Огромният интерес, който събуди автономната система за управление на Tesla Model S, явно не предизвиква подобен ефект у всички собственици на американския електромобил. За разлика от мнозина, които се заеха трескаво да изпробват възможностите на автопилота в "бойна" обстановка, мъжът в клипа по-долу сладко си подремва.
Tesla предлага системата за управление без намесата на шофьора от есента на миналата година. Тя позволява на Model S да се движи самостоятелно, да се престроява с подаване на мигач, да търси свободни паркоместа и да ги заема. От компанията обаче натъртват, че отговорност за ставащото на пътя все още носи водачът.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
12:31 26.05.2016
2 хърррр
Иначе поредния рекламен трик "а ла Тесла" ....един си спи докато се придвижва в задърстване.
Интересно ми е дали от Тесла имат приложение за програмата си за БГ пазара. Тук всЕкви джигитчета и тарикатчета се мУат, засичат, подсичат изненадващо от лЕво и дЕсно....Струва ми се, че ще яде теслата бой и тенекеджийте няма да й смогнат :)
12:35 26.05.2016
3 Айде
12:36 26.05.2016
4 don kihot
Коментиран от #9
13:56 26.05.2016
5 няма стане
Коментиран от #6
14:01 26.05.2016
6 Писна ми
До коментар #5 от "няма стане":
стига дрънка глупости ве незнайкоhttps://youtu.be/fgZOtr0vLKM?t=15
автопилота на Модел С без маркировка се справя по добре и от теб
Коментиран от #7, #8
14:19 26.05.2016
7 няма стане
До коментар #6 от "Писна ми":
Живи и здрави, ти си специалиста: TLDR: Tesla Autopilot works extremely well on freeways with clear lane marking, which is what it was designed to do. Beyond that, just remember it's mainly reliant on being able to see lanes, the car ahead of you and to some extent GPS and sideways sensors. It doesn't handle sharp turns well or people aggressively merging into your lane.15:09 26.05.2016
8 Фитипалди
До коментар #6 от "Писна ми":
Това клипче към което си дал линк е абсолютно менте. Автомобила се движи само направо и на едно място има лек десен завой. Шофьора подпира волана с краката и отдолу и за това камерата снима само половината волан и пътя отпред.15:54 26.05.2016
9 Бай Хой
До коментар #4 от "don kihot ":
К'о речи ... чи ни тъ чух .... Базовият модел е 259кс. а P90D модификацията е с 503кс на задния мост и 250кс на предния....има-няма 2.8 сек до 100км/ч. Айде сЕга хОди да поспиш къде намериш. Донки Хот–е ........17:43 26.05.2016
10 Кобрата
18:38 26.05.2016
11 Роман Ценов
Коментиран от #13
19:15 26.05.2016
12 иво
19:31 26.05.2016
13 бай Петко
До коментар #11 от "Роман Ценов":
Лада показа ел. прототип, мисля, че беше на базата на Самара. Евтин, но не лош, опростен, без излишни глезотии, но въпреки това, ако цената е достъпна си струва! Нещо беше около 21000 в беге парици май? Е, не е като 140000 долара. Освен това по качества не отстъпваше на Теслата кой знае колко. но го нема на пазара. Мисля, че и беге ентусиасти предложиха електромобил като идея, но после не се чу, какво е станало? Навред има талантливи конструктори. Тук също има, но поне засега наше производство няма. Явно властта и корпоративни лобита ги спъват... Няма друго обяснение, за да не се получава родното.19:51 26.05.2016
14 Somebody
Хората не ги произвеждат за България. Умеете само да плюете и да критикувате без дори да сте видели колата на живо.
20:15 26.05.2016
15 Дизела
Най съм впечателен обаче от ускорението - все едно излитам. Иначе тежи като камион. В малък 3 пръста бордюр едва не пукнах джантата.
21:11 26.05.2016
16 подаване на мигач
21:38 26.05.2016
17 Дачо
01:02 27.05.2016
18 ХВВР
Коментиран от #19
02:08 27.05.2016
19 гошо
До коментар #18 от "ХВВР":
Защото е ужасно неефективно. Общо взето като си зареждаш телефона не ти пука че ще изхарчиш още няколко вата, ама като си зареждаш колата едва ли искаш да похабиш няколко киловата, защото те мързи да вкараш един щепсел.10:25 27.05.2016
20 Трифонов
11:10 28.05.2016
21 Хмм
Само 6 тесли дойдоха... нещо не ги карат много
Но тягата на тая кола е извънземна! Не го ли изпиташ, не си живял!
13:54 29.05.2016