Светът на 4х4 возилата се промени доста през последните години. Традиционните всъдеходи от рода на Jeep Wrangler, разполагащи с рама и окачване, подобно на камион, все повече отстъпват място на т.нар. кросоувъри. Те са по-комфортни, но отстъпват по проходимост на истинските "джипки". Сега ще ви представим 5 автомобила с повишена проходимост, които са бързи и комфортни, но когато асфалтът изчезне, няма да ви предадат.
Toyota методично приближава своята луксозна марка Lexus към елита, но има един модел, който си остава истински всъдеход. Въпреки натруфената му външност и многото екстри Lexus LX 570 си остава завоалиран вариант на Toyota Land Cruiser и проходимостта му е доста над средното за класа равнище.
Японците от Mazda искат тяхната продукция да се асоциира с производството на спорткари и принципно не обичат да газят в калта. Не така обаче стоят нещата с модела CX-5, който предлага една наистина "умна" 4х4 система, позволяваща му да се справя по-добре от повечето от конкурентите си в пресечена местност.
Forester има уникална 4х4 система и клиренс по-голям от този на Jeep Grand Cherokee. Ъглите на атака също са отлични, като всичко това предлага на водача отлична проходимост в доста тежки терени. Почти всички Forester-и разполагат и с бутона X-Mode, подпомагащ преминаването на препятствия в труднопроходими места.
Външността на този кросоувър е почти като на комбито V60, но повярвайте - това е един, наистина добре измислен автомобил с повишена проходимост. Окачването му е заимствано от XC60, а клиренсът му е по-голям с цели 7.5 сантиметра, в сравнение със своя "асфалтов брат" V60.
Уникалният лукс, който струи от Bentayga, както отвън, така и отвътре не трябва да ви заблуждава. Първото SUV на Bentley е истински убиец на дюни. Той и така е замислен, защото един от основните пазари за Bentayga е Близкия изток, а водачите на МПС-та там смятат надпреварите в пустинята за събитие от национален характер.
Направете подробно сравнение на техническите характеристики - ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дедо ви
Коментиран от #13
10:44 30.05.2016
2 яшката
10:49 30.05.2016
3 off
11:18 30.05.2016
4 1111
11:22 30.05.2016
5 Стамат
12:27 30.05.2016
6 Роман Ценов
Коментиран от #7
12:52 30.05.2016
7 Julio
До коментар #6 от "Роман Ценов":
Предполагам защото са качили нетрадиционни за сегмента коли (може би изключвайки Субаруто което по дифолт се счита за офроуд джипка). Аз например не подозирах че CX-5 има подобни достойнства и че може да му се довериш да те изкара от някоя сериозна кал.13:30 30.05.2016
8 Гоуст
14:35 30.05.2016
9 Gest
15:10 30.05.2016
10
17:00 30.05.2016
11 Well well well
Коментиран от #12
17:27 30.05.2016
12 WRX
До коментар #11 от "Well well well":
Forestera-a със сигурност не е "паркетка" :)17:48 30.05.2016
13 Румбо
До коментар #1 от "Дедо ви":
Къде набърка НИВА-та???Тя е в зоната на истинските джипове без никакъв лукс.Ако имаше и прилично качество на изработка,с по-надеждни компоненти,цена нямаше да има!Ама не би....Коментиран от #17
18:08 30.05.2016
14 Никито Иванов
18:09 30.05.2016
15 Никито Иванов
Коментиран от #16
18:13 30.05.2016
16 факт
До коментар #15 от "Никито Иванов":
Прав си, Нивата сега Шевролет, не е за изхвърляне, ако човек не гони супер скорости и супер мощности... Тя е просто високопроходим, но бавнопроходим джип, на когото можеш да разчиташ, но не трябва да очакваш да го направи като Туарега с бясна скорост. А и двигателите са несъпоставими. Всички тези СУВ-мобили тук са с мощности и кубатури далеч над Нивата. Затова и не могат да се състезават на едно ниво. Нивата може да се конкурира с Дачия Дъстър, Кия Спортейдж, Хонда ЕйчЕрВи с по-слаб двигател, и много други СУВ. От снимките и данните на производителите най-много ми хареса Мазда МХ5 и Субару Форестър. Возиили са ме през голяма калотия с по-предният модел - въобще не затъна. А той бе по-нисък от това на снимката, според описанието. При това бе, с поизтъркани гуми... Даваха рекламно видео с Мазда МХ5 наистина се катери през баири, разкаляни пътища, сухи пустинни условия и камънаци, изобщо е отличен автомобил и можеш да разчиташ на него стига да не катериш стена де... В рамките на възможното... Ако обаче и поставиш и лебедки отпред, а и отзад, тогава можеш да рискуваш да навлезеш в доста трудни условия в саваната, джунглата и където може да мине самият СУВ. Стабилна кола се оказа.19:58 30.05.2016
17
До коментар #13 от "Румбо":
Точно, Нивата си е истински офроуд, има добро отклонение на осите, има блокировки, бавни предавки, като цяло има всичко най-важно за истински офроуд, липсва му само добър мощен дизелов мотор.20:42 30.05.2016
18 Десислав Попов
06:50 31.05.2016
19
07:48 31.05.2016
20 Никито Иванов
07:49 31.05.2016
21 mediator37
Тези широки полигони по снимките нямат нищо общо с реалността на черните пътища в България, обрасли от двете страни, че и отгоре, с брутални клони.
И ето така се научих да спирам на танкодостъпно направление, раничката на гърба и леви, леви...
08:40 31.05.2016
22 fermera
Коментиран от #23
10:32 31.05.2016
23 миседниш накура
До коментар #22 от "fermera":
тия твои ниви да не са засадени с кус-кус щом първо минава багер да ти проправи път...случайно да няма и валяк след него да ти утъпква пътя да не закъсаш с това инфинити :)10:47 31.05.2016
24 беден студент
13:13 31.05.2016