Last news in Fakti

31 Август, 2016 11:23, обновена 9 Юли, 2022 13:16 44 666 31

Тест на Peugeot 2008

  • peugeot-
  • 2008-
  • тест
Тест на Peugeot 2008 - 1

Компактният кросоувър Peugeot 2008 е рядко срещано явление по родните пътища, независимо от факта, че колата се продава от доста време у нас. Сега французите направиха рестайлинг версия на модела и отново ще се опитат да се изправят срещу далеч по-популярното Renault Captur. Дали ще успеят, ще покаже времето, но предвид първоначалните ни впечатления, можем да кажем, че от Peugeot са се справили доста добре с обновената версия. В това се убедихме по време на тридневния тест драйв, който екипът ни направи. Ето и впечатленията ни.

ЕкстериорТест на Peugeot 2008

Подобно на хечбека 208, и тук вече е налична линията GT-Line, която придава на кросоувърчето по-стилен и същевременно по-спортен облик. Това е лек преход към предвидената за по-късен етап наточена версия, която се очаква да е с далеч по-мощен двигател. Като цяло външните промени не са много, но пък са точно на място. Изменена е радиаторната решетка, веждите на калниците, а праговете са "облечени" с черни пластмасови лайстни, придаващи оттенък на автомобил с повишена проходимост. Като цяло това е типичен представител на малките кросоувъри със силно изразени фирмени черти.

ИнтериорТест на Peugeot 2008

И в салона фирмената идентичност е видима от пръв поглед. Вътре материалите са качествени, а сглобката - много добра. Скърцания и паразитни шумове в купето няма. Седалките са доста по-меки от тези на немските и японски алтернативи, а най-отличителната особеност се крие в приборния панел. За разлика от всички останали автомобили той е изнесен над волана. За целта кормилото е разположено малко по-ниско и диаметърът му е по-малък от стандартните кормила. Това обаче съвсем не е предпоставка за дискомфорт - просто поредното авангардно решение на французите. Багажното пространство не е голямо, но е съизмеримо с това на преките конкуренти.

Двигател и ходови характеристикиТест на Peugeot 2008

Френските инженери са си поиграли доста с промяната на настройките на ходовата част. В резултат на това возията може да се определи като мека, като това не пречи на стабилността на автомобила в завои с висока скорост. При неравности по асфалта обаче ходовата част реагира малко по-нервно, което е лека предпоставка за дискомфорт. Изборът на двигатели е повече от достатъчен - два бензинови и два дизелови. Тестът, който направихме, засягаше 1.2-литровия бензинов мотор с мощност 110 конски сили, който предава въртящия си момент на предните колела през шестстепенна автоматична трансмисия. Динамиката е оптимална за подобен агрегат, а това, което прави най-голямо впечатление, е ниският разход на гориво. Един от недостатъците на автомобила е липсата на 4х4 система.

Французите са се опитали да я заменят с далеч по-евтиния вариант grip control, който има за цел да замести предаването на въртящия момент и към задния мост. Системата представлява адаптивен контрол на сцеплението, който работи в няколко различни режима. Управлява се от селектор, позициониран удобно в хоризонталната част на централната конзола и включва режими “стандарт”, “сняг”, “мокра трева и кал”, “пясък”, а също така и изключване на електронната стабилизираща програма. Това, заедно с по-високия клиренс, помага донякъде в по-тежки условия, но в никакъв случай не могат да замести 4х4 системата. С други думи 2008 е по-проходим от стандартен лек автомобил, но е далеч от възможностите на 4х4.

ЦенаТест на Peugeot 2008
Стартовата цена за обновеното Peugeot 2008 e 26 579 лв. с ДДС и тя може да се определи като атрактивна. Екстрите обаче не са евтини. Доказва го и тестовият автомобил, който беше с най-високото ниво на екипировка плюс добавени още индивидуални опции. Неговата цена е 44 269 лв с ДДС. Ето и цялата ценова листа на обновеното Peugeot 2008.Тест на Peugeot 2008


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ЕКСПЕРТ

    0 20 Отговор
    Кола со Мачка, со П-ка и со Борче - не карам!

