24 Юни, 2016 05:30 27 578 42

J. D. Power: Най-надеждните коли са Kia

  • j. d. power-
  • надеждност-
  • kia
J. D. Power: Най-надеждните коли са Kia - 1
За първи път в историята си южнокорейската марка заема челната позиция в класация за надеждност на автомобили. В случая става въпрос за рейтингите за надеждност на автомобили на американската агенция J. D. Power and Associates. В анкетата са взели участие 80 000 собственици на автомобили, произведени през тази година. Те са дали своите впечатления относно повредите на автомобилите през първата година от производството им. Индексът на надеждност е основан на количеството повреди на 100 автомобила от дадена марка. Оказва се, че най-малко проблеми създават автомобилите с марка Kia. Ето и пълният списък.J. D. Power: Най-надеждните коли са Kia

Подробни технически характеристики за моделите на Kia


Поставете оценка:
Оценка 4 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 николай

    2 2 Отговор
    Това наистина е така имам 4 годишен Спортидж и досега единствено парктроника ми се е повреждал, друг въпрос е лесно захабяващите се интериорни елементи. Като цяло ако ви трябва надеждна кола това е марката, да не говорим за екстрите в дори базисните нива и цените на обслужване в експлоатационния период, просто другите марки ви спестяват това, което Кия Ви дава.

    Коментиран от #4

  • 2 ASD

    1 2 Отговор
    Нещо не и вярвам на тази класация. Невъзможно е новите "качествени" автомобили на BMW да са в първата петица по брой на повреди изпреварвайки мари като Лексус, Нисан-Инфинити, Хонда-Акура, Мазда и Мицубиши.

    Коментиран от #6

  • 3 Fake

    1 4 Отговор
    Киа са супер марка
  • 4 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "николай":

    Аз имам наблюдение върху ИХ 35 и мога да споделя същото: дребни детайли като лампички и ключета се повредиха, но колата не е дала друг дефект за 45х. км и 3 години каране. Няма нищо по окачване, задвижване и купе. Харчи с 2 литра повече от книжката и средния разход реално е минимален, не е пъргава за конете си, но пък вози добре и не се усещат дупките, по-тежка ми се струва от тт данните.
  • 5 robin

    3 0 Отговор
    В Австралия колите от марката KIA ги наричат "kill i am"!?
  • 6 Дани

    3 2 Отговор

    До коментар #2 от "ASD":

    Класацията си е точна. Качеството на японските коли се СРИВА и няма нищо общо с японските автомобили от преди 10 и 20 години. А БМВ си е качество, колкото и да не ти се иска .
  • 7 гост

    2 0 Отговор
    Е има 3 японски марки в топ 10...
  • 8 НПП

    1 1 Отговор
    На моята дизелова Фабия на 5 години и 87 хил. км. съм сменил две крушки и бушона на запалката, който изгърмя заради келяво зарядно за телефон. Най-вероятно всичко е до късмет. Няма износени интериорни детайли.
  • 9 истината

    3 0 Отговор
    Аз си взех преди 3 години Кия сийд Сотаджийка с 3 бона под пазарната цена! Тая кола беше турмозена от го-ве-да 5 години преди това и 150 000 км., врътнах и още 40 000 и още е жива ...аааах ти колите! Имал съм ауди, пасат и нисан преди това и горе-долу съм доволен от нисан! ВАГ са пълна пръчка
  • 10 Ярослав Станчев

    1 1 Отговор
    А,Доше,ко стана бе мен,Хонда що ги няма в таблицата?????
    Опа,извинявай,там са си,просто гледам горната половина на класацията,затуй не съм ги видял.
  • 11 гочу

    3 1 Отговор
    японските коли лежат на стара слава стига сте циврили ,че другите производители не могат да правят здрави автомобили.........
  • 12 гост

    1 0 Отговор
    Въпросът е, че Киа са в период на възход и изграждане на реноме. Преди години бяха здрави азиатски коли с ниска цена, но сега цената въобще не им е ниска, сменят стратегията като предлагат повече от конкурентите. По-интересен дизайн, по-високо качество, повече екстри. Вече са познати, не им трябва реклама за цената. Японските бяха в това положение от 80те до 2000та, след това се почна с пестене на пари и проблемите се появиха. Когато една компания стане голяма и трябва да изкарва пари има два начина: или намаля капацитета или намаля качеството. Затова сега Киа са желани, затова Тесла са желани, затова марките от стария континент губят позиции и им лепват етикет на печалбари - една платформа с различни тенекии или малко пластмаса и високи пружини се трансформира в надценка от хиляди евра.
  • 13 Gosho Vectrata

    3 1 Отговор
    Дотук Кия и Хюндай се представят добре / дизайн, технологии, надеждност, експлоатационни качества /. По-важно е как ще продължат нататък и на каква цена.
  • 14 Ванко 1

    1 0 Отговор
    Имайте предвид, че тази статистика е за нови автомобили, каквито в БГ има ИЗКЛЮЧИТЕЛНО малко. Когато на 5-7 година, същите влязат в БГ, най-вече от Италия, нещата са съвсем други.
  • 15 КАПИТАЛСИТИ

