 0 Отговор
    До колкото прочетох истинската статия колата е на ниво - цитат от цялата статия ''Возия добра колкото на БМВ и комфорт добър колкото но Ауди''.
    От 20 ревюта, само британците се позволиха да пуснат повечко критика. От всичко което четох до сега относно тази кола разбрах че е наистина читава и добър конкурент на другите премиуми и като цяло най-добрата Алфа която е била изкарвана през последните години.
  • 11

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "бръм":

    Позна ква е електрониката на Алфа, Бошчета някви......
  • 12 Александър М

    0 0 Отговор
    Аууу ужас, спрял касетофона. И сЯ Кво? На мен не ми трябват безмисленните екстри. Виждам преминаване към надлъжен мотор и задно предаване, нещо което се явява като прецедент в автомобилостроенето. Ако са направили читаво и адекватно окачване, с добър баланс(2 към 1)и двигател и трансмисия с ресурс не като на носна кърпичка не бих се замислил да съм собственик на такава кола.
  • 13

    0 0 Отговор
    [youtube]www.youtude.com/watch?v=zON4bWsl2Ek[/youtube]
  • 14 BMW фен

    3 8 Отговор
    Алфа, какво да кажа ... Преди време имах 156-ца. Никога , ама никога не си купувайте Алфа.
  • 15 Alfa N1

    1 0 Отговор
    От кога па журналистите станаха тест шофьори...

    Коментиран от #16

  • 16 Петър Кимонов

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Alfa N1":

    Тия от Факти така са се родили. Ти кой беше?
  • 17 гост

    0 0 Отговор
    Напълно нормално е първите коли да имат дефекти, това е нова платформа, която тепърва ще развият. При все че повечето части по електрониката не са италиански, странно каква антиреклама е това. Инак колата има страхотен двигател, интериор, визия и практичност. Звукът е страхотен, не знам да има по-добър в нейния клас и то от турбо-двигател с под 3л. обем.
    Всички ревюта, които гледах са много позитивни.
    Работил съм в завод на Мерцедес и Б класите не можеха да запалят още на поточната линия, колега караше такъв за тестване, понеже някои дефекти без реално каране и изминати километри няма как да се установят.
    Английския астън мартин като му навиеш волана и го форсираш му падаше ремъка на генератора. На 5 предавка ги даваха как пристигат с хеликоптер да го оправят и аха се издигнаха колата направи същото. Посъветваха ги да не дават газ, да се не забавляват, че нещо пак може да се счупи.
  • 18 Жоро

    1 0 Отговор
    Чисто нова кола не трябва да има дефекти. Недопустимо е в такава конкурентна среда каквато съществува в момента.
    Обожавам алфа, ама това е голяма излагация, да дадеш дефектни бройки на журналисти.
    Определено невероятна кола, но и най-малките детайли трябва да работят, това си е основа. после може да е мощна и да е луксозна, и т.н.

    Коментиран от #50

  • 19 onq s konq

    1 2 Отговор
    Е затва тр се купуват коли втора употреба-хем изгодно,хем всички дефекти отстранени.
  • 20 Весо

    2 0 Отговор
    Британски лигльовци.
  • 21 факт

    1 2 Отговор
    Ето затова не си падам по климатроници и парк-системи, нито по мултимедийни и автопилотни автомобили... за мен Голф 2-3 са повече практични от най-натруфените супер автомобили с всякакви сателитни навигации и джжаджи. Простото понякога е по-практично, от скъпите екстри. А и по-лесно се ремонтира на пътя... Честит ви електронен робски 21 век! Което не означава, че отричам електрониката - напротив, тя е навред и безценна! Просто твърдя, че превръщането на човека в слуга пасажер на умен автомобил тип робот ще го досмаже като шофьор и все повече ще разчита на колата да му върши работата и да внимава вместо него. затова? Купете си Москвич 412 и ще станете шофьори, особенно ако сте в София... Особенно, ако намерите модел с повредена задна скорост... Аз разкарвах безалкохолно за едно тарикатче с приспособен за пикап такъв. Първо бицепсите ми се наляха да тикам барутника като влезе в задънена улица... После хванах хемороиди, докато успеяд а товаря и разтоварвам касите. Накрая хванах сърдечен удар, като ми даваше мижава заплата. А най-върховното бе, че като влезеш натоварен в задръстена улица почват да благославят и теб и майка ти всички насрещни и отзад шофьори, даже и жените... тогава научих, какво значи термина "благословия". мама сигурно насън се е въртяла от толкова благословии.... А мен постоянно ме болеше врата, от "благословиите" на останалите водачи на МПС. Абе тая алфа освен за сервиза, за друго не става. че как ще я оправиш насред път, като ти спретне номер?

