15 Октомври, 2011 11:35 49 857 114

Шефът на VW се подигра с Honda

  • volkswagen-
  • honda-
  • винтеркорн

 

По време на отминалото автомобилно изложение във Франкфурт босът на VW Group Мартин Винтеркорн обстойно разгледа щандовете на конкурентните производители и съвсем несъзнателно направи страхотна реклама на новия Hyundai i30.
 
Когато Винтеркорн разглеждаше корейския модел, той изпробва регулирането на волана и с изненада запита един от инженерите си защо при настройката на кормилото на корейския хечбек не се чува никакъв шум, а при моделите на VW и BMW не е така.
 
Последва моментален отговор, че лично на него му е било предложено подобно решение, но Винтеркорн го е определил като "прекалено скъпо". Видеото с този разговор направи страхотна реклама на Hyundai без тяхната финансова или каквато и да била намеса.
 
Не по-малко интересно обаче се оказа клипчето, документирало как Мартин Винтеркорн разглежда и коментира новата Honda Civic. Неговите думи сериозно засегнаха японците. Винтеркорн отдели доста внимание на новия японски модел, който е пряк конкурент на VW Golf.
 
За нещастие на привържениците на Honda шефът на Volkswagen каза, че новият Civic не може да се мери с Golf нито по качество, нито като оборудване. Според Винтеркорн цената на Civic (в Европа тя варира в диапазона от 17 000 до 26 500 евро) не отговаря на предлагания продукт.
 
Той разкритикува японците за липсата на нови двигатели с турбо и намален работен обем, които сега са толкова популярни в Европа. Освен това изтъкна факта, че "японката" няма дори скоростна кутия с два съединителя, а само морално остаряла трансмисия с хидротрансформатор.
 
"Външността - това е единственото, с което могат да се похвалят японците" - завърши оценката на модела шефа на VW Group Мартин Винтеркорн.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 NAME

    2 1 Отговор
    Хахаха швабата се изказал за скоростите с хидротрансформатор, :-)
    може само да си мечтае той за А/Т, която да изкара над 500 000 км пробег. А прословутите им А/Т с 2 съединителя дават фира малко след 200 000 км. и ремонтът им е на цената на една 6 - 7 годишна кола.
  • 2 Jeffery Anderson

    0 0 Отговор


    Hello i am Jeffery Anderson, i am intersted in buying you car so i want to know if the car is still available for sale..
    you can get back to me via my email ([email protected])

    Thanks
    Jeffery Anderson
  • 3 Public_Owner

    4 1 Отговор
    За някои неща е прав за други не. Обективно погледнато турбодвигателите са по ненадеждни от атмосферните КАТО ЦЯЛО. Какво какво такива били популярни в Европа? Аз примерно предпочитам старите атмосферни 6 цилиндрови двигатели на БМВ, отколкото новите турбодвигатели на БМВ. какво ми пука, че голфа е с турбо двигател пък японското зовило е с атмосферен? Атмосферния ако е по здрав, ми е протрябвал турбодвигателя... и ако толко искам мога да си сложа турбо после, а на голфа да махам турбото ли? Пак се гледа изгодата - на новите коли се слагат турбини, за да ги оправяме после повече - да сме зависими от сервизите, да оправяме колите постоянно.... с тия турбини все нещо се базика! На мен нито голд ми харесва нито цивик, но в случая по добре цивика, защото е с атмосферен двигател
  • 4 Stoian

    1 2 Отговор
    Avtomatichnite skorosti na AUDI mojete na 160 000 km da gi smenite,normalnata skorostna kutija na VW 500 000 km iskarva bez problem,malko po e shumna no varvi,pri Honda na 500 000 km ne samo che niama shum no i vlizat skorostite kato pri nova,sinhronozatora e ot BOSCH no ne made in made in
  • 5 ТУРБО

    3 0 Отговор
    ненадеждни са турбодвигателите на 500 000 и повече км. , които ти се продават за коли на80 000км! 4 цилиндров с турбо тежи много по-малко от 6 цилиндров без турбо - все едно винаги возиш един човек повече, харчи на празен ход с 30 - 40 % по-малко/50% от времето в градското движение е на празен ход/, а за пъргавината едва ли има някой да го убеждавам , че е огромно предимство както за удоволствие, така и за безопасно изпреварване на 2пъти по-късо разстояние... колега , явно не караш много...
  • 6 BMW

    2 0 Отговор
    Imam BMW i servoto ne izdava nikakvi zvutzi ili shum,kak taka go razbra
    kato ne e napravi nito edin TESTDRIVE,mislia che e prekalil s WEISSBIER.
    BMW e Premium Marka kato Mercedes,Lexus,Infinity i Jaguar. Za takava Premium Titla moje samo da mechta e.

    Коментиран от #69

  • 7 ТУРБО

    1 1 Отговор
    никоя марка не толерирам, но за 500 000 км със скоростна кутия с хидротрансформатор ще изхарчиш около 15000 литра гориво повече... смятай го като пари
  • 8 TDI

    0 0 Отговор
    TURBO na VW hahahahaha, na 200 000 km ti trebva novo,
  • 9 Stoian

    0 1 Отговор
    Skorostna kutija i saedinitel na VW golf4 TDI s 110 ks,struva 1600€
    v BG,vkl ti triabva i novo Turbo koeto ako e na BOSCH si 1500 € plus rabota oshte 200lv,ne zabravjai che na 250 000 km se nujdaesh ot service, toest da gi smenish..Moje da ne sam mnogo karal no sam ot 12 godini mehanik i okolo70% ot kolite koito opraviam sa VW.
  • 10 TURBO

