Германците от Mercedes-Benz планират да разработят своя собствен хиперкар, който да се противопостави на Bugatti Chiron. Информацията е на GTSpirit и според нея новата хиперкола от Щутгарт ще се нарича Mercedes-AMG R50. Автомобилът ще бъде пуснат в чест на 50-годишния юбилей на подразделението AMG, който ще бъде честван следващата година.По предварителни данни хиперкарът ще разполага с хибриден силов тракт, системната мощност на който ще надвишава 1 300 конски сили. Предните колела ще се задвижват от два електромотора, всеки от които ще е с мощност от по 150 конски сили. По-интересното обаче е, че за задната ос ще отговаря свръхфорсиран двулитров бензинов четирицилиндров двигател.За идеалното разпределение на теглото, въпросният двигател с вътрешно горене ще е разположен между двете оси, а общата маса на автомобила ще е приблизително равна на мощността му - 1 300 килограма. Хиперкарът Mercedes-AMG R50 ще е двуместен, монококът му ще е изработен от карбон, като отзад, за увеличаване на силата на притискане, ще бъде монтирано масивно антикрило.Шасито на Mercedes-AMG R50 ще адаптивно, а окачването ще е нова разработка, благодарение на която всяко от колелата ще може да се контролира поотделно. Според повечето специалисти иновацията ще се противопостави директно на Bugatti Chiron и на разработвания от Aston Martin съвместно с Red Bull хиперкар и ще е стъпка над McLaren P1, Porsche 918 Spyder и Ferrari LaFerrari.
Mercedes-AMG R50 ще бъде пуснат в ограничена серия, като точната бройка не е известна на този етап. Спекулира се и с цената на автомобила, като според carscoops тя ще е между два и три милиона евро. Най-вероятно иновацията ще бъде представена в началото на следващата година, като това се очаква да се случи на автомобилния салон в Детройт или на този в Женева през март.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гостенче
Коментиран от #3
10:44 26.07.2016
2 gost
11:11 26.07.2016
3 лазаня
До коментар #1 от "гостенче":
CLK GTR11:11 26.07.2016
4 Dido
12:17 26.07.2016
5 гост
13:16 26.07.2016
6 гост
Коментиран от #8
13:28 26.07.2016
7 Smirnoff
Коментиран от #9
13:44 26.07.2016
8 гост
До коментар #6 от "гост":
Защо да е с малък ресурс нискокубатурният двигател? Има трицилиндрови двигатели дори издържат над милион и половина километра. Един съсед в другия блок караше такси Тико с 960 кубика и или 45 коня беше или 64 не помня, но беше 960 сс. последно ми каза, че е минал милион и половина километра. километража му е свършил на 9-ките и е наново... после го продаде защото си купи едно Пежо 307 ЕсВе и е много доволен от него. но малката кубатура не означава лош двигател, а по-слаб като възможности и ако е силно форсиран, тогава има голямо натоварване на буталата спрямо ако е с по-голяма кубатура. силно оборотните двигатели не са по-лоши, а с по-високо натоварване а оттам теоретично и по-малко издръжливи. но на практика също могат да издържат доста километри работа. зависи от какви материали е направено също. Новите технологии използуват по-олекотени и якостни по-здрави материали.Коментиран от #10
14:23 26.07.2016
9 гост
До коментар #7 от "Smirnoff":
Ами същите тия инженери в момента правят 1,6 л двигател с около 600 к.с. който издържа не повече от 2000 км и то със сервиза , горивата и обслужването на Ф1 , и го обявяват за върха на технологията , според теб как ще направят "сериен" такъв с 2 л и 1000 к.с. , който все пак няма да се обслужва от Ф1 и ще изкарва повече , или мисленето не влиза в пубертетските мечтиКоментиран от #28
14:50 26.07.2016
10 гост
До коментар #8 от "гост":
Чети преди да дрънкаш глупости , говорим не за Тико с 45 коня , а за четирицилиндров двулитров двигател с 1000 коня или 500 коня от литър , при съответни за ЛаФерари 12 цилиндъра , 6,3 л , 800 к.с. или 127 коня от литър , а Ферари въобще не е от "маратонците" , пък да не ти разправям за сервиза . Това не са ви електронни игрички , дето си избирате на дисплея с колко коня да ви е двигателя . Така че озапти си мечтите и виж реалността. Двигател с над 100 коня от литър е еднодневка , да не говорим за 500Коментиран от #12
15:05 26.07.2016
11 Mercedes-Benz
15:37 26.07.2016
12 Илк0
До коментар #10 от "гост":
Тука някакви хигиенисти и барманчета гледам се пишат на големи спецове по двигателостроене, по-големи даже от тези на Даймлер и АМГ. Един въпрос само - малките ви мозъчета мислят ли, че материалите, които инженерния екип би вложил в този двигател имат нещо общо като цена и качество с материалите използвани в 20 годишната ви ръждясала корса пред блока? Този двигател на 12-13000 оборота ли ще работи като двигател от Формула 1? За няколко секунди успяхте да направите калкулациите колко щял да изкара мотора. Кратуни такива, смешното е, че сами си вярвате. Напрягайте си закърнелите мозъчета в някоя друга област.И между другото просто да спомена в отговор на амебата, която твърди, че V6 двигателя на AMG във Формула 1 бил 600 коня. 600 коня е вибратора на майка ти. F1 AMG двигателя е не 600, а по-скоро над 800 преди да се добави мощността на КЕРС системата към него. Комбинираната системна мощност вече клони към 1000 коня, тъпако Ханс.