    Коментиран от #23

  • 22 Plodviv

    2 0 Отговор
    В отговор на отправените журналистически критики изпълнителният директор на Alfa Romeo Харалд Вестер се оправдал, че Giulia е изключително модерен автомобил, който буквално е претъпкан с електроника и различни сложни системи. Според него именно техническата напредничавост на конструкцията била виновна за множеството неизправности.------Без коментар.....
  • 23 Дарко

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "факт":

    Да не си от ПеУник?

    Коментиран от #33

  • 24 мъжага

    8 2 Отговор
    Щом островните гейове не я харесват , значи Алфата е супер!!!На тях само Воксхоли и Голфове им вършат работа-истински коли за истински п...си!!!
  • 25 шофьор

    0 0 Отговор
    Още тъгувам по моята 155-ца. Купих я на 7 г. и я карах до 18-та й година. Колкото и да ви е странно, нямах сериозни ремонти. Само консумативи и 2 пъти предно окачване. Нито климатроника отказа, нито някаква електроника. 2 след като я продадох вече съжалявах.
    Сега карам Пасат 2008 година. Удобна ми е, но я няма тръпката.
    Ако това, дето пише в статията е вярно, то резилът е голям. Щом предоставяш кола за тест драйв, независимо Дачия или Ролс, всичко следва да е перфектно.
    Поне така си мисля, че трябва да бъде.
  • 26 шофьор

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "ипонеца":

    2 седмици
  • 27 Mercedes-Benz

    1 4 Отговор
    Еми от италиянска кола какво очакват, след 2 год. ще струва половината пари и ще тропа като каруца, а пластмасите в интериора ще дрънкат като войнишко канче!

    Коментиран от #31, #34

  • 28 мъжкар

    0 5 Отговор
    ХА ХА ХА ХАААА!!!Къде са сега защитниците на тази марка които толкова ревностно я защитаваха тука с коментарите си и едва ли не бяха готови да скочат на бой само и само за да наложат своето мнение че алфата била "хубава кола".Истината е една алфа ромео си е жив боклук.По-старите модели като 155-тицата горе долу ги бива и са относително безпроблемни но вече по-новите са пълен фъш тва е все едно да се опиташ да направиш нещо ново но да не знаеш как да го направиш точно това са направили италианските инженери.

    Коментиран от #32

  • 29 иван

    0 1 Отговор
    Същата е историята и на фият стило прекючвам с италяските автомобили

    Коментиран от #44

  • 30 коко

    1 2 Отговор
    Хитро използван преразказ на оригиналната статия. Хейтърчетата само това чакаха да чуят, но преди да се радвате прочетете цялата статия /ако знаете езици/ ето тук:
    http://www.driving.co.uk/car-reviews/first-drive-review-2016-alfa-romeo-giulia-2/
    "To judge by our brief fling, it should be able to show a BMW M3 a clean pair of heels on a racetrack." Май все пак се кара по-добре от немските, а?
  • 31 дабе

    2 2 Отговор

    До коментар #27 от "Mercedes-Benz":

    ееемиии и ти кат са научиш да пишеш накои ден и мирсидеса шъ има 4 колела
  • 32 напредничавост на конструкцията

    4 0 Отговор

    До коментар #28 от "мъжкар ":