    1 0 Отговор
    STOIAN. NE ZNAM KOE KOLKO STRUVA NO PAK NE IZLIZAT SMETKITE.KATO GOVORIM ZA RAZHOD I DEMARAZH A SPORED MEN FIAT. PEUGEOT I DR. MASOVI KOLI GI REMONTIRAT V "НАДИН" ТАКА, ЧЕ РАДВАЙ СЕ НА ФОЛКСВАГЕНИТЕ, ЩОМ ТИ ДАВАТ РАБОТА
    А НА TDI ЩЕ КАЖА ОТНОСНО ТУРБОТО - ОТГОВОРА Е В КОМЕНТАРА НА СТОЯН - "BOSH" ТОЗИ МОНОПОЛИСТ - ТУРБИНИ, ДЮЗИ,КОМПЮТРИ, ABS-И И КАКВО ЛИ ОЩЕ НЕ - ВСИЧКО СЕ РАЗВАЛЯ ТАКА, ЧЕ СИ ТЪРСЕТЕ ДРУГ ПРОИЗВОДИТЕЛ
  • 11 TURBO

    4 1 Отговор
    и все пак всички нововъведения полезни, приятни идват от европейските производители . японците НИЩО не са измислили освен скъпите рез. части и смешните им задни окачвания -едни тънички щанги по-тънки от вилка на велосипед /не се шегувам/.
    до 2004-2005 HONDA НЯМАХА ДИЗЕЛОВ ДВЕГАТЕЛ , а в европа бензинови коли вече не се продаваха- смях. Сузуки и те май нямаха дизел. карайте морално остарели японски коли!
  • 12 ото

    4 0 Отговор
    Няма по хубаво от атмосферен редови двигател . Тия нови моди
    като downsizing ,2 компресора не ги възприемам . Всеки добавен
    агрегат е потенциално място за повреда . Имах Шкода Октавия
    TDI и турбото се разваляше на 40000 км като по часовник.
  • 13 1 oto

    1 0 Отговор
    ако е била в гаранция-добре като сменят на 1000 шкоди турбото и ще им дойде акъла откъде да ги купуват
  • 14 Христо Найденов

    2 3 Отговор
    За какво им е на Хонда турбо,като атмосферните им агрегати са с характеристики като на турбинирани!
  • 15 Stoian

    1 0 Отговор
    TURBO,znaesh li na kakva skorost se vkluchva Turbota na VW,i znaesh li che ako karash gradsko samo,Turbo ne ti e nujno,osven tova zarejdashtoto ustroistvo na Turboto e ot NASCAR i idva ot Japan.
    Pozdravi ot SF
  • 16 Bosch

    0 0 Отговор
    Дизеловият двигател за Accord е направена в Япония. Цялата история е Common Rail от Bosch. Доколкото знам на помпата.
    Просто защото други производители имат проблеми с помпата от Bosch, който прави мрежа, това е и злополуки.

    Двигателят е разработен много дълго, така че отивам след това само се предполага, че той е след това подходящ за дългосрочно
  • 17 BMW

    0 0 Отговор
    HORA;
    tzialata technika i modernizacia idva ot japonia no japontzite sa naposledno vreme mnogo skuchni TOYOTA naprimer s toia Land Cruiser stavat smeshni osven malko Facelift,niama nishto novo,vijte BMW X6,OPTIKA 6,TECHNIKA 6 e dobre i cenata e 6 ,ama novia Land Cruiser sashto ne e ot nai evtinite,Istinata e edna Nemckite Koli sa Nomer 1

    Коментиран от #113

  • 18 rsx

    0 2 Отговор
    Като не могат да направят атмосферен мотор ,почват да ти обясняват колко велики са им бензиновите мотори с турбо!??!(1.8 75 к.с VW )!?1.8T- 150 ,180,210,225к.с.CIVIC 1.6 -160-185 к.с ,1.8 190-210кс.Явно е трудно за някои разбирачи да открият разликата.Преди повече от 20 години моторите във F1 бяха с турбо и точно Хонда имаха от 16 старта 15 победи..........Тогава швабите се гордееха с "кошника" голф2..................а в момента ,че най после успели някак си да направят алуминиев блок на RS6........От BMW ни обясняваха ,че бъдещето идвало с модел с четири завиващи колела(2010г)-Някои обаче помнят ,че всички японски марки са имали модел с четири завиващи 1986-1988г..........Всичко което е правено от японците преди 25-30 г е несбъдната мечта за повечето(всички)европеиски производители на МПС.Факт_ и!!!!........
  • 19 TURBO

    0 0 Отговор
    Стоян, незнам на каква СКОРОСТ се вкл. турбото, но усещам на какви ОБОРОТИ започва да работи при подадена достатъчно газ-на 1200 вече работи осезателно, при 1500-1600 вече ти "къса вратът" това е точния режим на работа характерен за градски условия и повярвай ми НЯМА атмосф. мотор, който така да дърпа в града на ниски обороти. А атмосферните хонди можеби имаш предвид S-type, както и AMG-63 също атмосферен имат високи стойности на мощността при доста високи обороти 7000 хондите 8000- къде ще караш в града с такива? ако караш с 40 ще трябва да вкл. 1-ва предавка за да се изстреляш? довиждане друг път ще продължим пора, не съм привърженик на никоя марка, говоря трезво и прагматично, а иначе която и нова кола да си купиш винаги си прецакан...
  • 20 BMW

    0 0 Отговор
    rsx,mnogo si prav,as sam karal polo 14 TDI ,kato vkl klimatika imah chustvoto che motor umria.VW kradat idei ,tova e taka,no BMW ne moje nikoi Japonec da gi stigne,Prius otne jivota na poveche ot 35 choveka v USA,
  • 21 Stoian

    0 0 Отговор
    pravilniat otgovor e 60km.ako ne si siguren vij vav wikipedia.
  • 22 Type R

