Last news in Fakti

3 Юни, 2016 13:51 7 827 22

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

  • audi-
  • a5-
  • s5
Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er - 1

Audi представи официално следващото поколение на A5 и напомпаната му версия S5. Спортното купе е построено на нова платформа, има по-дълго междуосие, осъвременена гама от двигатели и тежи 60 кг по-малко от предшественика си.

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Новата A-петица споделя модулното шаси за автомобили с надлъжен двигател MLB с A4, което означава петзвенно окачване отпред и отзад. Купето е вторият модел в гамата на Audi, който получава новата система за двойно предаване quattro ultra с електронна муфа вместо централен диференциал Torsen.

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Автомобилът е снабден с нов електромеханичен усилител на волана и опционална система за активно кормилно управление, което променя усилието при въртене в зависимост от ъгъла на завоя и моментната скорост.

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

A5 ще се предлага с два бензинови и три дизелови двигателя с мощност между 190 и 286 к.с. От Audi твърдят, че моторите на новото поколение са 17% по-мощни и харчат 22 на сто по-малко гориво в сравнение с предшественика.

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Повечето мотори могат да се куплират с шестстепенна механична трансмисия или роботизирана предавателна кутия със седем предавки. Изключение прави само най-мощната дизелова модификация с 286 коня и S5, за които е предвиден осемстепенен автоматик ZF. Срещу допълнително заплащане те ще могат да се поръчат и с активен заден диференциал.

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Новата S-петица получава 3.0-литров турбиниран V6 с мощност 354 к.с., с който ускорява до 100 км/ч за 4.7 секунди. Според немците средният разход е 7.3 литра на 100 км.

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Серийното оборудване на новото A5 включва светодиодни матрични фарове, цифров приборен панел Virtual Cockpit с 12.3-инчов екран, мултимедия MMI с 8.3-инчов дисплея на централната конзола с поддръжка на Apple Car Play и Android Auto. Някои функции на колата (например централното заключване) могат да се управляват с приложение за смартфон.

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

От списъка с екстрите си струва да се споменат безжичното зарядно за мобилни устройства, озвучителната система Bang&Olufsen, функциите за следене на траекторията в платното, слепите зони и разпознаване на пътни знаци, автоматичното паркиране, адаптивният круиз контрол, който може да управлява самостоятелно колата в задръстване, и точката за достъп Wi-Fi с поддръжка на мрежи LTE.

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Официалната премиера е насрочена за автосалона в Париж в началото на октомври. Най-бързата модификация RS5, която ще бъде въоръжена с V6 с два турбокомпресора и 450 к.с., ще бъде представена догодина.

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er

Audi изправя ново A5 срещу BMW 4er


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    3 2 Отговор
    Няма шанс.BMW-то е много, ама много по-добро.

    Коментиран от #5, #10

  • 2 Киро

    2 1 Отговор
    Ако мислят да се изправят с това пред 4-та серия по-добре да измислят нещо ново...нямат шанс!
  • 3 Айде айде

    2 1 Отговор
    Няма лошо, но разхода е голяма лъжа. тва му изкараха по нисък разход от на Skoda Fabia 2000г 1.4 100кс хечбекс тегло 1100кг.
  • 4 Кобрата

    0 1 Отговор
    Audi-то е много добро, определено си заслужава!
  • 5 Ярослав Станчев

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    Ти пък от де разбра колко добро е БМВ 4 и колко зле е Ауди А5???Нали Сивик караш???Не ти е меродавно мнението.Или най-после ти дойде акъла и се качи на немски автомобил.

    Коментиран от #7, #21

  • 6 WRX

    3 1 Отговор
    Ха , новата Шкода А5 ... ами тя като старата !
  • 7 Трифонов

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "Ярослав Станчев":

    Той ги плюе, но всъщност ги харесва. С всички хейтъри на БМВ, Мерц и Ауди е така. Хейтват, докато не могат да си ги позволят, навиват се, че карат коли, карайки налудничавите японски кошове, но всъщност ги харесват и тайно точат лиги, като ги видят по улицата... И в първия миг, в който се видят в пари, ще цъфнат я с БМВ, я с Мерцедес, я с Ауди... че и с Фоксваген доста често. Затова споря с тях, но не ги мразя. Съжалявам ги. Те го усещат и затова ме мразят от дъното на душите си. Хубавото е, че не ми дреме.
  • 8 AUDI

    1 1 Отговор
    Много красиво отвън ,но таблото твърде много прилича на такова от BMW.
  • 9 onq s konq

    0 4 Отговор
    Отлична кола,но ЗАЩО ЧАК СЕГА трябваше да откриват 6-цилиндровия двигател?То не бяха 4,не бяха и 5 цилиндрови...Между другото ако се качи някой в 6-цилиндровото ми дизелово БМВ и му кажа че колата е бензинова,само доста "грамотните" няма да се хванат!
  • 10 леко малко

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    Доше ,то е по-добро само откъм дизайн. А иначе на снег е като л...о!

    Коментиран от #11

  • 11 gost

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "леко малко":

    Пфффф....."Доше".... абе вий да не си лягате заедно бе ?
  • 12 гого

    2 2 Отговор
    егати и боклука

    Коментиран от #14

  • 13 Георги

    2 1 Отговор
    С предходния модел бяха надминали времето.
  • 14 Истината

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "гого":

    Такъв си.
  • 15 Бургас

    0 0 Отговор
    Нищо лошо му няма на ауди-то, но през последните има няма десет години за мен няма нов модел, а по скоро фейслифтове. И сега остана да ми повярвате, че не съм и бмв фен, заради същата причина.
  • 16 копеле

    2 0 Отговор
    Mercedes, BMW и Audi били кенефи, да, но като кенефите на краля на Бруней - от чисто злато. Пия една водка, а светата тройца си е знае всеки.
  • 17 Rado Penev

    3 0 Отговор
    Мдаа като старото е. Пак е с две врати, два фара, един волан, четири гуми... Не е като новата Тойота,с 8 врати, 9 гуми, два волана 19 фара...
    Вече взе да писва от глУпаци.
  • 18 Fake

    1 5 Отговор
    Битката на гигантите . Грозното изчадие на Ауди срещу нацапало гащите Бмв , битката на балъшките марки . Коя на....на марка ще надделее

    Коментиран от #20

  • 19 PIRANHA

    1 0 Отговор
    Тия обновиха ли го изобщо, че на мене ми се вижда като старото? Тая марка я признавам за супер дебилна.... от А3 до А9 един и същи Фейс, да вземат да направят нещо по-различно от това да слагат една муцуна на всичките си модели, че станаха смешни вече, клиентите им искат нещо ново в дизайна, не фейслифт на старите купета
  • 20 буууухааа

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "Fake":

    която и да е, ще е по-добра от кенефа, който караш!
  • 21 Дошо

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Ярослав Станчев":

    Не, просто като се знае колко зле е Алуди, няма как друга марка да е толкова зле => BMW-то е много по-добро.
  • 22 Бай Хой

    0 0 Отговор
    Красив и изящен автомобил... от където и да го погледнеш, а разликите като показатели между автомобилите в отеделните класове между трите гиганта ( М/Б/А ) са толкова сведени до минимум, че избора е просто въпрос на вкус и ресурс естествено.