    Алфата си е добра.
    Истината е - "някъде там"
    Алфата наистина си е добра.
    Когато истината свърши, остава Алфата!
    Катастрофирах 4 пъти с Алфа - винаги е била кола под наем. Жив съм !
    Собствената ми кола е Волво V40 модел 2003 (с чистачките на фаровете), купена 2004 и е карана 52000км.! Оценена е 2014 от данъчните на 10 000$!!! Няма как да убедя някого, че Волвото е на 50К/км. и е непродаваемо, но пък си карам гнилата Алфа. Кефи ме да си карам Алфата. Ще си карам Алфата щом ми искат 50$ на месец от фирмата и поемат ремонтите. Не ми пука дали ще е счупи, но ще ми е жал - Алфата ме кефи!
  • 33 факт

    2 1 Отговор

    До коментар #23 от "Дарко":

    Ми как позна ве? Ут Голфградо съм, от Пеуник. И да каеш, че не ареесвам Алфата не е така... аресвам особенно модела 147. Просто не вервам на сложните системи в български условия. Тук съм патил и от пътища и от сервиз и от какво ли не. Представи си, брато, че караш тая иначе готина и модерна Алфетка? И вземе, че ти сервира проблема точно в проливен дъжд насред пътя Сухиндол-Левски, посред нощ? Ми кво ша праиш? Ша звънкаш на пътна помощ или на авер да дойде да ти оправи аутото или да те дърпа ли? Неее, ей затва аресвам Голф 2 и 3. Простички по електроника аутомобилес, здрави и за скорост до 120 км нямат никакви проблеми дори и слабите двигатели. Че какво повече да искам? Здравина, достатъчно мощност, икономичност, евтина поддръжка, умерен данък. За какво ми е тая супер Алфетка, ако постоянно ще и треперя да не сдаде багажа компютъра и да не ми сервира гафчета? Ми аз ще оплешивея съвсем...
  • 34 Крум Янкулов

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "Mercedes-Benz":

    кажи ми една кола която след 5год.не струва половината пари
  • 35 Трифонов

    0 0 Отговор
    В статията пише обаче още, че "колата върви страхотно, вози по-добре от Ауди и се управлява по-добре от БМВ".
    Това... уважаема редакция (ако изобщо имате такава), защо го спестихте във вашата "препечатка"?
    Не ми отговаряйте, и сам се сетих. По същата причина, поради която и британците изобщо са я написали.
    Ако една кола е такава, че изглежда като Алфа, върви брутално, вози по-добре от Ауди и се управлява по-добре от БМВ, никой уважаващ себе си автомобилен фен, не би акцентирал върху дефектния парктроник, забилата инфотейнмънт система и дефектният диагностичен датчик на двигателя. Това е като да недоволстваш след фантастичен секс с някаква безкрайно яка мацка, която ти е направила всичко, за което само си гледал по порноканалите, поради която причина те е изстреляла за първи път в живота ти на луната от кеф, от това, че й се е счупил нокътя, защото ноктопластиката й не била особено добра или пък, че случайно те е закачила със зъби "по едно време".
    Това са тъпотии!!! Колата е перфектна и в никакъв случай не е по-ненадеждна от останалите!
    Но въпреки всичко това, продажбите й ще бъдат, без никакво съмнение, пълен провал! Точно както всички останали Алфи преди нея. Не защото колите не са добри, а защото FCA не могат да правят бизнес. Някой преди време ми беше писал: "Ти Маркионе не го мисли, той управлява седмия автомобилен производител в света". Да, така е. Седмия са. В портфолиото им са Фиат, Алфа, Ланча, Феррари, Мазерати, MV Motori, Крайслер, Джип, Додж, Ивеко... и са седмия производител в света??? И знаете ли точно колко от тези марки са отбелязали счетоводна печалба през последните десет години? Ще ви кажа - точно три! Това е повод за... гордост или за срам?! Много скоро ще станат две. Защото тоя безумен, некомпетентен идиот Маркионе, някой друг още по-голям кретен, сега го направи шеф на Феррари! Та той реши, че ще прави Алфа Ромео премиум бранд, като ще започне от Джулия. Цените на Джулия са средно с 10 - 15 хил.лв. по-високи от съответните 3-та серия и А4. А QV версията стартира на цената на М4, не М3, на М4 цената. Е, страхотна е колата със сигурност, но от М4 със сигурност не е по-добра! Ей това измисли Маркионе. На един бранд с напълно разбит имидж, чието име е нарицателно за "скапана кола" - видно от повечето коментари по форуми и под статии - да му лепнеш цена с 10 и повече процента повече от цената, на която се продава най-продаваният премиум бранд в Света. Италианецът си внушава, че да продаваш коли е като да продаваш обувки преди 2008г. в Ню Йорк - шибваш една космическа цена - и парвенютата започват да те замерват с пачки. По трудния начин ще разберат, че автомобилният бизнес е НАЙ-консервативният бизнес в света и тая работа така не става!
    Когато хващаш журналисти - "какви журналисти - да ти правят ревю на новата кола, особено на тая, дето мислиш да ти конкурира БМВ 3-та серия и която ти е последната надежда, за да не фалираш, освен тест-колите, трябва... ДА ГИ ПОДКУПИШ!!! При това солидно. Така, че да останат доволни. Инак - резултатът става, като този по-горе. Е, разбира се, можеш да се направиш на принципен... и да платиш по-късно цената на своята принципност с бъдещето си. Каква сделка, би възкликнал Пийх!!!
    Да платиш, да платиш... ама как да платиш!? То за да обърнеш нещата спрямо Алфа, трябва да вървиш и непрестанно да плащаш на всички? Ами, да... така е! Вие я докарахте да е така днес. И видно е, че ще продължите и занапред по същия начин... докато окончателно я занулите тая марка.