    0 2 Отговор
    Ха ха ха . Швабата да си погледне дефектните котори и после да говори.Хонда по качество и бездефектност е на светлинни години от Голлфсубрг. Колкото до компресорните мотори да не стане като като директното впръскване.Хонда с впръскване в колекторите има по малък разход от уж високотехнологични FSI трошляци които горят и масло .
    Въобще Фолксваген е последната фирма която може да дава оценки кое е добре и кое не.
    Който е карал тези коли знае за какво говоря.
  • 23 Stoian

    1 0 Отговор
    Турбокомпресорът е специален тип компресор, предназначен за нагнетяване на газове. Задвижващата част на този компресор е турбина. Турбокомпресорът е намерил голямо приложение в двигателите с вътрешно горене. Там се използва за повишаване на общата мощност на двигателите с помощта на повишаването на общото количество на горивото и въздуха подавани в цилиндрите. Основното предимство на турбокомпресорите е голямото повишение на мощността на двигателите при съвсем малко повишение на теглото им. Това е възможно защото турбокомпресорът използва неизползваната енергия на изгорелите газове като по този начин повишава общия КПД на двигателите. Като недостатък при бензиновите двигатели може да се посочи необходимостта от използването на по-ниска компресия с цел да се избегне самовъзпламеняването на гориво-въздушната смес. Това намалява КПД на двигателите при ниски обороти, защото в този режим турбокомпресорът не осигурява необходимото количество въздух. Дизеловите двигатели нямат този проблем - при тях по принцип се използва самовъзпламеняването на горивото. И за двата типа двигатели турбокомпресорът е голямо предимство при големи надморски височини, където концентрацията на въздуха и неговото налягане са по-ниски. Това всъщност е била и основната причина за изобретяването на турбокомпресора, първоначално предназначен за самолетни двигатели.

    Коментиран от #37

  • 24 Смехурко

    0 2 Отговор
    Тоя смешник Винтеркорн направо ме изумява с простотиите си.Голямо обикаляне , голямо мерене с рулетки на всеки щанд на конкуренцията.Всеки средноинтелигентен човек е наясно , че ФВ са лицето на провала , като марка , абсолютно несъответствие между качество , надеждност , технологии и надути цени , а за дизайн просто не се говори защото техния "дизайн" е направо убийствен с основно мото "Вие се возите в контейнер за боклук".
  • 25 Батко ви

    3 0 Отговор
    Абе скъсаняци този 'Пърдел" произвежда порше и ламборджини.Къде си врете умрелите хонди.Я кажете една хонда която до се доближава до авентадор,гаярдо или гт2 рс.Няма .Кво ми хвалите някакви уммрели хонди по 200 коня.Били атмосферни.Е там им е проблема.Сега всеки поумня и си взема турбо и я надува яко.Хондата да я засилиш ти трядват 3 пъти повече пари.
  • 26 BMW

    0 0 Отговор
    Zashto toi da gi proizvejda? Te faliraha i toi gi kupi na bezcenitza,ako sa tolkova dobri marki,zashto faliraha? a iLamborgini Porsche i Bugatti sa sportni koli,nie pravim sravnenie na malkia i sreden avtomobil,mislia che ti si paliachoto,i predpolagam che karash Golf 2 ,da ne si ot Pernik?
  • 27 явертъ

    3 0 Отговор
    хондата не е кола отдавна се знае
  • 28 Бумер

    1 0 Отговор
    Японците имат само здрави мотори който държат много...откъм оборудване са леко осакатени, хонди тойоти здрави мотори и части а вътре голо като пушчица, относно голфа то се знае че е и 700 серия да му направят пак ще си е кенеф...
  • 29 Djodjo

    0 1 Отговор
    Дядката е яко изперкал, не му отива...
  • 30 jbs

    0 1 Отговор
    То простотията върви и по хората, независимо какъв пост заемат...
  • 31 Михаил Тодоров

    0 2 Отговор
    Точно пък мога да ти кажа че хондата е по-красива както отвън така и отвътре спрямо Голф 6 . Особено старата Civic V-tec 160hp остава голф 3 GTI на км. зад себе си. и по дизайн и по двигател. Просто VW за по комерсиални и разпространени.
  • 32 drZlobiul

    0 1 Отговор
    vw са прекалено много прехвалени.не,че са лоши автомобили,но в аутобилда просто винаги и навсякъде са N1.то,тва си е списание на марката е ясно.абсолиутно нямат това превъзходство при автомобилите от среднио клас,което въпросното издание им дава!
  • 33 Honda

    0 2 Отговор
    абе този защо не си взема една Хонда и да си гледа пашалъка....
    Кавал :)
  • 34 Хоунда

    3 1 Отговор
    Само като видя Хонда Сивик 5-та генерация с тези плъзгачи за парното и се чувствам като в лада повече няма да коментирам
  • 35 NSX

    0 1 Отговор
    "БАТКО ВИ"Сигурно кара някоя от изброените "ламбота","поршета"и др
    малко по големи "Голфове".Голям престиж да караш" народна каруца"(VW).А за да вървят малко повече от" умрелите Хонди"им трябват 5000-6000 куб 10-12цил ,че и с турбо!И да не забрави някой,че основния девиз на марката VW беше "ако дадено нещо не се поврежда,не го сменяй"?!Сега обаче се сетили за иновации,нови технологии или забравени неща от преди 20г.
  • 36 ngeorhe

    1 1 Отговор
    Ot Golf 2 насам , нищо свяснтно не е излязло насам ит vw , карам акорд 2008 г , нова и не смятам да я сменям за vw в следващите 2-3 хил. години :)
  • 37 wulkan

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "Stoian":

    @23 Стоян, имам известни забележки по отношение на точността на това което поднасяш като информация. Но много се радвам когато във форумите срещна човек, който е информиран. Може да си на копи-пейст, но си си направил труд и си се запознал с проблема. Моите уважения.
  • 38 Умен

    0 0 Отговор
    Двама се карат, Хюндай печели!

