Last news in Fakti

30 Юни, 2016 09:00 14 590 31

Как да оставим проблемите с колата в миналото

  • проблеми-
  • колата-
  • лев инс

Проблеми с колата? Едва ли има шофьор, който не е попадал в дупка, пукал гума или автомобилът просто e престанал да го „слуша“. Още по-тежко е, когато аварията или инцидентът се случват извън България. В тази ситуация повече от всякога се нуждаем от помощ, а когато тя идва от професионалисти, проблемът се решава бързо и сякаш от само себе си. Така, вместо да викаме неволята, грабваме телефона и на помощ се притичва... застрахователят.

От ЗК „Лев Инс“ АД първи предлагат напълно безплатно необходимото съдействие, при авария, чрез подобрената застраховка „Автокаско“ и услугите към нея - „Асистънс в България“ и „Асистънс в чужбина“.

Помощ на пътя извън границите на България

В случай, че сте решили да направите пътуване в Европа, европейската част на Русия или пък Турция, определено се нуждаете от „Каско асистънс за чужбина“. За да бъде качествена и на ниво услугата, от ЗК „Лев Инс“ АД са се доверили на една от най-надеждните асистиращи компании в Европа. Тя е с над 30-годишен опит и обслужва повече от 20 000 случая годишно.

От продукта могат да се възползват шофьорите на всички леки автомобили, които са до 12 години от дата на производство, до 9 места и до 3,5 тона общо тегло. При лекотоварните, тонажът е малко по-голям – до 7,5 тона общо тегло, а при товарните, горната граница е до 40 тона общо тегло.

В случай на авария или инцидент, извън границите на България, шофьорите на леки автомобили мога да разчитат на пътна помощ, ремонт на място, репатриране и аварийно изтегляне, като всяка една от услугите е с лимит до 250 евро.

Ако късметът на пътя ви изневерява често, то може да се възползвате от безплатните услуги на професионалистите до 5 пъти през срока на действащата застраховка „Автокаско“.

Сериозен екип от механици идва за по-малко от 45 минути в случай, че се е повредил камионът, без значение къде в Европа се е случила аварията. Шофьорите на товарни превозни средства до 7,5 тона, могат да разчитат на пътна помощ и ремонт на място с лимит до 300 евро, както и на аварийно изтегляне до 500 евро.

За по-тежките возила, над 7,5 тона, се осигурява пътна помощ-партньор на преференциални цени, както и фиксирани цени за ремонт и сервиз на гуми, фиксирани цени за аварийно теглене на буксир, услуги по сигурността, в това число съдействие при плащането на глоби.

Безплатно смяна на гума, подаване на ток, доставка на гориво

В България, подобреното „Автокаско“ на ЗК „Лев Инс“ АД, вече включва напълно безплатно смяна на гума, подаване на ток и доставка на гориво. Професионални аварийни екипи са на разположение денонощно, за да оказват помощ във всяка точка на България.

Всички бъдещи и настоящи клиенти на „Лев Инс“ могат да се възползват от съдействието на специалистите, като трябва единствено да се обадят на телефона за денонощен Каско асистънс 0800 15 333.

Повече информация за подобрената застраховка „Автокаско“ може да бъде открита и на адрес: http://www.lev-ins.com/bg/Products/Automotive/

Устройство срещу крадци

Верни на традиция да действат изпреварващо и превантивно, „Лев Инс“ дават сигурност на клиентите си по застраховка „Автокаско“ и като монтират в автомобилите, напълно безплатно, допълнителни средства за защита срещу престъпни посегателства.

Може да проверите цената на Вашата застраховка „Автокаско“ и да я заявите не само в офисите на „Лев Инс“ и при посредниците, но и през сайта на компанията - http://www.lev-ins.com/bg/casco/?dev=1, като, при онлайн поръчка, ползвате и допълнителна отстъпка.

Активна грижа“

Застраховка „Автокаско“, както и задължителната за всички автомобилисти „Гражданска отговорност“, могат успешно да се комбинират и с иновативния продукт на „Лев Инс“ - „Активна грижа“.

Най-новата и единствена по рода си у нас застраховка „Активна грижа“ дава сигурност на пътя, в планината, на морето, като предлага спасяване по въздух с помощта на хеликоптер в случай на инцидент или критична ситуация. Продуктът разполага и с наземни екипи – линейки и мобилни групи. За да улесни максимално своите клиенти, тази година „Лев Инс“стартира алтернативен и още по-достъпен начин за продажба на "Активна грижа" - чрез скреч карти. В момента те могат да бъдат открити в офисите на ЗК „Лев Инс“ АД в цялата страна, както и при посредниците. Активирането на застраховката става лесно, само с обаждане на тел. 0800 10 200.

