По време на отминалото автомобилно изложение във Франкфурт босът на VW Group Мартин Винтеркорн обстойно разгледа щандовете на конкурентните производители и съвсем несъзнателно направи страхотна реклама на новия Hyundai i30.
Когато Винтеркорн разглеждаше корейския модел, той изпробва регулирането на волана и с изненада запита един от инженерите си защо при настройката на кормилото на корейския хечбек не се чува никакъв шум, а при моделите на VW и BMW не е така.
Последва моментален отговор, че лично на него му е било предложено подобно решение, но Винтеркорн го е определил като "прекалено скъпо". Видеото с този разговор направи страхотна реклама на Hyundai без тяхната финансова или каквато и да била намеса.
Не по-малко интересно обаче се оказа клипчето, документирало как Мартин Винтеркорн разглежда и коментира новата Honda Civic. Неговите думи сериозно засегнаха японците. Винтеркорн отдели доста внимание на новия японски модел, който е пряк конкурент на VW Golf.
За нещастие на привържениците на Honda шефът на Volkswagen каза, че новият Civic не може да се мери с Golf нито по качество, нито като оборудване. Според Винтеркорн цената на Civic (в Европа тя варира в диапазона от 17 000 до 26 500 евро) не отговаря на предлагания продукт.
Той разкритикува японците за липсата на нови двигатели с турбо и намален работен обем, които сега са толкова популярни в Европа. Освен това изтъкна факта, че "японката" няма дори скоростна кутия с два съединителя, а само морално остаряла трансмисия с хидротрансформатор.
"Външността - това е единственото, с което могат да се похвалят японците" - завърши оценката на модела шефа на VW Group Мартин Винтеркорн.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 NAME
може само да си мечтае той за А/Т, която да изкара над 500 000 км пробег. А прословутите им А/Т с 2 съединителя дават фира малко след 200 000 км. и ремонтът им е на цената на една 6 - 7 годишна кола.
12:11 15.10.2011
2 Jeffery Anderson
Hello i am Jeffery Anderson, i am intersted in buying you car so i want to know if the car is still available for sale..
you can get back to me via my email ([email protected])
Thanks
Jeffery Anderson
12:23 15.10.2011
3 Public_Owner
12:34 15.10.2011
4 Stoian
13:37 15.10.2011
5 ТУРБО
13:42 15.10.2011
6 BMW
kato ne e napravi nito edin TESTDRIVE,mislia che e prekalil s WEISSBIER.
BMW e Premium Marka kato Mercedes,Lexus,Infinity i Jaguar. Za takava Premium Titla moje samo da mechta e.
Коментиран от #69
13:47 15.10.2011
7 ТУРБО
13:49 15.10.2011
8 TDI
13:54 15.10.2011
9 Stoian
v BG,vkl ti triabva i novo Turbo koeto ako e na BOSCH si 1500 € plus rabota oshte 200lv,ne zabravjai che na 250 000 km se nujdaesh ot service, toest da gi smenish..Moje da ne sam mnogo karal no sam ot 12 godini mehanik i okolo70% ot kolite koito opraviam sa VW.
14:01 15.10.2011
10 TURBO
А НА TDI ЩЕ КАЖА ОТНОСНО ТУРБОТО - ОТГОВОРА Е В КОМЕНТАРА НА СТОЯН - "BOSH" ТОЗИ МОНОПОЛИСТ - ТУРБИНИ, ДЮЗИ,КОМПЮТРИ, ABS-И И КАКВО ЛИ ОЩЕ НЕ - ВСИЧКО СЕ РАЗВАЛЯ ТАКА, ЧЕ СИ ТЪРСЕТЕ ДРУГ ПРОИЗВОДИТЕЛ
15:07 15.10.2011
11 TURBO
до 2004-2005 HONDA НЯМАХА ДИЗЕЛОВ ДВЕГАТЕЛ , а в европа бензинови коли вече не се продаваха- смях. Сузуки и те май нямаха дизел. карайте морално остарели японски коли!
15:17 15.10.2011
12 ото
като downsizing ,2 компресора не ги възприемам . Всеки добавен
агрегат е потенциално място за повреда . Имах Шкода Октавия
TDI и турбото се разваляше на 40000 км като по часовник.
15:23 15.10.2011
13 1 oto
15:32 15.10.2011
14 Христо Найденов
15:50 15.10.2011
15 Stoian
Pozdravi ot SF
16:49 15.10.2011
16 Bosch
Просто защото други производители имат проблеми с помпата от Bosch, който прави мрежа, това е и злополуки.