Коментиран от #16
16:37 26.07.2016
13 Шиничи Ясуко
Коментиран от #18
17:55 26.07.2016
14 KPETEHA
17:56 26.07.2016
15 Тошибиян
18:23 26.07.2016
16 Гост
До коментар #12 от "Илк0":
С този няма смисъл да се спори - той е теслофанатик и всяко нещо, което застрашава авторитета на Тесла, трябва да бъде оплюто.Оплю реактивните двигатели и атомните централи - върхът на човешкото познание! Какво има да коментираш повече с такъв алогичен тип?
Иначе след 15 години чакане след SLR, най-накрая нещо върховно ще пускат от Мерцедес. Дано само да е скоро!
Коментиран от #20
18:45 26.07.2016
17 Михаил Великов
19:28 26.07.2016
18 Роман Ценов
До коментар #13 от "Шиничи Ясуко":
Така е.Мерцедес може всичко.19:34 26.07.2016
19 Шаро
19:48 26.07.2016
20 Илк0
До коментар #16 от "Гост":
Моля? Мисля че ме вземаш за някой друг. Тесла е sh.t. Нито чукове, нито тесли признавам аз.20:02 26.07.2016
21 Host
22:20 26.07.2016
22 Циганина
02:03 27.07.2016
23 Чичу Ади
Коментиран от #24, #25
02:42 27.07.2016
24 гост
До коментар #23 от "Чичу Ади":
Браво , браво , три милиона евра за огромните 20-30000 км , достигате нови висоти в мазохизма и идолопоклонничеството , макар че дори и това не е сигурно , нито пък дали "хиперкара" ще успее да достигне дори резултатите на много по "простосмъртни" автомобили с 30 ПЪТИ по-ниска цена и 100 ПЪТИ по-голям пробег , но важното е да си представяте ,че това ви прави някакви разбирачи , а пък че Вейрон го биха един куп самоделки , както и този ще го бият , или си мислите , че като карате десет-петнайсет годишен Мерцедес и все едно карате нещо подобно , няма значение . Само ако обичаш не разбрах как ги сметна тия 4-5000 км за 4(четири) ГП плюс максимум 300-400 км тренировки , да не говорим че някои и толкова не издържат07:52 27.07.2016
25 гост
До коментар #23 от "Чичу Ади":
А защо не написа ,че "пиковото" ти БМВ изкарваше точно една квалификация и то не всяка , а за състезанието го заменяха с друг с не-повече от 800 коня (500 от литър) и той също едвам избутваше едно състезание . И с днешните и с утрешните технологии 500 коня от литър са изгъзица и никой няма да сложи такова нещо в "сериен" автомобил , та ако ще да е и във страшна серия от 50 броя . Единствено можеш да го видиш в рекламни единични бройки за изложения , опитващи се да забавят сриващия се рейтинг и цени на акциите . Още преди три месеца имаше страхотни скандали на събранието на акционерите и по всичко си личи , че скоро бая шефове ще се сменят , а фирмата ще трябва да признае , че е проспала момента да се преориентира в новото време .Коментиран от #26
13:02 27.07.2016
26 Гост
До коментар #25 от "гост":
Ти не се ли изморяваш да пишеш простотии?Само ще те помоля най-учтиво да на обиждаш обикновените хора, които нямат възможности и за това карат 15-20 годишни коли, които струват между 5 и 10 000 лева.
А твоята парвенющина край няма!
Ставаш жалък с обидите си към обикновените хора, а не се виждаш, че си болен фанатик!
Коментиран от #27
18:48 27.07.2016
27 гост
До коментар #26 от "Гост":
За обикновените хора които нямат възможности , не означава ,че имат права да карат пушилници които тровят повече от газовите камери в Освиенцим и то околните ,които с нищо не са им длъжни. Иди и виж как в цяла западна Европа хора със заплати по 3-4000 евра карат велосипеди и не си и помислят да си купят бракма за половината от месечната си заплата . Бих препоръчал на всеки горд собственик на дизел "нов внос" да се опита да подиша само 5 минути излизащото от собствения му ауспух и тогава да кара другите да го дишат , ако още е жив естествено . То не че и новите са много цвете , но поне са значително по-малко , а и скоро въобще ще ги спрат с новите стандарти20:14 27.07.2016
28 а ся
До коментар #9 от "гост":
Пак пускаш комични постове . Двигател от Ф1 е силно ограничен в горивото , турбокомпресора и оборотите !!!!!!!! Двигател от Ф1 ако изкара повече от предвидените километри , започва голямото умуване къде са сбъркали и от къде могат да отнемат !!!!!!!!!! Нека не забравяме , че Мерцедес са най - технологично напредналата фирма в света . Няма нито как , нито кой да им отнеме трона и технологиите време .Коментиран от #29, #30
23:31 27.07.2016
29 гост
До коментар #28 от "а ся":
Комичните постове продължават да са твоите . Ми щом било толкова лесно , що не са напускали още всичките си модели с 1,6 двигатели по 700-800 коня , като никой и с нищо не ги ограничава там , тъкмо ще утрепят конкуренцията от раз . А пък за кой бил най-технологичната фирма , даже те нямат претенции за такова нещо , няма нужда да ги четкаш11:14 28.07.2016
30 гост
До коментар #28 от "а ся":
И между другото единственото съществено ограничение във Ф1 е за горивото и то представлява разход някъде 55-60 л на 100 км . Ако претендираш ,че това е съществено ограничение за сериен автомобил , ще се радвам да видя колко човека биха си купили такъв "високотехнологичен" автомобил16:51 28.07.2016
31 ole male
Коментиран от #32
09:35 29.07.2016
32 а ся
До коментар #31 от "ole male":
Гост , Българин ли е ?01:10 30.07.2016