Информация за най-новия продукт на „Лев Инс“ може да бъде открита тук: http://www.lev-ins.com/bg/zastrahovkaactivecare

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Платена публикация

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 дфгдф

    1 0 Отговор
    Лев Инс са големи мизерници. В продължение на 7 години чинно си плащах каското всяка година при тях, дал съм им сигурно над 4000 лева, без да им искам и лев за щети. Един ден обаче видях колата си ожулена, явно някой на паркинга ме беше закачил с бронята докато е маневрирал, беше ожулена едната врата, казах си "е беше време каското да влезне в употреба" и отидох на опис, първо ме разкарваха от офис в офис 2 или 3 пъти, после ми казаха, че сумата за ремонта ще бъде изплатена до месец, но близо два месеца след това ми съобщиха, че понеже нямам протокол от КАТ няма да видя нито пари, нито ремонт. Още на следващата година се регистрирах в друга застрахователна компания и повече няма да стъпя в Лев Инс, същото посъветвах да направят и няколко познати, които бяха застраховани там или обмисляха да си застраховат колите там.

    Коментиран от #5, #9

  • 2 КИРО

    0 0 Отговор
    хора застрайоваите се директно в ADAC нямаите работа с мошениците от Лев инс

    Коментиран от #11

  • 3 Гост

    0 0 Отговор
    Мобиле, спрете да подвеждате потрбителите да четата платени статиики.
    Имайте доблеста да напишете "Платено" преди заглавието на статията, за да не се налага да чета за мутренски компании!

    Коментиран от #10, #19

  • 4 Петя

    0 0 Отговор
    Много добра идея. Сега ще знам, че мога да им се обадя, като спукам гума. Че то няма кой да ти помогне в този случай. Преди Каско-то им не го поддържаше като услуга, но явно са се усетили, че трябва да се вкара. :)
  • 5 Янко Лудия

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "дфгдф":

    То пък в другите понеже ще ти платят, ако нямаш протокол! Вярвай си! хахахаха

    Коментиран от #14

  • 6 qwerty

    0 0 Отговор
    една кола пред блока със стрикер за кръводаряване на огледалото и изтече застраховката и те като добри стопани прибраха колата "да я пазят" при тях докато не си плати застраховката.

    Коментиран от #7

  • 7 Димо

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "qwerty":

    qwerty, ти да не си от ударната бригада на автокрадците в София, че знаеш такива подробности???
  • 8 Доволен

    0 1 Отговор
    Много са добри. Ползвам услугите на Лев Инс от 6 години. Изплащат щетите навреме и в пълен размер. Коректни са. Жена ми вече тества каското им. Спука гума на излизане от София и някакви момчета от застрахователите отишли за няма и половин час и й сменили гумата. Така че съм доволен и няма да ги сменя

    Коментиран от #12

  • 9 Васил

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "дфгдф":

    дфгдф да не мислиш, че другите застрахователи много ще ти платят? ДЗИ ме разиграваха 2 месеца за една предна броня и накрая си я залепих и се отказах.
  • 10 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Е от какво да се хранят хората? Що не се скараш и на телевизиите, че ти пускат реклами в най-неподходящия момент, да видим какво ще кажат?

    Коментиран от #15

  • 11 Спиро

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "КИРО":

    Ма ти изобщо не правиш реклама на чужд гръб а? Да не караш шътна помощ или някой твой роднина. Прочети какво предлагат и после коментирай.
  • 12 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Доволен":

    Само внимавай да не зачести жена ти да ги пука тия гуми !!!
  • 13 Гост

    0 0 Отговор
    Е то по тия прекрасни пътища как е успяла да спука гума се чудя? Няма спасение от дупките, ама моето каско е в Лев инс и като спукам гума, ще ги викна да видя какво ще направят... :)
  • 14 ББТУ

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Янко Лудия":

    Не ми я платиха, направо я закарах в доверен сервиз и ми я оправиха, без протокол от КАТ !
  • 15 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Точно по тази причина не гледам ТВ, ще спра и да чета статиите в мобиле и всичко е ОК.
    А ти си промивай зомбирана глава с к'вото ти дадът да гледаш и четеш.