  • 39 Nixan

    3 2 Отговор
    Защо са ни турбо Хонди, като и атмосферните бият турбо Голфове :D:D:D:D
  • 40 Hater

    0 2 Отговор
    Xaxaxa tiq qponci kvo se merqt s VW, nikoi nemoje da stupi na VW na malkq prust tq pritejava 12 marki ot svetovna klasa kato:Bugatti,Lamborghini,Audi,Porsche i taka natatak.Kvi sa tiq qponci s tehnite karuci da si gi karat tam.Po dobro ot nemskoto nema.
  • 41 борислав щерев

    0 0 Отговор
    Hater 6to dava6 komentari pri polojenie 4e si tolkova elementaren i neinformiran VW ne pritejava izbroeniete ot teb marki abtomobili te prosto gi finansirat i im pomagat samo finansovo za novi proekti ot koeto posle im se dava nqkakvu procent ima google otvori go
  • 42 Ivan

    0 1 Отговор
    Тоз пък Зуьо намерил с кво да се "заяде" - с двете ултра чупливи мизерни технологии на VW дето самите те си ги свалят от производство .. дали няма да предпочета Хондата пред умрелака Голф 1.4TSI DSG ... а с подобно безумие да слагат 1.2 на Пасат само тез идиоти от VW могат да се похвалят .. естествено за USA дето нямат лоби сред политиците не им минават номерата .. Иначе кой точно беше цайса на снимката че чак отделна новина заслужил ?
  • 43 mercedesa

    0 1 Отговор
    idvete marki kenefi
  • 44 hondafan

    1 1 Отговор
    Според мен само завижда на японското качество и се чуди какво да каже.
  • 45 сивик

    1 1 Отговор
    точно пък тоя ще коментира и оплюва хонда...хахаха...хонда винаги е била по-напред от гоуфа..и по-добра по всички показатели,това е безпорно,смешник...
  • 46 saxo

    0 1 Отговор
    Abe jupuvaite si Mercedes i nqma da sgreshite
  • 47 ahaha

    1 1 Отговор
    Honda civic 1.8 i-vtec gori 8L/100 gradsko a gouf 1.4tfsi gori su6to 8L! za kakvo im e da praviat turbo kato dori taka si gori kolko goufo? sme6en germanski evrein nekadurnik! osven tova civik e totalen spaceshatle ot starwars s goufa e vseedno ot 1980ta godina design! dobre4e ima navigazia toa gouf,ne4e tq ne struva 5000 evro :) hhahahha
  • 48 serious

    1 0 Отговор
    Нека клиентите решат какво е по-добро, а тоя вкиснат дъртак да вземе да си премери и приказките с малката рулетчица. Заради такива лицемери като него сме на това дередже, а той сигурно не слиза от S-класата на конкуренциите...
  • 49 Easy ryder

    1 1 Отговор
    Клипът е много смешен.Германски дървар шеф на най дърварската фирма за конфекция в Германия се чуди какъв кусур да намери на основните си конкуренти.Дори Аутобилд определи Хонда като много по качествен автомобил от Фолксваген.
    За двигателите на Хонда няма какво да говорим.Хонда винаги вкарват двигател в производство когато са убедени в качествата му.Фолксваген пробутват разни недомислици и после ги свалят от производство. Нека си припомним тъпата им помпа дюза.
    Просто двете фирми не могат да се сравняват.
  • 50 Prelude

    1 0 Отговор
    Смешна и жалка самореклама, до там ли стигнаха VW? Предстои изложението в Токио, да видим дали шефа на Хонда ще седне в Голф. Ха ха!
  • 51 BMW

    1 1 Отговор
    Nai prodavaniat avtomobil na 2011 e zasega Toyota,na vtoro mesto e Honda,ako Honda beshe tolkova kofti zashto e na vtoro mesto po prodajba i zashto njama VW na Formula 1. Otgovora e prost i jasen
    ne sa tolkova napred za da se meri s Honda,VW imat 9 marki ot koito samo VW I Audi sa nemski,Lambo Italia,Seat Spain,Skoda Zchehi,Bugatti Italia,Bentley England,Porsche e nemsko no imat samo 35%,Pinin Farina Italia, Taka che da ne se otvaria Winterkorn tolkova mnogo,Kachestvoto na AMAROK e tolkova losho che premestiha proizvotstvoto ot Argenina vav Wolfsburg,technia Kamion koito se proizvejda v Brazilia THE TRAKTOR go prodadoha na MAN,
    Moje samo da zavijda na BMW i Honda
  • 52 Ахура Мазда

    2 1 Отговор
    Типичен немски маниер на подход към конкуренцията. Ще видим обаче как ще се представи поредния голф във времето. Силно се съмнявам да се окаже по- качествен от тази или която и да е друга хонда. Статистиките показват, че немските коли от 10- 15 години насам, а вероятно и преди това, не могат да се мерят по качество с японските, а от скоро и с корейските. Немските имат добра сглобка, използват скъпи материали при скъпите модели, и до тук.
  • 53 иван якимов

    1 2 Отговор
    само GOLF но да 2-ка това е много корав автомабил другите серии не струват.За сегашното време заложете на MERCEDES независимо от кои клас -перфектни са.И още нещо ,има много 2-ки на VW които още са в движение ,а HONDA от 89г. няма . Вав VW правят здрави коли,просто са по скъпи от тези на HONDA затова и HONDA реализира по големи продажби.
  • 54 !!!

