Last news in Fakti

28 Юни, 2016 22:30 49 228 39

Когато Nissan GT-R попадне на Porsche GT3 би турбо

  • porsche 911 gt3-
  • nissan gt-r

Всички знаем за големите способности на Nissan GT-R, а още повече и за възможностите му за подобрения относно повишаване на мощността. От време на време обаче, той се сблъсква и с един корав и стар европейски конкурент - Porsche 911 и неговата Turbo версия. Тук картинката е малко по-различна и става въпрос за най-мощната атмосферна версия - GT3, която е екипирана с два турбокомпресора. Подобни конверсии на високооборотен атмосферен мотор не се срещат често, но направени добре те са най-големия връх поради мигновенното си откликване и по-големия диапазон, като той в случая достига до 9000 оборота. За жалост мощността на двата автомобила не е обозначена.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име (като гост):

    0 0 Отговор
    само 1 не разбрах. Поршето атмосверка ли е или би турбо?

    Коментиран от #2, #13

  • 2 Todor

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Име (като гост):":

    Porsche 911 и неговата Turbo версия.
  • 3 КОки

    6 0 Отговор
    Поршето е било атмосферно, след което е снабдено с 2 олюва :)
  • 4 Teodor

    3 0 Отговор
    GTR-a е стоков :)
  • 5 тъйва

    4 3 Отговор
    защо въобше ГТР го споменават във всяка статия за суперкари......нито е супер, нито е хайпер, просто една бегачка, която дори и натруфената сивик ще я бие....боклук отвсякъде, ама момците в БГ като играят толкова игри си мислят, че наистина са я карали. На богатите в гаража има всякакви суперкари, но ГТР за тях би било, като тунингован Голф!

    Коментиран от #9

  • 6 Vasik Atanasova

    3 3 Отговор
    И ЗАЩО ТАКА СТАВА С ТОЗИ GT_R
    ХЕМ ГО ПУСНА НАПРЕД И ПАК ГО ПРАВИ МАРМАЛАД
  • 7 Владо

    1 0 Отговор
    Ей, Геле,
    обясни все пак, как да го разбираме сега това Порше? Атмосферен ли е двигателя или е с турбо?
    Все едно си написал, че е с V-образен боксер...
  • 8 Църо

    4 0 Отговор
    "Тук картинката е малко по-различна и става въпрос за най-мощната атмосферна версия - GT3, която е екипирана с два турбокомпресора." аси аз ли не мога да чета
  • 9 хахаха

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "тъйва":

    такава простотия още не бях чел.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 onq s konq

    2 1 Отговор
    Не може да се прави сравнение на автомобили без да се споменават конските им сили.Освен цената на ГТ-Р -ите в сайта "втора ръка" е упомената и мощността им,която варира от 485 до 700 коня и е крайно некоректно ако на поршето са пуснали най-слабата версия.Да не говорим че наскоро май имаше нещо публикувано за ГТ-Р с доста над 1000!
  • 12 ррр

    4 0 Отговор
    Най-интересното нещо в тези клипове се оказа мацката...

    Коментиран от #14

  • 13 некойси

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Име (като гост):":

    Свистенето не е ли красноречиво?
  • 14

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "ррр":

    Абсолютно......
  • 15 ЕКСПЕРТ

    2 5 Отговор
    Мацката си е мацка, Поршето си е Порше...

    Нисан - посредствена марка, нищо особено, та дори и GTR

    Коментиран от #16

  • 16 гого

    2 2 Отговор

    До коментар #15 от "ЕКСПЕРТ":

    ти по какво си ''експерт"? Бидони с джибри може би? :)
  • 17 gost

    0 0 Отговор
    ррр, взе ми думите от устата :)
  • 18 ЕКСПЕРТ

    0 2 Отговор
    до коментар 16,
    Като не знаеш няма да се обаждаш!

    Клоуна ГОГО! Ха-ха-ха
  • 19 дафук

    3 0 Отговор
    Да де най-мощната атмосферка + 2 охлюва (димек тунингована) и за това го мина като спирка .
  • 20 Wishmaster

    1 0 Отговор
    ГТ3 е 500 коня мисля от там нататъка колко коня добавя с турбото и как са разпределени спрямо оборотите само собственика знае, видя се че е доста тромава при старта.

