Когато караш Nissan GT-R, а те предизвика някой с ВАЗ-2121, не би трябвало да се тревожиш особено. Както показва един от сблъсъците на завършилия неотдавна Национален шампионат по драг рейсинг на Молдова, далеч не всички "ниви" по пътищата са еднакви.
Съветската класика в клипа по-долу не изглежда никак заплашително. Под заводския външен вид обаче се таи табун от 600 кончета - около осем пъти повече от стандартната мощност. От друга страна, "Годзилата" също е тунингована. Дали нейните 680 к.с. са достатъчни, за да компенсират допълнителните 500 кг, които трябва да пренесе през 402-та метра?
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 stanimirssz
09:31 13.07.2016
2 iii
Коментиран от #5
09:39 13.07.2016
3 гост
09:49 13.07.2016
4 Гост1
10:14 13.07.2016
5 Ярослав Станчев
До коментар #2 от "iii":
А Нивата щото хич не става за всекидневна кола.И за пресечени терени не става,а жартиера е мега-подходящ щото.Квадратната Нива е в пъти по-надеждна,в пъти по-ремонтопригодна,в пъти по-евтина,по-икономична,по-проходима и по-подходяща за всекидневно използване от всеки супер-кар,включително и ГТР.Само пъпчив пубер,без реален допир до автомобил,може да напише обратното.Друг е въпроса,че са две абсолютно несравними коли.
10:49 13.07.2016
6 БАЙ ГАН4О
11:16 13.07.2016
7 Краптор
11:43 13.07.2016
8 ББТУ
11:47 13.07.2016
9 Гост
13:21 13.07.2016
10 ГА ГА ГА
13:29 13.07.2016
11 бай джап
13:54 13.07.2016
12 Име
13:57 13.07.2016
13 Пешо
14:05 13.07.2016
14 азбеееееее
14:11 13.07.2016
15 Косматия
15:17 13.07.2016
16 Az ne
15:52 13.07.2016
17 гост
16:00 13.07.2016
18 taka e brat
мотора на нивата си е нейният 1.7 Продават се спортни валове за ЛАДА и спортни компоненти за ЛАДА- така както се продават и за останалите марки автомобили ;човека си ги е купил и сложил на колата ; . А турбини ;турбо пътища ;кулери ;бензинови помпи и блоуоф клапани вече се продават под път и над път.
от там нататък на самото клипче ясно се вижда какво се случва.
това не е единствената наказателна ЛАДА на суперкари. ИМА ГИ !
16:39 13.07.2016
19 Нафарфорий
Коментиран от #21
20:18 13.07.2016
20 гост
Не всичко в една спортна кола са конски сили, ускорение и прочие.
За мен най-важното у един спортен автомобил е качествено и приятно управление, спирането ( като Порше например, нищо че никъде ги няма в драг класациите, все призната икона за спортен автомобил ). Хората които нищо не разбират от коли гледат няколко показателя : колко литра е двигателя , колко конски сили е.
Качете се на няколко коли, покарайте ги и ще разберете че не всичко е цифри, усещането комфорта, скоростната кутия, завиването това всичко е ВАЖНО.
Драг рейсинга е най-голямата простотия за мен, набичваш една кола с безумно много мощ и тя автоматично не става за нищо друго само за една права отсечка.
21:57 13.07.2016
21 Ярослав Станчев
До коментар #19 от "Нафарфорий":
Ми то пише,че е тунингован до 680 коня.И пак припада от Нивата.Колко още трябва да го напомпят Жартиера,2500 коня и 3000 нютонметра,за да бие Нива???00:30 14.07.2016
22
00:36 14.07.2016
23 Vasik Atanasova
01:23 14.07.2016
24 даММ
09:20 14.07.2016
25 Маргарита
09:22 14.07.2016
26 СЕСЕСЕРКО
11:43 14.07.2016
27 Wishmaster
А иначе аз съм карал Нива и при 100 км/ч ми стана лошо. Аз лично дори не бих рискувал да се намирам на една писта с Нивата, този в Нивата е самоубиец а в Нисана голям смелчага.
21:25 14.07.2016