    1 2 Отговор
    Когато VW започна да произвежда згодни двигатели като отношение обем-мощност-разход (а те имат серизми проблеми до 100 000 км) други марки вече имаха сериини хидриди и полу хибриди.В момента има коли изцяло на ток, но несе предлагат в бг.Тоо шльоко да не си прави реклама.
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 stoxi

    0 1 Отговор
    abe xondite sa dobri ama ww si e ww
  • 57 Otto_Motor

    0 1 Отговор
    bugatti e malko prodavan,zna4i ne e hubav? a koi go pravi? VW a? a koi dade tehnologiqta i napravi ot feodali,po-civilizovani hora ot drugite aziatski jalturkovci,pak 6vabite,ama qponcite nerazbraha 4e mogat da pravqt samo me4ove
  • 58 ГОШО

    0 1 Отговор
    Тоя смешник да иде да види какви боклуци бълва неговата компания,а не да се опитва да намира кусури на сериозните автомобили.Незнам защо си мисли,че ГолфУ е с нещо повече даже и от Корейците,като е много по-назад и от тях...
  • 59 djon

    1 0 Отговор
    японци и американци просто са много хитри като даржат своята валута евтина и по лесно се продават по света за разлика от скапото евро оскапява така или ине4е скапите коли ине4е немското си е немско
  • 60 Калоян Петров

    0 0 Отговор
    Ужас, пълно с малоумни в този форум а освен това и неграмотни."djon"да вземеш да се запишеш в начален курс някъде пък после коментирай а-нищо лично?
  • 61 Кире Либерало

    0 0 Отговор
    Този Винтеркорн да вземе да погледне какви боклици продава той с марката WV и тогава да критикува японците. Много хляб още ще трябва да изяде за да ги достигне по качество.
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 ahaha

    0 0 Отговор
    prismial se lesnotro6a6tia se germanski kasov bokluk na perfectnata japonska ma6ina! odi si u izto4na regmania i si pravi post-komunisti4eskite goufove iznos za pernik belobradi diado! :) hhahhaha
  • 64 civic

    0 0 Отговор
    японците не 4е правят само яки коли но и най яките мотори,карайте си каквото искате и не се изказвайте неподготвени
  • 65 forca

    0 0 Отговор
    MOJE VW -nite da ne sa varha na shvaba,no sa v pati po predpo4itani ot horata v evropa.Da ne zabravame 4e pod shapkata na koncerna sa dosta premium marki kato lamborgini,audi, mislia 4e i bugatti,kakto i markite skoda , seat , istinata e 4e v momenta kolite se doblijavat mnogo i trudno moje6 da robuvash na marka ,konkurenciata e zverska,razumnia 4ovek koito tarsi avtomobil ima kakvo da izbere ,naprimer tarsi kola ot sreden klas ekstrite moje da si gi pora4a pri vseka marka ,ostava cenovata lista ,izbira nai dobrata cena i poviarvaite mi v ka4estvoto niama da sbarka - to e identi4no ta nali edni i sa6ti proizvoditeli izrabotvat chastite na po4ti vsi4ki avtomobili,imalo edno vreme iaponsko ka4estvo i nemsko ka4estvo sega e razli4no vreme ne se zablujdavaite i ne robuvaite na JAPANCI SHVABI, FRENKI I GOLI FENKI A KUPETE TOVA KOETO VI DOPADA NA VAS GLUPAVO E DA NAPADAME BOLNI PRIVARJANICI NA OPREDELENI MARKI
  • 66 семка

    1 0 Отговор
    лоши коли няма има некадърни шофьори
  • 67 520 zender

    1 0 Отговор
    Стига ве-пак пристигнахте всички тука-даже не съм чел статията но при всички положения шефа на фв заслужава респект не за друго а защото фв станаха мага -марка-качество-отделен въпрос...
  • 68 потребител

    0 1 Отговор
    Ква мега марка са ? Погледни другите марки , започнали са от нула.
    А тези още Хитлер ги е лансирал.След войната всички германци по команда купуват родния Фолксваген защото е едва ли не държавен интерес.
    Не прави чест на този дядка да говори глупости по адрес на Хонда.
    Хонда е пример за качество и за парите си дава най доброто на клиента. Това съвсем не важи за Фолксваген.
  • 69 haiabusa

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "BMW ":

    6efa na vw e iasno 4e e stisnat.govori (namekva za ikonomii) no ka4estvoto na vw prez godinite do sega stava vse po lo6o.a za sega po izdrajlivi ot japan mai nema.
  • 70 gost

    0 1 Отговор
    Хонда е най-предпочитаната марка в сащ и канада, докато за народната кола това изобщо не важи , колкото до нейния шеф, красноречиво говори гафа по въпроса за крмилната уредба на хюндай
  • 71 pi4

    0 0 Отговор
    Не правя реклама на никой! Нито съм германец, нито японец за да ги защитавам. Единственото което ме интересува е да стъпвам по-малко в сервиза. Предишната ми кола беше ауди, сегашната е хонда по стечение на обстоятелствата. За хондата мога да кажа, че за 4 години освен за консумативи за друго не е стъпвала в сервиз, но за аудито не може да се каже същото...
  • 72 ivan

    1 1 Отговор
    Карал съм и немска и френска от 5 години карам Хонда сивик 95г.и само мога да кажа ,че японците наистина са номер 1.
  • 73 japanka

    0 1 Отговор
    Ха ха! направо размазва японската щайга с критика
  • 74 selskisajt

    0 0 Отговор
    Бръм-Бръм...
  • 75 немо

    1 0 Отговор
    поразбира нещо от коли този "дядка" Винтеркон, все пак е индженер .... :)
    иначе малко поизлобява намоменти докато оглежда конкуренцията ...
  • 76 LAND_CRUISER

    1 0 Отговор
    VW ste mi govorat za KA4ESTVO ... seliani !
  • 77 Nikolay

    0 1 Отговор
    Mom4eta za6to kritikuvate 4e bil kazal ili gledal zlobno konkurencqta a ne kajete 4e gi e upreknal za novite turbo motori ili za dvoiniqt suedinitel, a govorite samo gluposti, fakta e 4e izpolzvat super stari texnologii a VW ve4e sa 15godini napred, prosto nqma baza za sravnenie na dvigatelite i texnologiite na avtomobila, nedeite da govorite gluposti koe bilo po izdrujlivo tuk govorime za koli 2012god, sled 10-15 godini moje da kajete koe e po izdrujlivo no ne i sega!
  • 78 LAND_CRUISER

    1 0 Отговор
    NOVITE MOTORI NA VW NEMA DA IZDURJAT I 5 GODINI I STE SE SDUHAT
    TE I SEGA SA MASLARKI VSI4KI !!!!

