27 Юни, 2016 09:58 37 206 35

Руски кабриолет за 12000 лв.

  • крым-
  • роудсър-
  • русия
Руски кабриолет за 12000 лв. - 1

Новата руска разработка, наречена Крым, беше представена официално в Севастопол. Този автомобил се разработва доста дълго време, като още през 2014-а беше показан прототипа, но чак сега, жителите и туристите в Севастопол видяха за първи път готовата кола.

Крым е базиран на платформата на Лада Калина, като от нея е заимстван и 1.6-литровия двигател с мощност 106 конски сили. Болшинството възли и агрегати, както и основните елементи от салона също са от Лада Калина. Каросерийните панели на Крым са изработени от специалния материал CFRP.Руски кабриолет за 12000 лв. - 2

Още нещо любопитно за този роудстър е, че се сглобява изцяло ръчно. Разработката е дело на МГТУ и въпреки голямата част ръчен труд, крайната цена на автомобила не е толкова висока. Предвиденият годишен тираж на Крым е 1000 екземпляра, като всеки един от тях ще се предлага за 650 000 рубли, което е около 9 000 евро.

Роудстърът може да се сглобява и в Москва, и в Севастопол, и в Толиати, като според ръководителите на проекта, ако серията бъде увеличена десетократно и се стигне до конвейерно производство, то цената на Крым може да падне и до 450 000 рубли - сума, равняваща се приблизително на 6200 евро.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 крым

    1 0 Отговор
    Добре изглежда колата и ще има успех в Русия, може и в Източна Европа. Само че трябва да сложат и по-мощен двигател щото 1.6 и 106 коня не е нищо особено за такъв тип машини, става за базов вариант ама е добре и да има нещо от сорта на 2.0 140-150 коня.

    Коментиран от #2

  • 2 scbg

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "крым":

    Аз пък не съм съгласен, двигателя е идеален е за псевдогъзарите.
    Ще наблъскат колата бас-каса и газово и ще има да засичат по-улиците в града. На магистралата и 300 к.с да има.. няма пред кой да ги види.
  • 3 Нова

    2 1 Отговор
    Очаквам да пожъне сериозен успех в ниския ценови сегмент ферарита и да задмине опел калибра.
  • 4 Оги

    3 1 Отговор
    Всяка седмица поне по една такава "новина", а в крайна сметка нищо не стига до пазара. Да живее пропагандата...

    пс А нещо за лимузината на Путин няма ли да има тази седмица?
  • 5 Laf Moabetoff

    2 2 Отговор
    Кола, произведена през второто десетилетие на 21 век без въздушни възгалвници - руска работа...
  • 6 Чвор

    2 2 Отговор
    Поредната руска партенка...
  • 7 cabrio

    2 2 Отговор
    Нито един кадър на колата със затворен гюрук !? Мога да се обзаложа, че частта с гюрука, неговото качество да не тече да уплътнява добре да не се издува в движение и т.н. не е изпипана. Сгъването и разположението му в коша отзад е малко странно (вижда се от първите кадри) Ианче, ако поработя върху детайлите може и да се получи, но съм доста скептичен, че ще го сторят. Кабриолетите се правят на база на създадени вече платформи, но са силно преработени и укрепени против усукване и т.н. Относно мощността не мисля, че на тази кола са и нужни повече, че едва ли, ще ги удържи ;) А и кабриолетите на са направени за състезания, както някой си мислят, а за кеф и да се "вейкаш" с тях :)
    Като цяло познавайки автомобилостроенето на руснаците и техните напъни в тази насока, кабриолет е висока топка за тях :)

    Коментиран от #10

  • 8 СиС

    2 1 Отговор
    Пичове,това е направено от студенти-....което няма нищо общо с заводите .Така че адмирации за тях.
  • 9 гдфгрг

    2 2 Отговор
    Купето вътре е КИЧ та дрънка :))))))))
  • 10 Ха ха

    1 2 Отговор

    До коментар #7 от "cabrio":

    Много си взискателен към руското, то..
    Има един виц.
    Събират се Японската, Италианската и Руската автомобилна промишлености за оглед на постиженията 1980г.
    -Японеца казва: Ние правим колите си така плътно и прецизно, че след два часа микроб умира без въздух.
    Италианеца казва: Ние правим колите си толкова плътно и изпипано, че ако паднат в езеро с вода потъват чак след седмица.
    Руснакът казва: Ние правим колите си толкова плътно и точно, че ако поставиш вътре един заек при затворени прозорци, ще избяга до 2 минути.

