Last news in Fakti

27 Юни, 2016 09:58 36 925 35

Руски кабриолет за 12000 лв.

  • крым-
  • роудсър-
  • русия
Руски кабриолет за 12000 лв. - 1

Новата руска разработка, наречена Крым, беше представена официално в Севастопол. Този автомобил се разработва доста дълго време, като още през 2014-а беше показан прототипа, но чак сега, жителите и туристите в Севастопол видяха за първи път готовата кола.

Крым е базиран на платформата на Лада Калина, като от нея е заимстван и 1.6-литровия двигател с мощност 106 конски сили. Болшинството възли и агрегати, както и основните елементи от салона също са от Лада Калина. Каросерийните панели на Крым са изработени от специалния материал CFRP.Руски кабриолет за 12000 лв.

Още нещо любопитно за този роудстър е, че се сглобява изцяло ръчно. Разработката е дело на МГТУ и въпреки голямата част ръчен труд, крайната цена на автомобила не е толкова висока. Предвиденият годишен тираж на Крым е 1000 екземпляра, като всеки един от тях ще се предлага за 650 000 рубли, което е около 9 000 евро.

Роудстърът може да се сглобява и в Москва, и в Севастопол, и в Толиати, като според ръководителите на проекта, ако серията бъде увеличена десетократно и се стигне до конвейерно производство, то цената на Крым може да падне и до 450 000 рубли - сума, равняваща се приблизително на 6200 евро.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 крым

    1 0 Отговор
    Добре изглежда колата и ще има успех в Русия, може и в Източна Европа. Само че трябва да сложат и по-мощен двигател щото 1.6 и 106 коня не е нищо особено за такъв тип машини, става за базов вариант ама е добре и да има нещо от сорта на 2.0 140-150 коня.

    Коментиран от #2

  • 2 scbg

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "крым":

    Аз пък не съм съгласен, двигателя е идеален е за псевдогъзарите.
    Ще наблъскат колата бас-каса и газово и ще има да засичат по-улиците в града. На магистралата и 300 к.с да има.. няма пред кой да ги види.
  • 3 Нова

    2 1 Отговор
    Очаквам да пожъне сериозен успех в ниския ценови сегмент ферарита и да задмине опел калибра.
  • 4 Оги

    3 1 Отговор
    Всяка седмица поне по една такава "новина", а в крайна сметка нищо не стига до пазара. Да живее пропагандата...

    пс А нещо за лимузината на Путин няма ли да има тази седмица?
  • 5 Laf Moabetoff

    2 2 Отговор
    Кола, произведена през второто десетилетие на 21 век без въздушни възгалвници - руска работа...
  • 6 Чвор

    2 2 Отговор
    Поредната руска партенка...
  • 7 cabrio

    2 2 Отговор
    Нито един кадър на колата със затворен гюрук !? Мога да се обзаложа, че частта с гюрука, неговото качество да не тече да уплътнява добре да не се издува в движение и т.н. не е изпипана. Сгъването и разположението му в коша отзад е малко странно (вижда се от първите кадри) Ианче, ако поработя върху детайлите може и да се получи, но съм доста скептичен, че ще го сторят. Кабриолетите се правят на база на създадени вече платформи, но са силно преработени и укрепени против усукване и т.н. Относно мощността не мисля, че на тази кола са и нужни повече, че едва ли, ще ги удържи ;) А и кабриолетите на са направени за състезания, както някой си мислят, а за кеф и да се "вейкаш" с тях :)
    Като цяло познавайки автомобилостроенето на руснаците и техните напъни в тази насока, кабриолет е висока топка за тях :)

    Коментиран от #10

  • 8 СиС

    2 1 Отговор
    Пичове,това е направено от студенти-....което няма нищо общо с заводите .Така че адмирации за тях.
  • 9 гдфгрг

    2 2 Отговор
    Купето вътре е КИЧ та дрънка :))))))))
  • 10 Ха ха

    1 2 Отговор

    До коментар #7 от "cabrio":

    Много си взискателен към руското, то..
    Има един виц.
    Събират се Японската, Италианската и Руската автомобилна промишлености за оглед на постиженията 1980г.
    -Японеца казва: Ние правим колите си така плътно и прецизно, че след два часа микроб умира без въздух.
    Италианеца казва: Ние правим колите си толкова плътно и изпипано, че ако паднат в езеро с вода потъват чак след седмица.
    Руснакът казва: Ние правим колите си толкова плътно и точно, че ако поставиш вътре един заек при затворени прозорци, ще избяга до 2 минути.