    DSG E OSTRAIALA NEDOMISLICA KARASH EDNA KOLA PODDURJASH DVE

    VECHE SE IZPOLZVA VARIO-MATIC- BEZSTEPENNA SKOROSTNA.
  • 79 G Lukanov

    2 0 Отговор
    Axaxxx aide bez kritika kam qponcite :) NISSAN GTR !
  • 80 East Power

    1 0 Отговор
    Да слагаш турбо на 1.2 мотор за да докараш разхода на 1.6 мотора на Тойота... не е голямо постижение.
    Така се хвалеха и с помпа-дюза дизела ама след 2-3 години тихомълком го спряха.
    Иновациите са хубаво нещо, но това не е иновация защото турбото е на 50 години като разработка.
    Просто е излишно да се слага на кола, която ще се ползва в града.
    Но какво да се прави като японците отидоха напред с VVTI VTEK i t.n.
  • 81 sa35

    0 0 Отговор
    bratle. predi da davash kakvoto i da e kompetentno mnene e nalojitelno parvo da si zapoznat s neshtata . nqma po dobra i tolkova nadejdna sistema za vpraskvane na gorivoto ot PD. Prosto e mnogo po skapa ot drugata . Povecheto tirove se proizvejdat s PD. Za turboto neznam kakvo mu e loshoto . Sigurno tova che izgarq po dobre gorivoto i imash poveche moshtnost i gori po malko ?
    koloko teji edin Hondata i VW ? Stabilnost ? Nedai si boje katastrofa ?
  • 82 ВИП АМГ

    1 0 Отговор
    to ot VAG da zamalchat che proizvejdat nai defektirashtite nemski avtomobili.diadkata zlubee ama niama kak vw si e kenef i tova e.
  • 83 ха ха ха

    2 0 Отговор
    В голяма грешка си.Хонда е 15 години напред в технологиите от "народните" боклуци.Това че не използва непроверени технологии както го правят швабите е само плюс за Хонда.
    За това колите им са надеждни и никой Фолксваген не може да им се опъне.
    Не забравайте че Хонда беше от пионерите на новите горива и задвижвания.Компанията инвестира в роботиката и дори вече в авиацията.
    А двигателят им V TEK е направен много преди който и да е германец да е произвел променливи фази на газоразпределение.

    Толкова за Хонда и смешната "народна" барака.
  • 84 jdm

    1 1 Отговор
    Какво казват немците за новата джета например: "В новата реклама на Джета колата е заобиколена от млади и красиви девойки, а в действителност виждаме как багажника и се товари от строителните работници с торби цимент докато гърнето не опре в асфалта"
    VW в момента са едни от най-проблемните коли до 100000км. И всички виждаме как акат върху всеки свой модел макар че вече всичките им модели изглеждат 1:1. Японско vs Немско качесто 10:1
  • 85 оСтавиЯ

    2 0 Отговор
    150 000 на оСтавия, 1ви собственик- 2 пъти скоростна кутия 1 път окачване и безброй по-дребни ремонти. За комфорт и пътно поведение няма да говоря. Разход по комп 4,7 на пистолет 6,5....
  • 86 jhghg

    0 0 Отговор
    когато тия умрели шваби се научат да правят мотори като на хонда тогава да обсъждат каквото и да било.затова скоростна кутия за сивик струва 150лв а за голф е 400 и на горе.щото са много здрави и народни.пълен т......к

    Коментиран от #88

  • 87 ivan

    1 0 Отговор
    Този Винтеркорн много яко се изложи и то 2 пъти.Добре че са VW в БГ че майсторите по сервизите ще умрат от глад.
  • 88 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #86 от "jhghg":

    @86 interesno kade ima nova skorostna kutia za civik za 150lv,veroiatno si na niakolko pitieta.
  • 89 520 zender

    1 0 Отговор
    150-мамка му-това да не е коледна промоция-копувам-нищо че не ми трябва.После ще я продам на сметка....
  • 90 Nikolay

    0 2 Отговор
    Maikooo tuka samo hondadjii se subraxa be, ama to e taka pred klaviqturata hondadjii na putq samo VW..... Mom4eta ako VW pravi nai nespolu4livite dvigateli i nai se 4upi za6to vsqka 2ra kola e VW/Audi? qvno xorata ne razbirat trqbva mom4etata s hondi da im obqsnut nqkoi ne6ta i ne samo na nas bulgarite... aide sega 6tom govorite koi kakuv motor napravil za6to ne spomenete ne6to za dizelite koito vsu6nost masovo po4naxa da se karat i xorata gi kupuvat kato topul xlqb? kakuv uspe6en dizel e napravila honda predi 16-18god ??? za VW samo kazvame TDI - edin dokazal se s godinite si dizelov dvigatel, q sega obqsnete za hondata kakto obqsnixte za VTEK-a :S :S :S
  • 91 131

    1 0 Отговор
    Те от хонда докато са зглабали ламята Втек, от ВАГ вече са мислили за бъдещето и икономята и са направили ТДИ, с това съм напълно съгласен :]
  • 92 Майро

    0 1 Отговор
    Николайчо ,
    1.Вземи пиши на БГ
    2.Вземи почети малко ,щом имаш никакъв опист с колите ,че първият дизел на Хонда..ПЪРВИЯТ..печели 2 години подред 1 място в класа си,Къде е отиде 150 годишният опит на швабите...Ако познаваш японските производители и Хонда в частност ,би трябвало да знаеш че за тях производство на дизелови мотори не е приоритет щото по цеия свят (без Европа)си карат колите масово на бенц..Аиде вземи научи си урока малко и не се изказвай неподготвен по форуми че ставаш дребен пред хората..