Двигателят е разработен много дълго, така че отивам след това само се предполага, че той е след това подходящ за дългосрочно
16:57 15.10.2011
17 BMW
tzialata technika i modernizacia idva ot japonia no japontzite sa naposledno vreme mnogo skuchni TOYOTA naprimer s toia Land Cruiser stavat smeshni osven malko Facelift,niama nishto novo,vijte BMW X6,OPTIKA 6,TECHNIKA 6 e dobre i cenata e 6 ,ama novia Land Cruiser sashto ne e ot nai evtinite,Istinata e edna Nemckite Koli sa Nomer 1
Коментиран от #113
17:25 15.10.2011
18 rsx
17:27 15.10.2011
19 TURBO
17:33 15.10.2011
20 BMW
17:38 15.10.2011
21 Stoian
17:41 15.10.2011
22 Type R
Въобще Фолксваген е последната фирма която може да дава оценки кое е добре и кое не.
Който е карал тези коли знае за какво говоря.
17:48 15.10.2011
23 Stoian
Коментиран от #37
17:54 15.10.2011
24 Смехурко
18:57 15.10.2011
25 Батко ви
19:13 15.10.2011
26 BMW
19:45 15.10.2011
27 явертъ
19:47 15.10.2011
28 Бумер
19:54 15.10.2011
29 Djodjo
19:57 15.10.2011
30 jbs
20:24 15.10.2011
31 Михаил Тодоров
20:34 15.10.2011
32 drZlobiul
20:55 15.10.2011
33 Honda
Кавал :)
22:07 15.10.2011
34 Хоунда
22:25 15.10.2011
35 NSX
малко по големи "Голфове".Голям престиж да караш" народна каруца"(VW).А за да вървят малко повече от" умрелите Хонди"им трябват 5000-6000 куб 10-12цил ,че и с турбо!И да не забрави някой,че основния девиз на марката VW беше "ако дадено нещо не се поврежда,не го сменяй"?!Сега обаче се сетили за иновации,нови технологии или забравени неща от преди 20г.
22:35 15.10.2011
36 ngeorhe
22:46 15.10.2011
37 wulkan
До коментар #23 от "Stoian":
@23 Стоян, имам известни забележки по отношение на точността на това което поднасяш като информация. Но много се радвам когато във форумите срещна човек, който е информиран. Може да си на копи-пейст, но си си направил труд и си се запознал с проблема. Моите уважения.22:46 15.10.2011
38 Умен
23:13 15.10.2011
39 Nixan
00:08 16.10.2011
40 Hater
01:19 16.10.2011
41 борислав щерев
01:42 16.10.2011
42 Ivan
01:49 16.10.2011
43 mercedesa
08:39 16.10.2011
44 hondafan
09:15 16.10.2011
45 сивик
09:16 16.10.2011
46 saxo
09:34 16.10.2011
47 ahaha
10:30 16.10.2011
48 serious
10:48 16.10.2011
49 Easy ryder
За двигателите на Хонда няма какво да говорим.Хонда винаги вкарват двигател в производство когато са убедени в качествата му.Фолксваген пробутват разни недомислици и после ги свалят от производство. Нека си припомним тъпата им помпа дюза.
Просто двете фирми не могат да се сравняват.
10:55 16.10.2011
50 Prelude
11:29 16.10.2011
51 BMW
ne sa tolkova napred za da se meri s Honda,VW imat 9 marki ot koito samo VW I Audi sa nemski,Lambo Italia,Seat Spain,Skoda Zchehi,Bugatti Italia,Bentley England,Porsche e nemsko no imat samo 35%,Pinin Farina Italia, Taka che da ne se otvaria Winterkorn tolkova mnogo,Kachestvoto na AMAROK e tolkova losho che premestiha proizvotstvoto ot Argenina vav Wolfsburg,technia Kamion koito se proizvejda v Brazilia THE TRAKTOR go prodadoha na MAN,
Moje samo da zavijda na BMW i Honda
11:50 16.10.2011
52 Ахура Мазда
11:57 16.10.2011
53 иван якимов
12:47 16.10.2011
54 !!!
12:59 16.10.2011
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 stoxi
13:07 16.10.2011
57 Otto_Motor
14:49 16.10.2011
58 ГОШО
14:53 16.10.2011
59 djon
16:02 16.10.2011
60 Калоян Петров
17:54 16.10.2011
61 Кире Либерало
19:38 16.10.2011
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 ahaha
20:23 16.10.2011
64 civic
20:38 16.10.2011
65 forca
21:16 16.10.2011
66 семка
21:24 16.10.2011
67 520 zender
22:00 16.10.2011
68 потребител
А тези още Хитлер ги е лансирал.След войната всички германци по команда купуват родния Фолксваген защото е едва ли не държавен интерес.
Не прави чест на този дядка да говори глупости по адрес на Хонда.