    Коментиран от #37

  • 36 Бат Саше

    0 0 Отговор
    Винаги съм харесвал Алфа, но факторът MADE IN ITALY ,винаги е бил определящ за марката.
  • 37

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Трифонов":

    Стига с тоя скапан бизнес бе Трифонов, колата е супер, а пък квото ша става ша става......

    Коментиран от #38

  • 38 Трифонов

    4 0 Отговор

    До коментар #37 от " ":

    Те и от Алфа очевидно разсъждават като тебе и затова колите им отиват директно в боклука, преди още да са ги пуснали в продажба. Като даваш 70 бона за кола, не ти се иска точно ти да си тоя, дето ще проверява дали обещанията на очилатия старец с пуловерчетата и налудното изражение, че тоя път вече всичко с колата е ОК, са верни.
    Това са автомобили, перфектни за закупуване на старо - безумно евтини, модерно изглеждащи и не особено често срещани. Проблемът е, че за да се продава добре на старо, първо трябва някой да се излъже да я купи нова!

    Коментиран от #41

  • 39 асдфг

    2 0 Отговор
    Направо е смешно, не вярвам чисто нов автомобил да дава толкова дефекти! Чиста АНТИ–РЕКЛАМА е това, пък и преди британците, жабарите са си ги тествали. Хора осъзнайте се, и вие коментирате и лежите на някви твърдения, които са от миналото на марката. Тая кола дори на живо не сте я виждали, кво говорите въобще??!
  • 40 Ванка

    2 0 Отговор
    Това е нагласена анти реклама алфата си е велика кола с дух и характер не е по малка здрава от БМВ или Мерцедес въпроса идва от експлоатацията те британците от технология не разбират само знаят да си пият бирата
  • 41

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Трифонов":

    До вчера твърдеше, че си имал Алфа 156 и си бил доволен от техническата и надеждност, днеска казваш че Алфа си е боклук и не си заслужава парите....... Много добре знаеш, че като излиза нов модел кола отначало има някои детски болести, поне изчакай да мине малко време, после живот и здраве ще видим дали си заслужава колата или не.

    Коментиран от #48

  • 42 МоТо

    0 1 Отговор
    Този Макароне(Маркионе),взе от Мазда МХ-5 - да даде за проба една такава Алфа на заводите в Хирошима да произведат един тираж за Азия - ще убие коня- убеден съм че нищо няма да дефектира години наред!Имат идеи,лошо изпълнение - с италиански лигльовци за работници - добре защитени(и мързеливи) от техните Профсъюзи,такива ще са колите,за съжаление!
    Мазда са малка фирма - с удоволствие ще подпишат договор!