    Коментиран от #96

  • 93 Майро

    0 0 Отговор
    Голям автогол с тези си действия си вкара Винтеркорн...Уж умни хора шефове пък чак такава простотия не очаквах от немец
  • 94 Autofact

    0 0 Отговор
    Че къв е тоя нацист дето ще дава акъл как се правят автомобили? Сигурно е конструирал най- популярните, издръжливи и икономични двигатели на света, които се ползват почти в цялото корабостроене, машиностроене, строителство и автомобилостроене...? Освен това японеца мисли за простичките нещица - двигател без турбо, но същата икономичност като тоя с по- малко кубици, щото подръжката му е доста по- проста и по- ефтина. Проста и ефтина скоростна кутия която не се троши като немската... Когато немец изкара коне на атмосферен двигател колкото японеца, икономичност като японеца, дизайн като на японеца..... нека пак да си изкаже простотията в подобно изложение :) Една равносметка само - идете в Германия и вижте кои коли втора употреба се купуват най- много и на кои марки липсата е така явно установена. Сигурен съм, че всички ням да останат изненадани като открият, че Хонда, Тойота и Мазда се купуват като топъл хляб - тва е щото ще надживеят собственика си!
  • 95 ASW

    1 0 Отговор
    По-долният пост, аз всяко лято съм в Германия пък незнам къде виждате толкова хонди и мазди там, трябва да си купя очила явно, немеца печели достъчно за да си позволи друга кола а не гледа коя ще го надживее но както и да е. А що става дума до дизела незнам кой печелил 1во и 2ро място но е ФАКТ че у нас най-много се карат дизелите на ФВ а и не само при нас!
  • 96 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #92 от "Майро":

    @92
  • 97 teodor

    1 0 Отговор
    apsoluten smeshnik purvo che honda e na svetlinni godini pred bmw i golf molf ;) samo japan
  • 98 xxx

    1 1 Отговор
    мда ASW у нас и в Германия карат гоуфо. в щатите африка азия не са я чували тая марка... в средния клас не може да става и дума за сравнение м/у японката и немската.. просто е безпредметно да се спори с перничани
  • 99 Иван Цветанов

    0 0 Отговор
    Цинични са швабите. Възбуждат ме, но японците правят по- добри коли.
  • 100 hienata

    1 0 Отговор
    Искам да опресня паметта на някои "хондаджии" , до колкото си спомням тук в mobile четох ,че honda са започнали разработка на турбо мотор цитирам ".. за да не изостават от конкуренцията" каквото и да пишете както и да се дърлите истината е ,че днешните коли се произвеждат от търговци, а не от инженери или си мислите ,че в Хонда са ви първи братовчеди и се чудят как да произведат кола която да я карате 1000000км (не че не могат) без да похарчите нито лев.
  • 101 TURBO

    0 1 Отговор
    Може и да не са първи братовчеди но колите им са по здрави от всеки немски кош в който е достигнато съотношение минимум качество максимум цена. А що се отнася до турбо моторите Хонда отдавна е доказала че се справя отлично там.Шутовете които отнесоха БМВ и Порше по време на турбо ерата говорят красноречиво за това.
  • 102 CSKAra

    0 0 Отговор
    Samo lefski, ole
    kfa honda be traban4eto e nai ubavo, tati ima 6e imam i as nekoi denn. Tikivi zdravy kuli ve4e nema otkade da sa kupat zatva amerikanzite karat ondi a ne traban4enca.
    samo lefski uleeeee
  • 103 Rumi

    0 0 Отговор
    Tozi nemec prost da vzeme da se poogleda... kolite mu se karat ot kompleksari,a qponkata si e the best!
  • 104 JAPAN

    0 0 Отговор
    Този дятка май разбира само от отваряне и затваряне на врати супер смешен.Много е лесно да плюеш но да направиш супер кола не е, дятка. ИМАМ ХОНДА СИВИК, ХОНДА ЦРХ ДЕЛ СОЛ ,ХОНДА ПРЕЛЮД И В МОМЕНТА ЗАМИСЛЯМ ДА СИ КУПЯ ХОНДА S2000 ТАКА ЧЕ ДЕДО-ШВАБЧО КАРАЙ СИ ТИ НЕМСКИТЕ ХЛАДИЛНИЦИ.

    Коментиран от #114

  • 105 lubo-golfa

    0 1 Отговор
    pichowe kwo mi govorite za tiq hondi tva sa pulni bokluci na po 150 hil km i izdahvat kato murtvec...honda imat 3 4 napompani motori i tva e dr e se bokluk ejednevki a vw motorite darjat mnogo poveche ot djapankite, begai s tiq bogluci honda 2 dena karash 4 meseca praish xaxaxaxa
  • 106 chris_barnes

    1 1 Отговор
    Любчо, ти Хонда наживо виждал ли си, или само митовете и легендите на някой бай Данчо от Горно Нанадолнище, дето от едно време знае, че Японките не са хубави, щото частите йм са скъпи. Единственото по което една немска кола може да има превес над Японска е комфорта. Що се отнася до коментара на тоя белобрад шваб, "що нямате нови двигатели с турбо?" Ми защото Хонда правят атмосферни автомобили, защото МОГАТ. Най-лесно е да сложиш Охлюва да надува там и да си мислиш, че си брЪз, а след това да излезе някоя 1.5 малолитражка и да те бие и на драг и на тайм атак, хехе :)
  • 107 Дошо

    1 1 Отговор
    Чичката да измисли начин да си оправи пукнатините в цилиндровите глави на половината си двигатели,и да се погрижи другата половина да не блокират при студен старт на минусуви температури пък тогава да ръси акъл и критики. ЗА какво им е двоен съединител?Като стане на 5 години и съединителя патаса да си продаде човек колата та да купи съединител?И двигатели с турбо?Ми те японците без турбини постигат това, което Гоуфо с турбини не може.
  • 108 Shadow_rr

    2 2 Отговор
    Тоя смешник ВинтерК.Рн да си паркира скапания КВАДРАТЕН ГОУФ 5 GTI до новия CIVIC Type-R и после да изказва мнение,за дизайн и тем подобни.