    3 2 Отговор
    Ясно е,че немците никога не са могли да правят автомобили.(най-калпавите и чупливи,прехвалени боклуци)
    Интересно обаче винаги смятани за най-добрите японските също са отстъпили.
    Корейците или плащат или има нещо,голям възход иначе,трябва да е
  • 16 пълни глупости

    1 1 Отговор
    Абсолютна платена статия от Киа.Точно пък J.D power,винаги са слагали Лексус и Тойота,като лидери и сега изведнъж Киа,пълна простотия
  • 17 Едикой си

    1 1 Отговор
    За мен това е мега измислена класация или Fiat са подобрили качеството си. Volvo i Fiat накрая на класацията...невъзможно!
    Dodge и Crysler по средата, Linkoln надеждна кола....ъПсурт!!
    J.D. Power да кажат кой ги спонсорира!!
  • 18 Иван Господинов

    1 1 Отговор
    Волво в дъното .... наистина много достоверно ми изглежда.
  • 19 гост

    2 1 Отговор
    Всички коли са добри по свое му. Факт е само, че немските са без покритие и следователно са надценени. Всяка една кола има кусури, но за немците всичко се отрича и те са сложени на пиедестал все едно действително са най-добрата кола. А всички познати закупили немски коли, нови или под 5г. са имали жестоки проблеми с капитални ремонти и скъпоструващи части. Който иска да си купува и да тръпне, пари на вятъра всеки сам определя къде и за какво да хвърли.
  • 20 Радев

    0 0 Отговор
    Още се хапя отзад, че преди 2 месеца не взех новия Спортидж, а предпочетох друга марка.
  • 21 фауве

    0 1 Отговор
    Абе тая класация е малко нереалистична, тя е за нови коли, едно е да си купиш нова кола и да няма дефекти, друго е тая същата кола да изкара 5-6 години и да я видим тогава.
    Айде да я видим тая Киа след 10-15 години какво ще остане от нея!?
    Нищо!
    А Фолксвагена ми ще продължава да върви, дори и след 20 тата година и ще е, като нов!

    Коментиран от #35

  • 22 Николай

    0 0 Отговор
    Кия е все още бюджетна марка, но това все по-малко ще е така. Моделите й са идентични с тези на Хюндей, различават се по екстериорен и интериорен дизайн, обаче Кия има повече екстри и по-ефтината от двете марки. Имат сравнително малко кусури - например на Спортидж трета генерация вратите се затварят със сила и вибрациите от двигателя се чувстват в шофюрската седалка - казвам това като собстеник. Като цяло е добър избор на марка като за нов автомобил - след 6 години сменяш генерацията и така...А между другото коя марка Ви дава 10 годишна гаранция?
  • 23 Николай

    0 0 Отговор
    купувайте си нацистки марки коли, но помнете, че на задното Ви стъкло винаги седи надписа "Arbeit macht Frei" и интересно как Великобритания, която иска да излезе от евросъюза не запази собственост върху нито една от своите култуви марки коли, докато Германи - напротив даже хитлериската Фолксваген изкупи толкова много други изгубени брандове.....
  • 24 Румен Янев

    0 0 Отговор
    Таз година КИА догодина ТАТА това е положението!!! Вместо "расови" возила ще минем на някакви марки без история и имидж но откраднали достатъчно от "расовите" за да ги продават за малко пари!!!Киа за киаците ...та колкото и да е добра!!!
  • 25 хаххаха

    1 0 Отговор
    По-гоУем Кияк от Румен Янчев не виждам! Сигурно юрка някой баварец 1998-ма дето му падат по селските калдъръми ама седнал да коментира интелигентните хора, който не робуват на старите строшляци, а си карат хубави нови колици! Румбааа нищо не е вечно и нищо не е най-добро завинаги! Сони не е това, което беше, нито Нокия. Не си слагай кухото мнение като не разбираш!
  • 26 гост

    0 0 Отговор
    По принцип е доста сложна ситуацията с надеждността на дадена марка, защото може при един производител един модел да е надежден, а друг да се троши непрекъснато. Друг е въпросът и че колкото повече екстри се поръчват, толкова повече са повредите - не се разваля само това, което го няма. Интересувам се от надеждността на автомобилите от много години и грубо това е статистиката:
    Най надеждни са субару и хонда /макар че при субару статистиката е малко по-различна, тъй като те нямат толкова широкомащабно производство/, по петите ги следват мазда, тойота и дайхацу, нисан и мицубиши са малко по-назад. От европейските в момента най-добре са опел и форд /особено последните модели на опел нямат мърдане/, както и компактните модели на бмв, мергел и ауди. Порше също са с много добри показатели. Волво също са доста добре, въпреки някои леко слаби модели. Оттук нататък вече статистиката при всяка марка е по модели.
  • 27 ккккк

    0 0 Отговор
    Мазда на последните места.Аиде няма нужда от платени класации....
  • 28 николай

    0 0 Отговор
    най-ниските цени по гаранционното поддържане на автомобила а и въобще, в световен план са на Кия
  • 29 ддд