    Няма руско, което да не издиша.
  • 11 Ха ха

    1 1 Отговор
    Много си взискателен към руското, то..
    Има един виц.
    Събират се Японската, Италианската и Руската автомобилна промишлености за оглед на постиженията 1980г.

    -Японеца казва: Ние правим колите си така плътно и прецизно, че след два часа микроб умира без въздух.
    Италианеца казва: Ние правим колите си толкова плътно и изпипано, че ако паднат в езеро с вода, потъват чак след 6 часа.
    Руснакът казва: Ние правим колите си толкова плътно и точно, че ако поставиш вътре един заек при затворени прозорци, ще избяга до 2 минути.

    Няма руско, което да не издиша.
  • 12 БХК и ДПС форева

    3 1 Отговор
    "Разработката е дело на МГТУ" - вероятно е студентски проект от кръжока по моделиране и сглобяване на самовари в извънучебни занятия. Руснаците имат желание да си човъркат разни нещица и тоя път вместо да направят реактор, ракета, автомат или подводница са направили кабриолет...

    Само за сравнение на ВУЗ: във фитнеса на НСА В. Левски - НЕ СЕ ПОЗВОЛЯВА ДОСТЪП НА СТУДЕНТИ, КОИТО НЕ СА СЪСТЕЗАТЕЛИ КЪМ НСА!!! Дори и да си в НАЦИОНАЛНИЯ ОТБОР и да си плащаш СЕМЕСТРИАЛНА ТАКСА за обучение - щом НЕ СИ картотекиран към НСА, нямаш достъп до уредите!!! Хвала и поздравления за такива стимули и улеснения за способните и доказали се състезатели зад граница представящи България...

    А вие какво се смеехте на колата? Тея си имат програми, финансиране и реализация на проекти, а в България, НЯМА КАНТАР във фитнеса на НСА - ФАКТ!
  • 13 незнайко

    1 3 Отговор
    Не съм очаквал, че от "софийски завод за автомобили" е излязъл този. Браво на софиянци които разбират от всичко. Провинциалните Българи, трябва да си траят? Това разбрах от предишните коментари.

    Коментиран от #15

  • 14 Омепразид

    4 1 Отговор
    Обикновено човек говорещ за провинция има подсъзнателен проблем с произходът си. Да не би ти да си от провинцията? Това, като Хитлер с Евреите.
  • 15 знайко

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "незнайко":

    Оплачи се тогава в "Комисията за Защита на Провинициалните Разбирачи" !
    Къде видя в коментарите нещо за София и провинция !?!?? Хората си коментират това руско чудо на техниката и това е, а ти явно имаш сериозен проблем, щом във всяко нещо виждаш "провинция" ???
    Комплекс е меко казано!
    Ай със здраве ;)
  • 16

    2 3 Отговор
    Критикуваме,оплюваме но хората действително правят нещо за разлика от нас.
  • 17 filipe708

    3 2 Отговор
    Още преди да почна да чета статията, знаех че ще има (типично руски) недоразумения. Най същественото е разбира се слабия двигател. Е как на кабриолет, ще сложиш агрегат със 105кс ???
    Всички знаем че на кабриолетите се подсилва конструкцията, понеже липсва покрив. Това обикновено се прави с повече здрав материал по дъното на автомобила. Каква ще е максималната скорост на тази съветска инженерна мисъл, 105км/ч ли???

