29 Юли, 2016 07:15 25 754 35

Porsche със закачка към Honda NSX

  • porsche-
  • gt3-
  • honda-
  • nsx-
  • mclaren

Не е тайна, че някои от автопроизводителите си позволяват използването "назаем" на детайли от всякакво естество, като дори понякога закупуват конкурентни продукти за старателно изследване, като случката, за която ще ви разкажем. Когато местният американски дилър на Porsche отзовава модела 911 GT3 RS за сервицна акция, техниците заети с нея при проверка установяват, че собственикът е работник в Honda.

Това ги навежда на мисълта, че автомобилът им е закупен с цел тестове и те старателно оставят бележка с надпис "От Porsche пожелаваме късмет на Honda. Ще се видим от другата страна.". Това разказва Ник Робинсън - отговарящ за динамичните разработки на NSX. Porsche 911 GT3 RS е признат от много критици по света за автомобилът с най-острото, директно и точно управление, така че изборът им е напълно разбираем.

В последствие се оказва, че японците притежават и английския McLaren MP12C, отново за "сверяване на часовника", но британците така и не разбират за този факт. При посещение за обслужване обаче, от представителството на McLaren задават въпросите "Къде са вдигани с автомобила 330 километра в час? и На коя писта?, но така и не получават отговора отново споделя Робинсън. Това е една от малкото забавни случки във време изпълнено със скандали.
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    0 7 Отговор
    Задръстените дървени немци не знаят и на какво да смеят - на себе си ли! Големи идиоти не знам кой и кое е за подигравка като самите Порше са отзовали цялата серия 911 и то за смяна на целите двигатели което е нещо много сериозно не само като сериозна акция ами и за скъпи коли като Порше ти очакваш всичко да е тип-топ на 6 ама не е така! Същата работа е и с Ферари 458 Италия и Ламборгини Галардо Суперледжера самозапалват се от нищото , което също е недопустимо за такава висока цена- такова ниско качество и несериозно отношение и безотговорност към направата на самата кола! Някой като рече Порше ...пфффф смешници едно че са грозни друго че не могат да вървят и един Скайлайн Р34 510 коня сток да му докарам на е тва Порше ше го спука нищо че е с 20 години по-дърт Нисана същия пример и със Супра , Хонда НСХ , Нисан 300ЗХ и т.н.

    Коментиран от #4, #33, #34

  • 2 BRABUS

    4 0 Отговор
    Е то винаги е било така.Какво са допринесли японците за автомобилостроенето?!
  • 3 SKYLINE GTR R35

    0 7 Отговор
    НЕМЦИТЕ ИМАТ ДА СЕ УЧАТ ОЩЕ МИЛИАРДИ ГОДИНИ ОТ ЯПОНЦИТЕ ЗА ВСИЧКО....НЕ САМО ЗА КОЛИ , МОТОРИ , ДЖИПОВЕ И ЕЛЕКТРОНИКА !!! А НЕ ЯПОНЦИТЕ ОТ ТЯХ

    Коментиран от #35

  • 4 Ярослав Станчев

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    И накрая излезе,че Хонда купили Порше ГТ3,за да видят как се прави състезателна кола,та да могат да направят и те НСХ горе-долу.
    Самите шефове на Хонда си признават,че за взели Поршето за "сверяване" на часовника ти орева орталъка с празни приказки.Ми взели са Порше,ко да направим,от най-добрите се учат и не го крият японците.Само нашите оризови кратуни не могат да го преживеят.
    От де ще го докараш този стоковия Р34 с 510 коня,че ми стана интересно???Тия Супри,НСХ-и и 300ЗХ тях от къде ще ги издълбаеш?От вашия гараж ли? Или от фабриката за капачки тип "Омния"???
    Айде малко по-сериозно.
  • 5 Антон

    2 2 Отговор
    Според мен,статията е чиста измишльотина,но и да е истина няма лошо да си свериш часът и да направиш още по-съвършен автомобил от конкуренцията.
  • 6 Боже

    6 0 Отговор
    Японците най - добре да се фокусират върху правенето на телевизори, че и там ги няма вече. С коли да не се занимават. Какви глупости се говорят не е истина. Скайлайни, ГТР-и, Супри, ама никой не казва, че гърмят двигатели, кутии и прочие от толко напън да са бързи. А не са и бързи. Има ЮТЮБ влизате и гледате Поршетата как унижават конкуренцията. Не ги харесвам, но трябва да им се признае. Тойота като връща по 10 милиона коли на сервизна акция какво да кажем. А акциите им общо взето са за всеки модел.

