Last news in Fakti

29 Юли, 2016 10:01 5 979 8

Нов бачкатор от Волфсбург

  • volkswagen-
  • crafter
Нов бачкатор от Волфсбург - 1

Volkswagen представи второто поколение на Crafter с обещание за небивало разнообразие от модификации. Официалната премиера на новите големи бусове от Волфсбург все още предстои, но немците публикуваха снимки и някои технически сведения за модела.

Нов бачкатор от Волфсбург

Crafter II изглежда по-умерено и хармонично от предшественика си. Оформлението на предницата издава марката дори без емблемата на радиаторната решетка.

От Volkswagen твърдят, че каросерията на новия бус притежава впечатляваща обтекаемост. Обявеният коефициент на въздушно съпротивление има стойност, присъща за лек автомобил - 0.33, макар да не се уточнява за коя модификация точно важи.

Нов бачкатор от Волфсбург

Crafter II ще се предлага с четири междуосия, три варианта на габаритната дължина и също толкова височини на каросерията, които могат да се комбинират. Купувачите могат да избират и между три типа силово предаване - предно, задно или двойно.

За новия модел е предвиден само един двигател. 2.0-литровият турбодизел EA 288Nutz обаче ще може да се поръча с четири нива на мощността - 102, 122, 140 и 177 к.с., като най-мускулестият вариант е подсилен с втори турбокомпресор.

Нов бачкатор от Волфсбург

Интериорът е оформен в корпоративния стил на Volkswagen. Много детайли са заимствани от леките автомобили на компанията. Арматурното табло прилича на двукрило писалище с множество рафтове и отделения за различни вещи.

Нов бачкатор от Волфсбург

Списъкът с допълнително оборудване ще бъде по-дълъг от всякога, но повече подробности за предлаганите екстри ще бъдат обявени през есента, когато немците ще разкрият пълните технически данни за модела. Новият Crafter ще се произвежда в супермодерния завод на Volkswagen в полския град Вжешня.

Нов бачкатор от Волфсбург

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mrmrm

    0 1 Отговор
    това няма нищо общо с бусовете на фв от едно време - пълен боклук за мнооого пари. Имахме крафтър от първата серия служебен - не излизаше от сервиз.....

    Коментиран от #2

  • 2 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "mrmrm":

    Не случайно от 15 поредни години доказания първенец при лекотоварните в Европа се казва Рено и като гледам скоро няма да се промени

    Коментиран от #3

  • 3 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Не че Рено са перфектни, но са по-добри като цена/качество. Големинте спедитори вече повечето са с Рено, факт. Щом и Мерцедес само ребрандира баничарките си, и ползва двигателите на французите, явно има причина. Аха, и новия смарт е туинго, да.

    Коментиран от #4

  • 4 ренде

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    М даа, Мерцедес ребрандира разни банички и разни табуретки като Смарт - а, но кога ренде ще започне да ребрандира, вечната, единствената и неповторима s - classe?
    Отговорът е НИКОГА!!!!!
    хО Хо Хо Хо Хо!!!

    Коментиран от #5

  • 5 Десислав Попов

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "ренде":

    Crafter=МНООООГО ръжда и биели,излизащи през блока на двигателя
  • 6 Кобрата

    1 0 Отговор
    Бусът изглежда добре, но ако ще е бус да е Mercedes. Лично съм се убедил в това. Карал съм и Мерцедес и Фолксваген, и съм стигнал до следния извод - Мерцедеса го товариш 2-но, но върви като катър и вози меко като лодка, а специално бусовете на Фолксваген, хем возят много твърдо, хем не могат да носят такъв тонаж като Мерджана. Казмам БУСОВЕТЕ, нямам лошо мнение за тази марка и смятам, че VAG е добър концерн, но бусовете им не са нещо особено.
  • 7 Кобрата

    2 0 Отговор
    Може би най-дългата база със 177 коня и двойно предаване ще е самолет, но зависи дали ще е издръжлив на яко товарене, щот повечето, които купуват бусове, ги взимат с цел яка експлоатация и ги товарят много.
  • 8 дфжжбрг

    1 0 Отговор
    и кооо?
    кои ще кара?
    само наркомани останаха
    и психично болни
    често и двете