Last news in Fakti

8 Септември, 2016 10:47 5 354 8

Нов Golf от Корея

  • hyundai-
  • i30-
  • париж 2016
Нов Golf от Корея - 1

Hyundai представи третото поколение на компактния хечбек i30, който ще дебютира пред публика на автосалона в Париж. Новият корейски Golf ще се опита да надгради вече завоюваните позиции и да подлее вода на утвърдената европейска конкуренция в сегмента.

Нов Golf от Корея

Автомобилът е дълъг 4 340, широк 1 795 и висок 1 455 милиметра при междуосие 2.65 м. Това го прави с 44 мм по-дълъг, 15 мм по-широк и също толкова по-нисък от предшественика. Базата е останала същата.

Нов Golf от Корея

Според Hyundai в конструкцията на шасито и силовите агрегати са използвани олекотени материали, но въпреки това базовата версия тежи с 10 кг повече (1 316 кг), отколкото преди. Корейците твърдят, че това се дължи на по-богатото оборудване.

Нов Golf от Корея

Новият i30 ще се предлага в три бензинови и три дизелови версии. Базовият двигател има три цилиндъра, работен обем 1.0 литър и мощност 120 к.с. 1.4-литровият мотор ще се предлага в две версии с атмосферно (100 к.с.) и принудително пълнене (140 к.с.).

Нов Golf от Корея

1.6-литровия дизел ще бъде достъпен в три мощностни варианта с 95, 110 и 133 коня. Купувачите ще могат да избират между шестстепенна механична трансмисия и робот със седем предавки и два съединителя.

Нов Golf от Корея

На по-късен етап ще се появи и напомпаната версия N. По неофициални данни тя ще се оборудва с 2.0-литров четирицилиндров двигател с мощност около 260 к.с. и двойно предаване.

Нов Golf от Корея

Оборудването включва мултимедия с поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto, система за предотвратяване на челен удар, адаптивен круиз контрол, мониторинг на слепите зони и маркировката, безжично зарядно за телефон и навигация TomTom със седемгодишен абонамент.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    2 0 Отговор
    Доста далеч от интересния дизайн на предходното поколение. Въпреки острите линии на сувовете, това не носи чертите на марката и според мен ще е тотална излагация. На всичкото оторе цените почти се изравниха с тези на европейските конкуренти до под 1000евро, за какво да се избере тогава корейското? Дизайна е най-големия коз за продажби и когато караш страхотна кола с добра техника, не си направил нищо грешно при покупката. Колата е емоция, ето Рено направиха хубава линия в последните си подели и дръпнаха пред конкуренцията, макар и да не предлагат най-добрите материали, най-добрите двигатели или др. най, най.
  • 2 max

    1 1 Отговор
    Ваг.ните съвсем го закъсаха вече
  • 3 max

    1 1 Отговор
    Ако визираш френските-да, но ако гледаш немските-разликите в цените е около 5000 евро! А качеството на корейските е определено по-добро от немските/визирам ваг-ините/. А екстрите няма и какво да говорим,немците са с години назад във времето.
  • 4 Msux

    1 0 Отговор
    Само аз ли виждам брутално якия интериор? Това и на по-горен клас да го сложат няма да изглежда евтин.
  • 5 Гошо

    1 1 Отговор
    Golf GTI e светлинни години пред тази грозотия и винаги е бил и ще бъде номер 1
  • 6 Mmmm

    1 0 Отговор
    Двигал 1.4 100 кс е идеален за нас,заради данъка. Vw нямат такъв всички са над 100

    Коментиран от #7

  • 7 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Mmmm":

    А не е ли по-добре нашите да променят границите от комунизма? 100 коня са били много преди 20г, но сега само мъниците са с толкова или маломощни коли. Защо да не ги вдигнат и да се заплаща според реално замерените емисии? Как по целия цивилизован свят може да се практикува, само у нас годишен преглед е актьорско майсторство: не гледат газове, фарове, мигачи, окачване, гуми, шум, абсолютно нищо. Мерят само дали зарежда акумулатора и дали спират колелата. Трябва да се прекръсти на спирачен преглед. Ние сме извън световните тенденции.
  • 8 гост2

    1 0 Отговор
    И да има екстри колата няма дизайн. И да й е качествен интериора пак, материалите или техниката пак дизайна е проблемен. Твърде безлично са направили предницата, няма никаква идентичност и в другите линии. Доближават се до голф на външен вид, а хората точно това не искат, скучно е. Настоящата елантра е със страхотен дизайн и това печели, макар и двигателя да не е толкова добър, но щом ти харесва всеки път щом я погледнеш, значи си купил правилната кола.