Седемместната модификация на Duster, която Dacia подготвя за следващото поколение на хитовия кросоувър, отдавна не е тайна. Новина обаче са конкретните габарити на модела, до които твърди, че се е добрало британското сп. Auto Express.
Според англичаните седемместната версия, която ще получи името Grand Duster, ще бъде дълга над 4.7 метра, с 200 мм повече от стандартното SUV. При сгънат трети ред седалки обемът на багажника ще достига около 650 литра.
Следващият Duster ще получи нов 1.2-литров бензинов турбомотор с мощност 125 к.с. Сегашният 1.5-литров дизел пък ще отстъпи място на двигател с обем 1.6 литра и около 130 коня.
През март шеф дизайнерът на Renault Лоранс ван ден Акер разкри пред румънското издание Ziarul Financiar, че второто поколение на бюджетния кросоувър на Dacia ще дебютира през 2017 г.
Вижте технически характеристики за всички модели на Dacia
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Динко с АТВто
Коментиран от #5, #13
12:35 11.07.2016
2 onq s konq
12:36 11.07.2016
3 555
12:47 11.07.2016
4 Краси
13:34 11.07.2016
5 гост
До коментар #1 от "Динко с АТВто ":
Всички искате да сте спортисти на пътя и тотални идиоти зад волана. Тази кола е 1300кг и с 130кс ускорява за 10сек до 100. Какво му е лошото за бзджетна кола? Ти карал ли си я и въобще карал ли си нова кола? Замислял ли си се колко от колите се продават с големи двигатели и колко с малки? На едно купе от 2 тона и 4х4 като му сложат 160кс двигател дали ще дръпне по-добре или не?Аз карах Каджар със 130кс и беше доволно динамичен, лесен за каране и икономичен. Качеството му е също на високо ниво с изключение на два, три детайла. Лесен е за обслужване и достигане на основните агрегати и може да се закупи с оферта от 32х.лв с предно. Когато можеш да си позволиш дори бюджетна дачия тогава коментирай. На всеки му са малко конете, но няма кола или свястна такава.
Коментиран от #6
14:12 11.07.2016
6 Рендето
До коментар #5 от "гост":
Гостенино,какво да си позволяваме? За 32 000 няма да си купуваш рено с предно и мъртвеца от жалките 130 к.с, а ще си вземеш Мерцедес МЛ или БМВ X5 с няколко пъти по 130 к.с., 4x4 и екстри като въздушно окачване и все неща, които в ужасяващите боклуци от рено няма да предлагат и след 20 год.! Така че карайте си новите "коли" с по 130 к.с. и оставете на нас "невежите" да се мъчим с Мерцовете и БМВ - тата с 300 - 400 к.с., масажи на седалките, въздушно окачване, 8 степенни автоматици и много други, които пак повтарям - рено и другите там недоразумения никога няма да имат!!!!!
Коментиран от #24
14:43 11.07.2016
7 гост
14:54 11.07.2016
8 гост
Коментиран от #10, #12
15:00 11.07.2016
9 Жоро
15:33 11.07.2016
10 МоТо
До коментар #8 от "гост":
Много точно казано,времето е горещо и като са запушили едни 15 годишни дизелови лимузини,отровиха хората,бързо им минавам отпред!
15:56 11.07.2016
11 Владислав
Коментиран от #23
16:00 11.07.2016
12 Dacia
До коментар #8 от "гост":
По принцип си много прав колега за дъртите седмици и с - ки.Не бива да се пренебрегва фактът, че тези коли са изключително хубави и разкошни, но си имат своята цена на поддръжка.
Ганьо си мисли, че като колата му струва на старо 10 000, то и ремонтите ще са и като на някое опелче, нооооо ха ха ха ха, изненада, както го казваш - лек ремонт за 8000 лева ха ха ха ха.
Както и да е, не бива да се забравя фактът че на някое ново ренденце за 8000 ще смениш половината кола. Всеки си решава за себе си! Не бива само да се плюят истински хубавите марки, само защото ти създават проблеми на старо. От 200 000 въпросната кола е паднала на смешните 10 000, но поддръжката си е на кола за 200 000, така че това никога не трябва да се забравя.
Коментиран от #16
16:02 11.07.2016
13 Julio
До коментар #1 от "Динко с АТВто ":
1,2 литра двигател за седем местна кола си е пълна глупост. На стандартен магистрален баир, натоварена на макс и с включен климатик ще ти се иска да си тръгнал с влака. Мисля че това е няква журналистическа измишльотина...Коментиран от #14
16:47 11.07.2016
14 Краси
До коментар #13 от "Julio":
1,2 литра ТУРБО двигател. Тук се крие разковничето.Просто се повтаря историята като при дизелите, които вълги години никой не ги бръснеше за слива при леките автомобили, ама като взеха да ги турбинират и да ги кичат с помпите за високо налягане, изведнъж станаха "егати бегачките" дето харчат по 5-6/100.
