В интернет се появиха шпионски снимки на бъдещото наточено изпълнение на модела Audi A1. Според папараци става дума за серийната версия на RS1, която вече преминава тестове на пистата "Нюрбургринг". Засега от компанията не изнасят никаква официална информация, а дебютът на автомобила се очаква през март догодина в Женева. Дотогава спекулациите по темата ще продължават. Ето и най-актуалните до момента.
Съдейки по снимките, може да се заключи, че визията на новото RS1 е изпълнена в стила на концепцията Audi A1 clubsport quattro, която беше демонстрирана през май тази година. Прототипът clubsport quattro беше оборудван с 2.5-литров турбомотор с мощност 503 к.с. и с фирмената система за предаване на въртящия момент и към четирите колела quattro. Тогава от компанията заявиха, че концептуалното А1 може да ускори до 100 за 3.7 секунди.
Специалистите в бранша обаче напълно изключват подобен агрегат за серийното RS1. Според една от възможните версии моделът ще разполага с четирицилиндров двулитров турбомотор с мощност 280 к.с., който ще работи съвместно с шестстепенна механична скоростна кутия и система quattro. Автомобилът ще е оборудван с мощна спирачна система и спортни седалки. От 0 до 100 ще ускорява за пет секунди, а максималната скорост ще е 240 км/ч.
Според друга информация в "наточеното" А1 ще бъде използвана хибридна силова система, включваща електромотор, който ще предава мощността си на задния мост. Електродвигателят ще се захранва от изключително компактен блок от иновационни акумулатори. Очаква се впоследствие тази хибридна схема да бъде използвана и за други модели на марката Audi.
Има и трета версия какво ще се крие под ефектната външност на загадъчното RS1. Според нея двигателят ще бъде заимстван от VW Golf GTI, но вместо стандартните за този мотор 210 коня ще бъде форсиран до 250 к.с. Този агрегат ще се комплектова със седемстепенната скоростна кутия S tronic с два съединителя. При този вариант ускорението от 0 до 100 ще отнема шест секунди.
Все още не е напълно известна и визията на серийното RS1. Ясно е, че благодарение на нов аеродинамичен бодикит тя ще е различна от стандартната версия. По всяка вероятност RS1 ще разполага и със 17-цолови лети джанти и всички атрибути, присъщи на автомобилите с приставка RS. Всичко това обаче са само догадки, а как всъщност ще изглежда RS1 и какво ще се крие под ефектните ламарини ще разберем най-рано в началото на следващата година.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 аноним
вероятно цената
----------
б БГ се тества успешно новата Дачия , която хич не е загадъчна но е Продаваема
Коментиран от #3
11:21 14.10.2011
2 Дошо
11:23 14.10.2011
3 Mafiq
До коментар #1 от "аноним":
@1 Загадка е кой от трите варианта ще се окаже под капака на РС1. Чети първо и тогава се изказвай неподготвен. А иначе по темата - който и да изберат ще е супер резачка. Това е.11:26 14.10.2011
4 vlaaa
Коментиран от #5
11:37 14.10.2011
5 despeRADO
До коментар #4 от "vlaaa":
@4 конете на концепта са 503http://fakti.bg/avto/5498-audi-a1-s-503-ks
11:39 14.10.2011
6 Някой си
11:50 14.10.2011
7 Japan_fan
12:17 14.10.2011
8 ай стига ве!
12:19 14.10.2011
9 Марто
21:09 14.10.2011
10 330i
ааа сетих се открили са колелото .. преди век, колямо откритие е било ... за тях, та говорим за автомобили .. всичко което са открили за автобилите се изчерпва с по-евтин материал, по-малко кг и все пак ще го призная ... качествената стомана от която правят двигателите и с това се свършва, да не прозвучи като че са номер 1, що то те не са, просто стоманата им е една идея по-слаба от германската и шведската, а купетата половин път по-леки, което обуславя вървежа им и километрите които минават, за да не бъда голослов дайте ми една японска талига с едни и същи килограми и конски сили с едно бмв например (случайно ми дойде на ум) да ги замеряме и да видим ко ше се получи или както винаги ми е било мерак да ги закачиме с въжето и да видим коя ще дърпа ...
21:40 14.10.2011
11 ВИП АМГ
10:21 18.10.2011