    Коментиран от #7

  • 7 asadasa

    0 3 Отговор

    До коментар #6 от "Боже":

    karai si dizeloviq VW smenqi diuzi pompa turbo reduvai gi i si trai mnogo si vijdal gtr i i supri che da govorish chuval si tuk tam i si gi vijdal samo na snimki ot davki turbo ;)
  • 8 Николов

    2 2 Отговор
    Че това си е от време оно автомобилните гиганти да се изследват едни други.Книгата "Колела" на Артър Хейли много подробно описва как се процедира в това отношение.А японците от много години са недостижими и затова както се казва в народната мъдрост"Високото грозде е кисело",нормално е да са трън в очите на другите производители то е достатъчно само да се хвърли един поглед върху някоя автомобилна класация и да се види как са позиционирани японските автомобили.
  • 9 charger

    0 2 Отговор
    Не знам статията дали е вярна но това си е практика от началото на автомобилостроенето, така да се каже.
    Все пак е конкуренция и всеки гледа да лепне по някой чалъм наготово. Всички го правят не само немци не само японци.
    Относно коментара на "Боже" Пич мога да ти кажа, че ако сравниш еднакъв клас немско и японско тъй като явно засягаш нискобюджетните модели то спокойно мога да ти кажа, че ако ще си правя компромис със цена и клас то определено ще избера японското първо цената клас разход и качество е на светлинни години. Да не говорим, че ако примерно караш пасат след 2012 примерно стигне ли се до ремонт като ти лепнат цена все едно не си в магазин за части на VW ами на RR. Да не казвам и какви трошляци са. Относно пък качеството тъй като работя в тежкото машиностроене мога от чист опит и съвест да ти кажа че едни от най-добрите и прецизни измервателни инструменти и може би най-качествената стомана е именно Японската. Тук говорим за неща които са направени да работят дълго и пак немското издъхва бързо. Докосни се до японско качество със име и после сравнявай. Ако пък си от моя раьон да ти донеса един шестограм MITUTOYO "6" ако успееш да го огънеш или строшиш с рамо по късо от 60см ще ти кажа браво, защото немските за които плащаха по 18 евро за Брой ги троша като солети. Уважавам немските инженери но практиката им за дълготрайност и издръжливост е отдавна охлабена. що се отнася до техника след 2000-2005г. Работил съм в заводи на VW/Audi в няколко страни в сферата и на електрониката и на ауспоховата система и на моторите и пародията е пълна дори при елементите както за Тоуарег така и за Q7 Та ако някой очаква да си вземе Polo или пък японския Yaris за някакви си 20-30000 лв и да очаква безкрайно здрав автомобил то тогава той живее в огромна илюзия. Това са бюджетни модели създадени да се изтъркалят едни 200-300000 и след 4-5 години да си вземеш следващия въпреки че съм виждал и 2-та горепосочени модела на над 700000км. Така, че тук всичко е относително. Що се отнася до висок клас и скъпи моделии то аз лично 200000 300000 не бих дал за немско при положение, че за половината от тази цена ще взема японец който е поне 2 пъти по здрав.
  • 10 Тойотко

    0 3 Отговор
    Ако в Германия не пестяха толкова от материали и се бяха научили да леят стомана и чогун, нямаше да им се смеем толкова на ръмбавите трошки.
  • 11

    0 1 Отговор
    Звучи като градска легенда, но и да не е, не виждам нищо сензационно да си сверяваш часовника с известна европейска спортна кола, звучи комплексарско тази закачка.
  • 12 Хондю

    0 3 Отговор
    Искам да попитам големите фенове на немските инженери,кой прави най напомпания атмосферен двигател,кой прави първия сериен автомобил с алуминиево шаси и знаят ли колко струва една 24 годишна хонда нсх в германия и колко немски 24 годишни коли държат цена като нсх.Аз лично съм карал немска,испанско-немска за малко италианска и японска кола,от японките съм много по доволен

    Коментиран от #15, #21

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Пича

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "Хондю":

    Аве смотан вземи почети малко,че мноо ме яд на такива съединители като тебе.Двигагателите - дъ бест на миналото столетие са именно Porsche GT3 -3.6L - 380к.с. и BMW M3 -3.2L - 343к.с. И понежеже си мноо прост ша ти кажа ,че и двата са атмосверни.

    Коментиран от #18

  • 16 Пича 2

    0 1 Отговор
    Атмосферни - поправям си правописната грешка
  • 17 Някой

    1 1 Отговор
    NSX и Porsche 911 GT3 RS са доста различни автомобили, за да кажем, че някой е копирал от другия. NSX е хибрид с централно разположен би-турбо двигател изцяло на Хонда. Има помощни електромотори на предните колела. Porsche 911 GT3 RS отзовават коли за ремонт, поради фабричен дефект, няма как да копират нещо от него. По-скоро се тестват отделни параметри, но това го правят всяка марка, по-скоро обратното би било нелогично. NSX показва супер данни за мощността си, ще видим реално първият суперкар- хибрид как ще се представи.
  • 18 asds

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Пича":

    Sloji na chertata 3,2 bmw s 3,2 honda i posle ela mi revi :)

    Коментиран от #24, #31

  • 19 xSess

    0 0 Отговор
    NSX и BMW 850Csi са на едни пари ако това питаш. И на едни години и мощности. Имам и bmw и honda в момента.