    0 0 Отговор
    те май по документи гледат и киа е първа
    мисля е не ги карат много много
    а по документи немските са най икономични
    и като сравним документния разход
    видите ли немските първи
    е да ама не
  • 30 диан

    0 0 Отговор
    ихаа хонда на 25 място
    дано тази статия им намали цените
    та да скокна в нова хонда по тънко:)
    в смисъл нова за мене
    не нова
  • 31 николай

    0 0 Отговор
    само преди 3 години Инфинити нямаха нищо под 75 000 лева и изведнъж извадиха модел за 50 000 лева - е и това ако не са били надути цени здраве да е!
    в офиса на Мазда са толкова надути, че ми сравняха с презрение Juke с Micra на Нисан, но колко нови мазди и колко нови кии виждаме по пътищата....от Кия България твърдят, че най-продавания джип в България е Спортидж.
  • 32 Bat Sande

    0 0 Отговор
    Какво се чудите за ВОЛВО?! - Не са ли част от групата на ФО.МО.КО (Форд Мотор Къмпани). Те каквото барнат и изсъхва също като Микрофрост. Ягуар можеш да си купиш на цената на пакетче семки!

    Коментиран от #36

  • 33 321

    0 0 Отговор
    николай Определено не си карал гаранционна киа . по скъпичка е за поддръжка от гаранционна C - клас на мерц . Това за най ниските цени как си го решил не знам.

    Коментиран от #39

  • 34 Трагедия

    0 0 Отговор
    Значи от най-добрата марка на 100 автомобила 83 дават ядове!?!А мерцедесите от 100,111 се чупят :).Тази класация е уникална.За някои хора проблем е трудното затваряне на багажника,за други тегавия педал на газта,но важно е да има класация.Бавното отваряне на ел.стъклата също е изнервящо.А къде е на Тесла-та дръжката!?!Всеки си стъкмява класация по свой образ и подобие и вика - "Ние сме най-добрите".А и за кои модели на тези марки е класацията!?!За лимузини,седани,спортни,4х4 ,хечгюбеци !?!А дали е дефект разход от 15-20 на сто!?Някой влязъл за реглаж на фаровете и хоп - повреда.Друг не може да се оправи с навигацията че е под Андроид,а той е свикнал с Ябълки и пак - повреда.Хайде сега да си купим всички по една КИА(модел Х) и да караме най-здравия автомобил.Много се смях,заклевам се.Аааа,пропуснал съм Поршето - за 12 месеца в гараж и 3000 км. му няма нищо.Чак ми е странно че 84 човека са навъртяли по 5000 км.за 12 месеца!?! Волвата и Фиатите може пък да са били таксита и за 12 месеца да са навъртяли 200-250 хил.,ама кой го интересува това в тази УНИКАЛНА класация

    Коментиран от #37

  • 35 Десислав Попов

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "фауве":

  • 36 Десислав Попов

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Bat Sande":

    Мен,Волво отдавна са собственост на китайци,а не на Форд
  • 37 простако прост

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Трагедия":

    Става въпрос за брой повреди на 100 автомобила а не както ти си мислиш 83 повредени автомобили от общо 100.Как пък го разбра по твоя си начин.
  • 38 Bat Sande

    0 0 Отговор
    Вярно-прав си! Хамериканците го съсипаха, сега дано китайците да му вдигнат качеството.., да доближава поне Великата стена!
  • 39 СДФГ

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "321":

    Айде без глупости. Да разбираме ,че ти си карал гаранционни КИА и С класа и КИА-та е била с по скъпо обслужване? Като ги пишете тия работи, замисляте ли се ? Не ми се рови сега, имам в един файл ценовата листа на Балкан Стар за гаранционно обслужване - да видите кви числа са- тия хора не познават парите. Няма как КИА да е по скъпо -просто Ъпсурд
  • 40 АНАСТАС

    0 0 Отговор
    Аз като собственик на опел/воксхол .че съм в англия мога да изкажа мнение за зафира турър новозакопен ноември 2013 с най високия пакет на оборудване е 2.0 дизел 165 коня автомат.вече съм на 52 900 мили и за огромно щастие съм нямал нито един проблем-дори изгоряла крушка.единственото което забелязвам е че ръкохватката на ръчната спирачка е много захабена -направена е от нещо като каучук, когато карам назад при леко натискане на спирачки се чува неприятен звук от накладките задните и това е...друго нищо и понеже сервизния интервал е на 20 хил.мили съм я сервизирал два пъти за без пари-е какво повече да искам?
  • 41 укиъп

    0 0 Отговор
    правилно...жената има киа и за 3 години само дреболии....аз имам БМВ и нямам дори и дреболии да оправям...само каране!..... всички други сте на опашката за сервиза!....като ви гледам коментарите, то от ремонти не ви остава време да ходите на работа , за да си плащате лизинга!...ххахааааа
  • 42 Мари

    0 0 Отговор
    Здравейте, мисля да си взема Кия Спортидж 2005-та, 2,00 куб., бензин, с предно предаване, някой има ли такава, за да ми каже колко е разхода?