    Няма руско, което да не издиша.
  • 11 Ха ха

    1 1 Отговор
    Много си взискателен към руското, то..
    Има един виц.
    Събират се Японската, Италианската и Руската автомобилна промишлености за оглед на постиженията 1980г.

    -Японеца казва: Ние правим колите си така плътно и прецизно, че след два часа микроб умира без въздух.
    Италианеца казва: Ние правим колите си толкова плътно и изпипано, че ако паднат в езеро с вода, потъват чак след 6 часа.
    Руснакът казва: Ние правим колите си толкова плътно и точно, че ако поставиш вътре един заек при затворени прозорци, ще избяга до 2 минути.

    Няма руско, което да не издиша.
  • 12 БХК и ДПС форева

    3 1 Отговор
    "Разработката е дело на МГТУ" - вероятно е студентски проект от кръжока по моделиране и сглобяване на самовари в извънучебни занятия. Руснаците имат желание да си човъркат разни нещица и тоя път вместо да направят реактор, ракета, автомат или подводница са направили кабриолет...

    Само за сравнение на ВУЗ: във фитнеса на НСА В. Левски - НЕ СЕ ПОЗВОЛЯВА ДОСТЪП НА СТУДЕНТИ, КОИТО НЕ СА СЪСТЕЗАТЕЛИ КЪМ НСА!!! Дори и да си в НАЦИОНАЛНИЯ ОТБОР и да си плащаш СЕМЕСТРИАЛНА ТАКСА за обучение - щом НЕ СИ картотекиран към НСА, нямаш достъп до уредите!!! Хвала и поздравления за такива стимули и улеснения за способните и доказали се състезатели зад граница представящи България...

    А вие какво се смеехте на колата? Тея си имат програми, финансиране и реализация на проекти, а в България, НЯМА КАНТАР във фитнеса на НСА - ФАКТ!
  • 13 незнайко

    1 3 Отговор
    Не съм очаквал, че от "софийски завод за автомобили" е излязъл този. Браво на софиянци които разбират от всичко. Провинциалните Българи, трябва да си траят? Това разбрах от предишните коментари.

    Коментиран от #15

  • 14 Омепразид

    4 1 Отговор
    Обикновено човек говорещ за провинция има подсъзнателен проблем с произходът си. Да не би ти да си от провинцията? Това, като Хитлер с Евреите.
  • 15 знайко

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "незнайко":

    Оплачи се тогава в "Комисията за Защита на Провинициалните Разбирачи" !
    Къде видя в коментарите нещо за София и провинция !?!?? Хората си коментират това руско чудо на техниката и това е, а ти явно имаш сериозен проблем, щом във всяко нещо виждаш "провинция" ???
    Комплекс е меко казано!
    Ай със здраве ;)
  • 16

    2 3 Отговор
    Критикуваме,оплюваме но хората действително правят нещо за разлика от нас.
  • 17 filipe708

    3 2 Отговор
    Още преди да почна да чета статията, знаех че ще има (типично руски) недоразумения. Най същественото е разбира се слабия двигател. Е как на кабриолет, ще сложиш агрегат със 105кс ???
    Всички знаем че на кабриолетите се подсилва конструкцията, понеже липсва покрив. Това обикновено се прави с повече здрав материал по дъното на автомобила. Каква ще е максималната скорост на тази съветска инженерна мисъл, 105км/ч ли???