Хонда е пример за качество и за парите си дава най доброто на клиента. Това съвсем не важи за Фолксваген.
22:25 16.10.2011
69 haiabusa
До коментар #6 от "BMW ":
6efa na vw e iasno 4e e stisnat.govori (namekva za ikonomii) no ka4estvoto na vw prez godinite do sega stava vse po lo6o.a za sega po izdrajlivi ot japan mai nema.22:35 16.10.2011
70 gost
23:48 16.10.2011
71 pi4
08:43 17.10.2011
72 ivan
09:01 17.10.2011
73 japanka
09:11 17.10.2011
74 selskisajt
09:16 17.10.2011
75 немо
иначе малко поизлобява намоменти докато оглежда конкуренцията ...
09:48 17.10.2011
76 LAND_CRUISER
10:06 17.10.2011
77 Nikolay
11:24 17.10.2011
78 LAND_CRUISER
TE I SEGA SA MASLARKI VSI4KI !!!!
DSG E OSTRAIALA NEDOMISLICA KARASH EDNA KOLA PODDURJASH DVE
VECHE SE IZPOLZVA VARIO-MATIC- BEZSTEPENNA SKOROSTNA.
11:48 17.10.2011
79 G Lukanov
11:52 17.10.2011
80 East Power
Така се хвалеха и с помпа-дюза дизела ама след 2-3 години тихомълком го спряха.
Иновациите са хубаво нещо, но това не е иновация защото турбото е на 50 години като разработка.
Просто е излишно да се слага на кола, която ще се ползва в града.
Но какво да се прави като японците отидоха напред с VVTI VTEK i t.n.
12:26 17.10.2011
81 sa35
koloko teji edin Hondata i VW ? Stabilnost ? Nedai si boje katastrofa ?
13:30 17.10.2011
82 ВИП АМГ
14:05 17.10.2011
83 ха ха ха
За това колите им са надеждни и никой Фолксваген не може да им се опъне.
Не забравайте че Хонда беше от пионерите на новите горива и задвижвания.Компанията инвестира в роботиката и дори вече в авиацията.
А двигателят им V TEK е направен много преди който и да е германец да е произвел променливи фази на газоразпределение.
Толкова за Хонда и смешната "народна" барака.
14:50 17.10.2011
84 jdm
VW в момента са едни от най-проблемните коли до 100000км. И всички виждаме как акат върху всеки свой модел макар че вече всичките им модели изглеждат 1:1. Японско vs Немско качесто 10:1
18:53 17.10.2011
85 оСтавиЯ
21:42 17.10.2011
86 jhghg
Коментиран от #88
22:28 17.10.2011
87 ivan
08:34 18.10.2011
88 ВИП АМГ
До коментар #86 от "jhghg":
@86 interesno kade ima nova skorostna kutia za civik za 150lv,veroiatno si na niakolko pitieta.10:17 18.10.2011
89 520 zender
12:24 18.10.2011
90 Nikolay
23:19 18.10.2011
91 131
23:24 18.10.2011
92 Майро
1.Вземи пиши на БГ
2.Вземи почети малко ,щом имаш никакъв опист с колите ,че първият дизел на Хонда..ПЪРВИЯТ..печели 2 години подред 1 място в класа си,Къде е отиде 150 годишният опит на швабите...Ако познаваш японските производители и Хонда в частност ,би трябвало да знаеш че за тях производство на дизелови мотори не е приоритет щото по цеия свят (без Европа)си карат колите масово на бенц..Аиде вземи научи си урока малко и не се изказвай неподготвен по форуми че ставаш дребен пред хората..
Коментиран от #96
23:50 18.10.2011
93 Майро
23:54 18.10.2011
94 Autofact
09:44 19.10.2011
95 ASW
10:54 19.10.2011
96 ВИП АМГ
До коментар #92 от "Майро":
@9215:40 19.10.2011
97 teodor
17:44 19.10.2011
98 xxx
18:53 19.10.2011
99 Иван Цветанов
09:23 21.10.2011
100 hienata
11:36 21.10.2011
101 TURBO
21:38 21.10.2011
102 CSKAra
kfa honda be traban4eto e nai ubavo, tati ima 6e imam i as nekoi denn. Tikivi zdravy kuli ve4e nema otkade da sa kupat zatva amerikanzite karat ondi a ne traban4enca.
samo lefski uleeeee
16:28 27.10.2011
103 Rumi
12:54 30.10.2011
104 JAPAN
Коментиран от #114
23:20 04.11.2011
105 lubo-golfa
18:38 18.11.2011
106 chris_barnes
12:44 27.12.2011
107 Дошо
13:32 27.12.2011
108 Shadow_rr
Я да ми обясни относно технологиите къде е VW,че нещо не ми е ясно.