  • 16

    0 0 Отговор
    Можете да оставите проблемите с колата си в миналото, като оставите и колата си в миналото. Брей, тва звучи почти мъдро......
  • 17 дфгдф

    0 0 Отговор
    Има застрахователи, които изплащат/ремонтират козметични щети без протокол от КАТ, кои са няма да казвам, за да не ме обвинят, че съм някой агент, който плюе по конкуренцията, но ще дам подсказка - ДЗИ не са от тях ;)

    Коментиран от #22

  • 18 Гошо

    0 0 Отговор
    За тази услуга може да се абонират,хора с гюмове след 2001г.
    Преди това се произвеждаха истински автомобили.
    Средно интелигентен човек,може да си поправи сам колата.
    Репатрак се ползва при катастрофа,не за това че не може да изминеш
    1000км.безаварийно.
    Няма значение това за много индивиди,нали са продали нивите на село,направили са пари с дрога или далавери.
    Сега карат "нови коли" на по 300-500к. та един репатрак ще ги бутне.
  • 19 Марто

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    В Края на материала си пише - Платена публикация
  • 20 Косматия

    0 0 Отговор
    Единствения начин да забравиш за проблеми с колата е като я продадеш!

    Всичко друго е измама някаква!!!

  • 21 ЕДИН

    0 0 Отговор
    Проблемите с колата се решават като си купиш нова кола и на 5 г я сменяш.Както европейците!

    Коментиран от #25

  • 22 бучахавестинио

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "дфгдф":

    Аз съм към бул инс ... ремонтират и когато съм виновен дори , за протоколи не говориме.
  • 23 Майстора

    0 0 Отговор
    Тази мацка на първата снимка както си седи и директно и разтварям краката и почвам да ремонтирам нея, а колата ще седи и ще чака...
  • 24 miti

    0 0 Отговор
    GENERALI са номер 1

    Коментиран от #30

  • 25 Бидона

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "ЕДИН":

    Само където заплатата ти е като на европейски клошар!Иначе гледам си станал голям европеец!
  • 26 пич

    0 0 Отговор
    Има и втори вариант... Извикваш автоморгата и продаваш таралясника за скрап! После си купуваш втори таралясник и си продължаваш спокойно! Е, ако и той перкуляса пак го продаваш за скрап! И така, можеш да обиколиш и света.

    Коментиран от #28

  • 27 РАМБО

    0 0 Отговор
    И от БУЛСТРАД бягайте всякакви глупости ще ви измислят НЯМА да платят!Много добре жонглират с разни членове и алинеи ! Не се надявайте и на Държавен застрахователен комфорт оп пардон контрол - и те добре жонглират с членовете !

    Коментиран от #29

  • 28 Пичага

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "пич":

    Да ама ако се удариш или някой те удари с тоя стар трошляк, родата ще яде жито. Моята е 2004 ама има всякакви въздушни възглавници и 5 звезди на NCAP. Не е гаранция, че ще те опази, но по-добре така, отколкото в някой ковчег да си возя децата.
  • 29 Първа кръв

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "РАМБО":

    Всеки би се опитал да не ти плати. Ако си в правото си и документите са изрядни, няма как да те пипнат. Бил съм при почти всички популярни застрахователи и никога не са ми отказвали плащане. Друг е въпроса, кой колко плаща? За момента в Лев Инс е най-добре, плащат бързо и сега научавам и за екстрите от статитията. Ако имате познати, които крадат коли или са в такива среди, питайте дали пипат коли на Лев Инс?
  • 30 Турбо

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "miti":

    Да бе, отзад напред. Тия повече не ги доближавам. 3 месеца ме разиграваха и накрая си оправих сам колата, а получих около 1/3 от сумата за ремонта и то при мой човек. Бягайте като дявол от тамян.
  • 31 Калин

    0 0 Отговор
    Ясно е, че за банките и застрахователите все по някоя лоша дума може да се каже. А когато българинът е доволен, мълчи. Това си е в нашата народопсихология. Аз пък съм доволен клиент на "Лев Инс". Плащат си ми всичко в срок. Винаги мога да подам молба за преразглеждане на щетата, ако нещо не съм доволен и съм го правил. Ако не сте представили необходимите документи е нормално да ви се бави щетата. Ами питайте. Има телефони за контакт в сайта им, не само Кол център, но и по дирекции.