Volkswagen представи второто поколение на Crafter с обещание за небивало разнообразие от модификации. Официалната премиера на новите големи бусове от Волфсбург все още предстои, но немците публикуваха снимки и някои технически сведения за модела.
Crafter II изглежда по-умерено и хармонично от предшественика си. Оформлението на предницата издава марката дори без емблемата на радиаторната решетка.
От Volkswagen твърдят, че каросерията на новия бус притежава впечатляваща обтекаемост. Обявеният коефициент на въздушно съпротивление има стойност, присъща за лек автомобил - 0.33, макар да не се уточнява за коя модификация точно важи.
Crafter II ще се предлага с четири междуосия, три варианта на габаритната дължина и също толкова височини на каросерията, които могат да се комбинират. Купувачите могат да избират и между три типа силово предаване - предно, задно или двойно.
За новия модел е предвиден само един двигател. 2.0-литровият турбодизел EA 288Nutz обаче ще може да се поръча с четири нива на мощността - 102, 122, 140 и 177 к.с., като най-мускулестият вариант е подсилен с втори турбокомпресор.
Интериорът е оформен в корпоративния стил на Volkswagen. Много детайли са заимствани от леките автомобили на компанията. Арматурното табло прилича на двукрило писалище с множество рафтове и отделения за различни вещи.
Списъкът с допълнително оборудване ще бъде по-дълъг от всякога, но повече подробности за предлаганите екстри ще бъдат обявени през есента, когато немците ще разкрият пълните технически данни за модела. Новият Crafter ще се произвежда в супермодерния завод на Volkswagen в полския град Вжешня.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 mrmrm
Коментиран от #2
11:19 29.07.2016
2 гост
До коментар #1 от "mrmrm":
Не случайно от 15 поредни години доказания първенец при лекотоварните в Европа се казва Рено и като гледам скоро няма да се промениКоментиран от #3
13:00 29.07.2016
3 гост
До коментар #2 от "гост":
Не че Рено са перфектни, но са по-добри като цена/качество. Големинте спедитори вече повечето са с Рено, факт. Щом и Мерцедес само ребрандира баничарките си, и ползва двигателите на французите, явно има причина. Аха, и новия смарт е туинго, да.Коментиран от #4
13:14 29.07.2016
4 ренде
До коментар #3 от "гост":
М даа, Мерцедес ребрандира разни банички и разни табуретки като Смарт - а, но кога ренде ще започне да ребрандира, вечната, единствената и неповторима s - classe?Отговорът е НИКОГА!!!!!
хО Хо Хо Хо Хо!!!
Коментиран от #5
15:37 29.07.2016
5 Десислав Попов
До коментар #4 от "ренде":
Crafter=МНООООГО ръжда и биели,излизащи през блока на двигателя17:26 29.07.2016
6 Кобрата
17:50 29.07.2016
7 Кобрата
17:53 29.07.2016
8 дфжжбрг
кои ще кара?
само наркомани останаха
и психично болни
често и двете
21:22 29.07.2016