    Коментиран от #7, #30

  • 2 До 1

    6 9 Отговор
    Типичен представител на селската чест....
  • 3 Lexus RX400

    7 0 Отговор
    Хуабава е! И е ЛЕКА кола за асвалт! Факт - обаче с приличен мотор 130 коня бензин който се предлага само в най-скъпата версия Алурре и 6 ст. ръчка с климатроник - кожа - ксенон и навигация цена 44 000 лв. БАУУУУ.



  • 4 СССР

    1 19 Отговор
    ИДЕ ПУТЯ С ЖЕЛЕЗНИТЕ КОЛИ И ЩЕ МАЧКА НАРЕД ЕВРОПЕЙСКИ ПЛАСТМАСИ!

    ОЩЕ ЕДИН ФРЕНСКИ БОКЛУК!!!!

  • 5 Хахаххах

    22 1 Отговор
    Факта, е че ви смърдят краката да си го купите като нов този автомобил и за това злорадствате от ладичките/ голфчетата 3.
    Хората знаят как да правят коли- добри или лоши по-добри са от вашите!!!

    Коментиран от #10

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 гост

    1 19 Отговор
    Пълен френски боклук , който едва ли ще издържи и 10 години...От европейските само Мерцедес и Ферари , другото е жалка имитация на коли...
  • 9 Ами зле е

    0 21 Отговор
    Колата изглежда ужасно, интериорът като качество прилича на Dacia, а и май е позиционирана да я конкурира. Двигателите няма какво да ги коментираме - 120 коня е най-мощния... Виж, цената наистина е добра - от базовата версия като се изкъртят задните седалки става отлична баничарка.

    Статията поне е обективна, но 2008 г. беше преди осем години. И "кросоувърът" е останал някъде там, та поне името на модела му подхожда.
  • 10 Дали

    0 7 Отговор

    До коментар #5 от "Хахаххах":

    Няма средна ръка човек, който да живее в голям български град и да не може да си позволи да си купи това нещо, кола да го наречем, на цена от 26 000 лв. с пет годишен лизинг.

    Друг е въпросът защо би си го причинил.
  • 11 FАКЕ

    21 0 Отговор
    Колата има визия , има и коне . Един беше коментирал нещо от сорта какво щял да прави със само 120 коня . Ей , редовно засичам немски курници от 2010 та дето ускоряват от 0-100 за минута , за дъртите дръгели да не говоря . Пежото е кола след която определено хората ще се обръщат .

    Коментиран от #13, #14

  • 12 fake ti si lud

    0 22 Отговор
    Хората се обръщат след Bmw,Mercedes,Audi a не след пежо хахах ако си мрази човек парите трябва да си купи френска.Както казва моя майстор тази кола дето отпред има за емблема п.че,борче или мачка бягай далече.

    Коментиран от #31

  • 13 Косачката

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "FАКЕ ":

    Пежото изглежда добре, но с тия малко мотори няма да имат много дълъг живот. Също и разхода може да е малко завишен заради мощността на моторите. Но дизайна е добър определено.

    Коментиран от #16

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 FAKE

    0 19 Отговор
    От немското по-добро няма...тия палячовци къде са тръгнали!
  • 16 гост

    11 0 Отговор

    До коментар #13 от "Косачката":

    Ей как пък всеки знае, че малките кубатури нямат живот? Съвременни двигатели с многобройни еволюции нямат много общо със старите преди 25г. Сегашните са алуминиеви, ляти бутала, променливи геометрии на маслена помпа и турбо, променливо газоразпределение и горивни системи с високо налягане, всичко това води до оптимални работни условия, не само увеличаване на мощност и въртящ момент. Едно рено меган с 1,5л дизел след 5г е на над 300х. км без ремонти и идва у нас с максимум 100х.км. Какво не му е издръжливото? Ако се качите на една от тези милионните пък ще кажете, че не върви, че няма мощност или вози зле.
    Когато имаш толкова пари, че да си купиш нова кола от салона, тогава избирай малък или голям двигател.
  • 17 мъка