    На мен по интерсно щеше да ми бъде да се състезава и едно оригинално без турботата да видим разликата и колко голям е майсторът.
  • 21 по голем експерт

    0 1 Отговор
    до мижавия експерт...ти какво знаеш бе, знаеш ли изобщо що е това автомобил и има ли той почва у нас...хахаха, посредствен бил, ...виж мозъка ти доста е посредствен
  • 22 Иван Господинов

    5 0 Отговор
    Пусна му малко фъндък да се порадва и го нарита като куче.
  • 23 Иван

    1 4 Отговор
    Тва да си тестваш тунингованото порше със стоков GTR e направо смешно и несериозно.И повече от явно е че Нисана спира след 402м.
  • 24 Тривелий

    1 1 Отговор
    Няма кола в света с 3,8-литров V6 двигател с би-турбо и до 550 к.с., която да бие на драг ГТР. Напротив, далеч по мощни с V10 и V12 двигатели и 600+ НР коли, резонно "ядат попарата" на ГТР. И така е вече 9г., не на празно постоянно се пускат такива клипове с напомпани коли срещу стоков ГТР. А как японските инженери са постигнали такова съвършенство, нямам никаква представа...

    Коментиран от #26

  • 25

    0 0 Отговор
    Както каза колегата по-долу ГТР няма конкуренция от коли с подобна мощност и по-висока дори, Поршето със сигурност е със значително повече коне в случая.
  • 26 Wishmaster

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Тривелий":

    Добър е ама много го превъзнасяте.
    1800 кг!!!!!
    Законите на физиката са си закони. Ето ти едно доказателство за това разгледаи цифрите, помисли си и после пак се изкажи.

    https://www.youtube.com/watch?v=IkGhiTSS8M8
  • 27 Wishmaster

    0 0 Отговор
    Добър е ама много го превъзнасяте.
    1800 кг!!!!!
    Законите на физиката са си закони. Ето ти едно доказателство за това разгледаи цифрите, помисли си и после пак се изкажи.

    https://www.youtube.com/watch?v=IkGhiTSS8M8

    Коментиран от #36

  • 28 хитлер

    1 1 Отговор
    от всички тук явно никой не разбра че ниссана просто върна газта ,инак не бе проблем да накаже поршето без ако.и това е защото едното е ниссан гтр японско а другото порше немско много е просто няма какво да дискутирате толкова на всички е ясно ,че ниссана е по добрия, по бързия ,по технически направения и измислен автомобил това го знаят дори и феновете на порше и на тези които не харесват годзилата какво толкова им а да мислите незнам

    Коментиран от #31

  • 29 Име на гост

    0 1 Отговор
    Порше е фирма с огромни традиции в моторните спортове. Нисан от совя страна правят прекрасни и достъпни автомобили. Тъпото е, че в България освен да хвалим 20год кенефи, друго неможем. Колко от писарушките са сядали зад волана на една от двете коли? Нид фор спиид и клипчета в нета не ви дават правото да изказвате инженерни мнения. Лично аз съм престрастен от Японските технологии. И точно поради тази причина се кефя повече на нисана. Тъй като съм имал ево 8 съм по-на ясно какво е расов Японец. Дано и вие да може някой ден да се повозите в такива коли, та да давате поне някакво миродавно мнение, не само от игрите дето играете по цял ден.
  • 30 Гошко

    0 0 Отговор
    Наскоро излезе клип на британски журналисти, със стоково (атмосферно, задно предаване) GT3 480 к.с срещу стоков GTR 550 к.с (битурбо и 4x4). Поршето го смазва и там! Потърсете клипа!
  • 31

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "хитлер":

    Как реши бе професоре че е върнал газта нисана, в колата ли беше.....
  • 32 Джигит

    0 0 Отговор
    Колеги, братя, състезатели и всички останали враждуващи!
    За какво се водят тези войни между японското и немското возило?
    Уважавайте постиженията на конкурентната марка, недейте да се храните по между си. И аз самият бях до скоро фен само на японските, но вече уважавам и немските автомобили. Отдавам почит на инженерната мисъл без значение какъв е произхода. 90% от негативните мнения не са обективни, безпочвени и детски. Карайте си автомобилите със здраве и недейте да злобеете.
  • 33 Чичу Ади

