Hyundai представи третото поколение на компактния хечбек i30, който ще дебютира пред публика на автосалона в Париж. Новият корейски Golf ще се опита да надгради вече завоюваните позиции и да подлее вода на утвърдената европейска конкуренция в сегмента.
Автомобилът е дълъг 4 340, широк 1 795 и висок 1 455 милиметра при междуосие 2.65 м. Това го прави с 44 мм по-дълъг, 15 мм по-широк и също толкова по-нисък от предшественика. Базата е останала същата.
Според Hyundai в конструкцията на шасито и силовите агрегати са използвани олекотени материали, но въпреки това базовата версия тежи с 10 кг повече (1 316 кг), отколкото преди. Корейците твърдят, че това се дължи на по-богатото оборудване.
Новият i30 ще се предлага в три бензинови и три дизелови версии. Базовият двигател има три цилиндъра, работен обем 1.0 литър и мощност 120 к.с. 1.4-литровият мотор ще се предлага в две версии с атмосферно (100 к.с.) и принудително пълнене (140 к.с.).
1.6-литровия дизел ще бъде достъпен в три мощностни варианта с 95, 110 и 133 коня. Купувачите ще могат да избират между шестстепенна механична трансмисия и робот със седем предавки и два съединителя.
На по-късен етап ще се появи и напомпаната версия N. По неофициални данни тя ще се оборудва с 2.0-литров четирицилиндров двигател с мощност около 260 к.с. и двойно предаване.
Оборудването включва мултимедия с поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto, система за предотвратяване на челен удар, адаптивен круиз контрол, мониторинг на слепите зони и маркировката, безжично зарядно за телефон и навигация TomTom със седемгодишен абонамент.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
11:13 08.09.2016
2 max
11:15 08.09.2016
3 max
11:29 08.09.2016
4 Msux
13:57 08.09.2016
5 Гошо
15:11 08.09.2016
6 Mmmm
Коментиран от #7
15:18 08.09.2016
7 гост
До коментар #6 от "Mmmm":
А не е ли по-добре нашите да променят границите от комунизма? 100 коня са били много преди 20г, но сега само мъниците са с толкова или маломощни коли. Защо да не ги вдигнат и да се заплаща според реално замерените емисии? Как по целия цивилизован свят може да се практикува, само у нас годишен преглед е актьорско майсторство: не гледат газове, фарове, мигачи, окачване, гуми, шум, абсолютно нищо. Мерят само дали зарежда акумулатора и дали спират колелата. Трябва да се прекръсти на спирачен преглед. Ние сме извън световните тенденции.15:28 08.09.2016
8 гост2
15:32 08.09.2016