    Коментиран от #25

  • 20 диан

    1 0 Отговор
    с кой се сверявали японците?
    макларън и порше?
    интересно
    ако беше БМВ или VW
    недаи боже дачия или лада
    е тогава е опасно:)
  • 21 Ярослав Станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Хондю":

    Ми в немското мобиле има 18 Хонди НСХ с цени от 45000 до 200000 евро.Има Поршета 964 на годините на НСХ с цени от 350000 до 1200000 евро.И това според теб щом е голям параметър за ценност значи Поршето пак е по-ценно от кой да е НСХ.И ся ко прайм???
    Цената е определящ фактор,но не е най-важния.Както за Хонда маниаците и ценителите на добри автомобили НСХ е легендарна и безценна машина така и за Порше феновете 911 Турбо от началото на 20 век е със същата стойност.Пожелавам на всеки от вас да покара и притежава някоя от тез две легенди някой ден.Цената едва ли ще е значение тогава.

    Коментиран от #22

  • 22 LSD

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Ярослав Станчев":

    ХА ХА ХА !!! какво е това... "така и за Порше феновете 911 Турбо от началото на 20 век" .. четете книжки или гугълета бе момчета, че ставате СМЕШНИ!!!

    Коментиран от #29

  • 23 Пича 3

    2 0 Отговор
    Ша напиша само три имена:

    Николас Отоо
    Карл Бенц
    Рудолф Дизел

    всички са немци

    тея Ора га са прайли аФтомбили жапанките са плетели сандали и са зобили ориз.

    Коментиран от #26

  • 24 Пича 4

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "asds":

    На Български ни можем да пишем ,ама сме големи разбирачи.
  • 25 Оня

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "xSess":

    http://www.zeperfs.com/en/duel622-2473.htm
    И за другите разбирачи. Аналог от страна на бмв срещу хонда НСХ няма
  • 26 Оня

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Пича 3":

    А аз ще ти кажа един лаф дето колега го спомена по повод подобен разбирач като тебе...
    Да Немеца е измислил пръчката и сега Японец бие с нея швабите по главата
  • 27 Христо

    0 0 Отговор
    За тези, който не са гледали клипа - https://www.youtube.com/watch?v=53c6o_cNPEo.
    Препоръчвам слушалки на ушите.
  • 28 Wishmaster

    3 0 Отговор
    То хубаво си го постнал това сравнение обаче най-отгоре с едър шрифт пише че БМВто е от 1992 а Хондата от 2002. Дали това е честно да сравняваш коли с 10 години разлика???

    Освен това тегло от 1865кг за спортно купе с 380 кс е доказателство дори и за 1992 че БМВ никога не са биле срд водещите спортни производители.
    Ниските обороти за мен показват че това БМВ не е чиста бегачка а е кола която се чувства по конфортно на пътя отколкото на пистата.

  • 29 Ярослав Станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "LSD":

    Моя грешка.Исках да кажа Порше 911 Турбо от началото на 90-те на 20 век.
    Благодаря за поправката,цитираното наистина изглежда смешно.
  • 30 бмв е65

    0 0 Отговор
    доста има да се уат японците от Германците как се прават коли
  • 31 Martin

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "asds":

    Като сложим Хонда на чертата във Формула 1, кой реве тогава, а? Хонда правят коли за бабички, само за това ги бива от 15 години насам.
  • 32 Torque

    0 0 Отговор
    Бе мани я тая дръглива Хонда, аналози тръгнал да и търси. Единственото нещо, което я прави донякъде специална е факта, че е разработена с помощта на Аертон Сена. Да си произвеждат моторетките и нискобюджетните "високонадеждни" кошници японците, няма логика да бъдат сравнявани с утвърдените английски, немски и италиански брандове, щом става въпрос за супер коли.
  • 33 Torque

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Е такава компилация от глупости отдавна не бях чел. Обаче важното е весело да става. Добре, че са душевно болните льольовци като този, че да ни забавляват с изцепките си в напрегнатото ежедневие.
  • 34 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    се 1 NSX не се запали а? или това не е важно хахахха каде Японците не са спирали да крадат от Немците!!! и после оо жълтурковците имали по-добрите коли и т.н. хахаха МЕЧТАЙТЕ СИ МЕЧТАЙТЕ!!! мен ми писна да гледам как плюят немските коли и как ми фалят жълтурковските и да си мълча? оо повече не хем жълтурковците са крадлива нация хем са тъпа за да немогат да си направят само и после са били горд народ? хахахахахха СМЯХ!!! същото като циганите те се гордеят че крадат и лъжат е ясно е вече японците са жълтите цигани!!!!!!!!
  • 35 мозък

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "SKYLINE GTR R35 ":

    А на теб няма да ти стигнат милиарди години да образуваш втората си сива гънка. Забелязал съм, че като си прост и не знаеш какво да пишеш - винаги гледаш да компенсираш като пишеш каквото и да е само с главни букви.