Един от най-известните европейски дрифт пилоти - Кристапс Блис, представи новия си състезателен автомобил и нивото му е покъртително. Може би причината се крие в това, че освен зад волана, Кристапс се занимава и със създаването на автомобила в HGK Motorsport. Построен на базата на 2-ра серия на BMW, той ще бъде оръжието в борбата с конкуренцията в американския шампионат Formula Drift. Шасито е изцяло презаварено и е инсталирана предпазна клетка според спецификациите на шампионата, радиаторът е преместен в задната част на автомобила, където е и състезателния резервоар, външните панели са създадени от кевлар, окачването е от специалистите Wisefab, а отпред се намира атмосферен V8 двигател от Mast Motorsport ревящ до 8000 оборота с мощност от 820 конски сили и 920 нютонметра. Това естествено са само малка част от модификациите.
29 Август, 2016 00:00 30 944 19
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Росен Янков
Коментиран от #5
08:04 29.08.2016
2 AUDI
Половината от вас се опитват да дрифтират ,но МНОГО МАЛКО наистина разбират как да контролират колите си! СПРЕТЕ-ОПАСНИ СТЕ!
09:21 29.08.2016
3 Guest
09:32 29.08.2016
4 Густав
10:12 29.08.2016
5 Пис
До коментар #1 от "Росен Янков":
Дрифта е за определени трасета( Лошото е, че примати като докопат някоя мощна кола и особенно Баварка, понеже са със задно, веднага решават, че пътят е техфен и карат като малоумни. Това е проблема. Блъскат хора, потрошват се и сами и колите си, ненормални. А като иска дрифт, да иде на някой учебен полигон там като няма хора е идеално за дрифтиране на асфарлт. Ако иска пък коловоз да върви на някоя кариера и там ще вдига пушилка колкото ше. Аз не харесвам дрифта. За мен един автомобил вземе ли да пързаля колела или водача му е некадърен или автомобила има проблем. С висока скорост можеш да влезеш в завой, но целта е именно да няма дрифт, защото търка гумите и троши шарнири и другите части. Изобщо това е само за състезатели които гонят супер скорости без оглед дали ще оцелее автомобила. Дрифта е за маниаци. Но добрият водач на МПС не върти и не поднася гуми, той кара като по релси. Такава е идеята на колелото гума - да има добро сцепление, а не да се пързаля.10:28 29.08.2016
6 BMW
11:23 29.08.2016
7 FreeSpirit
А що се отнася до въртящият момент как аджеба влиза мотор в това купе - Густав - разбирам, че нямаш никакви познания и не си виждал никога дрифт автомобил - двигателя се измества назад за да има по-добър баланс, което позволява да влизат по-големи такива. А мощноста си е наука, която се нарича "Динамика н а Флуидите"...
12:44 29.08.2016
8 Jack Bauer
13:21 29.08.2016
9 Иван
15:48 29.08.2016
10 Пеньо
16:34 29.08.2016
11 Чакала
20:38 29.08.2016
12 BMW
Коментиран от #13
20:49 29.08.2016
13 Чакала
До коментар #12 от "BMW":
Много удивителни слагаш бе, да не си некоя примадона22:34 29.08.2016
14 Хахо
23:40 29.08.2016
15 BMW
Коментиран от #16
00:40 30.08.2016
16 AUDI
До коментар #15 от "BMW":
Такива статии могат да превъзбудят някого и съответно да убият друг/други!01:00 30.08.2016
17 BMW
06:50 30.08.2016
18 кърти
23:57 30.08.2016
19 FAKE
02:03 01.09.2016