Първото алуминиево окачване е на HONDA от края на 80-те,Audi го прави 5 г. след тях,както и редица други нововъведения,които HONDA пренася от мотоциклетизма в автомобилостроенето,тъй като компанията стартира с производството но мотори,покорява американския пазар и е лидер ,както в състезанията ,така и в технологиите.
Най-добрия пилот във Ф1 за всички времена Аертон Сенна достига своя връх именно с болид HONDA,който е олицетворение на върхова технология за времето си(1500 сс V6 biturbo 1000ps-модела за интересуващите ги е-Honda MP4/4)
HONDA пусна сериино производство на своя бизнес самолет HONDA JET,който отново е с иновация в закрепването на двигателите.
HONDA скоро създаде и първия по рода си хуманоиден робот,оборудван с първата самастоятелна технология в света за поведение и контрол в помощ но обездвеженете хора-ASIMO
HONDA e една от компаниите,които прави най-много инвестиции от всички автомобилни производители за иновации в технологиите на автомобилостроенето.
Хората които са запознати малко с политикота на компаниятя HONDA знаят,че те не правят дизелови автомобили защото продажбити им са концентрирани на американския пязар,където масово се кара бензинови и хибридни автомобили.
Въпреки това първия дизелов агрегат на HONDA 2.2 ICDTI от 2005 г. стана най добрия дизелов двигател в класа си с 19 световни рекорда(просто им показаха как се прави спряха)
А на потребителе като BMW и TURBO мога да им кажа само да си бутнат капаците от очите защото има достатъчно достъпна информоция да се поинтересуват и тогава да коментират,а не само да повтарят едно и също(BMW,BMW или TURBO TURBO).На това му се казват хора с отраничено мислене.
Единственея сполучлив модел на VW си остава Голф 2-на по 20 години и не се предава.
Няой от съвременните автомобили ще изкара ли толко? Не,защото днешното автомобилостроене е ПОЛИТИКА,колите са направени така,че като ти мине гаранциятя дупе да ти е яко,5-6 години и чао.
най-добрите автомобили си остават тези от 90-те,а най-добрите от 90-те са си хондетата.Тогава няма други коли с тяхното съотношение кубатура-мощност-тегло.
CIVIC 1,6 атмосверен 160 коня, VW G60 1.8 turbo 160 коня,BMW 320 6 цилиндъра 150 кона(хаха),ASTRA GSI 2.0 16v 150коня и така нататък.
Аз също не отричам дадени марки харесвам и BMW и OPEL и VOLVO и SAAB и много други но когато фактите говорят нямя две мнения.
А това е специално за господин BMW http://www.youtube.com/watch?v=KGco3vowTs4
11:12 09.02.2012
109 touran vs fr-v
1. Под предния десен калник като се насъбере сняг през зимата, купето се пълни с изгорели газове - безумие.
2. Гори 0.8 литра оригинално масло на 2000 км. и от Сакар ауто - Порше център или както и да се казват, твърдят, че това било нормално.
3. На 68 000 км. смениха и горна и долна помпа на съединител. И двете бяха пластмасови като играчките на децата ми.
Не мога да го върна, защото живеем в Абсурдистан, а и не мога да им го тресна в главите, защото ще трябва да го излежа.
Тойотата е за пенсионери иначе е най-здрава, хонда е безспорно най-комплексна, но е с възможно най-евтините материали за интериор, независимо, че са изключително здрави - това й е единствения косур. Иначе от европейските май само бмв става и е здраво (като се изкл. някои проблеми с електрониката)
А колкото до мерцедес - къде има читав мерцедес в долния сегмент на средния клас?
20:02 16.07.2012
110 vi4o
14:49 12.04.2013
111 петър петров
07:45 30.05.2013
112 Rosen Rosen
16:04 16.06.2014
113 Rosen Rosen
До коментар #17 от "BMW":
немските" коли"(каручки) са номер 1, ама отзад напред. даже и жабарите се справяъ вече по-добре от тях!!! А номер 1 от поне 20-ина години е Япония. Там хората гонят съвършенство, а за тъпите шваби качеството е още химера и илюзия, ФАКТ!!!20:29 16.06.2014
114 Първо мисли после говори
До коментар #104 от "JAPAN":
Ей Джапанка. Както сам каза "Много е лесно да плюеш", затова не казвай какво може и какво не може "този дятка". Господин Винтеркорн знае много повече от всички коментирали какво говори. И освен това тези коли са направени за път,а не за пистата. Като искате коли за писта си купете: http://www.gtspirit.com/2014/05/30/volkswagen-gti-roadster-vision-gran-turismo-revealed-at-gti-meeting/ ;)10:45 02.01.2015