    0 0 Отговор
    Абе деца, изядохте ли си попарата сутринта? На гладно само глупости дрънкате! Това, че в някакъв клип със съмнително съдържание се гонят 2 коли, без да е ясно за какво става дума, означава ли нещо? Не! Ами аз и комшията да вземем едно порше и един трабант и се разберем трабанта да бие, вие и тоя хуй ли ще лапнете? ГТР поставя световни рекорди на всички драг дистанции, като само Ламбото на UGR им прави конкуренция, при това неуспешна. Порше си е Порше, ГТР си е ГТР. А вие сте тъпоъгълни създания и това е плашещото в случая.
  • 34 Wishmaster

    0 0 Отговор
    Абе ти явно не си гледал драг състезания, то и голфа може да бие ламбото след като го изтърбушат.
    Тук говорим само за стокови коли а не за доработки. Кой ще даде един милион евро за хубава кола и после ще я доработва, точно никой. ГТР са евтини и всеки новобогаташ може да си я позволи и да хвърли още толкова за да я подобри. ГТР е добра но не е нищо повече от Германците и Италиаците освен цената.

    Коментиран от #35

  • 35 Чичу Ади

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Wishmaster":

    Кой Голф ще бие Ламбото? Някоя единичка ли? Със собствения си двигател, който е доработен? Това Порше от клипа доработено ли е? Ти гледал ли си в тубата какви коли доработват за да си правят кефа? Не по милион, ами по милиард. И като не познаваш числата, защо се косиш да ги упоменаваш? Когато ГТ3 без доработка дръпне стоков ГТР, ела ми се обади. Голям си разбирач, ГТР бил добър, но само цената му била по-добра от немските и италианските..... Че това малко ли е? Никой не е създал ГТР, за да му слага скоростен лост от слонова кост и кожен салон от слонски уй. Това е колата, която слага в малкия си джоб всички от много по-дорен ценови клас коли и кара собствениците им да се чувстват изпразнени от към съдържание. А екзотиките никой не ги купува да ги рейсва, а да качва в тях скъпоплатените проститутки и да си мерят малките пишленца
  • 36 Тривелий

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Wishmaster":

    Не мога да разбера, защо пускаш анонимни клипчета, само за спорта, може би! Сток ли са автомобилите, не са ли, само ти си знаеш... Лошото е , че на тази база, чак правиш опит да налагаш заключения! А и какво лошо има, че ГТР тежи малко над 1700кг.?! Трябва да е по-бавен ли, или че муса малко въглеродните нишки?!

    Коментиран от #37

  • 37 Wishmaster

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Тривелий":

    Хората ти казват какви са автомобилите и да според тях са сток. Дали е истина или не колкото и всички останали клипове ти ми покажи неаномни клипчета със сток коли да видя, ще ти бъда благодарен.
    По каталог:
    Нисана 0-100 2.7сек 1/4 миля 11 сек
    Поршето 0-100 3сек 1/4 миля 11.1 сек

    Четвърт миля е 400 метра а състезанието е 800 метра, вижда се че нисана изостава на високите скорости.

    Що се отнася килограмите, може и да си прав той и 2 тона да е а поршето 1.5 какво са 500 кг за супер японските инженери дори и при равна мощност.

    Коментиран от #38

  • 38 Тривелий

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Wishmaster":

    За килограмите, наистина не знам какво целиш, освен да рекламираш ускорението на ГТР, въпреки че е 300 кг по-тежък...Клипчетата са хубаво нещо -забавни са, но има всякакви клипчета за драг със сток коли, които "говорят"друго:

    https://www.youtube.com/watch?v=y-oyp9bd61s
    https://www.youtube.com/watch?v=Xq2SA91R-O4
    https://www.youtube.com/watch?v=1oeTMuqNQvw
    https://www.youtube.com/watch?v=70YhputCbV0
    и т.н. и т.н...
    Въпреки това нямам никакво намерение да си правя генерални заключения от тях, а отделно бих добавил, че данните цитирани от за Поршето са невярни, което разбира се , лесно може да се провери...
  • 39 Wishmaster

    0 0 Отговор
    Добре допуснал съм малка грешка като цифрите са не за 0-100 км/ч а за 0-60 мили/час което е малко по-малко. Но и за двата автомобили са за мили в час така че нещата си остават.
    Твоите клипове са даже по измислени от моя освен първият който е много стар от 2012 а на моят се сравняват последно налично.
    Така че поршето не отстъпва на драг а е направено за писта и там ще го пребори нисана със сигурност.