Британският състезател и телевизионен водещ Тиф Нийдел обяви края на автомобилната поредица Fifth Gear, чието лице бе от първия епизод, излъчен през 2002 г. Причина за закриването на предаването са проблеми с финансирането, съобщава водещият в профила си в Twitter.
Тиф Нийдел започва кариерата си в телевизията през 1987-а като едно от лицата на Top Gear (Джеръми Кларксън се присъединява към предаването година по-късно). През 2001 г., когато BBC закрива шоуто, Тиф се мести заедно с целия снимачен екип в Channel 5 и създава Fifth Gear.
Постоянен водещ заедно с Нийдел от самото начало е Вики Бътлър-Хендерсън. През 2006 г. към тях се присъединява журналистът Джони Смит. По различно време в екипа на предаването се включват състезателят Джейсън Плейто, Том Форд и Куентин Уилсън.
Fifth Gear се излъчва по Channel 5 до 2011 г. От 2012 до 2014-а шоуто вървеше по Discovery Channel, а след това - по History Channel.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
това предаване беше наистина добро, не толкова шоу колкото изпитване на колите по различни начини. Едни от най-добрите тестове са техни и дават пълна представа за колата от професионални шофьори, а не като Топ Гиър - водещи - палячковци.
Коментиран от #19
13:54 25.05.2016
2 Деян
Иначе и аз съм гледал всичките Top gear и ми беше интересно. НО явно няма пари за такъв тип шоу по ТВ.
14:01 25.05.2016
3 sadwa
14:47 25.05.2016
4 ТВтв
На мен и 2-те предавания и Топ Гиър и 5-та предавка много ми допадаха и се забавлявах, докато на всякаквите канали в ютуб изобщо нямам вяра и рядко си правя труда да ги гледам.
Коментиран от #14
15:43 25.05.2016
5 Бай Коста
Коментиран от #6
15:52 25.05.2016
6 АЗЛК
До коментар #5 от "Бай Коста":
Бай Коста - Тиф е професионален състезател. Джеза на тема автомобили / професионално / не може да на пръста да му стъпи. Но пък правеше шоу за масите16:26 25.05.2016
7 мърморко
16:35 25.05.2016
8 Никой
17:26 25.05.2016
9 гост
18:22 25.05.2016
10 Роман Ценов
19:22 25.05.2016
11 Никито Иванов
таман съ запалих !
19:29 25.05.2016
12 Анастасия Трегубова
За съжаление,всичко хубаво си има и край.
Все пак,може да се успокояваме с руската версия "Разгон"(преди беше "Москва рулит"),тестовете не са нещо особенно,но поне водещата компенсира с визия.
21:11 25.05.2016
13 Десислав Попов
21:24 25.05.2016
14 Никола
До коментар #4 от "ТВтв":
Всъщност не си прав, защото съвременните автомобили са в пъти по-здрави от тези през 30-40 или 50 години . Всички , ама всички автомобили гниеха много бързо в рамките на няколко години ( е ако не са карани в Сахара) , дефектите в новите коли бяха доста независимо от марката , разхода беше огромен за скромните "коне" , за сигурност да не говорим ! Двигателите трудно изкарваха 150-160хил. без основен ремонт , а днешните спокойно достигат 600хил. при правилна употреба , справка такситата .Коментиран от #15
23:46 25.05.2016
15 onq s konq
До коментар #14 от "Никола":
Точно от момента в който колите станаха "негниещи",пътищата се напълниха и потокът към автоморгите от непоправимо намачкани МПС-та се увеличи десеторно.Коментиран от #16
01:55 26.05.2016
16 гост
До коментар #15 от "onq s konq":
Това няма нищо общо с колите, а с празноглавите управляващи и икономическото положение на народа. Всеки простак може да си купи кола за под 1000лв и да стане следващия убиец на пътя, без значение дали има книжка или не. Управляващите се виновни, че не се налага ефективен контрол, корупцията е виновна всякакви колесни да се движат по пътищата, простотията на хората е виновна, че предпочитат да дадат 20лв на полицай отколкото да слагат животоспасяващ колан. У нас нищо не се развива логично и разумно, тъпаците са милионери бизнесмени, а интелигентните хора са чистачи.11:05 26.05.2016
17 Бургас
18:17 26.05.2016
18 pyle
19:39 26.05.2016
19 Перфе
До коментар #1 от "гост":
Топ Гиър е мн по добро19:33 24.04.2018
20 гост
16:59 26.04.2018