    Я да ми обясни относно технологиите къде е VW,че нещо не ми е ясно.
    Първото алуминиево окачване е на HONDA от края на 80-те,Audi го прави 5 г. след тях,както и редица други нововъведения,които HONDA пренася от мотоциклетизма в автомобилостроенето,тъй като компанията стартира с производството но мотори,покорява американския пазар и е лидер ,както в състезанията ,така и в технологиите.
    Най-добрия пилот във Ф1 за всички времена Аертон Сенна достига своя връх именно с болид HONDA,който е олицетворение на върхова технология за времето си(1500 сс V6 biturbo 1000ps-модела за интересуващите ги е-Honda MP4/4)
    HONDA пусна сериино производство на своя бизнес самолет HONDA JET,който отново е с иновация в закрепването на двигателите.
    HONDA скоро създаде и първия по рода си хуманоиден робот,оборудван с първата самастоятелна технология в света за поведение и контрол в помощ но обездвеженете хора-ASIMO
    HONDA e една от компаниите,които прави най-много инвестиции от всички автомобилни производители за иновации в технологиите на автомобилостроенето.
    Хората които са запознати малко с политикота на компаниятя HONDA знаят,че те не правят дизелови автомобили защото продажбити им са концентрирани на американския пязар,където масово се кара бензинови и хибридни автомобили.
    Въпреки това първия дизелов агрегат на HONDA 2.2 ICDTI от 2005 г. стана най добрия дизелов двигател в класа си с 19 световни рекорда(просто им показаха как се прави спряха)
    А на потребителе като BMW и TURBO мога да им кажа само да си бутнат капаците от очите защото има достатъчно достъпна информоция да се поинтересуват и тогава да коментират,а не само да повтарят едно и също(BMW,BMW или TURBO TURBO).На това му се казват хора с отраничено мислене.
    Единственея сполучлив модел на VW си остава Голф 2-на по 20 години и не се предава.
    Няой от съвременните автомобили ще изкара ли толко? Не,защото днешното автомобилостроене е ПОЛИТИКА,колите са направени така,че като ти мине гаранциятя дупе да ти е яко,5-6 години и чао.
    най-добрите автомобили си остават тези от 90-те,а най-добрите от 90-те са си хондетата.Тогава няма други коли с тяхното съотношение кубатура-мощност-тегло.
    CIVIC 1,6 атмосверен 160 коня, VW G60 1.8 turbo 160 коня,BMW 320 6 цилиндъра 150 кона(хаха),ASTRA GSI 2.0 16v 150коня и така нататък.
    Аз също не отричам дадени марки харесвам и BMW и OPEL и VOLVO и SAAB и много други но когато фактите говорят нямя две мнения.

    А това е специално за господин BMW http://www.youtube.com/watch?v=KGco3vowTs4
  • 109 touran vs fr-v

    1 2 Отговор
    Е те тия двете от името са купени в една и съща седмица - и двете са кюмбета (дизел). През ......... ми е и за жълтурите и за тия народните, но фр-в не е дало проблем за 114000 км, а тоя кошник на ФВ, както следва;
    1. Под предния десен калник като се насъбере сняг през зимата, купето се пълни с изгорели газове - безумие.
    2. Гори 0.8 литра оригинално масло на 2000 км. и от Сакар ауто - Порше център или както и да се казват, твърдят, че това било нормално.
    3. На 68 000 км. смениха и горна и долна помпа на съединител. И двете бяха пластмасови като играчките на децата ми.
    Не мога да го върна, защото живеем в Абсурдистан, а и не мога да им го тресна в главите, защото ще трябва да го излежа.
    Тойотата е за пенсионери иначе е най-здрава, хонда е безспорно най-комплексна, но е с възможно най-евтините материали за интериор, независимо, че са изключително здрави - това й е единствения косур. Иначе от европейските май само бмв става и е здраво (като се изкл. някои проблеми с електрониката)
    А колкото до мерцедес - къде има читав мерцедес в долния сегмент на средния клас?
  • 110 vi4o

    2 1 Отговор
    Не е важно кое с колко съединителя е и каква скоростна кутия, важно е кое е без проблемно и надежно, немски п....и.
  • 111 петър петров

    4 0 Отговор
    къде тоя ковчег хонда сивик ще стъпи на немската изпитана прецизна машина
  • 112 Rosen Rosen

    0 0 Отговор
    Винтеркорооооооон, гроздето кисело, ааааа;
  • 113 Rosen Rosen

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "BMW":

    немските" коли"(каручки) са номер 1, ама отзад напред. даже и жабарите се справяъ вече по-добре от тях!!! А номер 1 от поне 20-ина години е Япония. Там хората гонят съвършенство, а за тъпите шваби качеството е още химера и илюзия, ФАКТ!!!
  • 114 Първо мисли после говори

    0 0 Отговор

    До коментар #104 от "JAPAN":

    Ей Джапанка. Както сам каза "Много е лесно да плюеш", затова не казвай какво може и какво не може "този дятка". Господин Винтеркорн знае много повече от всички коментирали какво говори. И освен това тези коли са направени за път,а не за пистата. Като искате коли за писта си купете: http://www.gtspirit.com/2014/05/30/volkswagen-gti-roadster-vision-gran-turismo-revealed-at-gti-meeting/ ;)