На пръв поглед това изглежда като загубена от немското купе битка поради 550-те конски сили и 680-те нютонметра на стилния англичанин F-Type R, но това е само на пръв поглед. Всъщност тези автомобили са с еднаква кубатура от 5.0 литра поради факта, че в класическото M3 е напъхан един от най-добре звучащите агрегати на мюнхенците - V10, помещаващ се обикновенно в M5 от серията Е60. Въпреки това въртящият момент на амосферния баварски колос е значително по-малък - 520 нютонметра. M3 обаче има преимущество в теглото въпреки сложната конверсия по натъпкването на десет цилиндъра в двигателен отсек, който не е предвиден за тях и скоростната им кутия. M3 E30 и десетцилиндровия двигател може би е една от най-добрите комбинации мечтани от феновете.
29 Май, 2016 01:00 13 478 6
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 така е
02:10 29.05.2016
2
Коментиран от #3
10:40 29.05.2016
3 Никой
До коментар #2 от " ":
Това е все едно да кажеш, че ново М4 е по-стилно и класно от класически Е тайп. Пълни небивалици. Нова кола не може да стъпи и на пръста на класически легенди като куаттро, е30, е тайп, 124 и т.н. В старите коли има някаква простота и изчистеност, не сглобени просто да впечатляват мутрите. И това видео демонстрира проблема на повечето нови "дебели" коли. Твърде тежки са. Разчитат само на груба мощ и вървят против законите на физикатаКоментиран от #4
11:50 29.05.2016
4
До коментар #3 от "Никой":
Самото сравнение е некоректно, по-голямото тегло се налага заради новите високи изисквания за пасивна сигурност. Изисква се голяма структурна здравина на клетката за пътниците, което няма как да не доведе до по-голямо тегло и по-големи размери, иначе и мен ме кефят повече по-старите коли.12:47 29.05.2016
5 xxx
Серизоно, напишете нещо наситина интересно, стига сте ни занимавали с клипове за възродени 30 год дрънголници.
Коментиран от #6
08:50 30.05.2016
6 Никой
До коментар #5 от "xxx":
Баш някой келеш ще ти извади от гаража е30 М3 за 50 хиляди долара.10:36 30.05.2016