    0 9 Отговор
    грозен екстериор, като тенджера цептер с прозорци! ужас
  • 18 истината

    2 7 Отговор
    Най-добрите коли в съотношение качество/цена са японските и корейските! Точка по въпроса
  • 19 Azzzzzzz

    0 0 Отговор
    Пожелавам на Пежо успех, но да погледнем реалността.... От гамата двигатели, които се предлагат има два вариянта общо взето - 1.2 130 кс бензин и 1.6 120 кс дизел. И двете вървят около 36500 лева. При положение, че в момента се продава Мазда 6 и Мицубиши Паджеро за 39000 лева с 2.0 литврови бензинови мотори (а не тези джуджета), с големи, удобни купета и багажници.... Не знам, аз лично бих доплатил 3000 лева разлика...

    Коментиран от #21

  • 20 qwerty

    3 0 Отговор
    мн приятна визия има - безспорно
    очевидно е, че е замислена за градска кола с малките двигатели, а и все пак тр да се покрият тъпите евро норми
    обаче цената някакси ми се вижда не като за тоя клас кола (говоря с нормално оборудване), но все пак всеки си преценя
    в тоя ред на мисли, нз от къде се въдят толкова разбирачи дето все емпирично установяват, че на света имало само немските коли и някви бараки - с 2 думи без коментар ама то и 15 септ наближава и ще тръгант на даскало скоро
  • 21 Azzzzzzz

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Azzzzzzz":

    Поправка - имах предвид Мицубиши Аутлендер, не Паджеро...

    Коментиран от #23

  • 22 Rusev

    0 4 Отговор
    Имах от въпросната марка и повече ремонтирах, отколкто шофирах. Те не съществат за мен, а на вносителите на марката предлагам да спрат да ни ги натрапват с безмислени реклами, а да се обадят на вичкте си вече закупили "качествени автомобили" и да ги пбедупреят - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СИ ВЗЕМЕТЕ АБОНАМЕНТ ОТ ТАКСИМЕТРОВА КОМПАНИЯ... Ааа, щях да забравя, защо я давате тая гаранцията... части "орогинал" можем да си намерим сами!
  • 23 Де юре

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "Azzzzzzz":

    Това Мицубиши е съвместна разработка с Пежо, двигателите са френски.
  • 24 аматьор

    0 0 Отговор
    Здравейте!
    Променлива геометрия на турбото има от преди 25 години по немските дизели. Променливо газо-разпределение по японските бензинови двигатели е поне от преди 20. Летите алуминиеви бутала са от поне 21 години в немското , предполагам и в японското автомобилостроене. Същото важи и за горивните системи , подаващи горивото под високо налягане.
    Виж ДВГ с променлива степен на сгъстяване в серийни автомобили е друго нещо!
    Лека Вечер!
  • 25 fqdjj

    0 2 Отговор
    DACIA SANDERO ON STEROIDS... Аз карам Пежо, но това не бих си го взел!
  • 26 German power

    0 3 Отговор
    отново малки двигатели => БОКЛУЦИ и с най големия двигател за 39,487 лв не върви така както vw b6 за 15000лв прост пример има и други коли

    Коментиран от #28

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 пак аз

    3 1 Отговор

    До коментар #26 от "German power ":

    Я ни кажи как върви пасат b6,че ми стана интересно.Сигурно много върви а.Това някакъв самолет ли е или кола?Това не е ли онзи дето цепи глава по често от сипването на гориво?Колко да върви със сцепена глава.
  • 29 Баш аматьор

    3 0 Отговор
    То лети алуминиеви бутала имаше на Лада,Москвич,Шкода,Дачия,ама румънската,от времето на Чаушеско,Застава и всякакви други автомобили.Ти на колко годинки си.Я си стягай чантата за училище.
  • 30 Ссоосс

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "ЕКСПЕРТ":

    Одиш пеш сигурно? Или караш немска тоалента на 300К км и си мислиш че караш кола а?
  • 31 Сссссссс

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "fake ti si lud":

    От такива разбирачи като теб и майстора ти, бягам далеч! Бай ганьовци