    Коментиран от #45

  • 43 Будинов

    1 0 Отговор
    Ако човек се замисли,какво да очакваш от енглендерите.П...лска държава владяла със измама и насилие половин свят.Да си гледат кошниците ровър,мини и тн че то и тези марки само имената са техни.добре че шваби и японци им дадоха мотори и насоки в тоя бранш че още да карат триколките.А за тези дето л..норат против "'made in italy''то явно друго от злоба не им остава.Нека си карат немските грозници произведени миналия век и нека хейтват на воля.Само който не е карал алфа няма понятие за каква тръпка иде реч
  • 44 Така е

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "иван":

    Ти си прИключвай! Явно изначално си увреден и то много повече от илитерат...
  • 45 asdfg

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "МоТо":

    @МоТо, статийте бяха такива, че платформата беше разработена от алфа ромео, и дадена на мазда!

    А тая марка МАЗДА е пълен леш, имам лични наблюдения върху MPV-03, абсолютен КОШ! Слаби ламарини, доста слаб дизелов мотор, средно-здраво окачване, не особено добра електроника, гадни и неудобни седалки! Скъпи части, доста от тях трябва да се чакат от представителството на мазда! Съпоставени на равно до макароните, бих предпочел нещо поне да ми е удобно и красиво, а другото е, че са толкова често срещани евтините италианските коли, че части в моргите бол.
  • 46 тралала

    0 1 Отговор
    Made in Italy = Бегай бърже у сервизо. Да ВИ е честита новата Алфа скъпи фенове на тръпката. И на мен би ми скочило сърцето ,ако знам че всеки момент двигателят ми може да угасне ,защото съм си сменил станцията на радиото си. Айде със здраве и пийте по две розови хапченца ,че да не вземе нещо да цръкне.Много драма в този форум.

    Коментиран от #47

  • 47 СДФГ

    3 0 Отговор

    До коментар #46 от "тралала":

    Ми той и сега може да ти угасне мотора ,на 12 -годишния немски дръгел дето го караш.Като си прост и няма кво да кажеш,си мълчи.
  • 48 Трифонов

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от " ":

    Ами не е вярно, че това съм казал! Казал съм, че "отиват на боклука още преди да са пуснати в продажба". Т.е. идеята на изказването ми е, че биват обявени за боклук без дори да са пробвани. Пак за бизнеса говоря. Не за реалната надеждност. Винаги съм го твърдял и пак го повтарям - не са по-ненадеждни от всички останали в съответните класове. Но нали ти ме призова да спра да говоря за бизнеса и затова - спирам.
  • 49 Николай

    1 2 Отговор
    Тази уникална кола,ще има същия успех като Ситроен С6. От 500 произведени коли,450 са на склад.Останалите 50 са раздадени във вид на томболи и лотарии! Един да стане прав и да каже,че има отделени 100000 лв. и ще ги даде за тази последна дума на техниката!
  • 50 МисЛиш ли

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Жоро":

    А защо си мислите че конкурентите нямат проблеми... Хауди отзоваха 330хил коли заради дефекти... Мерцедесите през ден изкарват каквои ли не дефекти... Бмв и те ама там не се раздува а ся алфата като ги превъзхожда и почнаха да плюят...
  • 51 Аз кентавърът

    0 0 Отговор
    Пълни глупости.Анти Алфа пропаганда за да се намали конкуренция на пазара.Особенно от британци, дето правят всевъзможни трошляци .Винаги ги е било яд, че не са първи и в топ Гиър а постоянно се опитват да си изтъкнал бараките пред тези на немците.Нкщо, че половината от марките им ги държат индийци.
  • 52 Знаещия

    1 0 Отговор
    Колата върви и вози ФЕНОМЕНАЛНО! Цената ѝ е неадекватна.
  • 53 Знаещия

    1 0 Отговор
    Колата върви и вози ФЕНОМЕНАЛНО! Цената ѝ е неадекватна. Липсва достатъчно премиално излъчване.