В днешно време, ако някой спомене "атмосферен дизел" и всички "разбирачи" се заливат от смях каква е пък тази пръчка!
17:10 11.07.2016
15 Мммм
18:16 11.07.2016
16 гост
До коментар #12 от "Dacia":
Така е, затова и бях писал по-надолу, че всеки се хвърля на мерцедеси, бмв и фв, но не поддържа и в много от случаите работи, за да кара кола, което според мен е възможно най-глупавия вариант. И тези, които нямат тези пари да си купят нова кола нека поне малко се замислят защо хората, които имат парите избират да си купят нова, но бюджетна марка, а не вездесъщия МЛ с въздушно окачване. За нова кола нямаш разходи извън сервизните, които при Дачия, Рено са ниски, а при Мерцедес ти струват месечната заплата. В САЩ премиумите са за хората с възможности, там където се спазват интервалите на обслучване също. Не пиша това за хора с тропащ мерцедес с десн волан, а го пиша за хора, които се чудят дали да влязат в кюпа на дебилите със стари пушилници или да си плащат месечната вноска за нова бюджетна кола и да си я карат години наред, без да й отварят капака. Ако караш повече, то новото си е ново, но ако не караш даже и кола не ти трябва. Всеки се пръкна с коли, а един мигач не се сеща или не може да пусне и докато КАТ спи, то леко отиваме към гробищата с такива професионалисти като тези по-долу с 300коня, но нито една гънка в междоушното пространство.Коментиран от #21
18:17 11.07.2016
17 гост
Коментиран от #18
22:24 11.07.2016
18 ПЛАН ЗА ЦИГАНИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРИЯ
До коментар #17 от "гост":
Vsushnost citroen sa izmislili unikalno okachvane. Sega vsichki premium marki go polzvat vuv pnevmatichen a rols rois v originalen ,zakupen ot icitroen variant.22:48 11.07.2016
19 Някой
23:04 11.07.2016
20 Никола
00:27 12.07.2016
21 Summon
До коментар #16 от "гост":
Само да ти кажа че, в САЩ колите се копуват с фул ектри и без компромиси, защото за работещия човек не е проблем да си го позволи(рабира се всичко е на лизинг, но 300$ на месец не е проблем). Мерцедес, БМВ и Ауди се карат масово и повечето хора ги сменят преди да им е изтекла гаранцията и яхват следващия модел, това важи за повечето марки в САЩ. Така че, както казват STFU.01:02 12.07.2016
22 simon
Коментиран от #25, #26, #27
09:47 12.07.2016
23 Баце
До коментар #11 от "Владислав":
В Дачия няма нищо от нисан, 100% Рено си е.10:54 12.07.2016
24 до рендето
До коментар #6 от "Рендето":
Въздушното окачване го дават като екстра а всъщност е един досра добър разход-я възглавница се спука я компресор изгори.Виж и цените и си помисли добре дали да си го поръчаш.12:36 12.07.2016
25 СДФГ
До коментар #22 от "simon":
ноЖа кола,викаш?Айде погледни се в огледалото,преди да се смееш на другите. Грешки стават,ама като нямаш какво да кажеш,се хващаш за глупости.16:53 12.07.2016
26 СДФГ
До коментар #22 от "simon":
Да не говорим,че когато сте учили препинателни знаци,не си бил в тоя час.16:55 12.07.2016
27 СДФГ
До коментар #22 от "simon":
Щом ще си играем да даскал по БЕЛ...16:56 12.07.2016
28 qwerty
та по твоя пост - ДА 300-500$/месец всеки може да си ги позволи
21:18 12.07.2016
29 Кракра
Поддръжката на подобни автомобили е изключително скъпа, дори консумативите са на космически цени. У нас масово се започват циганиите - хайде гуми втора употреба, хайде по-евтино масло за автомата, хайде газ за бензиновите модели, хайде да преправим елкстъклата и да сложим машинки от Опел, че оригиналните са майка плаче, хайде амортисьори от някоя морга... И след година-две 12-годишната S-класа тропа, пуши и вие като 25-годишен голф, половината екстри не работят, но няма значение, аз съм гъзар и карам луксозна кола.
12:17 13.07.2016
30 хахахаха
При това изобретение не важи лафа " по добре ново"
18:45 14.07.2016