    Да погледнем и финиша. Обърнете внимание (на снимката от вътре салона) горе в ляво рамката на предното стъкло. Какъв е този отвратителен ръб??? Ами тази цветова комбинация.... Черно/ червен автомобил с оранжев салон?????

    Повярвайте ми, за 20 хил лева със сигурност няма да си взема това домашно по трудово обучение

    П.п. Ама какво разбирам аз, нали съм от провинцията :-)













  • 18 някой си там

    1 2 Отговор
    все пак не е лоша за евтина имитация русия никога не е могла да прави коли
  • 19 Гърчо

    1 0 Отговор
    До коментара на filipe708 :)
    Карам Mazda MX-5 с двигател 1.6л. - 90 кс.
  • 20 баща ти

    2 1 Отговор
    Още карате ръждивите си опел астри и други извехтели , а сте тръгнали да плюете . Ако бяхте изгледали и видеото щяхте да знаете , че проекта е разработен от студенти , това са хора които се учат как се прави , все още не са станали дизайнери. Българските студенти какво правят , ходили ли сте в студентски град само к..ви и наркоманчета ,чалга и кръчми , кога български студенти ще направят нещо подобно , ако завършат стават таксиджии сервитьорки , продавачки в кауфланд

    Коментиран от #21

  • 21 Петко

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "баща ти ":

    Много си намахан бе? Що, ти какво правиш? Най вероятно блъскаш в някой завод до припадък по 10 часа на ден за 40лв. Имаш ли изобщо кола или ходиш на работа с автобуса?
  • 22 Анонимен

    1 3 Отговор
    И без пари да е пак никой няма да го купи.Хората искат хубави западни автомобили, не руски боклуци.

    Коментиран от #28

  • 23 БАЙ ГАН4О

    1 1 Отговор
    Колата е супер за тези пари бих си купил .ако има внос.
  • 24 бай ой

    0 2 Отговор
    Ужас, а основен ремонт на двигател колко ще струва след първата година?
  • 25 Алекс

    0 2 Отговор
    НА МЕН НЕ МИ ХАРЕСВА, ПРЕКАЛЕНО ГРУБА И ГРОЗНА Е!
  • 26 бива

    1 0 Отговор
    Като цяло си я бива колата, но предницата нещо не са я направили, отпред прилича на гаражен тунинг.
  • 27 Панелен интелектуалец

    1 0 Отговор
    Колкото българи, толкова и мнения (хейтъри)
  • 28 ГНИДА

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Анонимен":

    Ти какво караш ? Каквото карат хората ли ? Хубав автомобил - на старо . Като си купих една от колите всички приятели искаха да ги черпя и викаха , че съм си купил нова хубава кола , но тя беше 11 годишна . Ако имаш 100 000 лева за нов мерцедес , бмв или ягуар - браво . Но ако само казваш нещо за да се направиш на хитър - марш в кочината .
  • 29 миме

    0 2 Отговор
    Добре, че е кабриолет, та като му се счупят дръжките на вратите пак да може да се ползва... за външна тоалетна.
  • 30 стоян георгиев

    0 2 Отговор
    пожелавам го на всички дето си мислят ,че е кола и го искат ,дано да ви излезе възможност да си го купите ,преди да е фалирала фирмата дето го прави!
  • 31 BMWstyle

    0 0 Отговор
    доста добро изпълнение и пълни простотии издрънкани от некомпетентен карам немски звяр и пак твърдя че руското е супер качествено и здраво проблема е в удобствата

    Коментиран от #32

  • 32 Папа Док ПараПутин

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "BMWstyle":

    Ти сигурно си си купувал само руска тесла за да ги пишеш тея глупости. И за информация - и тесла не могат да ти направят рашките... Виж да се напият до припадък са царе
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 инакомислещ

    0 0 Отговор
    щом на тези студентчета с ръчен труд им струва 9 хил. евра да направят кола, смятайте колко им струва на големите производители с мегазаводите - може би наполовина?! Ето, това е печалба !