    Да погледнем и финиша. Обърнете внимание (на снимката от вътре салона) горе в ляво рамката на предното стъкло. Какъв е този отвратителен ръб??? Ами тази цветова комбинация.... Черно/ червен автомобил с оранжев салон?????

    Повярвайте ми, за 20 хил лева със сигурност няма да си взема това домашно по трудово обучение

    П.п. Ама какво разбирам аз, нали съм от провинцията :-)













  • 18 някой си там

    1 2 Отговор
    все пак не е лоша за евтина имитация русия никога не е могла да прави коли
  • 19 Гърчо

    1 0 Отговор
    До коментара на filipe708 :)
    Карам Mazda MX-5 с двигател 1.6л. - 90 кс.
  • 20 баща ти

    2 1 Отговор
    Още карате ръждивите си опел астри и други извехтели , а сте тръгнали да плюете . Ако бяхте изгледали и видеото щяхте да знаете , че проекта е разработен от студенти , това са хора които се учат как се прави , все още не са станали дизайнери. Българските студенти какво правят , ходили ли сте в студентски град само к..ви и наркоманчета ,чалга и кръчми , кога български студенти ще направят нещо подобно , ако завършат стават таксиджии сервитьорки , продавачки в кауфланд

    Коментиран от #21

  • 21 Петко

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "баща ти ":

    Много си намахан бе? Що, ти какво правиш? Най вероятно блъскаш в някой завод до припадък по 10 часа на ден за 40лв. Имаш ли изобщо кола или ходиш на работа с автобуса?
  • 22 Анонимен

    1 3 Отговор
    И без пари да е пак никой няма да го купи.Хората искат хубави западни автомобили, не руски боклуци.

    Коментиран от #28

  • 23 БАЙ ГАН4О

    1 1 Отговор
    Колата е супер за тези пари бих си купил .ако има внос.
  • 24 бай ой

    0 2 Отговор
    Ужас, а основен ремонт на двигател колко ще струва след първата година?
  • 25 Алекс

    0 2 Отговор
    НА МЕН НЕ МИ ХАРЕСВА, ПРЕКАЛЕНО ГРУБА И ГРОЗНА Е!
  • 26 бива

    1 0 Отговор
    Като цяло си я бива колата, но предницата нещо не са я направили, отпред прилича на гаражен тунинг.
  • 27 Панелен интелектуалец

    1 0 Отговор
    Колкото българи, толкова и мнения (хейтъри)
  • 28 ГНИДА

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Анонимен":

    Ти какво караш ? Каквото карат хората ли ? Хубав автомобил - на старо . Като си купих една от колите всички приятели искаха да ги черпя и викаха , че съм си купил нова хубава кола , но тя беше 11 годишна . Ако имаш 100 000 лева за нов мерцедес , бмв или ягуар - браво . Но ако само казваш нещо за да се направиш на хитър - марш в кочината .
  • 29 миме

    0 2 Отговор
    Добре, че е кабриолет, та като му се счупят дръжките на вратите пак да може да се ползва... за външна тоалетна.
  • 30 стоян георгиев

    0 2 Отговор
    пожелавам го на всички дето си мислят ,че е кола и го искат ,дано да ви излезе възможност да си го купите ,преди да е фалирала фирмата дето го прави!
  • 31 BMWstyle

    0 0 Отговор
    доста добро изпълнение и пълни простотии издрънкани от некомпетентен карам немски звяр и пак твърдя че руското е супер качествено и здраво проблема е в удобствата

    Коментиран от #32

  • 32 Папа Док ПараПутин

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "BMWstyle":

    Ти сигурно си си купувал само руска тесла за да ги пишеш тея глупости. И за информация - и тесла не могат да ти направят рашките... Виж да се напият до припадък са царе
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 инакомислещ

    0 0 Отговор
    щом на тези студентчета с ръчен труд им струва 9 хил. евра да направят кола, смятайте колко им струва на големите производители с мегазаводите - може би наполовина?! Ето, това е печалба !